19 v gay vastailee kysymyksii

lastteenyearmustrybi

oon 184 cm, 79 kg hoikka-lihaksikas..sixpackit ( pelaan futist 5 kertaa viikos) hiusten väri ruskea ja silmät vaalean harmaat ,sileä iho..tyttöje mielest oon hyvän näköinen mut se ei oo mu juttu. oon aina ollu homo mut ei vaa oo tullu sanottuu siit kellekää...tai yhdelle ihmiselle oon antanu ymmäetää mut se melke johti itsariin... viimeine vuosi "teininä" pakko kokeilla ps. oon iha helveti ahdistunu, hiljainen ja ujo. vaik joskus porukka sanoo et ulkonäköni on hyvä en silti puhu paljo kellekään...

7

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potari

Paljo penkki, mave, etukyykky ja pystäri kässäreillä?

• lastteenmust...

en oo koittanu... no penkki jotai 100 kg

• lastteenmustrybi

nii ja sit jos antaisin lisätietoja itsestäni nii olen abi ja...erittäin hyvä koulussa ...hyvä urheilussa ...hyvin toimeentuleva (pappa betalar) kaikki on hyvin mutta olen ahdistunut ja homo ja sitten mä taidan olla vähä epänormaali ja ahdistunut mut esitän normaalisti "kovaa jätkää" ..mua on kiusattu lapsena tosi paljon hakattu ja haukuttu homoksi ...mä huomaan ittestäni että olen erittäin ahdistunut 3 luokan tapahtumien jälkeen. en kehtaa puhua tästä kellekään

• JeeesSsssss

Kuulostat tosi komeelta ;)

• badabimbadabum
        JeeesSsssss kirjoitti:

Kuulostat tosi komeelta ;)

Luulis että nykyään homouteen suhtauduttaisiin ihan hyvin, mutta edelleen yleisin haukkumasana kavereidenkin keskuudessa on "vitun homo". Homoille myös nauretaan syyttä suotta eihän siinä ole mitään väärää että tykkää samasta sukupuolesta. Toivon että saat elämäs kasaan ja löydät jonkun kivan pojan viel joskus. tsemppiä!

• Anonyymi

Ois kiva olla kanssasi. Tuu mun luo. Oma kämppä. Oon vanhempi kuin sä. Ei sillä mitään väliä ole. Viinaa ja ja viiniä käytän, Huumeita en koskaan. Jalkapalloo on pelannut - Tuu tänne täällä sua odottaa hellä kundi.
      ite: 180/69, hoikka, silmät siniset, tukka lyhyt.Asun jyväskylässä. Odotan sua.
      Mä oon rauhallinen, kiltti ihminen, jos pääset tänne, ois tosi kivaa.

• Anonyymi

bää bää lammas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      240
      2734
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1144
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1111
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      851
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      42
      839
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      130
      830
    10. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      825
    Aihe