Löytyykö mistään jättitrampoliiniä väliltä 4.0-4.6 edullisesti turvaverkon ja suojapeitteen kera??? Hintaa saisi tulla 150-200€. Taitaa kyllä olla lähinnä toiveajattelua saada trampoliini noin halvalla... Jos joku kuitenki tietää paikan, josta niitä tuohon hintaan saisi, niin olisin hyvin kiitollinen...
trampoliineja halvalla???
85
77021
Vastaukset
- Jaska
Löytyy Veljekset Keskiseltä Tuurista alle 200 euroa.
Tosin rajoitettu määrä, soita ja kysy onko vielä. - kaunokainen
Jos tiedät Tuurin Veljekset Keskisen,niin siellä niitä myydään 174 ?...mun mielestä tosi halpa!
Niitä tulee ens viikon keskiviikkona sinne 200kpl,ja mä meinaan ainaki käydä ostamas sellasen...mut missäs päin sä asut?? aattelin,että jos oot jostain hesasta,niin sä et varmaan pääse ostamaan sitä...vai?- ><
Asun Oulun lahellä... Tuurin Veljekset??? Voiko niiltä hoitaa sen tilauksen postin kautta???Tiedättekö numeron??? Olis kyllä tosiaan halpa!!! Pitäiskös se suojaverkko ostaa erittäin??? Kuinkahan kallis se olis???
- norgemään
>< kirjoitti:
Asun Oulun lahellä... Tuurin Veljekset??? Voiko niiltä hoitaa sen tilauksen postin kautta???Tiedättekö numeron??? Olis kyllä tosiaan halpa!!! Pitäiskös se suojaverkko ostaa erittäin??? Kuinkahan kallis se olis???
Onx norjalaisten muoti levinny tänne asti?
Siel melkeen joka pihassa on trampoliini=) - norjassa käynyt
norgemään kirjoitti:
Onx norjalaisten muoti levinny tänne asti?
Siel melkeen joka pihassa on trampoliini=)Käytiin viime kesänä ja totta on että joka pihalla näki trampoliinin. Ja kaikissa camping paikoissa oli ainakin yks, joissakin jopa kolme!
- tramppishullu
>< kirjoitti:
Verkkojen hinnat vaihtelee. yleensä löytää verkon 80-100 väliltä. Onnea ostoksiin!
- samu
paljon maksaaa 4.0 trampoliini???
- pek
Se maksaa noin 300-500 euroo. siis kunnon trampoliin. Saatathan sä saada jonku tuurin paskan ja velton vehkeen mikä ei pysy kasas ku tuuril. Eli kannattaa harkita haluuko välttämättä halvausta ekal hypyl....
- aikkux
pek kirjoitti:
Se maksaa noin 300-500 euroo. siis kunnon trampoliin. Saatathan sä saada jonku tuurin paskan ja velton vehkeen mikä ei pysy kasas ku tuuril. Eli kannattaa harkita haluuko välttämättä halvausta ekal hypyl....
hei mun kavereil on noin 4 metrisii tramboliineja ja ne makso jotain 200 euroo eikä ne oo mittään paskoij tosiaankaan kaikkial on 4 metrisii noin 200 eurol mistä sää jotain 500 euroo maksavii neljämetrisii löydät!
- Salkki :F
aikkux kirjoitti:
hei mun kavereil on noin 4 metrisii tramboliineja ja ne makso jotain 200 euroo eikä ne oo mittään paskoij tosiaankaan kaikkial on 4 metrisii noin 200 eurol mistä sää jotain 500 euroo maksavii neljämetrisii löydät!
mistä mä saisin jokun 100-300e trampan? jos joku tietää niin lähettää mulle sähköpostia [email protected] Lähettäkää tosiaan kun tarvisin trampan!!
- taffelitaavi
Salkki :F kirjoitti:
mistä mä saisin jokun 100-300e trampan? jos joku tietää niin lähettää mulle sähköpostia [email protected] Lähettäkää tosiaan kun tarvisin trampan!!
asun mikkelin lähel olevas käpykyläs ja tokmannin mainokses oli et halkaisijalta 4m oleva tramppa maksaa 149e. siinä ei kyl tuu varmaankaan suoaverkkoa, mut senhän voi ostaa erikseen? vaik toi onki halpa ni ei toi mikään kovin paska voi silti olla.
- sasasasa
taffelitaavi kirjoitti:
asun mikkelin lähel olevas käpykyläs ja tokmannin mainokses oli et halkaisijalta 4m oleva tramppa maksaa 149e. siinä ei kyl tuu varmaankaan suoaverkkoa, mut senhän voi ostaa erikseen? vaik toi onki halpa ni ei toi mikään kovin paska voi silti olla.
Jos joku tietää mynänmäen,raision ja turun välillä halpoi tramppiksii tai halpa kauppa niin vastaa viestiini!1
- odati
sasasasa kirjoitti:
Jos joku tietää mynänmäen,raision ja turun välillä halpoi tramppiksii tai halpa kauppa niin vastaa viestiini!1
et jos tiedätte 100km säteel espoost 3.5 - 4.5 tramppoi vastatkaa kiitos
- tramppishullu
100-300 e. tarmppoja löydät hobbyhallilta. kato osotteesta www.hobbyhall.fi
Hinta vaihtelee koosta riippuen. (4.0 on kai 299e. jotain sinne päi) - hullikka
4,0 trammppis maksaa yleensä 299. sinne pöi hyvästä paikasta ehkä halvemmalakin!!
- :::::__:::::
meet sivulle www.alejussi.com ja sieltä trampat jasiel on 4.3 jätiitrampoliini 140e siis on tosi halpaaa kannattaa käydä tsekkaamassa
- varpanaattori
Löytyy sellanen 4 m tramppa hintaan 129
- Guest man
Riippuu minkä merkkine jos on acon air se on varmaan lähelle 300-400
- kakka1002
lappeenrannassa robinhoodissa hinta 160e
- Leksa51
Tuollainen kuin www.alejussi.fi myy 4,3m jättitrampoliinia 119 euroon? Tietääkö joku, onko tuo ihan soiva peli?
- sirmik
Leksa51 kirjoitti:
Tuollainen kuin www.alejussi.fi myy 4,3m jättitrampoliinia 119 euroon? Tietääkö joku, onko tuo ihan soiva peli?
kärkkäinen (ylivieska/oulu) ilmoittaa i-sport trampoliin 4.3 m hintaan 179€,96 jousta, toimittavat kotiakin asti. yhellä toisella keskustelupalstalla useat kehuivat tätä, on itselläkin vakavassa harkinnassa hankkia!
- superpuh5
sirmik kirjoitti:
kärkkäinen (ylivieska/oulu) ilmoittaa i-sport trampoliin 4.3 m hintaan 179€,96 jousta, toimittavat kotiakin asti. yhellä toisella keskustelupalstalla useat kehuivat tätä, on itselläkin vakavassa harkinnassa hankkia!
Tähänkin tarvittais linkkiä! :D
- tramppishullu
Hyvälaatuisia trampppoja verkkoneen voi tilata hobbyhallin sivuilta. Ne ovat hyviä ja kestäviä, hinta veihtelee 180-300 paikkeilla... Toivottavasti löydätte jonkunlaisen trampoliinin!
www.hobbyhall.fi- trampoliininainen
Hei, eipä taida noista alle 200e tramppiksista olla mihinkään jos ne hajoavat heti jo vuoden jälkeen. Onko jollakin tietoa tästä http://www.airhockey.fi/shop/kauppa6/ jossa on 10-vuoden takuu. Luin jostakin, että se olisi Jumpking merkkinen
- Jädetrampoi saa kyl saleeti...
trampoliininainen kirjoitti:
Hei, eipä taida noista alle 200e tramppiksista olla mihinkään jos ne hajoavat heti jo vuoden jälkeen. Onko jollakin tietoa tästä http://www.airhockey.fi/shop/kauppa6/ jossa on 10-vuoden takuu. Luin jostakin, että se olisi Jumpking merkkinen
Hei kyl mää tiärän et niit kestävii jädetrampoi saa saletist halvemmalki ku noi tuol siuvil! Melko ylihinnoteltuu kamaa näytti oleevan! Yli 600€ esim se turvaverkon kaa!!! Kyl mää sanon et viimevuo oli esim Stadium esittees 80€ alennukses jädetrampoi eikä ees mikään rajoidettu määärä et muistakaa vaa näijes ostoksis ed valtti o malttii! Yx jot teil voisin suositel o toi Tevellan trampa (Guuglatkaa Tevella ni linkki löytyy!) Jädetrampa siel 128€ toki ilman suojaverkkoo mut edullinen silti!
Tsemii vaan ostoksii ja muistakaa olla kriittisii niis valinnoissanne! Kyl nopsakkaa löytääpi edullisen hinta-laatusuhteeltaan ku viitti käydä useemmil sivuil ku vaa noil mis myyrään kuurelsadal egeellä! - Tuurilla
Jädetrampoi saa kyl saleeti... kirjoitti:
Hei kyl mää tiärän et niit kestävii jädetrampoi saa saletist halvemmalki ku noi tuol siuvil! Melko ylihinnoteltuu kamaa näytti oleevan! Yli 600€ esim se turvaverkon kaa!!! Kyl mää sanon et viimevuo oli esim Stadium esittees 80€ alennukses jädetrampoi eikä ees mikään rajoidettu määärä et muistakaa vaa näijes ostoksis ed valtti o malttii! Yx jot teil voisin suositel o toi Tevellan trampa (Guuglatkaa Tevella ni linkki löytyy!) Jädetrampa siel 128€ toki ilman suojaverkkoo mut edullinen silti!
Tsemii vaan ostoksii ja muistakaa olla kriittisii niis valinnoissanne! Kyl nopsakkaa löytääpi edullisen hinta-laatusuhteeltaan ku viitti käydä useemmil sivuil ku vaa noil mis myyrään kuurelsadal egeellä!125€ 4,26 metriä (trampoliini)
69€ suojaverkko - superpuh5
Tuurilla kirjoitti:
125€ 4,26 metriä (trampoliini)
69€ suojaverkkoSaisko linkkiä tohon?
Trampoliinin turvaverkko tolppineen (4 kpl), ostettu Stadiumista. Kysy lisää [email protected]
- Auno M.
Varokaa malleja, jossa kehikko liiitetään toisiinsa pyöreillä liitoksilla.
Entisissä oli kulmikkaat liitokset.
Uusi malli menee tuulen voimasta kierteelle ja muuten sitä ei saa suoraksi kuin jouset irroittamalla. Tuuli vie sellaisen kieron trompoliinin mukanaan.
- Meeri (perheäiti jolla 2las...
Meillä on suorakaiteen muotoinen trampoliini se on leveys suunnassa 2m ja pituus 8m se makso 1500kruunua!Kyllä meidän ainut lapsi Anna-Liisa siitä tykkää on sillä isosiskoki (Tia-Maria) mutta se on jo 16 eikä enää leiki!Marko(mieheni) sanoi että kyllä sitä rahaa jää ku sitä on tilillä peräti 20 000kruunua
- rusinako
ei kannata nuita asioita täällä netissä kertoa suosittelisin niin =)
- reppee
Tässä linkki ja hyviä pomppuja jos nyt ostat sen trampoliinin =)
http://www.alejussi.fi/index.php?cPath=66- idiootti2
ei löydy!:P
- trampsukka
Hobby hallista sais 230 egel nelosen verkon kanssa
- jokamies11
Täällä ainakin oli edullisia kunnon trampoliinejä kun viimekesänä tilasin.
http://www.teippiville.net- ::::
Hei onko kellään kokemusta Karhu-merkkisistä trampoliineista?
Sattu vaan silmään Citymarketin mainos, jossa sellaista kaupitelliin. Sellasen ku ostas 4,2m kokoisena turvaverkon kera, niin maksas jotai 318 €, ei halpa, pakko myöntää, mutta onko se kuiteski sitte laadukas ja kestävä?
Kertokaa ihmeessä, jos on kokemuksia!! Olis tosi kiva kuulla! - ===
:::: kirjoitti:
Hei onko kellään kokemusta Karhu-merkkisistä trampoliineista?
Sattu vaan silmään Citymarketin mainos, jossa sellaista kaupitelliin. Sellasen ku ostas 4,2m kokoisena turvaverkon kera, niin maksas jotai 318 €, ei halpa, pakko myöntää, mutta onko se kuiteski sitte laadukas ja kestävä?
Kertokaa ihmeessä, jos on kokemuksia!! Olis tosi kiva kuulla!ostin just tänää meen kokeilee heti ku iskä kokoo se en tiiä onko se niinkää hyvä pomppii mut mulle kerrottii et se o kestävä ja mä ostise cityst kannattaa oli vaa noin 200e ja ainassi näytti hyvält
- Janne-dt
=== kirjoitti:
ostin just tänää meen kokeilee heti ku iskä kokoo se en tiiä onko se niinkää hyvä pomppii mut mulle kerrottii et se o kestävä ja mä ostise cityst kannattaa oli vaa noin 200e ja ainassi näytti hyvält
Sain karhu-trampoliinin 4.2m ja nojaa ei se niin hyvin pompi vielä, naapurillani on ollu 4v jo trampoliini ja he sanoivat että aluksi se ei pompi kunnolla mutta sitten 1-2kk alkaa pomppimaan..
- moriko
myllymäki.fi osoiteessa on uusi trampoliini 169e ja verkot 69e
- Pomppimaan
Kuinka monta henkeä ne suunnilleen kestää kerralla?
Me käydään naapurin trampalla pomppimassa ja ovat sanoneet, että yksi kerrallaan, ettei mee rikki (ohjeessa luki kuulemma suosituksena).
Silti naapurin lapsia pomppii välillä neljäkin kerralla ja kunnossa se näyttäisi olevan edelleenkin.- joooooooooooooo
Kyllä ne kestää, useimmissa sanotaan 100kg, mutta kestävät enemmänkin. Ei ne helposti rikki mene. Mutta älkää tilatko trampoliinia Aconilta!
- 100kg
Niin, totta kai ne kestää neljä muksua, mutta kyse onkin enempi turvallisuudesta. Tikkejä ja hammaslääkärireissuja on helposti edessä, jos useampi hyppii siellä.
- Lollero1921
joooooooooooooo kirjoitti:
Kyllä ne kestää, useimmissa sanotaan 100kg, mutta kestävät enemmänkin. Ei ne helposti rikki mene. Mutta älkää tilatko trampoliinia Aconilta!
Miks ei aconilta kannattais ostaa?
- Haloo2
Miksi Aconilta ei pitäisi Ostaa?
- rusinako
Lollero1921 kirjoitti:
Miks ei aconilta kannattais ostaa?
siellä on aika kallista =(
- o ossi
rusinako kirjoitti:
siellä on aika kallista =(
eikä oo siellä on halpaa
- tosi kallista...
juuba juu aconi 4.0 standardi on 179 euroo... et tosi kallista juu on.
- LOLLED-99
Mä ostin iskän kans Prismasta trampoliinin hyvä on ja maksoi 170e.
- JUMPJUMPJUMPPP
nyt 11.5.2010 tarjous talossa myydään trampoliini 139 e koko oli 4m.. OSTAN ITSE SELLAISEN VAKUTTAA HYVÄLTÄ!!!!!!1
- ee::>>>
JUMPJUMPJUMPPP kirjoitti:
nyt 11.5.2010 tarjous talossa myydään trampoliini 139 e koko oli 4m.. OSTAN ITSE SELLAISEN VAKUTTAA HYVÄLTÄ!!!!!!1
jädetrambax on kyl iqh
- nroa
citymarket
- huihui...
o vaarallisii,eikö,ja mä en haluu kuolla tänä yön...
http://www.youtube.com/watch?v=YcMo7qToe6U - TrampoliiniHullu
huihui... kirjoitti:
o vaarallisii,eikö,ja mä en haluu kuolla tänä yön...
http://www.youtube.com/watch?v=YcMo7qToe6UMistä kaupasta saisi 4,3m trampan turvaverkolla? Sais maksaa 200 - 400 euroo. Ollaan ostamassa tramppa mutta ei löydy mistään joten kysyn teiltä. Toivottavasti joku vastaa. :)
- Iso M
TrampoliiniHullu kirjoitti:
Mistä kaupasta saisi 4,3m trampan turvaverkolla? Sais maksaa 200 - 400 euroo. Ollaan ostamassa tramppa mutta ei löydy mistään joten kysyn teiltä. Toivottavasti joku vastaa. :)
Tommonen Karhun 4,2 metyrinen tramppa makso verkkoneen ja portaineen kaikkineen 259. Pieni pettymys kasattaessa kuitenkin löytyi, sillä turvaverkon paketissa yksi metalliputken uros-naaras liitos olikin lesbopari naaras-naaras eivätkä siis menneet sisäkkäin.. Autotallista löytynyt 2-metrinen vesijohtoputkenpätkä pelasti onneksi tilanteen ja lapset pääsi pomppimkaan.. Suht laadukkaan oloinen muuten. Ihan pomppuja tuosta sai, sata kiloa lupaa tehdas ja takuu on yksi vuosi.
- o ossi
TrampoliiniHullu kirjoitti:
Mistä kaupasta saisi 4,3m trampan turvaverkolla? Sais maksaa 200 - 400 euroo. Ollaan ostamassa tramppa mutta ei löydy mistään joten kysyn teiltä. Toivottavasti joku vastaa. :)
ostakaa acon air 4,3
- Haluantrampoliinin
MIkä trampoliini olisi laadultaan paras? Olen kuulut kehuttavan Aviaa ja Jumpking HD merkkisiä trampoliineja. Haluaisin kestävän trampoliinin. Tai onko joku merkki mitä ei kannata ostaa?
- -
jumpkingit on kalliita
- o ossi
ostakaa acon air 4.3,se on temppu tramppa
- uh ah lol
o ossi kirjoitti:
ostakaa acon air 4.3,se on temppu tramppa
paljon maksaa
- -
karkkainen.com
- rusinako
Mene Kärkkäisen sivuille sieltä löytyy kaksi trampoliinia alle kahellasadalla, kirjoita hakuun Karkkainen.com Trampoliinit nuilla hakusanoilla löydät sen ja siellä on 4,3m iso trampoliini 96 jousta hinta 179,00 ja sitten on 4,3m trampoliini jossa on 88 jousta ja sen hinta taas on 139,00 mutta jos haluat isomman niin on sellainen kuin 4,6m isompi trampoliini kuin nuo kaksi ensimmäistä ja hinta on 239,00, sieltä löytyy halvalla!
- jh
tietääk kukaan mistä saisi oikean kilpatrampan halvalla (0-500 e)
- kysyjä..
Mistä saisi 100-200e trampoliinin jossa olisi suojapeite ja jotta trampoliini olisi vähintään 3m? ja maksaako se paljonkin jos sen tilaisi jostain? vastauksia kiitos :)
- täältä saa
meiltä saa on 4.6 ei sojapeitettä mut hyvä lähtis 100-150e
- tarjoaja
meiltä sais trampoliinin 4.6 100-200e siitä väliltä
- ostakaa
meiltä sais trampoliinin 4.6,100-150e maksais vanha hinta yli 200 e
- uh ah lol
ei mistään
:):):):):):):):):)::):):):):):):):)):):):):):): - kari oikkonen
Iso ehjä trampoliini Kempeleen paiturissa. On halkasialtaan neljä metriä. Priima kunossa. On laattikkon pakattna startti valiiina. Painaa noin 6 kg-80kg Ollut vähällä käytöllä. Soita Karille vaikka heti tai klo:1715-2115 gsm 040-750 8049
- tettu
paljonko maksaa Karin trampoliini ja onko turvaverkkoa, portaita?
- Trampoliinit
tettu kirjoitti:
paljonko maksaa Karin trampoliini ja onko turvaverkkoa, portaita?
Trampoliinit, turvaverkot ja tarvikkeet, katso tarjouksia!http://www.livingsuomi.com/
- Jaken..
Ostan jättitrampoliinin (vähintään 4m) turvaverkko oltava, pohjanmaalta, nouto onnistuu, hyvästä hyvä hinta, en ostaa rikkinäistä tai loppuun pompittua.
- ;,,,,Trampoliini
Osta käytettynä multa? saisit halvalla , ei ole mitään rikki , mutta turvaverkkoa ei ole sen kun hommaat niin ei tule hintaa paljoa....
Tramppiska säilytetty talvisin varastossa... ei ole yhtään ruostuneet osat tai mitään - Haluu uuden trampan
Saisko mistää 430cm tramppaa kohtuuhinnal?
- UKKO...
Savenmaa näyttäisi myyvän sen kokoisen trampoliini turvaverkolla hintaa 249.-
- ....................
mä ostin aluks 4.0 trampan ja sitte en pitäny siit koska se ei ollu tarpeeks cool ja itkin vanhemmille nii sain 4.6 trampan joka makso 1566€
- Piiparinen.....
Ai sä ostit? yhtäkkiä sun vanhempasi ostivat, joopa joo, sit sä heräsit ja päästit kissan sisälle.
- halpa myyjä
mulla ois 4.6 trampoliini vähän pompittu ja pyytäisin siitä 100e jos kiinnostaa soita tähän 08470665
- -_-
onko kenelläkään kokemusta tuon savenmaan 4m trampoliinista ku nii halvalta näyttäis myyvän...
- myyjä9
mulla ois 4.6m tampoliini vähän pompittu pyytäisin siitä sata euroa, uutena maksoi 200euroa. myyn siksi ku en jaksa enää pomppia,jos kiinnostaa soita numeroon 0403572612
- ttwwwytt
mistä ostit sen uutena?
- Naduunu
Ostettii karkkaiselta 4,3 isport ramppa iha hyvi sillä hyppii makso vaan 109 euroo sillo
- rddzgdfgaeradgf
hämeenlinna prismassa oli 80 e
- haaa
etsin trampoliinia tyttärelleni on 11v etsin lohdutukseksi siitä kun minä ja mieheni erottiin
- acon<3
Kanttii ostaa Acon, ei välttämättä Airia (todella kallis) mutta Standard ajaa saman asian, loistava tramppa, 179 euroo.
- Tiedeilijä
Miksi pitää olla suojapeite? Kyllähän se ilman peitettäkin kestää ihan hyvin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516933Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414644HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972647- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 151409
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191075mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91022