Mikä olet horoskoopiltasi?

VIRGO___

Millainen olet ja mitä se kertoo sinusta?

Meitsi = Virgo = Neitsyt

91

2785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syyskuu

      neitsyt on luotettava,vähän niuho,kaunis?no ainakin symmetrinen ja se on aika kaunista katseltavaa,Ja sit mitä tekee niin tekee loppuun asti.Neitsyen kanssa sopii parhaiten Kalat kun ne on niin eri planeetalta.Ja sit neitsyt tekee ihanaa ruokaa.Aina.

      • VIRGO___

        Mulle heti yks kauris kiitos!

        Neitsyen piirteisiin kuuluen, oli pakko kaivella kaikki esiin, eli mun kartta on enimmäkseen täynnä neitsyttä, rapua, härkää ja skorpionia. Vaikka nyt kaikkeen ei sillain tarviskaan uskoo, tiedonjano iski.
        Kalojen ailahtelevuus saa mulle aikaan harmaita hiuksia. Hyvä ystäväni on kalat ja toisinaan saa kyllä pyöritellä päätään. vaa'at saa kans jatkaa matkaansa.


      • kartta??
        VIRGO___ kirjoitti:

        Mulle heti yks kauris kiitos!

        Neitsyen piirteisiin kuuluen, oli pakko kaivella kaikki esiin, eli mun kartta on enimmäkseen täynnä neitsyttä, rapua, härkää ja skorpionia. Vaikka nyt kaikkeen ei sillain tarviskaan uskoo, tiedonjano iski.
        Kalojen ailahtelevuus saa mulle aikaan harmaita hiuksia. Hyvä ystäväni on kalat ja toisinaan saa kyllä pyöritellä päätään. vaa'at saa kans jatkaa matkaansa.

        Mikä ihmeen kartta????? parempi et mä en ainakaan ees yritä arvata lol tai mä arvaan silti et se on semmonen kartta mist löytyy sopivimmat horoskooppimerkit???? Elikkä sulle sopii parhaiten neitsyt rapu härkä ja skorpioni jos kerran niitä oli eniten.??!!!!


      • VIRGO___
        kartta?? kirjoitti:

        Mikä ihmeen kartta????? parempi et mä en ainakaan ees yritä arvata lol tai mä arvaan silti et se on semmonen kartta mist löytyy sopivimmat horoskooppimerkit???? Elikkä sulle sopii parhaiten neitsyt rapu härkä ja skorpioni jos kerran niitä oli eniten.??!!!!

        eiii......


    • 8+14

      Kalat.

    • miemiemie

      Jellona :)

    • 2+5

      kauris

    • 3+3

      Leijona.

    • Ooonn.

      Kaksoset

      • Anonyymi

        Luonneanalyysit kuvaavat täydellisesti kaksosen/minut! Kannattaa tutustua merkkien analyyseihin (asiantuntevista. , ei huuhaa-artikkeleista tms.) , saat sitä kautta suuntaa antavia luonnetietoja ihmisistä, joista olet kiinnostunut!!!


    • jejejejeje

      oinas

    • 11+7

      Rapu.

    • huuhaahommaa

      12 tähtimerkkikaetan mukaan leijona.
      13 kartan mukaan rapu.
      Siksi koko horoskooppi homma on huuhaa hommaa

    • Helou

      Minä vesimies:)

    • 15+11

      rapu, mut vastaan ehkä enemmän mun nousumerkkiä eli vaakaa.

    • skorppariiii

      Skorpioni. Luonneanalyysit kuvaavat täydellisesti.

      • minä myös.


    • TähretKertovat

      olen tähtimerkkini mukaisesti: viehättävä, ystävällinen, älykäs, toiset huomioonottava, sosiaalisesti älykäs, tunneälykäs ja todella vaatimaton.
      Kaikki jotka minut tuntevat ovat sitä mieltä, että merkkini on täysin minun
      luonteeni mukainen. Tähtimerkkini on Stultus.

    • VIRGO___

      Sinähän oot vitsikäs! Ne muut voi sit sanoo et oot aika dille :D

    • Syyskuu

      Stultus??

    • Jousi ja nuoli

      Jonkun analyysin mukaan olen jousimies aurinkomerkiltäni, kuumerkiltäni ja nousevalta merkiltäni. Jokin toinen analyysi sanoi, että olisin sittenkin nouseva rapu. 13 merkin järjestelmässä olenkin sitten käärmeenkantaja.

    • Auts!

      Virgo!Sulle ei todellakaan sovi kauris.Kauriit on rahapainotteisia suoritajia ja neitsyet tunteikkaita ihmisiä.Ja siitä ei hyvä seuraa jos nää kaksi mene kimppaan.

      • 20+14

        Kauriina myönnän, että rahalla on merkitystä, mutta kyllä ne tunteet vie enemmän kun mikään muu ja oon äärimmäisen tunteellinen ihminen. Mielelläni ottaisin neitsyen


      • VIRGO___

        Sen takia justiinsa, kun oon itsekin suorittaja, työ on tärkee ja panostan siihen paljon. niin kauris vois ymmärtää sitä puolta. Tunteet on myös tärkeitä sen mukaanhan sitä eletään. Kauris vois ymmärtää mun arvomaailmaa jotenkin.


      • kalakalempikalin
        VIRGO___ kirjoitti:

        Sen takia justiinsa, kun oon itsekin suorittaja, työ on tärkee ja panostan siihen paljon. niin kauris vois ymmärtää sitä puolta. Tunteet on myös tärkeitä sen mukaanhan sitä eletään. Kauris vois ymmärtää mun arvomaailmaa jotenkin.

        Kauriit eivät ole suorittajia eikä pidä suoritusta minään itseisarvona. Kauriit ovat hienoja empaattisiam erittäin raugallisia ihmisiä, jotka pitävät kyllä huolen taloudesta, mutta tuskin kaurisnainen haluaa neuroottista ja materialistista neitsyttä joka tuhlaa kaiken pinnallisuuteen.
        Enpä usko!


      • neveeverO
        20+14 kirjoitti:

        Kauriina myönnän, että rahalla on merkitystä, mutta kyllä ne tunteet vie enemmän kun mikään muu ja oon äärimmäisen tunteellinen ihminen. Mielelläni ottaisin neitsyen

        yhtää tuneellista kaurista osunu tielle,kaikki olleet just työnarkkiksia,kitupiikkejä,depikseen taipuvaisia tunnekylmiä tyyppejä.


      • rapu/leijona
        neveeverO kirjoitti:

        yhtää tuneellista kaurista osunu tielle,kaikki olleet just työnarkkiksia,kitupiikkejä,depikseen taipuvaisia tunnekylmiä tyyppejä.

        Kuinka monta kaurista tunnet kun noin otat oikeudeksesi yleistää?
        Oletko kenties saanut siipeesi joltain kauriila, jolta et ole saanut tarpeeksi aikaa tai rahaa?
        Se, että kauriit eivät välttämättä näytä syvimpiä tunteita tai anna rahaa ihan kelle tahansa taplaajalle, ei tee heistä tunnekylmiä tai kitupiikkejä.
        Tunnen useita kauriita: Useammat heistä on mukavia tyyppejä ja ainakin minuun suhtautuvat lämmöllä.


      • VIRGO___
        kalakalempikalin kirjoitti:

        Kauriit eivät ole suorittajia eikä pidä suoritusta minään itseisarvona. Kauriit ovat hienoja empaattisiam erittäin raugallisia ihmisiä, jotka pitävät kyllä huolen taloudesta, mutta tuskin kaurisnainen haluaa neuroottista ja materialistista neitsyttä joka tuhlaa kaiken pinnallisuuteen.
        Enpä usko!

        Maamerkit mätsää hyvin. Kauris - Neitsyt - Härkä. Maanläheisiä ja ei näytä helposti tunteitaan, siis vieraammille. Tarvii paljon luottamusta toiselta että tulee ulos luolastaan.

        No en mä kyl itessäni nää neuroottisuutta, enkä varsinkaan pinnalista. Vaan haluan kaivaa pintaa syvemmältä. Neitsyistähän sanotaa nimenomaan et on pihiluonteisia eikä materialistisia/pinnalisia. Enkä oo se perus neitsyt joka jynssää hammasharjalla kaakeleita. Vaan analyyttisuus painottuu muuhun ympäristöön, esim. tiedonjano.

        Kauriiden kanssa oon aina päässyt sellaseen "yhteyteen" ja paljon aistillisuutta.

        Mut meistä on moneksi.


    • 9.5.

      Härkä. Ja aika hyvin pätee luonneanalyysit.

    • kalakalempikalin

      Mun kokemus taas kertoo että neitsyet on neurootikkoja samoin kuin kaksosetkin, suorastaan kontrollifriikkejä!

      Olen siis itse kalat ja elän aina hetkessä, joka ei missään nimessä tarkoita epäluotettavuutta! Olen suorastaan sinisilmänen koska haluan uskoa hyvyyteen.

      Minun mielestä me kalat ei niinkään olla ailahtelevia, jonka ymmärtämätön helposti tulkitsee, vaan ehkä enemmän on kyse siitä että todellakin elämme "eri planeetalla" kuten joku jo sanoi.

      Kalan maailma on huomattavan erilainen, eikä kala ajattele rationaalisesti.
      Kalat rakastaa ihmisiä ja elämää itseensä!

      Parhaiten olen onnistunut rauhallisen, tasapanoisen Kauriin kanssa, jonka kanssa elämä on intohimoista ja ihanan tasapainoista . Ja joo( kaikille rationalisteille, tosikoille) olen tosissani tietenkin tai sitten en, ota nyt kalasta selvää?
      !

    • VIRGO___

      Ei kalat ole epäluotettavia, tai ainakaan mun tuntemat. Eläminen hetkessä saattaa tuottaa just niitä ongelmia ton rationaalisuuden kanssa. Mut sit taas, kalat on syvällisiä ja tuo tunteet helpommin esiin. Se voi taas vähän pehmentää järkipuntaroinnilla raksuttavaa neitsyttä. Joskus meinaan rassaa toi analyyttisuus...

      Sanoit aika hyvin, et kaloista ei oikeen saa selvää, epäloogisia? Mut arvostan paljon niiden asennetta elämään, jotkut asiat, mitkä itse ottais raskaasti, niin kalat ei helposta romahda.

      Ravut ja härät on kans kivoja.

      • joku merkki

        ei kai epäluotettavuus ole horoskooppimerkistä kiinni...


    • 1+4

      Leijona ;-)

    • milton87

      Rapu rapsukka, mutten ole täysin tyypillinen rapu.

    • Leijonaleijonaleijon

      Leijona täälläkin ;)

    • Gillis***

      Astrologian: mukaan

      Aurinko: Neitsyt

      Nouseva: Kaksonen

      Kuumerkki: Vesimies

      Kiinalainen: Mettalli-apina

    • vaakavaan

      Vaaka

    • Obladiii
      • mua ei päästetä!

        Kiitti mut mä en pääse eteenpäin ku sitä syntymäpaikkaa ei tuu tarjolle jonka haluisin. Siihen mis kuuluu laittaa 3 ekaa kirjainta nii ei sitä tuu mulle tarjolle lol.


      • 18+3
        mua ei päästetä! kirjoitti:

        Kiitti mut mä en pääse eteenpäin ku sitä syntymäpaikkaa ei tuu tarjolle jonka haluisin. Siihen mis kuuluu laittaa 3 ekaa kirjainta nii ei sitä tuu mulle tarjolle lol.

        Kirjoita lähin suurempi paikkakunta niin jos sit onnistuu.


      • mua ei päästetä!
        18+3 kirjoitti:

        Kirjoita lähin suurempi paikkakunta niin jos sit onnistuu.

        Täh?? en mä oikeesti tiedä mikä semmonen olis. Stokis varmaan mut pitäshän sen sitte tulla kait teillekin. Eix suomea oo ollenkaan listassa??


      • 18+3
        mua ei päästetä! kirjoitti:

        Täh?? en mä oikeesti tiedä mikä semmonen olis. Stokis varmaan mut pitäshän sen sitte tulla kait teillekin. Eix suomea oo ollenkaan listassa??

        Testasin Stockholm niin onnistui.


      • mua ei päästetä!
        mua ei päästetä! kirjoitti:

        Täh?? en mä oikeesti tiedä mikä semmonen olis. Stokis varmaan mut pitäshän sen sitte tulla kait teillekin. Eix suomea oo ollenkaan listassa??

        Elikkä mä otan ton tähtikartan ja siit aukee uus sivu. ok tähän asti? Täytän sen ja laitan siihe 3 ekaa kirjainta. Mä laitan siihen hel ja sitte tulee laatikko mis on joitain ihme paikkoja eikä sitä mitä haen lol.


      • 18+3
        mua ei päästetä! kirjoitti:

        Elikkä mä otan ton tähtikartan ja siit aukee uus sivu. ok tähän asti? Täytän sen ja laitan siihe 3 ekaa kirjainta. Mä laitan siihen hel ja sitte tulee laatikko mis on joitain ihme paikkoja eikä sitä mitä haen lol.

        Älä kirjoita kolmea ekaa kirjainta vaan koko sana Stockholm niin sitte sulle tulee ekaksi vaihtoehdoksi Stockholm, Ruotsi.


      • mä pääsin
        18+3 kirjoitti:

        Älä kirjoita kolmea ekaa kirjainta vaan koko sana Stockholm niin sitte sulle tulee ekaksi vaihtoehdoksi Stockholm, Ruotsi.

        No nyt mä onnistuin kiitti. Mä kävin jo Hel puola ja stokis mut helsinkiä mä hain. Mut mitäs nyt??? Boji vai Ko vai Meh vai Nkl vai Vko????? täh??? mä laitan nyt sitte vaikka Boji lol. Joo mä oon Bojista lol hahaha!!

        Hei kiitokset sulle!!))))))))))))))))))


      • agtwtargehg
        mä pääsin kirjoitti:

        No nyt mä onnistuin kiitti. Mä kävin jo Hel puola ja stokis mut helsinkiä mä hain. Mut mitäs nyt??? Boji vai Ko vai Meh vai Nkl vai Vko????? täh??? mä laitan nyt sitte vaikka Boji lol. Joo mä oon Bojista lol hahaha!!

        Hei kiitokset sulle!!))))))))))))))))))

        Kätilöopisto, Mehiläinen, Naistenklinikka.. Mutta mitä ovat Boji ja Vko?


      • bojin sairaala
        agtwtargehg kirjoitti:

        Kätilöopisto, Mehiläinen, Naistenklinikka.. Mutta mitä ovat Boji ja Vko?

        Sairaaloita siis. Onx kontulassa sairaalaa voisko toi vko olla sieltä?? Entäs jos joskus on ollu semmonen sairaala stadissa kun bojin sairaala mut sitä ei enää oo??


      • Obladiidaa
        bojin sairaala kirjoitti:

        Sairaaloita siis. Onx kontulassa sairaalaa voisko toi vko olla sieltä?? Entäs jos joskus on ollu semmonen sairaala stadissa kun bojin sairaala mut sitä ei enää oo??

        Se oli Boije muistaakseni ja lastenklinikka toiselta nimeltään..Punavuoressa..Agrikolan kirkon lähellä.


      • Obladiidaa
        Obladiidaa kirjoitti:

        Se oli Boije muistaakseni ja lastenklinikka toiselta nimeltään..Punavuoressa..Agrikolan kirkon lähellä.

        Löytyihän siitä...08.06.2007) Prof.Tri O.A. Boijen sairaala ja synnytyslaitos. Missä sijaitsi ja milloin? Helsingistä kuitenkin kyse. Sillä siellä olen ensimmäisen huutoni huutanut. Erään aiemman tietonne mukaan se olisi lakkautettu 1949. Kuitenkin minun syntymätodistus kertoo vuodesta 1952 jonka Helsingin Kaupungin Kansanhuoltotoimisto on myös vahvistanut.
        Kysy mitä vain -arkistosta löytyy perusteellinen katsaus ko sairaalaan. Siitä löytyy vastaukset kaikkiin kysymyksiinne. Liitän vanhan vastauksen tähän:

        Kysyimme Helsingin kaupunginarkistosta Boijen sairaalan historiasta ja saimme sieltä seuraavan tiedon:

        "Boijen sairaalan perustivat vuonna 1904 lääkärit Walter Parviainen ja Oskar Boije. Sairaala perustettiin parantamaan naistentauteja. Samalla sairaalassa oli synnytysosasto.
        Sairaala aloitti toimintansa Elisabetinkatu 16:n kiinteistössä. Vuonna 1911 sairaala muutti Bulevardin ja Fredrikinkadun kulmaan. Samana vuonna Parviainen vetäytyi toiminnasta, jolloin Boije jatkoi yksin kuolemaansa asti vuonna 1941, jonka jälkeen lääkäri Julius Meyer jatkoi toimintaa.

        Sairaalalla, joka erikoistui naistentauteihin ja synnytyksiin, oli vuonna 1929 kahdeksan gynekologian paikkaa ja kaksikymmentäviisi synnytyspaikkaa. Vuonna 1954 gynekologian paikkojen määrä oli noussut viiteentoista ja synnytyspaikkojen kolmeenkymmeneenneljään. Näistä kolmestakymmenestäneljästä synnytyspaikasta Helsingin kaupunki subventoi kahdeksantoista yleisellä synnytysosastolla olevaa paikkaa. Loput kuusitoista paikkaa olivat yksityisten käytössä. "

        Boijen sairaalan ja Peijaksen sairaalan gynekologisen osaston yhteistyön takia osa Boijen sairaalan potilaista on hoidettu Peijaksessa. (Tällaisten potilaiden potilaskorteissa on tavallisesti merkintä ~Vantaa~) Yhteistoiminnan lakattua nämä potilaat ja heitä koskevat asiakirjat on yleensä siirretty Diakonissalaitokseen.~

        Lisäksi asiakirjoista käy ilmi, että ~ Sairaala lopetti toimintansa vuonna 1979. Synnytysosasto oli lopetettu jo vuonna 1960. Vuosina 1966 -1979 sairaalassa toimi naistentautien poliklinikka.~

        Boijen sairaalan ~Sairauskertomukset ovat numerojärjestyksessä. Haku tapahtuu potilaspäiväkirjan perusteella.~

        Lähde : Helsingin kaupunginarkisto

        Kuva Boijen sairaalan synnytysosastolta:
        http://www.sls.fi/galleri/bild.php?...kategori=8


      • boije??!!
        Obladiidaa kirjoitti:

        Löytyihän siitä...08.06.2007) Prof.Tri O.A. Boijen sairaala ja synnytyslaitos. Missä sijaitsi ja milloin? Helsingistä kuitenkin kyse. Sillä siellä olen ensimmäisen huutoni huutanut. Erään aiemman tietonne mukaan se olisi lakkautettu 1949. Kuitenkin minun syntymätodistus kertoo vuodesta 1952 jonka Helsingin Kaupungin Kansanhuoltotoimisto on myös vahvistanut.
        Kysy mitä vain -arkistosta löytyy perusteellinen katsaus ko sairaalaan. Siitä löytyy vastaukset kaikkiin kysymyksiinne. Liitän vanhan vastauksen tähän:

        Kysyimme Helsingin kaupunginarkistosta Boijen sairaalan historiasta ja saimme sieltä seuraavan tiedon:

        "Boijen sairaalan perustivat vuonna 1904 lääkärit Walter Parviainen ja Oskar Boije. Sairaala perustettiin parantamaan naistentauteja. Samalla sairaalassa oli synnytysosasto.
        Sairaala aloitti toimintansa Elisabetinkatu 16:n kiinteistössä. Vuonna 1911 sairaala muutti Bulevardin ja Fredrikinkadun kulmaan. Samana vuonna Parviainen vetäytyi toiminnasta, jolloin Boije jatkoi yksin kuolemaansa asti vuonna 1941, jonka jälkeen lääkäri Julius Meyer jatkoi toimintaa.

        Sairaalalla, joka erikoistui naistentauteihin ja synnytyksiin, oli vuonna 1929 kahdeksan gynekologian paikkaa ja kaksikymmentäviisi synnytyspaikkaa. Vuonna 1954 gynekologian paikkojen määrä oli noussut viiteentoista ja synnytyspaikkojen kolmeenkymmeneenneljään. Näistä kolmestakymmenestäneljästä synnytyspaikasta Helsingin kaupunki subventoi kahdeksantoista yleisellä synnytysosastolla olevaa paikkaa. Loput kuusitoista paikkaa olivat yksityisten käytössä. "

        Boijen sairaalan ja Peijaksen sairaalan gynekologisen osaston yhteistyön takia osa Boijen sairaalan potilaista on hoidettu Peijaksessa. (Tällaisten potilaiden potilaskorteissa on tavallisesti merkintä ~Vantaa~) Yhteistoiminnan lakattua nämä potilaat ja heitä koskevat asiakirjat on yleensä siirretty Diakonissalaitokseen.~

        Lisäksi asiakirjoista käy ilmi, että ~ Sairaala lopetti toimintansa vuonna 1979. Synnytysosasto oli lopetettu jo vuonna 1960. Vuosina 1966 -1979 sairaalassa toimi naistentautien poliklinikka.~

        Boijen sairaalan ~Sairauskertomukset ovat numerojärjestyksessä. Haku tapahtuu potilaspäiväkirjan perusteella.~

        Lähde : Helsingin kaupunginarkisto

        Kuva Boijen sairaalan synnytysosastolta:
        http://www.sls.fi/galleri/bild.php?...kategori=8

        Mulla on näköjään lukihäiriö muitten häiriöitten lisänä lol. Mä luen liian nopeesti ja juutun johonki tuttu juttu koulusta. Mielenkiintosta joka tapauksessa ja oon taas pikkasen viisaampi ja tota ei muuten tiiä kukaan ja pääsen pätemään:DDD elikkä kiitti sulle tiedoista!! )))


    • Kiinnostunut

      Voisiko joku selittää horoskoopeista ymmärtämättömälle, miten planeetat oikein vaikuttavat luonteeseen, tai persoonallisuuteen - vai mihin ne nyt vaikuttavatkaan. Kun lapsi tulee maailmaan, se on jo valmis vauva. Silloinko, kohdusta ulos tullessa planeetat lyövät leimansa pääkoppaan, laittavat sinne ikäänkuin sisärakenteen? Se tuntuu minusta ihmeteltävältä.
      Jos syntymä menee yli ajan, tai sattuu syntymään keskosena, niin planeetat sitten määrittävät ihmistyypin kohdusta ulostulopäivänä. Siihen astiko persoonallisuus on tyhjä taulu?
      Loogisempaa minusta olisi, että persoonallisuus määrittyisi hedelmöittymisajankohdan mukaan, että planeetat vaikuttaisivat siihen, millainen persoona sikiöstä alkaa kehittyä.

      • hmmmmmm...

        Horoskoopeista en tiedä, mutta lapsihan ottaa ensimmäisen henkäyksensä vasta syntyessään ulos kohdusta ja kohdussa ollessaan on vielä pelkkä keho, joka reagoi vain vaistomaisesti ärsykkeisiin. Elämä tulee siis kehoon sen jälkeen kun keho on tarpeeksi "kypsä" ja synnytys on tapahtunut ja lapsi vetää henkeä ja rääkäisee. Eli tavallaan kun sielu tulee kehoon, silloin voidaan sanoa, että uusi elämä on taas syntynyt vaikkei se mikään uusi välttämättä olekaan. Samoin voidaan ajatella kun ihmistä pidetään keinotekoisesti hengissä ja hänen elintoimintoinsa kyllä toimii, sydän sykkii, jne. mutta ei voida sanoa että hän olisi oikeastaan elossa ja siksi sitten usein tehdäänkin se päätös, että irrotetaan hänet koneista, jolloin sielu taas jatkaa matkaansa. Näin mä asian näen, mutta kukin nähköön sen tietysti ihan miten haluaa.


      • toukokuunlapsi
        hmmmmmm... kirjoitti:

        Horoskoopeista en tiedä, mutta lapsihan ottaa ensimmäisen henkäyksensä vasta syntyessään ulos kohdusta ja kohdussa ollessaan on vielä pelkkä keho, joka reagoi vain vaistomaisesti ärsykkeisiin. Elämä tulee siis kehoon sen jälkeen kun keho on tarpeeksi "kypsä" ja synnytys on tapahtunut ja lapsi vetää henkeä ja rääkäisee. Eli tavallaan kun sielu tulee kehoon, silloin voidaan sanoa, että uusi elämä on taas syntynyt vaikkei se mikään uusi välttämättä olekaan. Samoin voidaan ajatella kun ihmistä pidetään keinotekoisesti hengissä ja hänen elintoimintoinsa kyllä toimii, sydän sykkii, jne. mutta ei voida sanoa että hän olisi oikeastaan elossa ja siksi sitten usein tehdäänkin se päätös, että irrotetaan hänet koneista, jolloin sielu taas jatkaa matkaansa. Näin mä asian näen, mutta kukin nähköön sen tietysti ihan miten haluaa.

        Itse olen käsittänyt horoskoopit aina varsin maalaisjärkiseen sävyyn, Eli Kun syntyy tiettynä vuodenaikana ja elää siinä atmosfäärissä. Valon määrä, tuoksu, tunnelma, päivän pituus, ihmisten mieliala (kevätriehakkuus, talvimasennus...) Nämä olisivat ne jotka vaikuttaa persoonaan. Esimekkinä synnyn toukokuussa: ihmiset ympärilläni ovat energisempiä, seksuaalisempia, ehkä puheliaampia...Tämä ympäristö saa minut kiinnittämään huomiota tiettyihin luonteenpiirteisiin, jotka omaksun...En tiedä, mutta itselleni on tuo ollut ainut järjellinen selitys koko horoskoopeille. Varsin kärkkäästi nähden.


    • taas mä kyselen

      Apua mikä määrä textiä. Mitkä noista on tärkeimmät?? Mistä ne sopivimmat horoskooppimerkit löytyy???

    • collapse87

      Kauris, mutta en todellakaan "tunnekylmä", vaikka siltä kuulemma kaverini mielestä vaikutan.

    • 20+7

      Skorpioni ja enempi ja vähempi kuvauksen mukainen...

    • lepakkoastrologi

      voisin selittää mutta se maksaa

    • twins rules

      Kaksoset chek

    • Härrrkä

      Itse olen härkä. Se mitä kerrotaan et millainen härkä on niin se osuu minuun kyllä niin hyvin. :)

    • laatat lentää

      Hyi vittu miten tyhmiä ämmiä taas täällä. Painukaa helvettiin häpeään tollouttanne. Onko teillä mitään, yhtään mitään korvien välissä? Takuulla ei.

      • laatat ei lennä

        Et kyllä itse vaikuta olevan sieltä skarpimmasta päästä.


      • nää on

        On meil silmät nenä ja suu.


    • Mäoon

      Täysin oinas.

    • nielurisa

      skopu

      mua väsyttää

    • Vuohi

      Mikä olet kiinalaisessa horoskoopissa?

    • Anonyymi

      Rapu ja minulle sopisi vastamerkkini kauris. Tai härkä. Tasapainottamaan tunteellisuuttani. Kauris on rauhallinen, rapu tunteikas. Tasapainottavat toisiaan. Kauriilla ei ole tylsää ja rapu kokee olonsa turvalliseksi.

      • Anonyymi

        Tässä olis sulle kauris😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olis sulle kauris😍

        ♥️♥️♥️♥️ En ole vielä tutustunut tietääkseni yhteenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️♥️ En ole vielä tutustunut tietääkseni yhteenkään.

        Mä tunnen itseasiassa kolme kaurista jotka ovat myös lesboja. --sivusta tämä


    • Anonyymi

      Itse olen härkä, huhtikuussa syntymäpäivä

    • Anonyymi

      Sopisi deittiprofiiliin:
      Ethän ole myöskään horoskooppihihhuliuskovainen😏

    • Anonyymi

      Mä olen vesimies ja horoskooppien mukaan mulle ei sovi juuri kukaan. Silti naiset vaan rakastuu muhun, jännä yhtälö.

    • Anonyymi

      Skorpioni ☺️

      • Anonyymi

        Eikö skorpionit oo vaarallisia äärityyppejä? Ite en ainakaa uskaltaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö skorpionit oo vaarallisia äärityyppejä? Ite en ainakaa uskaltaisi.

        Skorpionit on ihanii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö skorpionit oo vaarallisia äärityyppejä? Ite en ainakaa uskaltaisi.

        Oon skorpioni ja ihastunut neitsyeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon skorpioni ja ihastunut neitsyeen

        Itse neitsyt ja ihastunut skorpioniin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse neitsyt ja ihastunut skorpioniin ❤️

        😇❤️


    • Lepakko. 🦇

      Olen sukkela ja tykkään roikkua pää alaspäin.

    • Anonyymi

      Skorpioni oon ja panen kaikkea liikkuvaa. 'En ole lesbo

    • Anonyymi

      Olen 🐷 sika.
      Etsin 🐯 tiikeriä kiinalaisessa horoskoopissa.
      💗💓💞💖

      • Anonyymi

        Minäkin olen 🐷 ja muuten ♒


      • Anonyymi

        Löytyykö kameleonttia?
        Olen kaapissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö kameleonttia?
        Olen kaapissa .

        Butchina olen leijona, löytyykö Kalat lahnaa?


    • Anonyymi

      Hämähäkki.

    • Anonyymi

      Vaaka.......Libra
      Voin olla kiltti tai tuhma.
      Top tai bottom.
      Sopeudun petikaverin haluihin ihan helposti.

    • Anonyymi

      Kala ja kiinalaisessa härkä :D

      Per-kel

      • Anonyymi

        Sur-strömming?
        😆😆😆


    • Anonyymi

      Mulla alkoi kesällä vaihdevuodet ja pakko myöntää, että mä olen yks nouseva Saatana. Pakko hakee lääkehoitoa.

    • Anonyymi

      Matalan ÄO:n omaavien heitukoiden uskomus henkimaailman juttuihin.
      Horo skoopit. 🤭🤭🤭

      • Anonyymi

        Juuri näin.😉


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe