Heikinbaarin pojat

Helsingin neitonen

Tulin tuossa kolme päivää sitten alanyasta ja tietenkin sitä tuli käytyä hieman enemmän tuolla heikinbaarissa missä sitte myös menin ja ihastuin paikalliseen "baaripoikaan". Kyseisen herran nimi on Ali ja hän on ehkä 185 cm pitkä ja noin 24 vuotias?? Hän on tullut töihin heikibaariin suht vasta joten hän on aika "uusi". Onko kenelläkään hänestä tietoa millainen mies on kyseessä? :)

74

2719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskokoonkentahtoo

      Ja höpö höpö, keksippä parempi juttu.

    • Mä kans <3

      mäkin ihastuin ja rakastuin samaan häiskään. munkin piti kirjoittaa tänne että millanen hän on , onko paljon muita ja onko naimisissa jne. heikin paarin jätkät on siis niin ihania

    • täällä taas

      Typerää mainostaa baaria tuommoisilla jutuilla. Heikinbaari on täynnä suomalaisia örveltäjiä ilmankin. Menkää ihmiset tutustumaan aivan muihin paikkoihin!

    • suski

      Itekki tutustuin kyseiseen Aliin tänä kesänä ja taitaapa olla aikamoinen naistenmies :D

    • Helsingin neitonen

      Kaikki ketkä epäilevät tätä provoksi niin en todellakaan ole provo vaan näin nyt sattui käymään.. Suski mitä tarkoitat tuolla että melkoinen naistenmies? Onko hän ollut useiden eri tyttöjen kanssa vai? Olisin erittäin kiitollinen kaikista vastauksista :) !

      • Neito32

        Ei Ali ole naistenmies - mitenkä ois - on vain ja ainoastaan rakastunut sinuun neitoon Helsingin................ :((


    • 44444677777777777

      Kaikilla baarityöntekijöillä on useampia neitosia :)

      • Hahahahahahahhoho

        Ei että "neitosia."

        Kuppasia lutkia, osuu lähemmäksi:)


    • suski

      Tuolta toiselta Heikin baari keskustelu osiolta kopioitu: "Heikinbaari noh siellä tarjoilijat vaihtunut ja yhdellä tarjoilijalla Alilla ollut 5 tyttö kierroksessa yhden loman aikana että jos haluaa huijattavaksi niin sinne vain!!"

      Ja itsekkin olin Alin "tyttöystävä" viikon ajan. Lupasiko Ali sullekkin kuun ja tähdet taivaalta?

    • Kokemusta on

      Hahhah, ne on KAIKKI samanlaisia! Siis JOKAISESSA baarissa/discossa. Älkää nyt hyvät naiset/tytöt uskoko mitä paskaa ne teille puhuu. Jokaiselle tytölle samat jutut, ja todellakin luvataan kuu ja tähdet taivaalta. Edessä leperrellään ja seläntakana haukutaan, kyllä fakta on tämä.
      Ihan jees pitää hauskaa niiden kanssa, mutta jos joku asia on varma, niin se, että ne ei sielä ketään odota, vaikka kuinka vannoisivat ikuista rakkautta. Satoja naisia kierroksessa yhtä aikaa :D

    • Helsingin neitonen

      Joo kyllä hän lupaili mutta hyvin on lupauksensa pitänyt esim hän on soitellut joka päivä Suomeen paluuni jälkeen jopa 2 kertaa päivässä ja skypen välityksellä olemme melkein joka päivä puhuneet. Saisinko kysyä kävittekö missään Alin kanssa tai ostiko hän sinulle mitään / sinä hänelle?

    • eimeneläpiei

      Pojat haluaa pitää hauskaa ja se on Alanyan kaltaisessa kesäkaupungissa mahdollista turistien määrän ja vaihtuvuuden vuoksi. Kavereina kivoja tai joku yhden yön juttu, mutta vakavammasta suhteesta on turha haaveillakaan. Itselleni ei ainakaan mene läpi mitkään leperrykset. Kaikki hyvin kunhan tietää mihin on ryhtynyt. Valitettavasti niillä on monet naiset kierroksessa.

    • suski

      Joo käytiinhän me sen luona aina panemassa :D Ja Ali varmaan on pyytänyt sua talvella käymään siellä? Kävittekö te missään? Tai ostitteko toisillenne mitää? :D

    • Helsingin neito

      Me käytiin kanssa sen asunnolla ja kalella ja meriretkellä yks päivä :) oikeestaan joo ja olen menossa tapaamaan hänen perhettään marraskuussa. Lennot on jo varattu ja sitten olen alanyassa toukokuun loppuun asti alin luona mutta nyt alkoi mietityttämään. Hän osti minulle kultaisen kaulakorun ja otimme tatuoinnit yhdessä. Hän nimeni alkukirjaimen ja minä hänen tosin pikkuhumalassa :D mutta mitäs nyt sito kaunis a kirjain ranteessa olisi haitaksi!

      • samanvirheentein

        Saanko Helsingin neitonen kysyä minkä ikäinen olet? Olen nimittäin saman virheen tehnyt ja siinä ei hyvin käynyt...


    • Höhlä??????

      Kait tää joku provo on? Kuka nyt muuttaa tosta vaan talveksi Alanyaan ilman työtä jonkun baarissa tapaamansa hepun luokse??

    • minä myös !

      Joo Ali tuli koettua kesän aikana. Etkai luule että olit ainoa hänelle?

    • suski

      Ali pyys muakin sinne talveksi käymään ja viimeksi puhuin sunnuntaina hänen kanssaan puhelimessa. Lentoja en oo sentään varannu enkä ole varaamassa :D Sinuna en uskoisi kaikkea mitä Ali sanoo :D Jos haluat jutella lisää laita mulle sähköpostia [email protected]. Voin kertoa sit lisää :)

      • Miten tyhmä

        lutka uskaltaa heittää tänne sähköpostinsa?

        Kyllä täytyy ola jo aika saatanan tyhmä lutka;)
        '
        No, sitä saa mitä tilaa...


    • Helsingin neitonen

      Olen 22 vuotias. Ja kyseessä ei ole provo. Kolmen viime viikon aikana Ali sai minut kyllä hyvin vakuutettua siitä että olen se "one and only" mutta ilmeisesti ei näin ole. Suski valitettavasti sähköpostini kanssa on ongelmia mutta lähetän sulle mailia asap! Ei taida ali olla niitä turkin luotettavimpia miehiä..Onko ali soittanut sinulle vai sinä hänelle?

    • suski

      Ollaan tekstailtu ja soiteltu molemmat toisillemme. Milloin olit alanyassa? Joo ei taida olla ihan luotettavimpia miehiä.

    • kysymys vain ....

      ihan vain näin ulkopuolisena juttua seuranneena kysyisin sulta Helsingin neitonen että millä rahalla olit ajatellut elää siellä turkissa? ilman työlupaa et voi mennä töihin minnekään ja turkki ei ole eu-maa jotta saisit mitään tukia elämiseen suomesta. 3 viikkoa lomailua Alanyassa mukavan miehen kanssa on ihan eri asia kuin asua talvi hänen kanssaan, hänen pienien tulojensa varassa (jos siis hänellä etes on töitä talveksi).

    • Kyllästynyt84

      Ylläpito poistakaa tällaiset white trash keskustelut! Eikö suomalaisilla naisilla ole muuta elämässä kuin turkkilaiset miehet ja seksi! Tämä ei edes liity alanyaan !!
      Alanya on paljon muutakin kuin seksiturismia.

      • Valitettavasti

        ylläpitokin on white trashiä.

        Ilona oli aikoinaan kova sana jo Helsingin asematunnelissa ja kurdipoikien keskuudessa,

        Pohjasakkaa siis...


    • Helsingin neitonen

      Hei suski vielä semmoinen kysymys että onko oikea nimesi sanna? :o Nimittäin juttelin tuossa hetki sitten erään tuttavani kanssa puhelimessa joka on alanyalainen ja kertoi muutaman jutun alista ja muistakin baarin miehistä eikä ollut todellakaan mukavaa kuultavaa...

    • suski

      Ei mun nimi kyllä sanna oo :o mistä tämmöstä luulit/kuulit?

    • Helsingin neitonen

      Ystäväni sanoi että Alilla on parhaillaan kierroksissa blondi 23 vuotias nainen nimeltään sanna joka on viikko sitten palannut suomeen , niin ajattelin varalta kysyä. Milloin olit alanyassa?

    • suski

      Palasin alanyasta jo 2.9 enkä ole blondi enkä 23 :D Milloin itse olit siellä? Oltiinko mahdollisesti samaan aikaan?

    • Helsingin neitonen

      Ja kuinka vanha olet?..

    • suski

      Mitä merkitystä sillä on? Milloin olit itse alanyassa??

    • Helsingin neitonen

      Kyllä olimme luultavasti samaan aikaan. ? Tulin 3 päivää sitten ja lähdin alanyaan 25.8.

    • Helsingin neitonen

      Ikä kiinnostaa minua sillä olen kuullut että kyseinen herra on ollut jopa 10 vuotta häntä nuorempien kanssa..

    • suski

      Eli ollaan oltu siellä samaan aikaan. Tutustuitteko jo ekalla viikolla? Olen 22. toivottavasti voitaisiin jatkaa tätä keskustelua sähköpostitse.

    • Helsingin neitonen

      Joo ensimmäisenä päivänä tutustuimme.

    • suski

      Eli se on pyörittäny meitä molempia siellä samaan aikaan, ei kannata luottaa siihen mieheen yhtään!

      • Kokemusta on

        Unohtakaa ne Heikinbaarin työntekijät, älkää ikinä uskoko mitä he teille lupaavat ja sanovat. Eikä todellakaan kannata muuttaa Alanyaan heidän takia, kaikki mitä luette täältä pitää paikkansa, kaikilla heillä on monta tyttöä/naista. Tiedän monta ihmistä joiden sydän on murtunut heidän valheistaan. He todellakin nauravat siellä keskenään kuinka tyhmiä naiset ovat ja mitä ovat saaneet heiltä. Älkää pilatko elämäänne.


    • oonko petetty mäkin

      mitä? onko ali naistenkin kanssa. mulle se vakuutti että ei varmana oo bi

    • suski

      Saitko helsingin neitonen sähköpostisi toimimaan?

    • Helsingin neitonen

      En saanut. Soitin alille ja puhuimme pitkään puhelimessa ja kyseessä taitaa olla eri henkilö. Tämä "minun Alini" on 27 vuotias ja hänellä on 4 vuotias tytär ja hän on eronnut. Soitin ystävälleni ja kysäisin asiasta ja selvitimme asian puhelimessa. Tämän minun alini oikea nimi ei edes ole Ali vaan Erkan mutta häntä on pienestä ast kutsuttu aliksi. Onko tämä sinun alisi siis lapponian yhteydessä olevassa heikinbaarissa? sillä minun on. Toivon todella paljon että kyseessä olisivat eri miehet eikä yksi ja sama. Kuulin että toisessakin tässä uudemmassa heikinbaarissa on nuori mies nimeltä ali töissä.

    • suski

      Puhun heikinbaarista joka on bella alanyan melkeen vieressä

    • Helsingin neitonen

      Eli kyseessä on siis eri mies! Onneksi. Toivotan onnea sinulle ja alillesi :) ! Toivon että hän on luottamuksesi arvoinen. :)

    • suski

      No onneksi! :D Onnea myös sinulle ja Alille :)

    • Helsingin neitonen

      Nyt vaan mietityttää että kummastakohan Alista nämä henkilöt täällä puhuvat? :D

    • suski

      Joo sitä mäki mietin :D Toivottavasti ei sun Alista ku teil näyttää olevan vähän vakavampi juttu :)

    • Benim canim

      Hmm. Oon tässä seuraillut tata keskustelua jo jonkin aikaa ja tiedan molemmat miehet aika hyvin ja voisin sanoa suoralta kadelta etta ei ole kumpaankaan luottaminen. Playereita molemmat ja naisia pyörii viikossa jopa 3 yhta aikaa. Ihanat naiset etsikaa parempaa!!
      T: Alanyassa asusteleva

    • kaksnaimismoraali

      ei ou mitään pleijereitä vaan aito ruskian reilän ritaria. pitävät teitä naisia peitekuviona kas kun tuo on aika vanhoillinen ja ahdasmielinen maa jossa vähemmistöt pannaan vankilaan.

    • Alin gay- "vaimo"

      Ali on ihana,tulossa suomeen ja muuttaa kanssani asumaan.
      Aiomme laillistaa parisuhteemme maistraatissa.
      Ali on luotettava ja ihana mies.

      Kohta Ali saa suomen kansalaisuuden ja matkustelemme koko ajan sekä olemme kotona tekemättä mitään.
      Aiomme ostaa ison huvilan turkista.

      Ali rakastui heti minuun kun kuuli että olen gay ja miljonääri.
      Olen hänen gay-vaimo ja hän mieheni joka sanoo mitä minun pitää tehdä ja aion totella häntä.

      • Oi että, ymmärrän tekstisi provoksi nyt, mutta tuo suomalaisten tietämättömyys.

        ",tulossa suomeen " - miten, viisumi vai ole.
        suomen kansalaisuuden -ei ole tapahtumassa hetkeen, kun sitä ei noin vain saa.
        matkustelemme kokoajan. -muistakaa että voitte matkustaa vain schengen maissa.


    • vitsivitsivitsihähhä

      No jopas jotain. Minun kanssani Ali tulee asumaan Suomeen helmikuussa ja on täällä kunnes sesonki jälleen alkaa ja menemme sitten yhdessä Alanyaan. Ostin meille asunnon Mahmutlarista, joka vapautuu nyt tammikuussa. Ali kyllä pitää vanhemmista naisista joilla on varaa elättää silloin kun ei ole töitä tarjolla. Olemme kihloissa. Sormuksessani päivämäärä 27.08.2012. Harmittaa tällaiset jutut, joissa ei ole mitään perää, eläkää omaa unelmaanne jonkun muun kanssa. Olen sen verran jo maailmaa nähnyt (58v) ettei minua huijata. Onnea teille vielä etsijöille.

      • No sinussa

        ei kukaan enää mitään menetä eikä haittaa vaikka olet muslimin nainen.

        Kun ei tuon ikäisistä ole suomalaismiehistä kiinnostuneet kuin haudankaivajat.


    • Pekka, Jukkis & Make

      Mekin vietimme Alin kanssa monta kiihkeää yötä! Talvella uusiksi.

      • kylläriittää

        Juu..uu, kyllä Alista riittää meille kaikille, kiva juttu.


    • pantuhalvalla

      Mullekkin juuri tämän uuden heikin baarin ali rakkauttaan vannoi ja yhdessä vietimme useat yöt ;). Ei ole turkin poikiin luottaminen ! Joka viikko uutta toisen perään. Facebookkeja alilla löytyy jopa 2 kappaletta voi tsiisus ,kuka tietää kenties vielä enemmänkin !

      • Mites muutenkaan

        Suomalaiset naiset ovat halpoja.

        Miten niitä muutenkaan pannaan kuin halvalla?


      • tytteli58v
        Mites muutenkaan kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovat halpoja.

        Miten niitä muutenkaan pannaan kuin halvalla?

        Ei kyllä tuu halvaksi, minäkin maksan ja paljon, mutta kyllä se kannattaa, ainakin Alin kohdalla.


      • Just joo
        tytteli58v kirjoitti:

        Ei kyllä tuu halvaksi, minäkin maksan ja paljon, mutta kyllä se kannattaa, ainakin Alin kohdalla.

        Elä vain haavemaailmassasi.

        Edes turkkialinen ei ole niin epätoivoinen,että maksaa 58 vuotiaasta mitään vaan kyllä se toisin päin on tosiasiassa.

        Kuten itsekin tiedät.

        Ja me kaikki muut.


      • joojust
        Just joo kirjoitti:

        Elä vain haavemaailmassasi.

        Edes turkkialinen ei ole niin epätoivoinen,että maksaa 58 vuotiaasta mitään vaan kyllä se toisin päin on tosiasiassa.

        Kuten itsekin tiedät.

        Ja me kaikki muut.

        Menihän se läpi.


    • ali mun mun ali

      Ali on semmonen kolli että saanu lempinimenki Ali "Panobaba". Mutta tosi rehellinen ja uskollinen mies, ihan ku gay-miehet yleensäki Turkissa.

    • Ceepe

      Aivan ihanaa, että tämä trilogia ratkesi ja vielä sai onnellisen lopun.....

    • Meymay

      Ai että on mies tämä Ali :D Tavattiin viime toukokuussa. Siitä asti vannoi rakkauttaan. Nämä kusipäät tietäen, en uskonut sanaakaan. Päätin vähän pitää hauskaa tämän pellen kanssa. Olin nyt taas Turkissa käymässä ja harrastimme usein seksiä. Totta on joka sana, et se panee useita naisia päivässä :D Halusi jatkuvasti seksiä ilman ehkäisyä, en suostunut. Herää kysymys kuinka moni antaa ilman kumia ja mitä kaikkia tauteja Alilla on?!?Ootteko käyneet testeissä? Ei taida olla kaverilla mitään hävittävää, jos haluaa joka tyttöä koittaa paljaalla! Ois hyvä saada monia varoitettua tästä jätkästä!!!!!

      • ¤¤¤¤¤¤¤¤

        "Olin nyt taas turkissa käymässä ja harrastimme usein seksiä.Totta on joka sana ,et ne panee useita naisia päivässä."Siis mitä ihmettä?Näitä poikia haukuttaan kusipääsi ja kuitenkin nämä samat tytön on valmiita harrastamaan seksiä näiden jokaisen kanssa.Onkohan näillä tytöillä ihan yläpää kunnossa. Ei ihme jos turkin matkailulla on huono maine.


    • ÄLKÄÄ PALATKO

      Pysykää siellä ämmien Naimaassa, elkää enää palatko !!

    • seyks<3

      Kyllä minäkin Alin muistan ja Lapponian tarjoilijat kaikki ;) Nams. Talvella uusiks!

      • kuka on Ali lapponiassa? Kun en saa mieleeni yhtään ketään. Ja kiitos en tarvitse saarnaa turkkilaisista miehistä enää. Onnellisesti naimisissa mieheni kanssa, joka on myös haettu turkista. :) Eli on niitä hyviäkin miehiä, ehkä enemmänkin on noita kusipäitä, mutta eihän kaikki suomalaisetkaan ole juoppoja, vaikka jotkut ovat. Helsingin neitonen, toivon että mies on sinun arvoisesi, yleensä naista ei viedä turhan takia kotiinsa. Ja suosittelen että älä kirjoittele täällä, suurinosa lyttää tekstisi, osaksi siitä syystä etteivät tiedä mitään turkkilaisista/kulttuurista. Jos haluat keskustella voit ottaa yhteyttä [email protected] (tietoa on vähäsen ainakin lapponiasta varsinkin kun sieltä se minunkin on aikoinaan haettu.


      • Tämä on
        Astrada kirjoitti:

        kuka on Ali lapponiassa? Kun en saa mieleeni yhtään ketään. Ja kiitos en tarvitse saarnaa turkkilaisista miehistä enää. Onnellisesti naimisissa mieheni kanssa, joka on myös haettu turkista. :) Eli on niitä hyviäkin miehiä, ehkä enemmänkin on noita kusipäitä, mutta eihän kaikki suomalaisetkaan ole juoppoja, vaikka jotkut ovat. Helsingin neitonen, toivon että mies on sinun arvoisesi, yleensä naista ei viedä turhan takia kotiinsa. Ja suosittelen että älä kirjoittele täällä, suurinosa lyttää tekstisi, osaksi siitä syystä etteivät tiedä mitään turkkilaisista/kulttuurista. Jos haluat keskustella voit ottaa yhteyttä [email protected] (tietoa on vähäsen ainakin lapponiasta varsinkin kun sieltä se minunkin on aikoinaan haettu.

        "osaksi siitä syystä etteivät tiedä mitään turkkilaisista/kulttuurista"

        kuitenkin tiedossa: Suomi on maailman kolmanneksi tasa-arvoisin maa, Turkki on 105, jopa arabimaiden takana.

        Nainen, joka hakee sellaisesta maasta miehen, on TODELLA epätoivoinen.


    • Voisin kuvitella

      tuntevani sut, mutta kun olet hesasta. Viikon patjoja riittää suomesta, ja ens vuonna uusiksi. :D Kenen patja olet ensi vuonna?

    • gambia9´9

      muuttakaa vaikka gambiaan mielummin niin saatte ainakin kunnon pohjakosketuksen!

    • JEEEETURKKIIN

      HAHA olipa kiva keskustelu:) Mitä nyt on juttui kuullut ni monet muuttaa sinne turkkilaisten miesten kanssa, joillain ihan vakavaa jne mut osa sitten ei ookkaan sitä mitä luulee :) Mut muistakaa kaikki se, et kuitenki varsinkin turkkilaiset ja varsinkin heikinbaareis, se tyttöjen ja naisten kanssa flirttailu kuuluu ns. niitten työhön :D tai siis..Uskon et nekin rakastuu ja ihastuu ihan aidostikin mut monella, jotka niissä ravintoloissa on töissä ja flirttailee jne. on myös ihan perhe :) Tätä en sit MISSÄÄN NIMESSÄ tarkota kenellekkään teistä pahalla, enkä mitään. Minä rakastuin Turkkiin tänä kesänä ja ensi kesäksi matkat jo varattu ! :)

      • Kohti Alanyaa

        Usein suomalaisista miehistä kuule sanottavan: Hän ei puhu eikä pussaa. Turkissa puhutaan ja pussataan senkin edestä. En yhtään ihmettele, että naisten päät menevät sekasin siitä, kun ei siihen ole tottunut :)

        Juttelin kesällä tälläkin palstalla paljon puhutun miehen kanssa siitä, mitä turismi heille on ja nämä puheet siitä kuinka rakastetaan. Se on heille pelkkää työtä, ei muuta, näin hän siis kertoi.

        Ja niinkuin ed. kirjoittaja sanoi: heillä on perheet. Kaikki eivät edes kerro siitä tai jos kertovat he ovat usein miten "eroamassa".

        Toki niitä luotettavia turkkilaisia löytyy, mutta ne ovat harvassa. Kannattaa todella miettiä, haluaako olla loma-tyttöystävä. Jos haluaa niin Heikin baarista löytyy ottajia, jos ei niin kannattaa katsoa ympärilleen ;)

        Itse avasin silmäni tätä asiaa kohtaa jo jonkin aikaa sitten ja kiitän luojaa siitä, etten kerennyt satuttaa itseäni. Tämä ei kuitenkaan ole vähentänyt matkustamistani ´ja rakkauttani Turkkiin. Toivottavasti tekin avaatte silmänne Alienne suhteen.


      • tosissaan
        Kohti Alanyaa kirjoitti:

        Usein suomalaisista miehistä kuule sanottavan: Hän ei puhu eikä pussaa. Turkissa puhutaan ja pussataan senkin edestä. En yhtään ihmettele, että naisten päät menevät sekasin siitä, kun ei siihen ole tottunut :)

        Juttelin kesällä tälläkin palstalla paljon puhutun miehen kanssa siitä, mitä turismi heille on ja nämä puheet siitä kuinka rakastetaan. Se on heille pelkkää työtä, ei muuta, näin hän siis kertoi.

        Ja niinkuin ed. kirjoittaja sanoi: heillä on perheet. Kaikki eivät edes kerro siitä tai jos kertovat he ovat usein miten "eroamassa".

        Toki niitä luotettavia turkkilaisia löytyy, mutta ne ovat harvassa. Kannattaa todella miettiä, haluaako olla loma-tyttöystävä. Jos haluaa niin Heikin baarista löytyy ottajia, jos ei niin kannattaa katsoa ympärilleen ;)

        Itse avasin silmäni tätä asiaa kohtaa jo jonkin aikaa sitten ja kiitän luojaa siitä, etten kerennyt satuttaa itseäni. Tämä ei kuitenkaan ole vähentänyt matkustamistani ´ja rakkauttani Turkkiin. Toivottavasti tekin avaatte silmänne Alienne suhteen.

        Eiköhän suurin osa naisista hae vain lomaseksiä. Nämä naiset viis veisaavat on turkinpoika naimisissa tai monta naista pyörittäävät kesän aikana pelkkää seksiähän he hakevat.Tuskinpa siihen rakkaus höpinöinin kukaan tosissaan uskoo .Turkinpojat kylläkin kuvittelee ,että kaikki naiset rakastuu heihin ja sen huomaa heidät lapsellisesta käytöksestä.Teinitytät korkeintaan voi rakastua näihin itteään täynnä oleviin pojanlopiin.Eikän kukaan aikuinen nainen rahaan pyytäviä pojan koltiaisia tosissaan ota.


    • Alin rakas

      Ali lupasi tulla baarista mun luokse Maaliskuussa. On niin ihana ja rakastetaan toisiamme

      • 7667766776

        Suksi suolle.


    • hahahaaa
    • Chief Tomahawk

      näkyikö baarissa Pueblo-intiaaneja tai Kenraali Custeria?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe