Eli ongelma on tällainen. Pitäisi saada tiettyihin osoitteisiin lähtevät yhteydet ohjattua takaisin omalle verkkokortille, niin että ohjelma kuitenkin luulee lähettäneensä dataa alkuperäiseen osoitteeseen, ja verkkokortilta pitäisi tulla vastaus kyseiselle ohjelmalle. Eli hieman kuin peili joka heijastaa tietyt osoitteet molempiin suuntiin. Samalla kaikkien muiden yhteyksien pitäisi toimia normaalisti. Kuulin mirror ohjelmistoista jotka tämän osaisivat tehdä mutta en löytänyt internetin ihmeellisestä maailmasta sellaista ohjelmaa.
Tässä hieman vertauskuvallista infoa.
Ohjelma X lähettää käynnistyessään dataa IP osoitteeseen xxx.xxx.xxx.xx
"Mirrorin" pitäisi napata tämä vain tämä data joka on suunnattu osoitteeseen xxx.xxx.xxx.xx ja ohjata takaisin koneelle jolloin Ohjelma Y pystyy käsittelemään datan ja vastaamaan kuin data olisi mennyt perille osoitteeseen xxx.xxx.xxx.xx. Kaikkiin muihin osoitteisiin lähtevän datan pitäisi kuitenkin toimia normaalisti.
Toivottavasti oli mahdollisimman selkeästi selitetty, ja muistathan että pienikin tiedonjyvänen on arvokas! Auttamisen intoanne arvostetaan suuresti.
Lähtevien yhteyksien ohjaaminen omalle verkkokortille
Kerro kerro kuvastin
3
106
Vastaukset
- G9\>>d?Y
Mikä käyttöjärjestelmä?
- Kerro kerro kuvastin
Win 7
- Hmmmmm.
Sehän onnistuu helposti, jos löytät sellaisen ohjelma.
Windows ei kuiteskaan näe nettiä kuin yhdestä vekkoliitimestä. mutta muut kyllä toimii sisäisen ip:n avaruudessa, jonka voi itse asetaa, jos haluat.
Netin jakoon yhdestä kortista toiseen on ihan windows verkkoympäristössä ruksinsa..
Kyssäristä ei nyt mulle auvennut se todellinen tarve? Onko ip:t sisäisiä, vai netin takana?
Jos tarkoita tietyn nettiosoiteen käytön monitorointi, siihen on halpot työkalut,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007