Moikka, oon menos ens kesänä Brightoniin tai Torguayhin (ei oo viel varattu...) kielimatkalle. Oon menos yksin ja se hiukan pelottaa niin olis kiva tuntee jo ennestään sinne menevää porukkaa :-)
Tehääks vai tämmöne lista:
nimi ja ikä/ minne menee/ millon menee/ missä majoittuu/ kenen kanssa/ järjestö
Laura 16v sillon/ Brighton tai Torguay/ kesä-heinäkuu (?)/ isäntäperhe/ yksin / EF (?)
Seuraa kielimatkalle?
9
266
Vastaukset
- jennna+
Heii, heh hyvä että löysin tän, koska oon aivan samoilla linjoilla, menossa yksin mut se vähän pelottaa, kuitenki ulkomaille. Jenna & ens kesänä 15 (loppuvuoden 97) / en oo varma viel, Lontoo, Brighton tai.. / kesä-heinä, heinäkuu luultavammin. / asuntola varmaan / yksin / EF ? not sure yet :)
- lauren-tsia
Hyvä :DD luulin jo et kukaan ei vastaa tähän, mut jees. Saattaa kuulostaa vähän tökerösti mut olis kiva tutustuu suuhun jos vaikka sit päästäis samaan paikkaan :--)
- jennna+
lauren-tsia kirjoitti:
Hyvä :DD luulin jo et kukaan ei vastaa tähän, mut jees. Saattaa kuulostaa vähän tökerösti mut olis kiva tutustuu suuhun jos vaikka sit päästäis samaan paikkaan :--)
Joo sillä mä kirjotinkin, että olis kiva tutustuu :) mut hei missäs me voitais jutella vähän paremmin (fb, mese, sposti..?) :D
- lauren-tsia
fb ! :----)
- lauren-tsia
mut tullaan tänne vaik ma uudestaan niin vaihetaan sit noi facet. vaik kuudelta ?
- jennna+
lauren-tsia kirjoitti:
mut tullaan tänne vaik ma uudestaan niin vaihetaan sit noi facet. vaik kuudelta ?
juu mä oon täällä nyt, pidän tän auki :)
- Lauren-tsia
hahaa :-DD tää ei taida oikeen onnistua :--D
Mut mun nimi on Laura Seppä, eti mut facesta ja poista sit tää kommentti, jooko ? :--) - m,h,
Moi tytöt!
Sellaista vaan, että Torquay loistava valinta :) itselläni aikaa reissusta 13 vuotta, mutta varokaa, ettei käy samoin kuin minulle ja pääse matkakärpänen puremaan ;)
Nimim. töissä saadakseni rahaa matkailuun. - EFcrew
Suosittelen ehottomasti lähteä! Käykäähän kurkkaamassa täällä: http://my.ef.com/Layouts/Alumni/AmbassadorOverviewNew.aspx ja tilatkaa esite! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892