Hei kyselisin mondeo vm.02 onko kukaan tilannut ulkomailta esim,saksa mondeoon varaosia pitäisi uusia ilmastoinnin putket ja tarkoitus vertailla hintoja kun suomi ford liike hinnan tietää.Jos saisi linkkijä jos ei liikaa vaivaa ja en kaipaa mitään lässyn lässyn tekstijä vaan asiallista.kiitos
Ilmastointi
3
207
Vastaukset
- Miihkali
Hei! Sori urkkiminen mutta kuinka rikkinäiset putket vaikutti menoon? On meinaa kuuppa jumis ton fortin kassa:€
EI menoon mielestäni mitenkään vaikuta muuta kuin kesällä käytin ilmastointihuollossa ja silloin testeri ei huomannut vuotoja mutta kesti n.kk ja kylmäilman tulo loppui,käytin korjaamolla ja katsoi uv valolla ja kertoi putket päästää.Vain orginal putkija saa 100ekpl. työ täyttö uudestaan joten 500e lähenee hyvin kokonaiskustannuksia eli täytyy suunnitella kunnostamista tai jättää ensikevääseen ja vaihtaa auto.vm.02 MONDEO ei niin arvokas ole.
- 654321
Itse tilasin skruvat.fi firmasta kolmoskoppaseen mondeoon (-01) ilmastointiletkut kun alkuperäiset halkesivat ilmastoinnin täytössä (tuote 84698). Oli huomattavasti halvempi kuin suomesta ostettuna. Tilaus vaan kesti aika kauan (3-4vko). Oli oma vika kun rupesin kyseleen sopivuutta omaan autoon (sivuilla huonosti mainittu vuosimallit). On ainakin nyt kesän kestänyt. Letkuhässäkkä oli vielä uusittua mallia, jolloin se ei enää hankaan runkoon, niinkuin alkuperäinen. (Mukana tuli muistaakseni vaan toisen pään tiivisteet ja ruuvit joutu ottaan vanhasta.) Itse olin ainakin tyytyväinen rahan säästöön (vanhaan autoon kun ei viitsi rahaa paljon hakata).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427185
- 324008
- 543503
- 412998
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472197- 412183
- 452159