Tanssiharrastajat, käsi sydämelle ja vastaus rehellisesti: tunnetteko saavanne rahoillenne vastinetta kun neljän suora on esiintymässä? Omalla kohdaltani vastaus on EI.
neljän suora
15
567
Vastaukset
- tja **''
Samaa mieltä 100%
- 100% hyvä bändi
Sataprosenttisen hyvä bändi.
- Perustele...
Tuleeko liian vähän kä. tanssiin sopivaa musiikkia vai liikaa kä. tanssin sopivaa musiikkia.
Vai mikä mättää? - hiu
Saan ehdottomasti rahoilleni vastinetta Neljänsuoran keikoilla. Energinen ja positiivinen bändi, hyvää musiikkia ja paljon nuorempaa porukkaa tanssittamassa. Ja onneksi tositositosi hyvät tanssijat boikotoi, niin meno rennompaa ja iloisempaa kaikin puolin. ;)
- tositositositykkää
Juuri tositositosi hyvät tanssijat tykkää.
- solkikenkäqwerty
Olen paikalla jos matkaa vähemmän kuin 200km, koska aivan huippuiltamat tiedossa...
1.Mummelit ja papparaiset jää pois.
2.Kädenali roiskijat jää pois.
3.Harvemmin paikalla näitä himohumppahölkkääjiä, joilla tanssi ainoa liikuntaharrastus, sitten illan aikana tarkoitus kiertää lava mahdollisimman monta kertaa. Etenemisnopeus siis n.2-3x ns. yleinen etenemisnopeus. Ei siinä mitään, jos taito riittäisi sellaiseen koheltamiseen, yleensä ei :(
En muuten koskaan tunge itseäni sellaiseen tanssipaikkaan, missä ei ole mieleiseni bändi soittamassa. - pesärantaORkisakalli
Miksi ihmeessä ostat sen lipun? Eikös näitä tanssi vaihtoehtoja ole vaikka kuinka paljon? Sehän on melkein ongelma kun tansseja on näin talvella vain pe la, väkisin sitten samana iltana 4-suoraa, sinitaivasta,hurmaa,suvi teräsniskaa. Sama juttu kuin naisten kanssa voi tanssi vain uhden kanssa kerrallaan. Tosin onhan noita paikkoja joissa 2-hyvää orkkaa samalla kertaa. Tosin monestihan se toinen on sellainen levyjen korvike.
- NeljänSuora-Ykkönen
Jos mahdollista, niin suuntaan "Neljän suoran" tahtiin tanssimaan.
TOP TEN bändit ovat niin kuin samaa levyä soittaisi yhä uudelleen - suorastaan kammottavan tylsää. - Monipuolista
Tanssikurssien kaavat oppineille ja muutenkaan kaavamaisesti tanssijoille Neljän suora on liian haastava bändi.
On enempi hyvien monipuolisien tanssijoiden bändi. - Tasapaksua...
Heidän nettisivuillaan on musiikkinäytteitä. Erilaisia musiikkilajeja kuten valssia, tangoa, lattareita tms. ei sieltä löydy. Yksittäiset kappaleet ok, mutta kovasti keskenään saman tyyppisiä.
http://www.neljansuora.fi/musiikki.php - Ushma Rytkönen 20v
Yhteenvetona noista puolustavista kommenteista voi kiteyttää että:
Varppina se on hyvä bändi kun ne on nuoria ja nättejä!
Niin ja sit viä, ne koheltaa ihanasti estraadilla.
Onkohan ne sinkkuja? :) - kiitti ja RIITTI
Kyllähän sitä vastinetta saa kun kiertää bändin mahdollisimman kaukaa. Kerran tänäkesänä paikalla ja riitti,.....
- oppipoikia äänissä?
musiikki olis ihan ok jos osaisivat miksauksen. viimeksi korvatulpillakin oli liian kovalla ja säröä oli liikaa. luovaan tanssiin sopii musa.
- Exo1
Voi Herran Jeesus.... Tällaiset tyypit, jotka eivät osaa valita paikkaa jossa viihtyisivät... varmaan katsoo telkkaristakin sellaista ohjelmaa mistä ei pidä - kun ei osaa vaihtaa kanavaa....
Saatteko rahoille vastinetta - oletko niin tyhmä että maksat sellaiseen paikkaan, jossa tiedät olevan sellainen bändi mistä et pidä ...... sama kuin ostaisit sellaista ruokaa josta et pidä, ja sitten valitat ettet saa rahoille vastinetta.... JÄRKI KÄTEEN - Anonyymi
Neljänsuora - Musta tuntuu:
Musta tuntuu ettei aamu vielä oo,
vasta äsken tartuin peittoon.
Musta tuntuu, etten saanut vielä untakaan,
kun jo pitää nousta aamuun alkavaan.
On kaikki hyvin, mut silti olen levoton
ehkä siksi, oon usein öisin uneton.
Mistä johtuu, kuka kertoo mulle vois,
kuka ottanut on multa unenlahjan pois?
Syyspimeää, peiton alle jään.
Nukkua jos vois seuraavaan kesään lämpimään, salaa mietin sua,
en saanut rakastua.
Olit mulle Mona Lisa salaperäinen,
sua miettien, unta saa mä en.
Musta tuntuu että värit haalistuu,
musta tuntuu että kaikki kallistuu.
Unen hintaa, onko sekin päässyt nousemaan,
nukkumatti ruvennut on tienaamaan.
en saanut rakastua.
Olit mulle Mona Lisa salaperäinen
Sua miettien, unta saa mä en.
Talven jälkeen maa on väritön,
naama kalpee, ihminen eleetön.
Mut jotain hyvää, että joskus masentaa,
sen jälkeen pienet jutut saa elämästä nauttimaan.
en saanut rakastua.
Olit kesän tyttö jolla kultaa hiuksissaan.
en saanut rakastua. Olit mulle Mona Lisa salaperäinen. Sua miettien, unta saa mä en.
Ei, unta saa mä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708