Saan kympin :)

Jasse01

Eli saan viikkorahaks 10€
Ja oon vitosel,must se on tosi vähän koska mun luokkalainen saa 100€ jos saa kokeest 8-10 :(( Epää..

Ja onhan 10€ parempi ku ei mikää..

Mitä te saatte? :)

16

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollipop#15

      Saan kuukaudessa 50e, kokeista en rahaa saa.

    • Minä en koskaan ole saanut minkäänlaista viikkorahaa, pelkästään jotain randomeja paria euroa (tai aikaisemmin markkaa) sillointällöin. Tuo että kokeiden hyvistä numeroista saa rahaa voi olla ihan hyväkin juttu, mutta 100 euroa? Omilla vanhemmillani ei olisi ollut varaa maksaa tuosta edes puolia... vituttaa tuollaiset rikkaat kakarat.

    • paskapaavo

      Itse en viikorahaa ole saanut. Mielestäni vanhempien ei tarvitse maksaa, jos eivät halua. Rikkaat loispennut on perseestä, ja voisivat opetella tekemään työtä, jolla sitä rahaa saa.

    • joku

      En oo koskaan saanu viikkorahaa, kuukausirahaa tai mitään rahaa kokeista. Joskus saan vähän rahaa jos tartten.

    • olfdpsewff

      Saan 30 euroa kuukaudessa, ikää on 16
      Ennen sain joko viikkorahaa 3-5 euroa tai sit 20euroa kuukausrahaaa.. : )

    • Paha Insinööri

      Saan 3000e kuukaudessa. Vituttaako?

    • sewfrswerf

      Oo vaa tyytyväinen et saat sen 10e viikos, jos saisit helvetsti rahaa ni susta tulis kauhee pelle, usko pois, osaat arvostaa kaikkea enemmän.

    • rich

      Mä saan 63 euroa viikossa. Se on vähän miten voit sietää tuolaista? Minä olen rikas jonkunkin mielstä muta köyhä hän on minä ei oler rikas monella on saanut vaa 4e minä e sietäis isiyä.

      • rich

        Ja kivaa on olla 60 vuotta sit saaat eläkettä mun isiltä 6000 euroa viikossa.


    • rich

      Paskapaavo vitu runkkumuna

    • Ruskeasilmä17

      Mä saisin viikkorahaa, mutta en halua. Mulle riittää, että vanhemmat maksavat veden, sähkön, ruuan, vuokran ja puhelinlaskut ;)

    • gaykuge

      pilluu

    • Poikatyttö xD

      Minäkin saan kympin viikkorahaa ja se riittää... Ja äiti pistää joka kuukausi mun tilille kympin. Mut joskus saan euron tai pari hyvästä kokeesta mut 100e, haloo?!

    • göui

      Toi 10€ on jo tosi hyvin, varsinkin kun itse en saa mitään. Voihan se vähältä tuntua jos kaveri on tommonen kermaperse.

    • Tiitriiitriii

      mä saan 100e yhteensä vuodessa sitten saan mummoilta papoilta ja äipält isält synttärinä ehkä jotain 300e eli 100 per nokka, saan myös mummolta rahaa aina kun käyn hänen luona, koska hän nähe minua niin harvoin... saan siltä yleensä jotain 20e joskus harvoin 50e ja sitten jouluna saan välillä rahaa, mut enimmäkseen kaikkee roskaa xD eli yhteensä vuodessa noista kaikista tulee päälle 400 jos säästän... huh miten paljon tajusin sen vasta nyt xD jee

      Mutta sinä ensimmisen viestin laittaja ole iloinen että saat kk 10e koska sehän on vuodessa 120 :)

    • Think pink

      Saan 17€/kk jja maksan koulutarvikkeeni, vaatteet ja bussiliput! Koulutarvikkeita ostan myös veljelleni. Että kermaperseet siellä kodeissanne painukaa Vittuu!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe