Minulla on koneessa kaksi näyttöä ja televisio kiinni. Näytöt on kiinni näytönohjaimen dvi-liitännöissä ja telkkari on kortissa kiinni seuraavasti:
1.näytönohjain (dp)
2.displayport-dvi adapteri
3.dvi-hdmi adapteri
4.hdmi-kaapeli
5.telkkari
Ja ongelma on siinä etten saa millään yhdistelmällä ääniä kulkeutumaan hdmi.piuhaa pitkin telkkariin. Johtuukohan se nyt tuosta, että välissä on dvi-adapteri? Löytyyköhän joku tapa saada äänet kulkeutumaan tuolla hdmi-piuhalla.. Ei viitsisi ostaa aktiivista dp-hdmi-adapteri, maksaavat kuitenkin päälle 40e.
Äänet displayportista..miten
Shipper
1
262
Vastaukset
- Shipper
Lisätäänpä vielä sen verran, että kun minulta löytyy myös passiivinen dp-hdmi adapteri, niin ajattelin että voisin television kytkeä sillä kiinni koneeseen. Muut kaksi näyttöä ovat tällöin kiinni dvi:ssä ja toinen displayportissa aktiivisen sovittimen jatkona.
Kuvaa ei kuitenkaa tule kahdelle näytölle. Onko niin että kyseinen yhdistelmä ei vaan toimi, vaan pitäis olla näin
1. näyttö: dvi
2. näyttö: dvi
3. näyttö: aktiivisen dp-adapterin perässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751