EPSON laitteita kannattaa välttää!

Ins.tsto xxx

Firmoissamme on käytetty pitkään Epsonin tekniikkaa, jota on pidetty kestävänä ja laadukkaana ominaisuuksiltaan. Nyt viime aikoina on törmätty raskaisiin riman alituksiin niin teknisen laadun, kestävyyden, kuin käyttöominaisuuksienkin osalta.

Pahinta on se, että laitteiden takuu ei toimi.
Tälläkin hetkellä 2 kuukautta vanha laite odottelee jo toista viikkoa korjauksia, joita ei vain kuulu. Takuuehtojen mukaan laite pitäisi korjata paikalla (48h). Epsonilla ei ole Suomessa lainkaan organisaatiota, jolle reklamoida. Koko touhu on täysi katastrofi Epsonia käyttäville firmoille.

Ylipäätään EPSONin laitteissa on siirrytty johonkin halpaan kiinalaiseen alihankintaan, josta näkyy jo metrien päähän epämääräisyys ja halvalla teettämisen surkea laatu.

12

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Negatiiviskanneri

      Minulla on noin kilo vanhoja negatiiveja.

      Hankin Epson V330 Photo skannerin, mutta eihän sillä saanut kuin värillistä viirua.

      Sitten hankin ION FILM 2 SD PRO, ja toimii loistavasti.

      Hankintahinta molemmilla suunilleen sama. Noin 100€

      Voihan olla että olen liiantyhmä Epsnia käyttämään.

      Mutta tosiasia on että jälkimmäisellä laitteella sain homman helposti hoidettua.

    • Jahas,

      'lidlisti' asialla.

    • Kierrän Epsonit

      Olen karttanut Epsonin mustesuihkareita niin kauan kuin jaksan muistaa. Aina suuttimet tukossa, ja aina värikasetit tyhjenee tai kuivuu itsekseen.

      Kaverilta meni Epson mustesuihkari 2 viikossa rikki, ja soitti takuuvaihtoon. Takuussa sanottiin puhelimessa että heitä se "vanha" kirjoitin roskiin, ei sitä voida heillä enää korjata. Roskiinhan se oli heitettävä.

      Uusi Epson tuli tilalle viikossa. Se toimi periaatteessa, mutta aina sekin söi mustekasetit kuiviksi jos jäi 3 viikoksi käyttämättä.

    • 14+11

      Kuivahtaahan ne missä merkissä vaan jos ei kolmeen viikkoon käytä.

    • sutta.

      Epsonin tulostin oli sellaisessa ohjelmassa, missä oli hehkulampuista. Hehkulamppuja alettiin tekemään, niin ettei ne kestä pitkään. Samassa ohjelmassa oli toimittajalla Epsonin tulostin, mihin oli sisäänrakennettu laskuri, kun on tulostettu 10 000 tulostetta niin se lakkaa toimimasta. Toimittaja etsi korjausmahdollisuuttaa, ja kaikki olisi korjannut samaan hintaan kuin mitä uusi tulostin maksaa. Sitten hän löysi Venäjältä erään kaverin, joka teki ohjelman pätkän, millä laskuri saatiin nollattua ja taas toimi.

      Itse en osta Epsonia, enkä yhtäkään Philipsin tuotetta.

    • säästän rahaa

      Itsekkin ostin epsonin, muste loppui hetkessä, vaikka tulostus vähäistä. En osta enää.

      • bjbfjjhgghkklhhhjkl

        Kaikissa halvoissa tulostimissa mustekasetit on pieniä ja maksaa omaisuuden. Biltemasta saa täyttöruiskun kasettien uudelleentäyttämiseksi.


      • epsoni4

        > www.mustetta.info


    • Late Lapista.

      Vinkki Epsonin mollaajille! ostakaa Olivetti, siihen ette ehdi kyllästyä, sillä ne hajoavat ihan hetkessä ja itsekseen !
      Minulla on Epsonin monitoimilaite ja se toimii, ja vain toimii !


      Late Lapista. SSSS Ry!

    • uijkö..

      Tyytykää mustavalkoon.
      Kasetti kestää 2000 sivua,helppo vaihtaa.
      Siis saahan niitä myös värisellaisia,tulee kalliimmaksi.
      Oma mielipiteeni laatujärjestyksestä:
      Canon,Samsung,HP

      • uijkö..

        Tarkoitin lasereita!!!


      • Näin se on
        uijkö.. kirjoitti:

        Tarkoitin lasereita!!!

        HP ja Canon hyviä, Samsung (SLX-2160) ei ainakaan minulla toiminut koskaan kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe