Myytävänä monta laatikollista Tupperwarea jo lopettaneen jälleenmyyjän varastosta. Kaikki tuotteet ovat uusia ja käyttämättömiä, mutta monia niistä
ei ole saanut kuvastosta enää muutamaan vuoteen.
Voit varata/ostaa kuvakansiossa näkyvät tuotteet jättämällä KOMMENTIN kuvan alla olevaan kommenttiruutuun (vaatii Picasa-tilin) tai laittamalla minulle viestiä. Lähetä minulle myös lista kaikista haluamistasi tuotteista SÄHKÖPOSTILLA osoitteeseen [email protected].
Tuotteet sijaitsevat Helsingissä, toimitus noutona Töölöstä tai treffit jossain Helsingin keskustassa. Jos postitan, hintaan lisätään postarit.
Yhteystiedot: [email protected]
ei ole saanut kuvastosta enää muutamaan vuoteen.
Voit varata/ostaa kuvakansiossa näkyvät tuotteet jättämällä KOMMENTIN kuvan alla olevaan kommenttiruutuun (vaatii Picasa-tilin) tai laittamalla minulle viestiä. Lähetä minulle myös lista kaikista haluamistasi tuotteista SÄHKÖPOSTILLA osoitteeseen [email protected].
Tuotteet sijaitsevat Helsingissä, toimitus noutona Töölöstä tai treffit jossain Helsingin keskustassa. Jos postitan, hintaan lisätään postarit.
Yhteystiedot: [email protected]
Vastaukset 1
Vanhimmat
https://picasaweb.google.com/114669532286977490824/MyynnissaKayttamatontaTupperwerea#