Terve! Ostin juuri E kadetin, vm.89. 1.6l SV moottorilla. n.200tkm ajettu. Hyvin on toiminut tähän asti, itse olen n. pari-kolmetuhatta km ajanut.
Kertokaapa kokemuksianne munakadeteista.
Onko tietoa vikakoodien lukemisesta, miten tapahtuu vai onnistuuko ollenkaan?
Ja antakaa käytännön vinkkejä tuolla ajamiseen. Esim. vasta tänään kuulin että ennen starttausta on hyvä painaa kaasu kerran pohjaan jotta ryyppy toimisi oikein.
E Kadetti
1
160
Vastaukset
- Kadet -85
Mulla on ollu 2 kpl Kadett E mallia, viimeksi oli v-91 sekä eka oli v-85.
Ei niissä ajamisen suhteen sen kummempia erikoisuuksia ollut.
Käynnistyivät aina hyvin. Toimivat satavarmasti.
Tietoa on myös vikakoodien lukemista.
Pistoke on moottoritilassa kuskin puolella. OP-COM ei näytä esim -85 E-Kadetista yhtään mitään.
Ohjelmisto toimii ainoastaan v. 2000 ja uudemmissa.
Halpa pitää varaosien "melkein ilmaisuuden vuoksi". Bens. kulutus pieni.
Kuulemasi "kaasu kerran pohjaan"
EI PIDÄ PAIKKAANSA koska kaasuttimessa on ns. sähköinen ryypyn vapautin.
Vie n. 2 minuuttia ennenkuin bimetalli kierukka vapauttaa kaasuläpän nollille.
ALTA kuvia:
http://koti.mbnet.fi/phweb/Kadett/kadett.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996