Auttaisiko joku ja juttelisi kanssani, olen yksinäinen mies ja tilanteeni on lohduton. En pilaile ,enkä kaipaa pilailua.
Jutteluseuraa
53
661
Vastaukset
- s
kukaan ei oo täysin toivoton,no mä ehkä oon...
- NättiEnkeli
Mistä haluaisit jutella?
- Lonely Heart (n)
Millä lailla olet toivoton? Missä mättää ja miten? Yksinäisyyskö?
Voisitko tehdä yksinäisyydellesi jotain?
Mistä haluaisit jutella?- Toivotontapausx
Kiitos asiallisista vastauksista.
Elämässä kun kohtaa vastoinkäymisiä niin olisi hyvä jos niistä pystyisi jonkun kanssa puhumaan. Jokaisella on se oma sietokyky minkä jaksaa ja jonka jälkeen kaikki tuntuu lohduttoman toivottomalta. En tiedä miksi nettiin kirjoitan, koska täällä on niin paljon epäasiallisuutta ja vain vähän asiaa.
Yksinäisyys ja yksin jääminen on ehkä se pahin asia , kun ei ole ketään tukemassa niin seinä tuntuu liian jyrkältä ylitettäväksi, on paha olla ja mikään ei tunnu auttavan. Vuosia kestänyt stressaava ja painostava elämäntapa vie voimat jaksamisesta..
En halua osalliseksi mihinkään pilailuun ja tilanteeni on oikeasti kriittinen , joten kiitos teille jotka asiallisesti vastasitte minulle. Toivotontapausx kirjoitti:
Kiitos asiallisista vastauksista.
Elämässä kun kohtaa vastoinkäymisiä niin olisi hyvä jos niistä pystyisi jonkun kanssa puhumaan. Jokaisella on se oma sietokyky minkä jaksaa ja jonka jälkeen kaikki tuntuu lohduttoman toivottomalta. En tiedä miksi nettiin kirjoitan, koska täällä on niin paljon epäasiallisuutta ja vain vähän asiaa.
Yksinäisyys ja yksin jääminen on ehkä se pahin asia , kun ei ole ketään tukemassa niin seinä tuntuu liian jyrkältä ylitettäväksi, on paha olla ja mikään ei tunnu auttavan. Vuosia kestänyt stressaava ja painostava elämäntapa vie voimat jaksamisesta..
En halua osalliseksi mihinkään pilailuun ja tilanteeni on oikeasti kriittinen , joten kiitos teille jotka asiallisesti vastasitte minulle.Tein tämän nimimerkin niin ei pitäisi epäasiallisuuksia tulla.
T : Toivotontapausx- Toiveikkaana.
toivotontapausx kirjoitti:
Tein tämän nimimerkin niin ei pitäisi epäasiallisuuksia tulla.
T : ToivotontapausxEi kukaan ole toivoton tapaus.Elämässä tulee välillä seinä vastaan, mutta kohta taas seinät kaatuvat ja uusia näköaloja aukeaa.
Toivotan sinulle aurinkoista päivää. Toiveikkaana. kirjoitti:
Ei kukaan ole toivoton tapaus.Elämässä tulee välillä seinä vastaan, mutta kohta taas seinät kaatuvat ja uusia näköaloja aukeaa.
Toivotan sinulle aurinkoista päivää.Niin minäkin ensimmäisen viisi vuotta uskoin. Kaikkea on yritetty , muttei aurinkoa näy. Kiitos kuitenkin.
- s
voi sua,et sä kuule ole ainoa yksinäinen,on meitä muitakin,vaikka tuskin se paljoa lohduttaa.aurinko paistaa,taidan lähteä ulkoilemaan,yksin tietenkin,mut ei se mitään.
Ei se paljoa lohduta. Jokaisella on omat ongelmansa ja ne tuntuu erisuurilta eikä niitä voi keskenään verrata. On asioita mihin ei voi vaikuttaa ja on asioita joihin ei olisi pitänyt edes yrittää vaikuttaa. Raikas ilma yksin haistella.
- Toiveikas.
Ei se paljoa lohduta. Jokaisella on omat ongelmansa ja ne tuntuu erisuurilta eikä niitä voi keskenään verrata. On asioita mihin ei voi vaikuttaa ja on asioita joihin ei olisi pitänyt edes yrittää vaikuttaa. Raikas ilma yksin haistella.
Tuo on ihan totta.Haluaisitko kertoa, mikä mieltäsi painaa?
Olen itse soittanut joskus johonkin numeroon, josta sai keskusteluapua.Työntekijä jutteli kanssani.Silloin vaivasi vain yksinäisyys ja turvattomuus.Sain puhelusta paljon apua.Jos on suuria ongelmia, jotka eivät ehkä olee ratkaistavissa omin voimin, kannattaa pyytäää apua. - asdfsegfr
Niin no eihän helvetissä olevaa sieluakaan paljon lohuta, vaikka ympärillä ois sata miljoonaa kivusta ja turhasta katumuksesta ulvovaa "vertaistukilaista". Helvetissä ollaan yksin ja kurjasti, taivaassa kaikki on yhessä ja kivasti
Rakas ystävä, ei ole kyse siitä etteikö olisi pyytänyt apua tai keskustellut asioista. En näin julkisesti halua ongelmiani puida, kiitos kuitenkin. Yksinäisyys on osatulosta tästä kaikesta mikä on purkautunut vuosien helvetin jälkeen.
- aidosti ihmettelen..
simasuuneiti kirjoitti:
Eli mitä siis haluat? Haluat keskustella jonkun kanssa mutta sitten et haluakaan :-o
No, eikö tuo yllä tule selväksi, että teki profiilin yhteyden pitämiseen, eikä halua täällä julkisesti puhuja?
Simasuuneiti näyttäis pyörivän yksinäisyys-palstalla vaan painamassa kaikkein heikoimpia vielä alemmas ja kuuluttamassa kuinka heidän asenne on paska.
Ole nyt aikuinen ihminen ja katso itseäsi peilistä: mikä sinusta tekee niin paljon paremman? Joudut vielä egobuustisikin repimään jo heikossa asemassa olevista, ei voi olla kauhean hyvä tilanne omassa elämässäsi... Miten sinun asenteesi on johtanut parempaan lopputulokseen, kun kuitenkin pyörit täällä yksinäisten palstalla? Et edes yritä ymmärtää muita yksinäisiä, vaan kuten todettua buustaat egoasi heidän kärsimyksellään ja heidän nälvimisellään? - edit...
aidosti ihmettelen.. kirjoitti:
No, eikö tuo yllä tule selväksi, että teki profiilin yhteyden pitämiseen, eikä halua täällä julkisesti puhuja?
Simasuuneiti näyttäis pyörivän yksinäisyys-palstalla vaan painamassa kaikkein heikoimpia vielä alemmas ja kuuluttamassa kuinka heidän asenne on paska.
Ole nyt aikuinen ihminen ja katso itseäsi peilistä: mikä sinusta tekee niin paljon paremman? Joudut vielä egobuustisikin repimään jo heikossa asemassa olevista, ei voi olla kauhean hyvä tilanne omassa elämässäsi... Miten sinun asenteesi on johtanut parempaan lopputulokseen, kun kuitenkin pyörit täällä yksinäisten palstalla? Et edes yritä ymmärtää muita yksinäisiä, vaan kuten todettua buustaat egoasi heidän kärsimyksellään ja heidän nälvimisellään?puhua*
Ole nyt aikuinen ihminen ja katso itseäsi peilistä: mikä sinusta tekee niin paljon paremman? Joudut vielä egobuustisikin repimään jo heikossa asemassa olevista, ei voi olla kauhean hyvä tilanne omassa elämässäsi... Miten sinun asenteesi on johtanut parempaan lopputulokseen, kun kuitenkin pyörit täällä yksinäisten palstalla? Et edes yritä ymmärtää muita yksinäisiä, vaan kuten todettua buustaat egoasi heidän kärsimyksellään ja heidän nälvimisellään?Kiitos.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja varsinkin kun ei tiedä taustoja. Jutteleminen on tapa selvittää asioita ja pyrkiä myös niitä ratkaisemaan. Aina se selvitystyö ja puhuminen ei tuota tulosta ja se on ikävää että näin on. Kun ja jos puhumalla asiat selviäisi, olisin minäkin ratkaissut puolet tämän maailman ongelmista. Ehkä olen liian sinisilmäisen hyvä sydämminen ,sillä osaan kyllä muita auttaa mutta itseäni en.aidosti ihmettelen.. kirjoitti:
Ole nyt aikuinen ihminen ja katso itseäsi peilistä: mikä sinusta tekee niin paljon paremman? Joudut vielä egobuustisikin repimään jo heikossa asemassa olevista, ei voi olla kauhean hyvä tilanne omassa elämässäsi... Miten sinun asenteesi on johtanut parempaan lopputulokseen, kun kuitenkin pyörit täällä yksinäisten palstalla? Et edes yritä ymmärtää muita yksinäisiä, vaan kuten todettua buustaat egoasi heidän kärsimyksellään ja heidän nälvimisellään?Aloittaja haluaa nimenomaan _puhua_. Käsittääkseni puhuminen on sitä kun avataan suuta ja sieltä tulee ääntä. Siis sitä että keskustelee, juttelee.
- simiksen kaveri
Ole nyt aikuinen ihminen ja katso itseäsi peilistä: mikä sinusta tekee niin paljon paremman? Joudut vielä egobuustisikin repimään jo heikossa asemassa olevista, ei voi olla kauhean hyvä tilanne omassa elämässäsi... Miten sinun asenteesi on johtanut parempaan lopputulokseen, kun kuitenkin pyörit täällä yksinäisten palstalla? Et edes yritä ymmärtää muita yksinäisiä, vaan kuten todettua buustaat egoasi heidän kärsimyksellään ja heidän nälvimisellään?>> Et edes yritä ymmärtää muita yksinäisiä, vaan kuten todettua buustaat egoasi heidän kärsimyksellään ja heidän nälvimisellään?
Samaa mieltä simasuun kanssa. Tuntuu hassulta että keskustelupalstalta haetaan jotakuta keskustelemaan vain henkilökohtaisesti.
Itse astuin kaksi askelta taaksepäin jotta vapaaehtoiset olisivat esillä. - limapuureisi
simasuuneiti kirjoitti:
Aloittaja haluaa nimenomaan _puhua_. Käsittääkseni puhuminen on sitä kun avataan suuta ja sieltä tulee ääntä. Siis sitä että keskustelee, juttelee.
Ahaa, oletkin siis vain vanha kääpä. Nykyään "puhuminen" tarkoittaa ihan yhtälailla skypeä tai jotain instant messengereitä.
- !!!
kaunis ilma ulkona,oli hyvä kävelylenkki.nyt kahvitauko
- XAH.
No ainakin sä saat sun vanhemmilta tukea vai?
On asioita joiden kanssa ollaan yksin, en ala purkamaan vyyhtiä tähän mutta kun sanon olevani tämän asian kanssa yksin niin tarkoitan sitä.
- omituine höpöttäjä
On asioita joiden kanssa ollaan yksin, en ala purkamaan vyyhtiä tähän mutta kun sanon olevani tämän asian kanssa yksin niin tarkoitan sitä.
Ooxä Porista? Onx sun kaa kiva porista? Vai tahokko jorista Malmsteenin Jorista? Pelaaxä ehkä korista? Lähetääx ettii suolta suolta, kokeillaas löytyskö lautasta lautasta. Jos alat kiljua, saat mukin kiljua mut jos päätätki huitua, tulee kuppi huitua. Jos uskallat huitua manaajaa, saat maitua ja hunajaa. Ilkeitä asioita säteet tekee, sun rakkaalle ihollesi.
- Invisible boy
omituine höpöttäjä kirjoitti:
Ooxä Porista? Onx sun kaa kiva porista? Vai tahokko jorista Malmsteenin Jorista? Pelaaxä ehkä korista? Lähetääx ettii suolta suolta, kokeillaas löytyskö lautasta lautasta. Jos alat kiljua, saat mukin kiljua mut jos päätätki huitua, tulee kuppi huitua. Jos uskallat huitua manaajaa, saat maitua ja hunajaa. Ilkeitä asioita säteet tekee, sun rakkaalle ihollesi.
Katos, kärpänen on katos. Noh, mihinkäs se nyt taas katos?
Eikö olisi asiallista keskustelua tarjolla? nämä keskenkasvuiset eivät ymmärrä ongelmista mitään , jos ei oteta huomioon että mopon tankki on tyhjä. Ai mutta eihän se ole ongelma kun mutsi syytää rahaa.
Oikeasti osalla meistä on erittäin paha olla.- aloneeeeee
Ei jaksa keskustella yhtään mistään. Tänään ollu taas tän yksinäisyyden takia niin järkyttävä olo, et mietin miksi hemmetissä olen enää olemassa.
aloneeeeee kirjoitti:
Ei jaksa keskustella yhtään mistään. Tänään ollu taas tän yksinäisyyden takia niin järkyttävä olo, et mietin miksi hemmetissä olen enää olemassa.
Älä nyt, paska olo täälläkin ja liian pitkään saanu olla yksin näiden kanssa.
- aloneeeeee
Älä nyt, paska olo täälläkin ja liian pitkään saanu olla yksin näiden kanssa.
Kiitos sanoistasi, mutta tää elämä ei vaan tainnu olla minua varten.
aloneeeeee kirjoitti:
Kiitos sanoistasi, mutta tää elämä ei vaan tainnu olla minua varten.
Älä nyt, jos kertoisin omani ongelmani, uskoisin sinun huokaavan helpotuksesta... Mikä mieltäsi painaa?
- aloneeeeee
Älä nyt, jos kertoisin omani ongelmani, uskoisin sinun huokaavan helpotuksesta... Mikä mieltäsi painaa?
Kaikki traumaattiset asiat, elämäni meni pilalle jo kauan sitten. Selvisin hengissä vaikeasta, psykoottisestakin masennuksesta, mutta menneisyys pilasi terveyteni. Oon yksin vieraassa kaupungissa, päivästä toiseen. Voi olla, että olen nyt sairastunut niin, etten tule ikinä kelpaamaan kenellekään.... Sen teki muutenkin selväksi eräs mies. En vaan kestä enää tällaista maailmaa, valehtelevia, pinnallisia ihmisiä. Kaikki tuttuni ovat eläneet kuitenkin aivan erilaisen elämän, vaikka monella heistä niitä vastoinkäymisiä ollut. He ovat kuitenkin eläneet, he eivät tiedä mitä on kun lähes kirjaimelliset on kuollut yli kymmenen vuotta.....
Mikäs sun mieltä painaa?? aloneeeeee kirjoitti:
Kaikki traumaattiset asiat, elämäni meni pilalle jo kauan sitten. Selvisin hengissä vaikeasta, psykoottisestakin masennuksesta, mutta menneisyys pilasi terveyteni. Oon yksin vieraassa kaupungissa, päivästä toiseen. Voi olla, että olen nyt sairastunut niin, etten tule ikinä kelpaamaan kenellekään.... Sen teki muutenkin selväksi eräs mies. En vaan kestä enää tällaista maailmaa, valehtelevia, pinnallisia ihmisiä. Kaikki tuttuni ovat eläneet kuitenkin aivan erilaisen elämän, vaikka monella heistä niitä vastoinkäymisiä ollut. He ovat kuitenkin eläneet, he eivät tiedä mitä on kun lähes kirjaimelliset on kuollut yli kymmenen vuotta.....
Mikäs sun mieltä painaa??Voinko pyytää sinua kirjoittamaan minun sähköpostiini, en halua että kaikki näkee mitä kirjoitetaan ja haluan voida luottaa. Ikäviä asioita niin niistä ei ole helppoa puhua.
- tyiowprae
aloneeeeee kirjoitti:
Mikäs sun mieltä painaa??Melkein kuin mun elämästä: yksin vieraassa kaupungissa, kymmenen vuotta elämää kuin kuolleena, takana psykoottinen masennus...
Mistä päin olet aloneeeee? ja minkä ikäinen? Itse olen 30 nainen pk-seudulta. - aloneeeeee
tyiowprae kirjoitti:
Melkein kuin mun elämästä: yksin vieraassa kaupungissa, kymmenen vuotta elämää kuin kuolleena, takana psykoottinen masennus...
Mistä päin olet aloneeeee? ja minkä ikäinen? Itse olen 30 nainen pk-seudulta.30-vuotias ja lounais-Suomes asustelen. Se kai tässä onkin, ku ei oo ketään sellaista kenen kaa puhua kenellä ois kokemusta psykoottisesta masennuksesta ja mitä se voi pitkään jatkuessa aiheuttaa. Masennuksen läpi käyneitä kyllä löytyy pilvin pimein, mut en oo löytäny ketään saman läpi käynyttä. Tiedän, että heitä on olemassa, mutta eteen oi oo sattunu vielä ketään.... :( Ja monta ihmistä on jo läpi käyty......... Kai sitä ois saanu kuolla sinne sängyn pohjalle.
- aloneeeeee
Netis ei kyl pysty kehenkään täysin luottamaan, mut kyl mulla noita meiliosoitteita löytyy keksityillä nimillä nii ok ja jotain voin niistä käyttää ihan tuntemattomien kaa.
Vastaa tuohon minun osoitteeseen, en pelleile ja haluan jutella. Jos se auttaa niin hyvä työ on tehty. On paha mieli.
- aloneeeeee
Vastaa tuohon minun osoitteeseen, en pelleile ja haluan jutella. Jos se auttaa niin hyvä työ on tehty. On paha mieli.
profiilissas pitäis olla viesti
Yritin 20min värkätä tuota, en osaa laittaa viestiä ja aina kun jotain yritti niin ilmoitti jotain virhettä. Voin lukea mutta en lähettää ja ensimmäistä kertaa noita käytän niin voitko laittaa suoran sähköpostiosoitteesi tuohon samaan mihin sen ensimmäisen viestin laitoit.
Anteeksi ja toivottavasti et jo mennyt...- JaJaksaaValittaa
Tästä "vitutuksen rajasta" vielä tekisi mieli selventää että mistä helevetistä sä tiedät että siihen on raja. rajat voi aina rikkoa. oma raja meni rikki 5v sit ja nyt flipauttaa joka päivä. ei parannusta ei toivoa vain vitutusta ja lpuks se kaikki muuttuu vaa sairaaks luonteenpiirteeks.
- ..................
Lohduton tilanne se on muillakin. Sofi oksasen puhdistus romaani/näytelmä on ihan totta. Se on muka "hassu vitsi", kun toisella menee kaikki.
Olisin myös halukas keskustelemaan sun kanssa toivotontapausx, Olen itsekkin ollut viimeiset kymmenen vuotta niin helvetin yksinäinen...Kaipaan juttuseuraa.Ei mitään "hörhöilyä" vaan normi jutustelua omista tunteista ja elämästä.
- Kanssas virtuaalises
Luulisin, että Aloittajalla aika samat fiilikset kuin minulla nyt. Olen aivan solmussa, oman pääni kanssa. Riittäisi, kun vain saisin kertoa, mitä kaikkea huolehdin nyt ja miksi ole ahdistunut ja lamaantunut; ehkä jotakin käytännönkin apua ainakin tsemppaamismielessä tarviin. Tähän riittäisi melkein-kuka-vain toinen ihminen, luotettava kaveri tai kaverin tuttu, joka asettuisi ainoastaan puhumaan kanssani.
Minullakin olisi suuri tarve puhua, sillä puhuessaan (kuten kirjoittaessakin) asiat niinku selkiintyvät itselle ja ainakin niihin saa pientä etäisyyttä. Muutoin oma mieli halkeaa, näin minäkin koen.
Asioiden jäsentely sujuu vain toisen ihmisen kanssa keskustellen aiheesta. Minä kohdallani kyllä pystyn samantien olemaan vuorovaikutuksessa, en siis varsinaista terapeuttia enää tässä vaiheessa elämääni tarvitse. Ihan arki-ihminen riittäisi kuuntelijaksi.
Luulen, että tätä tuskailee Aloittajakin. Sekin on jo jotakin kun anonyymisti tänne kertoo tämän tilanteen 'otsikon', ne ensimmäiset rivit. - Huomaathan Aloittaja, että aika moni on kuunnellut sinua jo nyt tähänkin asti. :) Olen hieman ymmälläni, ja kyyneleet valuu silmistäni. Oikeasti kun ei ihmisrakkaat asioiden niin pitäisi olla että me joilla ei ole voimia auttaa itseämme , yritämme auttaa toisia. Olen tässä yhteiskunnassa yrittänyt rikkoa rajoja ja saada joitain asioita muuttumaan ja ihan senkin takia että meitä kohdeltaisiin ongelmien tullessa tasa-arvoisesti.
En tiedä mitä sanoa enään, liikuttaa lukea vastauksianne.
Vuosia jatkunut into myös yrittää ja saada jotain aikaan on päättynyt ja kun viimeisenä ihminen jota rakastaa kääntää selkänsä niin on pystyttävä katsomaa peiliin. Se väsyttävä tapa mitä on vuosia pitänyt yllä on jälleen uuvuttanut ihmiset ympäriltä ,ehkä vika on niinkin lähellä kuin peiliin katsojassa.
Olisi osattava katsoa lähelle mutta me katsomme vain kauas, olisi uskallettava pyytää apua ajoissa mutta ylpeytemme ei anna periksi. Jos emme kykene huolehtimaan itsestämme, miten voimme auttaa toisia.
Sinulle joka blogia pidät olet tärkeä monelle joka ei jaksa ja kuten nyky-yhteiskunta vaatii niin meidän miesten pitäisi pystyä suoriutumaan kaikesta ja olemaan silti vain mies ja epäonnistua ei saisi.
Olen yrittänyt aikoinaan saada aikaan ja auttaa laajentamaan toimintaa , missä nuoria ja syrjäytyneitä tuetaan ja jos heidän elämässään on helpompi kirjoittaa kuin puhua niin miksi ei perusteta palvelua jossa voi syrjäytyneet kirjoittaa ja johon ammattilaiset vastaavat.
Minä arvostan ammattilaista jolla ei ole välttämättä korkea koulutus ja pystyn luottamaan henkilöön , joka on kokenut elämässään ikäviä asioita ja osaa näin suhtautua näihin vakavuudella , eikä vain ihmistä jolle on opetettu kuinka pitää sanoa jos toisella on ” vähän ” paha mieli.
Yhteiskunta haaskaa varoja jopa miljardeja yrittäessään luoda näyttävää ja toimivaa kokonaisuutta joiden johdossa on korkeapalkkaiset ihmiset ja jonka organisaatioiden pyörittämiseen kuluu miljoonia saamatta silti aikaan yhtään askelta heikompien olojen parantamiseksi. Pienilläkin satsauksilla saisimme aikaan sen rungon mikä kestää kun muurit alkavat murtumaan ja niin usein puututaan asioihin vasta siinä vaiheessa kun jotain on jo tapahtunut.
”meitä” ongelmien ammattilaisia olisi auttamaan muitakin jos itse saisimme hieman apua ja tukea, joskus se ei ole iso asia ja se minua täällä koskettaakin kuin palaute on ollut pääasiassa positiivista.
Tapani on joskus puhua liikaa ja kuunnella liian vähän.- yksin_utelias
Miten tää tarina päättyi?
- yksin_vastaaja
Tarinat eivät pääty koskaan.
Uusia tulee entisten tilalle.
Kehä kiertää kulkusuunnassaan ympäri ämpäri.
Taustalla huonovointisena:(
- ?
Etkö saanut tarvittavia yhteyksiä henkilöihin, jotka tarjoutuivat keskustelemaan?
Eivätkö he ottaneetkaan yhteyttä? ? kirjoitti:
Etkö saanut tarvittavia yhteyksiä henkilöihin, jotka tarjoutuivat keskustelemaan?
Eivätkö he ottaneetkaan yhteyttä?Olen ihmisten kanssa jutellut ja kiitoksia heille siitä. Juttelu auttaa monesti hieman toisen tyyppisissä ongelmissa, mutta tapauksessani ei siitä paljon ole apua. Onhan se myös sitä että saa toisilta hieman huomiota osakseen, muttei se kirjoittaminen toisen läsnäoloa koskaan korvaa.
En ole paras kirjoittamaan ja toivonkin ettei kukaan loukkaannu kirjoituksista. Osalla kun ongelmat on kuitenkin kohtuullisen pieniä ja niiden hoitamiseen ei vaadita kovinkaan paljoa.- aloneeeeee
Olen ihmisten kanssa jutellut ja kiitoksia heille siitä. Juttelu auttaa monesti hieman toisen tyyppisissä ongelmissa, mutta tapauksessani ei siitä paljon ole apua. Onhan se myös sitä että saa toisilta hieman huomiota osakseen, muttei se kirjoittaminen toisen läsnäoloa koskaan korvaa.
En ole paras kirjoittamaan ja toivonkin ettei kukaan loukkaannu kirjoituksista. Osalla kun ongelmat on kuitenkin kohtuullisen pieniä ja niiden hoitamiseen ei vaadita kovinkaan paljoa.Tuntuu pahalta, kun ei pysty auttamaan hyväsydämellisiä, kovia kokeneita ihmisiä. Sellaisia ihmisiä, joita tämä yhteiskunta todellakin tarvitsee, niitä jotka haluavat todella auttaa syrjäytyneitä. Niin taitava en valitettavasti ole puhumaan, et maailman ongelmat saisin ratkaistua... :(
Elämä on *********!!!!!!!!!!!
- jhsakhdcg
Ap vaikutat hienolta mieheltä. Älä anna periksi!!!!!! Ikinä. Samaa sanon myös muille, joilla on rankkaa.
- aloneeeeee
Juu aivan.
Olotilasta huolimatta en ite ainakaan koskaan anna periks. Sen olen luvannut ja sitä lupausta en voi rikkoa.............. Fiilikset vaan heittelee välil aikamoista kärrynpyörää, ettei tiiä miten päin ois. Tiedän, etten oo ainoa. Tiedän sen millaista on menettää yllättäin se rakkain ihminen, kun ei voi sanoa miten tärkeä ihminen hän oli. Eikä se muutaman päivän kuolleena ollut ihminen näytä samalta kuin elokuvissa. Ihan näin vaan mainitakseni, vaik tuskinpa tuol välii... Ihan sama miten onnettomaksi itseni tunnenkin, lupaus on lupaus ja elämä kaikessa tuskallisuudessaan on
lahja. Eikä sitä lahjaa saa heittää menemään.
Aloittajalle:
- TerveHarmi vain, että yhteystietosi on hiven peitossa.
- none......
Mainostetaan nyt sitten tännekkiin.
Eli sivulla http://webchat.quakenet.org/ on kanava nimeltään poliittisestikorrekti
Sinne voi tulla anonyyminä juttelemaan. Ei vaadi rekisteröitymistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327