Auto-onnettomuus

äaösldkfjgh

Ajoin noin viikko sitten typeryyksissäni humalassa autoa ja onnistuin ajamaan ulos tieltä päin liikennemerkkiä ja siitä vielä puuta päin. En muista nopeutta, mutta se on luultavasti ollut jokseenkin kova, kun jälkeenpäin käynyt onnettomuuspaikalla. Kahdella pylväällä seisovan liikennemerkin toinen jalka irtosi maasta, kulkeutui paeri metriä ja taittui lähes 90 asteen kulmaan ja samassa rytäkässä puu kaatui. Poliisien tullessa paikalle he veivät minut suoraan putkaan vaikka käsittääkseni kolarin jälkeen (välittämättä siitä vaikka kuski näyttää pinnallisesti terveeltä) pitäisi mennä päivystykseen terveystarkastukseen.

Tämän jälkeen olen potenut lähes jatkuvaa päänsärkyä ja huonoa oloa. En saa öisin nukuttua, kuin 30-60 minuutin pätkissä ja se taas vaikuttaa kielteisesti kaikkeen muuhun, kuten opiskeluun. Aika ajoin oksettaa ja keskittymiskyky on selvästi huonontunut. Tähän tiivistyy kysymykseni, onko aivotärähdyksen vaara vielä kuinka suuri? Tekikö poliisi virkavirheen skipatessaan terveystarkastuksen?

Eikä mieluiten saarnoja rattijuoppoudesta

Kiitos

10

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsena tuli oltua kolarissa, mutta en ilmeisesti muista siitä paljonkaan, kun ei ole jäänyt edes henkisiä vammoja.

    • 9

      Voithan mennä myöhemminkin tarkastukseen ja kertoa tilanteesi. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

    • 1+1=3

      Kannattaa käydä lääkärissä!!! Itse jouduin viime marraskuussa tieliikenneonnettomuuteen, ja kiireellisenä lanssilla siraalaan jossa olinkin jonkin aikaa. Olin saanut aivotärähdyksen. Ei minulle tuollaista jäänyt, mutta johtunee ammatti taitoisesta hoidosta jota sain seuraavina öinä ja päivinä.

      Kannattaa käydä sillä päässäsi voi olla jotakin muuta kuin aivotärähdys.
      Uskoisin, että poliisi teki virkavirheen. Tästä voit tehdä tutkintapyynnön poliisille. Älä tee kuitenkaan rikosilmoitusta ennen esitutkinnan valmistumista.

      Lisäksi poliisi saattoi syyllistyä muihinkin rikoksiin Pysyvän vamman tai haitan tuottamukseen en ole varma viimeisestä. Poliisi neuvvoo mielellään sinua tässä asiassa.

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,

      Aloittajan viesti on aika vanha jo......eiköhän asia ole selvinnyt.

      • äaösldkfjgh

        Itse asiassa tein poliisille tutkintapyynnön ja (vasta) eilen tuli ilmoitus, että poliisi on toiminut ohjeidensa mukaan. Eli rikosta, edes virka-sellaista ei ole tapahtunut. Tosiaan kävin lääkärissä tapahtuneen jälkeen ja aivotärähdyshän se oli. Tästä voi itse kukin tehdä omat johtopäätöksensä


      • lain yläpuolella
        äaösldkfjgh kirjoitti:

        Itse asiassa tein poliisille tutkintapyynnön ja (vasta) eilen tuli ilmoitus, että poliisi on toiminut ohjeidensa mukaan. Eli rikosta, edes virka-sellaista ei ole tapahtunut. Tosiaan kävin lääkärissä tapahtuneen jälkeen ja aivotärähdyshän se oli. Tästä voi itse kukin tehdä omat johtopäätöksensä

        Eihän ne ikinä syyllisty mihinkään vaikka tappaisivatkin ja tappaahan ne, 20 kuolee putkaan joka vuosi, takaa-ajossa kuolleet ym siihen päälle.


    • suihinottaja3

      Vittu ku oot fiksu jätkä :D

      • Idiootti!!

        Ei rattijuoppo ansaitse hoitoa, miten edes kehtaat kyseenalaistaa poliisien toiminnan tuossa kohtaa?!! Onneksi ei kukaan muu loukkantunut!!


    • Johan pomppas

      Vittu mikä sika!!!toivottavasti sait vammat pysyvät.t.Rattijuopon vammauttama nuori nainen jolla pysyvä kaularangan vaikea vamma....miten rattijuopot edes kehtaa kirjotella...

    • KÄNNISiEPPO

      Oma tyhmyyttäs ajoit kännis ihan oikein sulle... Jos otat et aja ja jos ajat et ota ja jos ajat ja otat niin kolmipyörällä polkien:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe