Kuka lienee tämä uki ja onko enää hengissä?
Tuli äsken tossa rikostarinoita suomesta!
Uki-kassakaappimies
8
10802
Vastaukset
- Jaa
Olisko ollut Volvo-Markkanen???
- yyy
ei tod
- dddd
Uki Kukkamaa, kuollut vuonna 2000
- Falcon
satuin itsekkin katsomaan sen jakson ja aika taitava kaveri se uki
- rööperiin...
Harri Nykäsen kirjassa "Kilikalikeikka" on miehestä muutamakin eri tarina. Erittäin mielenkiintoinen persoona. Lainaan tähän yhden kohdan ao. opuksesta:
"Syksyllä 2000 Uki kuoli keuhkokuumeeseen, joka iski sydämen ohituslaikkauksen jälkitautina. Hän laiminlöi leikkauksen jälkihoidon ja rikkoi kaikkia lääkärin ohjeita vastaan.
Ruumiinavauksessa todettiin, että Ukin keuhkot olivat täynnä tulehdusnestettä. Lisäksi Ukin vartalossa oli useita ruhjeita ja kylkiluita oli murtunut. Yllättävin löytö tehtiin ruokatorvesta, missä oli olutpullon kruunukorkki. Miten korkki oli sine joutunut, jäi ikuiseksi arvoitukseksi. Keuhkokuume voi aiheuttaa potilaan täyden sekoamisen, ja eräänä mahdollisuutena pidettiin sitä, että korkki on joutunut ruokatorveen Ukin riehuessa sekavana.
Tutkinnassa päädyttiin siihen, ettei tapaukseen liity rikosta, vaikka kuolemantapaus tarjoaa mahdollisuuksia monenlaisille teorioille. Huhuttiin, että Ukilla oli vielä kätköissään vanhoja keikkojensa kultasaalista. Ukin ollessa leikkauksen jäljiltä heikkona häntä olisi ollut helppo kovistella kertomaan kullasta. Ukista oltiin lisäksi tekemässä dokumenttielokuvaa. Pelkäsikö joku, että hän paljastaa liikaa?
Ukin elämää ajatellen luonnollinen kuolema olisi ollut hänelle luonnoton."- 17
******Huhuttiin, että Ukilla oli vielä kätköissään vanhoja keikkojensa kultasaalista.
Täyttä roskaa tuo Nykänen kirjoittaa. Uki eli Rööperissä tyttärensä elättämänä
elämänsä loppuun.
Annankadun postin kassakaapin räjäyttäjää ei saatu koskaan selville, eikä saalista saatu takaisin, mutta huhuttiin keikkaa Ukin tekemäksi.
- historiaa
Annankadun keikasta:
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=103&t=753&a=6600
Ukin haastattelu:
Myöntää annankadun postin ryöstön, kaapin kanssa meni 20 minuuttia :)
http://www.youtube.com/watch?v=6Uk3jUinh5g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289