Hei,olen miettinyt Lassila-Tikanojaa mahdolliseksi työnantajaksi.Onko teillä kokemuksia millainen ko.firma on työnantajana?Etelä-Suomessa firmalla taisi olla jotkut oikeusjutut meneillään?Ennättääkö työn tehdä ja saako palkat ajallaan ja oikein?Millaista kohtelu on ja mikä on tämän hetkinen palkka siellä?Olin yksityisellä puolella siivoamassa noin kymmenen vuotta sitten eri firmoilla ja yhdessäkään ei palkkoja maksettu täysin lain mukaan.Millainen firma Lassila-Tikanoja on ja eroaako siellä työskentely mitenkään muista?
kokemuksia Lassila-Tikanojasta?
11
1880
Vastaukset
- L&T:läinen
Olen L&T:llä töissä. En tosin tiedä millaista on jossain muualla L&T:llä, mutta täällä, Varsinais-Suomessa, on ihan hyvä olla L&T:läinen.
Palkat ovat aina ajallaan, työntekijät itse täyttävät pari kertaa kuussa tuntilistan ja sen mukaan esimies palkat laittaa. Palkat ovat sopimusten mukaisia.
Kohtelu on asiallista ja kun tekee työt hyvin, niin esimies luottaa ja saa tehdä työnsä rauhassa. Siivoustyössä tuntuu olevan aina kiire, mutta itselläni ainakin aikaa on annettu riittävästi.
L&T:n henkilökunta kuuluu myös Sirius- sairaskassaan ja edut ovat mielestäni oikein hyvät, mm. SV-korvattavat lääkkeet maksutta, silmälaseista saa alennuksen, sairaalamaksut korvataan jne.
Hmmm... eroaako muista firmoista...? Eikös siivoustyö ole sitä siivoamista oli paikka mikä tahansa?
Onko minulla käynyt tuuri, kun olen melko tyytyväinen esimieheeni, tiedä häntä, mutta tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen. Ainoa mikä riepoo on se, että kovasti mainostettiin että L&T:llä pääsisi helposti etenemään. Meillä ei tunnuta tukevan etenemistä kuin esimies-asemassa olevaa henkilöä. Hän opiskelee ja opiskelee milloin mitäkin ja L&T maksaa.- Mie vaan
L&T:läinen.. Olen itsekin samas firmas töissä. Tekstis on melkein kun mulla k.o firmasta.. Olen kyllä samaa mieltä kanssasi..
- Ex-Lettiläinen
Hei!
L&T ei ole huonoimmasta päästä... Lasketut työajat tosin ovat kokemukseni mukaan välillä mahdottomia ja loputonta kiirettä on, mutta omat palkkani ainakin tulivat ajallaan ja olivat oikein. Esimies oli mukava, mutta palveluohjaajani oli hieman hankala tapaus... Tämä kuitenkin lienee tuurista ja henkilökemioista kiinni. Työvälineet olivat useimmissa kohteissa ihan kohtalaisia ja ilmaisesta työterveyshuollosta iso plussa.
Jos pääset kunnalle tai johonkin asialliseen pikku firmaan niin suosittelen lämpimästi sitä vaihtoehtoa. Myös jos et ole mikiään erityisen ketterä tekijä voivat paineet olla valtavat ja tulla tehtyä työtä omalla ajalla, jota en kyllä suosittele tekemään. Palkka on TES:in mukainen. - LassilaTik
Olen ollut vuosia sitten L&T:lla töissä Turussa. Palkat tuli ajallaan jne ja esimies oli mukava. Työt ehti tehdä työajan puitteissa. Asiakkaat oli joskus tosi veemäisiä siivoojille.
- uusi työntekijä
Tuntipalkka L&T: llä Varsinais-Suomessa? Ilman lisiä.
- fyrkkaa..
8,96e
- ........
9.25€
- jerry j
11,21
- ms elokuu
10.67euroa ilta lisä
ja työkokemus lisä 8v puuttuu tosta - ikiliikkuja...
ms elokuu kirjoitti:
10.67euroa ilta lisä
ja työkokemus lisä 8v puuttuu tosta11,86 euroa/tunti kilometrikorvaus oman auton käyttö !! hyvin tulee rahaa.....
- Anonyymi
olarinluomassa on työnjohtajia vastaan nostettu helsingin poliisinlaitokselle 2 kpl tutkintapyyntö. Ojanpää luimuili tästä asiasta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389