Olen muuttamassa Lontooseen poikaystäväni luokse ja rupesin miettimään, että koska opiskeluni suomessa ovat olleet vähän niin ja näin tänne kuulumattomien asioiden takia niin olisiko siellä minkälaisia kouluja? Minulla on vain peruskoulu käytynä joten vaihtoehtoja ei varmasti ole paljoa nykyisen iän (20v) takia.
Opiskelu Lontoossa
4
175
Vastaukset
- Londoni
Kannattaa kayda kyselemassa isory.org keskustelupalstalla. Ialla taalla ei ole niinkaan merkitysta mutta et viela kuulu tuohon mature student ryhmaan (olikohan se ikaraja siihen 22v).
Katso kouluja jotka ovat ns. ammattikouluja tai sitten yksittaisi kursseja http://london.floodlight.co.uk/london/courses-classes-lessons/subject/qualification/study/region/16180339/220706/100/domain.html
Mille alalle halusit suuntautua?
Voin myos sanoa sen etta jos muutat poikakaverin luo ja sinulla ei ole duunia/opiskelua niin elama kay hyvin pian yksinaiseksi joten kannattaa olla jotain pipelinessa ennen kuin tanne lahtee. Auttaa sopeutumista paremmin kun saa paikallisia kamuja tyon/opiskelun kautta.- ap
Kiitos linkistä :) en oikein ymmärrä tuosta sivusta mitään? Eniten minua ehkä kiinnostaa tuo beauty (miten sen voi suomentaa järkeväksi...) , terveydenhuolto ja historia, mutten ymmärrä sen klikkauksen jälkeen sivustosta yhtään mitään joten tarvitsisin vähän apua sen suhteen.
- AP
Rupesin nyt miettimään lukiota... tai mikä ikinä sitä briteissä vastaakaan - olisiko mulla mahdollisuuksia päästä sellaiseen? Vai täytyykö olla nuorempi.
- kysyit neuvoa
Kaikki on mahdollista, kun osaat hyvin englantia ja sinulla on paaaljon rahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882