Heippa, olen lähdössä New Yorkiin viikon lomalle ja ajattelin tuoda tuliaisiksi vannoutuneella Levis-fanille farkkuja. Mistä ne kannattaa hankkia? Macy´s?
Mistä Leviksiä kannattaa ostaa?
9
416
Vastaukset
- Nunnuka1999
Ainakin laste levi´skset oli Macy´sksella edukkaita. Oli joku tarjous.
- 7
Pari viikkoa sitten ostin Walmartista, alle kakskymppia. Noita liikkeita ei kuitenkaan ole NYCissa.
Ei se mikaan luksusmerkki taalla ole.
- vaihtoehto.
Hyppää Manhattanilta Path junaan ja ajele Newport Centeriin New Jerseyn puolelle.
Itse tykkään käydä ostamassa vaatteita tuolta, kun on niin rauhallinen ostoskeskus tehdä ostoksia ja vain muutaman minuutin junamatka manhattanilta.
Samalla reissulla voit ihastella Manhattania tois puolelta jokea. - tribeca
jersey gardens on kans ihan jees outlet"helvetti". myös woodbury commons on kiva paikka, merkkiliikettä koko kylän verran :) jälkimmäiseen ainakin järjestetään bussimatkoja, hinta tais olla $70 viime vuonna.
- crazyness
Kannattako menna jos maksaa $70 eika loydakaan mitaan sopivaa? Aika paljon pitaa ostaa ennenkuin saa edes rahansa takaisin.
- auto/bussi
crazyness kirjoitti:
Kannattako menna jos maksaa $70 eika loydakaan mitaan sopivaa? Aika paljon pitaa ostaa ennenkuin saa edes rahansa takaisin.
Autonvuokra päiväksi maksaa 40-50 euroa 20-30 euroa polttoaineeseen ja tietulleihin.
- Basta
Jersey Gardensiin bussilla Port Authority Bus Terminalista n. 15 USD menopaluu ja kaupoissa löytyy...
- Ystävä
Millä hinnalla miesten 501 farkut Nycissä halvimmillaan saa?
- matkailija-x
Broadwaylla Flatiron Buildingin ja Canal Streetin välillä on useampia farkkukauppoja, josisa myydään Leviksiä. Päivän hintaa en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892