Nikon D600
DxOMark Sensor tulokset
Yleisarvio[?] 94
Portrait
(Värisyvyys)[?] 25,1 bittiä
Maisema
(Dynamic Range)[?] 14.2 EVS
Urheilu
(hämärässä ISO)[?] 2980 ISO
Nikon D800
DxOMark Sensor tulokset
Yleisarvio[?] 95
Portrait
(Värisyvyys)[?] 25,3 bittiä
Maisema
(Dynamic Range)[?] 14.4 EVS
Urheilu
(hämärässä ISO)[?] 2853 ISO
Nikon d800 vastaan nikon d600
5
265
Vastaukset
- ottaisin Nikon D600
Itse ottaisin näistä ehdottomasti Nikon D600 kameran
D800 resoluutio on minulle yksinkertaisesti aivan liikaa - jos haluan kameraltani suurempaa erottelukykyä, on valintani jo Leica S johtuen laadukkaammista Leica S objektiiveista.
Kennon resoluution kasvattaminen noin suureksi kinofilmikoon kennolla on vain väkinäistä rajojen hakua - harvalla Nikkor objektiivilla Nikon D800 kamerassa kuitenkaan päästään Leican tarjoamaan kuvan erottelukykyyn.- Dol Biong
Joo
Hinnan erotus kannattaa sijoittaa objektiiviin niin D600:lla saa paljon parempia kuvia kuin D800:lla.
- Nikon äijä
Onhan tossa d800 vähän yliampuvasti pikseleitä.
- knka
"Onhan tossa d800 vähän yliampuvasti pikseleitä"
Mutta lisää on tulossa ja ne myy. - eipä taida myydä
knka kirjoitti:
"Onhan tossa d800 vähän yliampuvasti pikseleitä"
Mutta lisää on tulossa ja ne myy."ja ne myy."
En oikein jaksa uskoa - todistaahan tämäkin ketju, että enemmän oltiin kiinnostuneita
Värisyvyydestä
Dynamiikasta
Kennon suorituskyvystä suurilla ISO herkkyyksillä
resoluutiosta ei vielä kukaan tunnustanut olevansa kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35114568- 2445776
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113328- 1872455
- 1372169
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il141972Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1051527Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461306Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891140