Nikon D600
DxOMark Sensor tulokset
Yleisarvio[?] 94
Portrait
(Värisyvyys)[?] 25,1 bittiä
Maisema
(Dynamic Range)[?] 14.2 EVS
Urheilu
(hämärässä ISO)[?] 2980 ISO
Nikon D800
DxOMark Sensor tulokset
Yleisarvio[?] 95
Portrait
(Värisyvyys)[?] 25,3 bittiä
Maisema
(Dynamic Range)[?] 14.4 EVS
Urheilu
(hämärässä ISO)[?] 2853 ISO
Nikon d800 vastaan nikon d600
5
281
Vastaukset
- ottaisin Nikon D600
Itse ottaisin näistä ehdottomasti Nikon D600 kameran
D800 resoluutio on minulle yksinkertaisesti aivan liikaa - jos haluan kameraltani suurempaa erottelukykyä, on valintani jo Leica S johtuen laadukkaammista Leica S objektiiveista.
Kennon resoluution kasvattaminen noin suureksi kinofilmikoon kennolla on vain väkinäistä rajojen hakua - harvalla Nikkor objektiivilla Nikon D800 kamerassa kuitenkaan päästään Leican tarjoamaan kuvan erottelukykyyn.- Dol Biong
Joo
Hinnan erotus kannattaa sijoittaa objektiiviin niin D600:lla saa paljon parempia kuvia kuin D800:lla.
- Nikon äijä
Onhan tossa d800 vähän yliampuvasti pikseleitä.
- knka
"Onhan tossa d800 vähän yliampuvasti pikseleitä"
Mutta lisää on tulossa ja ne myy. - eipä taida myydä
knka kirjoitti:
"Onhan tossa d800 vähän yliampuvasti pikseleitä"
Mutta lisää on tulossa ja ne myy."ja ne myy."
En oikein jaksa uskoa - todistaahan tämäkin ketju, että enemmän oltiin kiinnostuneita
Värisyvyydestä
Dynamiikasta
Kennon suorituskyvystä suurilla ISO herkkyyksillä
resoluutiosta ei vielä kukaan tunnustanut olevansa kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741