Karmiva tarina mökiltä

5h54h4h44

Lämmittelin eräänä iltana rantasaunaa ja kun saunan mittari näytti noin 80 astetta päätin mennä löylyihin. Siinä sitten menin lauteille istumaan ja avasin olut pullon, heittelin pari kauhallista vettä kiukaalle ja siemasin kulauksen olutta. Nojasin taaksepäin seinää vasten ja ajattelin että AAAHHHHHHH tämä se on elämää.

Niin jumalauta. Karmean kokoinen kuningar-ampiainen hyökkää kimppuun jostain saunan perukoilta, sellainen 4 cm pitkä iso paska. Ei muuta kuin äkkiä saunasta ulos.

No ampiainen jäi horteisena pyörimään ikkunaan ja nuijasin se kauhalla, mutta saunafiilikset meni...

8

3308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo´o

      Piti tähän jotain sanoa mut sitte jäinki tuijottamaan tota muijaa suihkussa tuos oikeella.

    • aaaaaahhh

      Vähän vastaava juttu meillä mut ei ollenkaan paha. Olin saunomassa ja ikkunasta huomasin että naapurin niin rehevä emäntä oli marjoja poimimassa rajan lähellä. No siinä terassille hyppäsin ja vinkkasin josko tulis saunomaan ja kutsu kelpasi, löylyä riitti ja kylmä juoma kelpasi. Loppuilta sujuikin rattoisasti....

    • ...

      Eiköhän tuon olisi saanut helposti mukiin ja sitten vaikka postikortti päälle ja vetää kortti pois ulkona. En usko, että olisi pistänyt, vaan lentänyt vain pakoon.

    • Minulle kävi kerran,että oltiin vieraiden kanssa mökillä saunomassa ja ujoja kun oltiin (oli lapsia)vedin uikkarit jalkaan.Vähän aikaa kun istuksin lauteilla rupesi uikkareiden sisällä tuntumaan pistelyä .Menin ulos ja otin uikkarit pois niin löytyi ampiaisia uimahousujen sisältä.Etupuolellahan on kaksinkertainen kangas.
      No eihän siinä muuta kun "tyhjensin housut" ja jatkettiin saunomista.

    • dolpisurrain.

      Niin, kuten joskus aikoinaan isä kertoi miten tuollaisista vihaisista ampiaisista tehdään radioita: laitetaan tulitikkulaatikon sisälle vangiksi. Silloin tulee mono-radio. mutta jos on kaksi tulitikkulaatikkoa ja kummassakin ampiainen sisällä, on stereo. Vieläkin hifimmäksi pääsee: 2 ampiaista kummassakin tulitikkulaatikossa ja ne korvan viereen, on jo digitaalinen dolpy surrain.

      • ...

        Olin muuttamassa vanhaan mökkiin. Oven päällä "kasvoi" ampiaispesä. Yritin kyllä juosta kovaakin pakoon, mutta ampiainen oli nopeampi ja piikitti peppuun. Isää pisti vielä toinen ampiainen, kun hän vieraili saman talon pikkulassa tarpeillaan. Oli löytänyt tiensä juuri sinne reiän alapuolelle.


      • abcö
        ... kirjoitti:

        Olin muuttamassa vanhaan mökkiin. Oven päällä "kasvoi" ampiaispesä. Yritin kyllä juosta kovaakin pakoon, mutta ampiainen oli nopeampi ja piikitti peppuun. Isää pisti vielä toinen ampiainen, kun hän vieraili saman talon pikkulassa tarpeillaan. Oli löytänyt tiensä juuri sinne reiän alapuolelle.

        Kesä oli jo pikällä, kun huomasin vapaa-ajan käytössä olevan talon verannan räystäässä, oven kohdalla greipin kokoisen ampiaisen pesän. Ovesta oli siihen mennessä kulettu varmasti kymmeniä kertoja keväästä alkaen. Kolautin tarkoituksella ovea reilummin, pesästä tuli ampiaisia torven täydeltä, mutta kun kulki rauhallisesti, ei tapahtunut mitään. Ketään eivät pistäneet koko kesänä.


    • Tosi karmiva tarina uusavuttomuudesta.
      1) lauteille olutpullo mukana.
      2) saunan esihoito ennen lämmitystä oli unohtunut
      3) kuningatar amppari ei hyökkäile
      4) yksittäisen ampiaisen torjunta juoksemalla on ääliömäistä kun kauhakin oli kädessä
      Mökillä on mukavaa kun sen oivaltaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3661
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2631
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      1987
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      101
      1721
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      53
      1139
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1026
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      956
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      935
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      884
    Aihe