Turun alepub jakelee porttareita kaikille

anti-alepub

Turun Alepubin toiminta on täysin naurettavaa! Kyseinen baari jakelee elinikäisiä porttikieltoja aivan naurettavista syistä ja ilmeisesti liukuhihnalta. Itsehän sain pikkusyystä sen ikuisen porttikiellon.
Monella kaverillani on aivan naurettavan pienistä syistä samaan lafkaan ikuisia porttikieltoja. Eikä Alepubin pitäjä edes neuvottele, vaan käytäntö on kuulemma kaikille sama, eli porttikielto on suoraan elinikäinen.

Eipä taida missään muussa baarissa Turussa olla käytössä ikuiset porttikiellot joihin ei ole poikkeusta.

Toivotan Alepubille pikaista konkurssia!

26

4505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että Sillei

      Porttikiellot ollu pois pelistä vissii jo vuodesta 2000, mut baarit saa valita asiakkaansa....

    • Pahoinpidelty1

      Mahtaakohan kukaan tietää lafkan jonkinlaisen omistajan sähköpostiosoitetta? Itse en sitä löytänyt kissojen eikä koirien kanssa etsimällä?

      Haluaisin tiedon eiliseen välivallantekoon. Mielestäni naisihmisenä en ole käyttäytynyt häiritsevästi. Minulle ei kiltäydytty myymästä, kunnes yhtäkkiä baarimikko tuli sanomaan, että minuuttiaikaa laittaa takki päälle. No minähän laitoin, mutta en ehtinyt edes ovelle, kun niskasta kiinni ja pää lyötiin seinään, ennen ulosmeno vitriiniä. Tuloksena veriset huulet, osittain murtunut nenä ja puhjennut tärykalvo. Poke tuli siihen sitten pyytelemään anteeksi. Korostan, että olen alle 60-kiloinen nainen ja tuo kaljupää lähes kaksimetrinen. Baarihenkilökuntaa vastaan ei kannata tapella, eikä kenenkään maine ole oikeussalissa kasvanut. Mutta haluaisin tälle selvityksen. Mikä käytös oikeuttaa tuohon ja mikä on vastuu. Reppana yrittää varmaan sanoa, että kaaduin, mutta olin juonut kuusi kuuden tunnin aikana ja mikään kaatuminen ei murskaa tärykalvoa, nenää eikä huulia. Ainakaan, jos muka kiviseinää päin kaatuu....

      Vastauksesta iloinen!

      • Mastera2

        Meillä kävi samoin Turun ale paskapubissa ählämi portsari hakkas ystävättäreni huonoon kuntoon baarin tuulikaapissa kaljupää poke naureskeli vieressä tehtiin siitä rikosilmoitus oikeudessa tavataan mulla on onneksi videokuvaa ja kuvia katsotaan miten käy


    • pahoinpidelty1

      Lisäänpä vielä tuohon ylläolevaan. Etten aio edes mennä hakemaan ikuista porttaria:-). Jos olisin heilunut suunnilleen puukon kanssa, tuo ehkä olisi välttämätöntä, mutta ei näin. Lääkäri on tutkinut vammat ja selvä pahoinpitelyhän tuo oli hänen mukaansa. Luotan myös lääkärin ammattitaitoon, että omat humalassa kaatuilut tunnistetaan. Silloin ei murru tärykalvo (joka on kovan lyönnyt seuraus) tai nenä, joka on kuitenkin eri puolella kasvoja kuin korvat..... :-)
      Kannattaako tuota baarimestaria vastaan edes nostaa syytettä. Mitä hän siitä saa, jos minulla ei ole kenenkään todistajan nimeä ylhäällä. (Olin sen verran shokissa, etten tajunnut kysyä).....

      • siitä etsimään..

    • Muitakin baareja on

      Eipä kannattanut käydä. Ehdin juuri istua paikoilleni, kun portsari näki tarpeelliseksi kertoa, että siellähän ei sitten turhaan istuskella. Ensivaikutelma oli likainen ja töykeä. Ei tarvinnut kahdesti miettiä, jääkö hörppäämään sitä ensimmäistäkään huurteista. Ilta sai onnistuneen päätöksen toisessa baarissa.

    • Alepub-fani

      Alepub on Turun hienoin baari. A-olut on halpaa ja asiakaskunta on värikästä. Heistä voisin mainita vaikkapa Miespuuman.

    • Alepub-fani

      Jos olet masentunut, niin mene Alepubiin. Siellä voit unohtaa murheesi ja ottaa vaikkapa Ison A-oluen tai vaikkapa tehdä sellaisen erikoistilauksen, johon kuuluu irlantilainen kahvi ja mahdollisesti ehkä tuplaviski sitä odotellessa.

      • great depression

        Alepub on just sellainen paikka minne menee vetämään perseet sen jälkeen kun tyttö/poikaystävä on jättänyt tai on muuten vaan paska fiilis. Siellä sitten murjottaa jossain nurkassa kunnon humalassa...


    • VIP loungen poke

      Olen itse käynyt ALE pubissa aina sen perustamisesta saakka. Totta on paikan nuhjuisuus ja maine hurjana baarina. Mutta hyvät ihmiset menkää herranjumala sinne, ennekuin HIPSTERIT alkavat käymään siellä. Olen monta kertaa kauhulla todennut HIPSTERIEN yrittäneen baariin sisään. Sisällä olevien onneksi heidät on väkivaltaisesti käännytetty takaisin hipsteripesään (DYNAMO)
      Mutta en tiedä kuinka kauan linjat alessa kestävät jatkuvaa HIPSTERI vyörytystä.

      Tottakai tilaan ALEpub-fanin esimerkin innoittamana miespuumalle ja minulle, miespuuman rahoilla, irlantilaisen kahvin konjakilla ja odotellessa tuplaviski, sekä Pelkosen Matille rauhoittava nelosolut.

    • Tyytyväinen

      Kaiki vaan rottabaariin nauttimaan olutta!

    • Alepub-fani

      Iloisia uutisia! Luulimme jo, että Miespuuma eli Pelkosen Matti oli kuollut, kun häntä ei puoleen vuoteen Alepubissa näkynyt! Mutta nyt hän on tullut takaisin!

    • looihgeevbo

      miksi valitsette baarin oletteko kuullut että seurakunnan tilaisuuksiin saa porttikiellon tai lyödään pää sakastin oveen kun heitetään pihalle

      valitkaa hyvät ihmiset oikein ja menkää seurakunnan tilaisuuksiin tai sanan ja rukouksen iltoihin

    • Tuttua tekstiä

      Oliko tämä "pikkujuttu" jonkun pahoinpitely kenties? Oliko puukko heilunut? Vai kusitko portsarin kengille? Vai oksensitko tanssilattialle/baaritiskille? Ei niitä elinikäisiä porttikieltoja ihan kevyesti jaella vaikka niin väitätkin.

      • Ari ´s To Teles

        Turhia porttareita (ikuisia) tiputtelevat liiankin helposti.
        Lauantaisin ainakin viikosta toiseen huono poke, joka nojailee tiskin takana imeskellen hammastikkua haaveillen syntyvänsä seuraavassa elämässä haapatikuksi. Oma hyväiseltä vaikuttaa hän.

        Sohvat ja pehmusteet haisevat kuselta jo monettako vuotta. Osa kalusteista niin nuhjaantuneet, ettei viitsi vieraita paikassa käyttää.

        No, hinta korvaa laadun ja etc.

        Koko paska uusiksi ja duunin voisi aloittaa niin poke kuin työntekijöistä!

        Terkut vaan Tiinalle tai mikä onkin happaman päällikön nimi.


      • jannekrs
        Ari ´s To Teles kirjoitti:

        Turhia porttareita (ikuisia) tiputtelevat liiankin helposti.
        Lauantaisin ainakin viikosta toiseen huono poke, joka nojailee tiskin takana imeskellen hammastikkua haaveillen syntyvänsä seuraavassa elämässä haapatikuksi. Oma hyväiseltä vaikuttaa hän.

        Sohvat ja pehmusteet haisevat kuselta jo monettako vuotta. Osa kalusteista niin nuhjaantuneet, ettei viitsi vieraita paikassa käyttää.

        No, hinta korvaa laadun ja etc.

        Koko paska uusiksi ja duunin voisi aloittaa niin poke kuin työntekijöistä!

        Terkut vaan Tiinalle tai mikä onkin happaman päällikön nimi.

        Juu, se poke on kyllä ihan helvetin smugin oloinen :D Eipä tuolla kannata hirveesti käydäkään, itse joskus juon yhden tai kahden tiskillä edes istumatta alas, ja poistun. Ei kovinkaan viihtyisä ilmapiiri


    • anti-anti-alepub

      Ha ha ha! Olkoonkin vanha juttu, mutta kaunaisuus paistaa tarinastasi. Eikö ihan totta ole niin, että kyllä se sinun poistamisesi ja porttari varmaankin ovat liittyneet jotenkin sinun toimiisi? Paskaa on helppo pistää nettiin, rehellisyys on vähän vaikeampaa, eikö totta? Serve´s you pretty much right, the eviction forever!

      • paskakissi

        Kaikki toden totta. En ole iki päivänä saanut porttikieltoa mihinkään ravintolaan , olen sentään 30v käynyt . Mutta tämä Turun täysi paska homopainka , siis oikeasti himojen ghetto antoi ikuisen. Syy ei koskaan selvinnyt. Olen varmaan liian siisti siihen baariin.


    • T.PS

      Jep. Minua ei jäänyt häiritsemään kuin se, että syytä porttikieltoon ei koskaan kerrottu. En ollut ollut humalassa, olin istunut yksin, joten en ollut edes riidellyt tai esiintynyt rehvakkaasti.

      Naama ei miellyttänyt.

    • BaaritIdiooteille

      Baari saa itse valita asiakkaansa. Sitäpaitsi jos on niin juntti ettei keksi muuta tekemistä kuin johonkin räkälään meneminen, ansaitseekin sakinhivutusta.

    • uppppp

      ......

    • Samu77

      Viihde-osastolla näkyy olevan viihdekeskustelua. Oikein 🤗

    • Anonyymi

      Vaadin, että Alepub perustetaan uudelleen! Näin Tuulikaappiorpojen johtavassa asemassa olevana henkilönä muistelisin, että siellä oli melkoisen iso tuulikaappi!

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, mitä miespuumalle eli Pelkosen Matille, Suomen johtavalle tsaristille nykyisin kuuluu?

    • Anonyymi

      Todella törkeä palvelu keltatukkaisella leidillä, vittuilee ihan huolella asiakkaille, ja törkeään sävyyn. Meille jo kolmas peräkkäinen kerta. Lähdettiin pois, onnistui kyllä illan pilaamaan. Tyyppi on kyllä niin väärällä alalla!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2804
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      520
      2642
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe