Rekka Leena

Niemisjärvi

Vieläkö rekkaa kansainvälisesti ajellut Leena asustaa Kannonkoskella?
Laittakaahan viestiä onko maisemissa vai lähtenyt tienpäälle uudelleen.

67

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus rekka-leena

      Asun Saarijärvellä-oon Leena-en vaan aja rekkaa.

      • uuno eno

        oletko joskus ajanut?


    • Niemisjärvi

      Oletko joskus ajanut ulkomailla (Saksassa).

      • joskus rekka-leena k

        Oon ajellut mutten rekalla.


    • ????????????????????

      Hiljaasta on kun Alhon huopatossutehtaalla heinäkuussa kesälomien aikaan.

    • Juntti puntti

      Kirjoitelkaa juttuja tänne, kyllä se kannatta.

    • Uuno eno

      Hei Hyvät ihmiset,
      kirjoittakaa, kirjoittakaa tänne edes jotain

    • Niemisjärvi

      Stana eikö kellään siellä Kannonkoskella ole konetta millä voisi vastata kysymykseeni.

      Vieläko Leena siellä majaille, hoitamassa isänsä hautaa.

      Kirjoittakaa pihtaajat tänne vastauksia.

      • Naamavelli5

        P.rkele tääl ketään Leenaa! Suksi v.ttuun@


      • Kudi Stadist.
        Naamavelli5 kirjoitti:

        P.rkele tääl ketään Leenaa! Suksi v.ttuun@

        ota dorga lissää bissee ja mee sinne Op:een taakse gusel, jätä Fitut muille et taida pystyy tekemmän sil muuta ku nauramaan.


    • ajomies 10

      voisko leenaa tulla ajamaan täältä jämsästä asti.ja voi tännekkin tulla.

      • Rekka Leena

        Vastasin sulle mutta se vaan katos en ala rustaa yhtä pitkää kirjettä. Et sillai tää tekniikka. Olen muuten syntynyt siinä vanhassa sairaalassa Jämsässä joka on siirretty lähelle entistä nelostietä. Käväisi aikoinaan Lapinkullan-yhdistelmällä kahveella sielä . Päätin ettei ihan ison auton kahvipaikka oo tämä. Ettet vain ole Serkkuni?


      • ohi mennyt usein
        Rekka Leena kirjoitti:

        Vastasin sulle mutta se vaan katos en ala rustaa yhtä pitkää kirjettä. Et sillai tää tekniikka. Olen muuten syntynyt siinä vanhassa sairaalassa Jämsässä joka on siirretty lähelle entistä nelostietä. Käväisi aikoinaan Lapinkullan-yhdistelmällä kahveella sielä . Päätin ettei ihan ison auton kahvipaikka oo tämä. Ettet vain ole Serkkuni?

        Mitkäs juhlat silloin oli, jonne kuokkimaan menit, kun eihän siinä paikassa muuten mitään kahvilaa ole olemassa


    • Sammalisto

      Tornion pojat lähettää Leenalle Lapinkulta huuruiset terveiset!!!!!!!

      • Rekka Leena

        Kiitoksia niistä huurteisista terkuista täältä Kannonkoskelta. Hauskaa ja kunnon talvea sinne kaikille, turvallista matkaa kelistä riippumatta.


    • Rekka Leena

      Kyllä asun Kannonkoskella.

      • Olga täti

        Varmistus testi Rekka Leenalle, laita siskojesi etunimien alkukirjaimet ikäjärjestyksessä palstalle, Kiitos.


      • Rekka Leena
        Olga täti kirjoitti:

        Varmistus testi Rekka Leenalle, laita siskojesi etunimien alkukirjaimet ikäjärjestyksessä palstalle, Kiitos.

        Minä sitte E(kuollut),M-L,M(velipuoli),P(siskopuoli), eli meitä on yhteensä viisi sisarusta. Olen oikeesti kuullut Olga-tädistä. Toivottavasti kuulen tai saan lukea Teistä enemmän. Mukavaa syksyn jatkoa ja talven alkua. P. S. Muuten Isäni hauta on täällä Kannonkoskella ja kun löysin sen olen muistanut Häntä. Äitini elää ,hänen nimen etukirjain on S ja isän U.


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        Minä sitte E(kuollut),M-L,M(velipuoli),P(siskopuoli), eli meitä on yhteensä viisi sisarusta. Olen oikeesti kuullut Olga-tädistä. Toivottavasti kuulen tai saan lukea Teistä enemmän. Mukavaa syksyn jatkoa ja talven alkua. P. S. Muuten Isäni hauta on täällä Kannonkoskella ja kun löysin sen olen muistanut Häntä. Äitini elää ,hänen nimen etukirjain on S ja isän U.

        Hei,
        kaikki kirjaimet ovat ihan oikei ja järjestyksessä kuten muutkin tiedot.

        Eikö se Kannonkoski ole maailmalla pyörineelle turhankin rauhallinen paikka.

        Tuleeko mieleen vielä raskaan kaluston pyörittäminen, vai joko olet eläkkeellä (et kyllä ikäsi perusteella).


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Hei,
        kaikki kirjaimet ovat ihan oikei ja järjestyksessä kuten muutkin tiedot.

        Eikö se Kannonkoski ole maailmalla pyörineelle turhankin rauhallinen paikka.

        Tuleeko mieleen vielä raskaan kaluston pyörittäminen, vai joko olet eläkkeellä (et kyllä ikäsi perusteella).

        Kiitos Olga täti/ Niemisjärvi. Lisää joku vinkki kuka ole!


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        Kiitos Olga täti/ Niemisjärvi. Lisää joku vinkki kuka ole!

        Kuka olen on sivuseikka, olemme tavanneet kanssasi noin 25 vuotta sitten viimeksi mutta olen kuullut kuulumisiasi silloin tällöin todella laajalta ystäväpiiriltäni, joka on muodostunut työni kautta.

        Milloin E on nukkunut pois? Osanottoni siskosi kuleman johdosta.


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Kuka olen on sivuseikka, olemme tavanneet kanssasi noin 25 vuotta sitten viimeksi mutta olen kuullut kuulumisiasi silloin tällöin todella laajalta ystäväpiiriltäni, joka on muodostunut työni kautta.

        Milloin E on nukkunut pois? Osanottoni siskosi kuleman johdosta.

        E nukkui pois , tulee Jouluaaton aattona 3 vuotta. Kiitos osanotosta,on ikävä edelleen. En nyt osaa jatkaa enempää. Palataan juttuihin tai laita Kannonkosken posterentanttiin ruskea kirje merkillä Rekka Leena,koska tiedät paikkakunnan ja minä en tiedä Sinun.


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Kuka olen on sivuseikka, olemme tavanneet kanssasi noin 25 vuotta sitten viimeksi mutta olen kuullut kuulumisiasi silloin tällöin todella laajalta ystäväpiiriltäni, joka on muodostunut työni kautta.

        Milloin E on nukkunut pois? Osanottoni siskosi kuleman johdosta.

        Oikeesti,ei kai tavattu pienellä Nesteellä Kangasniemellä vai Gasthouse jne. Leivonmäki, olen utelias.? Tää on aika jännää.


      • Rekka Leena
        Olga täti kirjoitti:

        Varmistus testi Rekka Leenalle, laita siskojesi etunimien alkukirjaimet ikäjärjestyksessä palstalle, Kiitos.

        Niemisjärvelle tätä kautta. Ok. Niemisjärven laskutoimituksen tekijällä varmaankin virhe.


    • Niemisjärvi

      Kirjoitetaan jotain palstalle niin eivät lopetatä Kannonkosken omaa.

      Käyn satunnaisesti Piispalassa, joten tapaaminenkin onnistuu Kannonkoskella.

      Voisin laittaa tietoa seuraavasta tulokerrasta tänne palstalle tai löytyykö puhelinta Eniron kautta sinulle, tiedän "tyttönimesi ja poikasi sukunimen.

      Laita sukunimen alkukirjain tänne ja jos liittymäsi on muulla nimellä laita etunimi tänne.

      Hyvää illan jatkoa, asioilla ei kiirettä.

      • Rekka Leena

        Minulla ei ole julkista liittymää,eikä nimellä etsittävää. Please laita kirje sinne Kannonkosken posterentanttiin nimimerkille Rekka Leena,käyn huomenna sanomassa K kaupanpostiin et tällaista on tulossa. Sitäpaitsi ne taitaa tietää mut aika hyvin. Torillahan yks emäntä tuli sanoo mulle , olenko huomannut että joku kyselee rekka Leena. Et se sillai. P. S . Sitäpaitsi posteljooni tuo näin pienellä kylällä postin omaan lootaan jo nimimerkillä.


      • Rekka Leena

        Laita vaikka päivämäärä milloin olet tulossa tänne K :koskelle,!,


      • Rekka Leena

        Kyl mää oon tosi tollo, mitkä on sun etunimen ja sukunimen alkukirjaimet? Mulla pikku aavistus Sinusta !


    • Niemisjärvi

      Tiedoksesi.

      Vieno tätisi kuoli eilen 29.10 2013 kotipaikkakuntansa sairaalan vuodeosastolla.

      Kerro Äidillesi ja muille tiedon tarvitsijoille.

      • Rekka Leena

        Olen surullinen. Vieno-täti onneksi eli luovan ja romanttisen elämän. Hän oli kaunis,taitava tekemään kaikkea käsillä,matkusteli ja asui Espanjassa niihin aikoihin ,kun minäkin niitä frigoja ajoin,soiteltiin. Meidän suku on vähän nihkeä pitämään yhteyttä. Tämä taitaa olla outoa: viime viikonloppuna metästyskavereille puhuin juuri tästä " Olga-tätistä" ja samalla ajattelin Vieno-tätiä. On todella surullista.


      • Rekka Leena

        Tässä vinkki puh.num. 041 707.... Loput 4 numeroa on: vuosiluku on,kun pääsin kunnallisesta keskikoulusta:?1,?2,?3,?4. Loput neljä numeroa tulevat seuraavasti:otetaan numero 10 nappulaksi. Lisätään vuosiluvun jokaiseen numeroon 10. Vähennetään sitten järjestyksessä : ?1-7 , ?2-18 , ?3-13 , ?4-16. Soitin Äidille hänellä on numeroni ,kun osaat oikein esitellä itsesi. Äidin numero on saatavilla. Muista sukunimi(Äidillä eri kun mun tyttönimi).


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        Tässä vinkki puh.num. 041 707.... Loput 4 numeroa on: vuosiluku on,kun pääsin kunnallisesta keskikoulusta:?1,?2,?3,?4. Loput neljä numeroa tulevat seuraavasti:otetaan numero 10 nappulaksi. Lisätään vuosiluvun jokaiseen numeroon 10. Vähennetään sitten järjestyksessä : ?1-7 , ?2-18 , ?3-13 , ?4-16. Soitin Äidille hänellä on numeroni ,kun osaat oikein esitellä itsesi. Äidin numero on saatavilla. Muista sukunimi(Äidillä eri kun mun tyttönimi).

        On SH


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        On SH

        Ok. Kokeile soitta ennen kun Hän menee nukkumaan.


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        Ok. Kokeile soitta ennen kun Hän menee nukkumaan.

        Hei,

        soittelen lähitulevaisuudessa, saan häneltä numerosi.
        Hänen numero päätyy 679 eikö niin.

        Kun tiedän saapumiseni Kannonkoskelle, niin soitan ja sovitaan tapaaminen kylälle.


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Hei,

        soittelen lähitulevaisuudessa, saan häneltä numerosi.
        Hänen numero päätyy 679 eikö niin.

        Kun tiedän saapumiseni Kannonkoskelle, niin soitan ja sovitaan tapaaminen kylälle.

        Kyllä se on ok loppunumerot. Ratkaise kuitenkin se matematiikka tehtävä. Heh. Olenhan ollut myös rekanratin lisäksi matematiikanopena yläasteella. Kuittaa tää ny tänään. Odotan soittoa. Puolisoaan palstalla , ettei kuihdu. Miten nuo vanhat saa poistettua?


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Hei,

        soittelen lähitulevaisuudessa, saan häneltä numerosi.
        Hänen numero päätyy 679 eikö niin.

        Kun tiedän saapumiseni Kannonkoskelle, niin soitan ja sovitaan tapaaminen kylälle.

        Tuli painovirhe paholainen edelliseen viestiin (puolisoaan ) sanan tilalla pitää olla palataan juttuihin.


    • Niemisjärvi

      Tätisi saatetaan haudan lepoon 23.11.2013 klo 10.00 Miekkainpetäjän kappelissa, tilaisuun on pienimuotoinen pääasiassa omaisten kesken.
      16.11 on todennäköistä saapumiseni Kannonkoskelle, muttei satavarmaa vielä.

      Tarvittaessa pystytkö (onko autoa) liikkumaan muutaman kilometrin sapumispaikkaani (julkinen paikka)

      • Rekka Leena

        Kiitos tiedosta,mutta olen ehkä kaukainen kuitenkin. Adressi on kohdallaan. Olen menossa kurssille Jämsään 26.11. Näitä direktiivi-juttuja. On mulla auto ,siis henkilöauto. Siitä 16.11. On kyllä menoa ,siis metsälle,mutta asiat on sovittavissa.


    • Niemisjärvi

      Hei,

      Ok

      • Rekka Leena

        Tuletko Sinä hautajaisiin, minä olen menossa?


      • Rekka Leena

        Oli pakko katsoa Titanic taas uudelleen ja liikuttua. Rakkaustarina Amerikkalaisittain. Tää yhteys pätkii,joten en jatka pitempään. Hyvää yötä!


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        Oli pakko katsoa Titanic taas uudelleen ja liikuttua. Rakkaustarina Amerikkalaisittain. Tää yhteys pätkii,joten en jatka pitempään. Hyvää yötä!

        Hei,

        16.11. tuloni Kannonkoskelle on peruuntunut, en tule tätisi siunaustilaisuuteen henkilökohtaisesti, mutta nimeni kyllä mainitaan tilaisuudessa.


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Hei,

        16.11. tuloni Kannonkoskelle on peruuntunut, en tule tätisi siunaustilaisuuteen henkilökohtaisesti, mutta nimeni kyllä mainitaan tilaisuudessa.

        Hei! Sitten tarvitsee olla tosi tarkkana kuka olet, kun menen Jämsään hautajaisiin. Etkö kuitenkin soittaisi kuka olet?! On tässä muutakin jännittämistä, työasioita ja kaikkea. Nää yhteiskunnan poliittiset asiat on lähellä sydäntä ja kaikki vanhusten jne. Työttömien ja kaikkien asiat on rempallaan koko yhteiskunnassa. Jotku kylpee rahassa ja toiset jopa nälkää näkee. Ei ole oikein. Pitäs varmaan osata tehdä palsta ,missä kansa innostuisi puhumaan ,ja tuomaan asiat esille.


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        Hei! Sitten tarvitsee olla tosi tarkkana kuka olet, kun menen Jämsään hautajaisiin. Etkö kuitenkin soittaisi kuka olet?! On tässä muutakin jännittämistä, työasioita ja kaikkea. Nää yhteiskunnan poliittiset asiat on lähellä sydäntä ja kaikki vanhusten jne. Työttömien ja kaikkien asiat on rempallaan koko yhteiskunnassa. Jotku kylpee rahassa ja toiset jopa nälkää näkee. Ei ole oikein. Pitäs varmaan osata tehdä palsta ,missä kansa innostuisi puhumaan ,ja tuomaan asiat esille.

        Kaikki aikanaan, hitaasti hyvä tulee!


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Kaikki aikanaan, hitaasti hyvä tulee!

        Liian salaperäistä. Lopetan. Antaa salaperäisyydet olla.


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Kaikki aikanaan, hitaasti hyvä tulee!

        No en mä ny sittenkään lopeta ,jos sinä jatkat. Oon vaan liian utelias ja malttamaton , kuka olet. Mut sama se. Katsellaan.


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        No en mä ny sittenkään lopeta ,jos sinä jatkat. Oon vaan liian utelias ja malttamaton , kuka olet. Mut sama se. Katsellaan.

        Malttia, malttia vaan


    • Niemisjärvi

      Tätisi on siunattu maanpoveen tänään klo 10.00, saattojoukkoa noin 50 henkilöä.

      Ei näkynyt Rekka Leenaa siellä, siskosi ja äitisi surunvalittelut luettiin Seurakuntakeskuksen muistotilaisuudessa.

      Näin se yksi aikakausi on sulkeutunut lopullisesti.

      Malttia tarinan on kijoittanut joku muu kuin palstan aloittaja!

      • Rekka Leena

        Kyllä näin on. Olin varautunut lähtöön kukka-asetelma on tuossa kauniisti ja Isän haudalle vein kukkakimpun ja kynttilät palamaan. Selkäni on niin huonossa kunnossa ettei lähdöstä tullut mitään. Lähetin serkulleni kuvan ja viestin. Valmistelemani puheen postitan Hänelle..se oli sellainen lyhyt muistelo menneistä. Jos osaisin liittäisin kuvan tähän. Tai ei sittenkään. Jos joskus tiedän numerosi, voisin laittaa kuvan,se on hempeä asetelma kuin Vieno-täti itsekin.


      • Rekka leena

        Onks"tää joku draama vai farssi? Noh' kaikkeen oon tottunut, et maailma ja läheiset on opettanut kyllä paljon ,niin hyvässä kuin Pahassa. TV:stä voi katsoa kohtaloita, ihan eilen kolahti. Mieti Niemisjärvi!


      • Niemisjärvi
        Rekka leena kirjoitti:

        Onks"tää joku draama vai farssi? Noh' kaikkeen oon tottunut, et maailma ja läheiset on opettanut kyllä paljon ,niin hyvässä kuin Pahassa. TV:stä voi katsoa kohtaloita, ihan eilen kolahti. Mieti Niemisjärvi!

        Voitko vähän "suomentaa" juttua?


      • Rekka leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Voitko vähän "suomentaa" juttua?

        Noh! Enpähän ala tässä puimaan tuon enempää. Mieti mielessäsi. Se on se mennyt maailma. Vieläkin on mulla onnellista jossain , uskon niin!


      • Rekka Leena
        Rekka leena kirjoitti:

        Noh! Enpähän ala tässä puimaan tuon enempää. Mieti mielessäsi. Se on se mennyt maailma. Vieläkin on mulla onnellista jossain , uskon niin!

        Jep,ja tänään TV:ssä moisen asian jälkipuintia. .?


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Voitko vähän "suomentaa" juttua?

        Joo ny mulla kärsivällisyys tän koneen kans on finito! Soita!


      • Rekka leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Voitko vähän "suomentaa" juttua?

        Yes! Tee samoin, mua , unohdetaan,Elvis muuten laulaa just ny, mut on tää tyhmää et yhteys ei peltiä ,ihan ok.


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Voitko vähän "suomentaa" juttua?

        Rauhallista Joulua ja Onnekasta Uutta Vuotta 2014! Kaikesta huolimatta.


      • Niemisjärvi
        Rekka Leena kirjoitti:

        Rauhallista Joulua ja Onnekasta Uutta Vuotta 2014! Kaikesta huolimatta.

        Samoin myös sinne...


      • Rekka Leena
        Niemisjärvi kirjoitti:

        Samoin myös sinne...

        Kiitos paljon ja hyvää vuoden loppua! Vettä sataa,onneksi pihassa oli lunta sen verran,että oli hitunen Joulun tuntua.


    • Niemisjärvi

      Mihinkäs se Rekka Leena on hävinny?Olis mukava kuulla lisää??

      • Rekkaleena

        En mä oo minnekään kadonnut. Kyselit mun korteista jossain kohtaa, kyllä mul on kaik kunnossa, ADR voimassa lokakuulle, digipiirturikortti OK, yksi direktiivikurssi vaille, mut linja-autoonhan ne piti olla jo viime syksynä. Noh vastaapa vähän liukkaammin .


    • kuoppalan rekka

      Siellähän se on Karstulassa Netrauta Pihalassa myyjänä.

      • Rekkaleena

        Ei pidä paikkaansa


    • rekku2

      no justiisa...ei tullu rekalla töihin;)

      • Luuseri

        Kesähän rekka tarkoitti.


      • Noweday

        Kuka puhuu "rekku2" ohi suunsa vissii tai ei muista oikein.


    • Anonyymi

      Rekka Leena RIP

      • Anonyymi

        Räppivä jelppivvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe