Tietäiskö joku millane kevari kannattaa hommata, itse olen sitä mieltä, että honda cbr 125r olis ihan yes.
Mikä olis hyvä kevytmoottoripyörä?
13
196
Vastaukset
- Eragorn
Vastaushan riippuu siitä, millaisia ominaisuuksia arvostat kevarissa: rajua kiihtyvyyttä vai kovaa huippunopeutta vai tasaista tehokäyrää, helppoa ajettavuutta, ketterää tai vakaata kulkemista, ergonomista ja mukavaa ajoasentoa, tehokkaita jarruja ja jousitusta, hyviä ajovaloja, monipuolista mittaristoa, luotettavaa ja kestävää laatua, halpoja huoltoja, coolia ulkonäköä, rajuja tai sopivan hiljaisia ääniä, soveltuvuutta moottoritie/valtatie/hiekkatie/kaupunki/rata/maastoajoon, tavarankuljetusmahdollisuuksia, vähäistä bensankulutusta vai jotain muuta...?
Hondan CBR on varmasti hyvä ja luotettava kompromissi, ei tosin maastoajoon eikä huipputehoja metsästäville. =)- Winged hussar
No kyllä sitte varmaa hommaan sen cbr:n, sillä arvostan hyvää, kestävää, näyttävää ja helppo käyttöistä Hondan laatua.
- Winged hussar
Winged hussar kirjoitti:
No kyllä sitte varmaa hommaan sen cbr:n, sillä arvostan hyvää, kestävää, näyttävää ja helppo käyttöistä Hondan laatua.
VAikkei se Honda kuljekkaan kun ehkä joku 115km/h vakiona niin ei se ny hirveesti haittaa ettei ole mikään huippu nopee.
- tietäjä92
Winged hussar kirjoitti:
Juuri sitä tuo CBR 125 myös edustaa. Noilla kriteereillä se on varma valinta.
- CBR 2011
Winged hussar kirjoitti:
VAikkei se Honda kuljekkaan kun ehkä joku 115km/h vakiona niin ei se ny hirveesti haittaa ettei ole mikään huippu nopee.
125 oon ihan itse käynyt tämän asia kokeilemassa. Muna asennossa ilman tuulta.
- Hondamies
Ja kyllähän sitä aika helposti saa kovempaakin kulkemaan...
- Kyllä
Nii voihan sen sitte viä vaikka virittää.
- kysymys
Kyllä kirjoitti:
Nii voihan sen sitte viä vaikka virittää.
Hei hondamies osaatko kertoa miten kannattaisi virittää niin ettei kukaan huomaa ja ei sen tarvitsisi kulkea hirveästi nopeammin.
- cbwr...
on ihan hyvä mutta jos enduropuolta niin yamaha wr 125..
- mk
olisi myynnissä tuollainen pyörä 2006 ajettu 150000km ja lähtee 1950€
- mk
Tuli virhe kilonetreissä eli 16000km ajettu.
- Winged Hussar
mk kirjoitti:
Tuli virhe kilonetreissä eli 16000km ajettu.
Kiitos vaan tarjouksesta mutta taitaa olla liian myöhäistä. Harmi sulle.
- kokemusta on ;)
CBR on edullinen ja kohtuu hyvä aloitus pyöräksi..
Ja kun nälkä kasvaa parin vuoden päästä nii isompaa vaan hankkimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268