niin että pahvi on kurtulla ts. lommo. vaikuttaako ääneen? tntuu et bassot ainaki heikommat.
lapsi sormeili ritilän taakse
6
223
Vastaukset
- pennut maksimiriesa
Kuka on niin idiootti että tekee toukkia rikkomaan kalliita kaiuttimia? En tiedä yhtäkään toukkaperhettä missä tuholaiset eivät olisi rytänneet kaiuttimia jollain tavalla pilalle. Jos minun kaiuttimiin joku pikkurotta koskee pikkusormellakin niin voipi olla että lirahtaa rotanmyrkkyä maitopullon sekaan...
- 14+5
"En tiedä yhtäkään toukkaperhettä missä tuholaiset eivät olisi rytänneet kaiuttimia jollain tavalla pilalle."
So what? Kaupasta saa uusia.
Pölynimurilla saa kajarin pölykupin takaisin muotoonsa.
- 454fv
Pölynimurilla ? miten ?
laitetaanko pölypussi kajarin tilalle ? - Joomoigay
Vyöllä selkään!
- Matias.
Ei muuta kuin omat huulet siihen lommon kohtaan ja imaisu palauttaa kyllä lommon takaisin.
Ja kaupasta saa tarvittaessa uusia elementtejä sekä kaiuttimia. Jos tarvitsee vaihtaa, laita tänne elementin merkki ja tyyppi niin eiköhän löydetä uusi draiveri.
On siinä ihmisellä pienen pieni elämä ja heikko itsetunto jos tarvitsee alkaa pienelle lapselle kostamaan myrkyllä tai remmillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1125310Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1352937- 282547
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4472305- 2012265
- 1781727
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1181377Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361192Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721006Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83965