Toriteltta 3m x 3m hyväkuntoinen, sis. runkoputket, sini-valkoraitaisen kattopressun ja
4kpl. seinäosia väriltään siniset.
Hinta: 380,00€
Yhteystiedot: 0400 238979
O: Toriteltta myytävänä!
8
793
Vastaukset
- artturi67
Tämä on varmaankin jo myyty .. ..
- pyörinyt nurkas
löytys samanlainen 4x4 ja parilla seinällä ikkunat..
- aila5
pyörinyt nurkas kirjoitti:
Laita mulle viestiä.. saattaisin olla kiinnostunut teltasta [email protected]
- artturi67
Pistätkö postia [email protected]
-hinta
-sijainti
-onko putket suorat? - joutilaana
artturi67 kirjoitti:
Pistätkö postia [email protected]
-hinta
-sijainti
-onko putket suorat?Oliki ollut kiinostusta täällä. toriin ajattelin myyntiin laittaa kun ehtii mutta latan postia kun ehdin. Teltta on uuttavastaava..eli sellaiset kuin ostettaessa.. Tosin tarkastan teltan kunnon ensin kun ollut jo parivuotta pussissa käyttämättä. Asiallisia tarjouksia kuunellaan.. en ole hintaa vielä ajatellut kun olen miettinyt olisiko sillä itelle käyttöä, mutta toisaalta voisi myydäkkin jos tarpeeksi hyvä tarjous tulisi. kouvolansuunnalla on teltta. hankala lähettää eli noutaa pitäisi.
- Onko ehjä
Onko mahdollisesti vielä myynnissä?
- Maaret
joutilaana kirjoitti:
Oliki ollut kiinostusta täällä. toriin ajattelin myyntiin laittaa kun ehtii mutta latan postia kun ehdin. Teltta on uuttavastaava..eli sellaiset kuin ostettaessa.. Tosin tarkastan teltan kunnon ensin kun ollut jo parivuotta pussissa käyttämättä. Asiallisia tarjouksia kuunellaan.. en ole hintaa vielä ajatellut kun olen miettinyt olisiko sillä itelle käyttöä, mutta toisaalta voisi myydäkkin jos tarpeeksi hyvä tarjous tulisi. kouvolansuunnalla on teltta. hankala lähettää eli noutaa pitäisi.
Moikka, onko vielä myymättä, koko tosiaan pitäis olla 4 x 4
ja minkä värinen se on?
Tarvittais se sinne Iitin Vuolenkoskelle.
Niin ja tietty hinta !
tv.Maaret
- Tinaraappa
Multa löytyis tollanen ylimääränen 3 x 4,5 teltta punasena ilman painatuksia. Lähtis 300 eurolla!
Täältä ostettu: http://markkinointitarvike.fi/mainostelineet/52-pop-up-mainosteltta.html
Pari vuotta käytössä ja moitteettomassa kunnossa. Ostin 3 x 6 metrisen ja ei enää pienemmälle käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4523849Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743036Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440- 831254
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19117817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291112Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14892- 57854
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58846Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä68770