Oliki ollut kiinostusta täällä. toriin ajattelin myyntiin laittaa kun ehtii mutta latan postia kun ehdin. Teltta on uuttavastaava..eli sellaiset kuin ostettaessa.. Tosin tarkastan teltan kunnon ensin kun ollut jo parivuotta pussissa käyttämättä. Asiallisia tarjouksia kuunellaan.. en ole hintaa vielä ajatellut kun olen miettinyt olisiko sillä itelle käyttöä, mutta toisaalta voisi myydäkkin jos tarpeeksi hyvä tarjous tulisi. kouvolansuunnalla on teltta. hankala lähettää eli noutaa pitäisi.
0Äänestä
Onko ehjä
pyörinyt nurkas kirjoitti:
löytys samanlainen 4x4 ja parilla seinällä ikkunat..
Onko mahdollisesti vielä myynnissä?
0Äänestä
Maaret
joutilaana kirjoitti:
Oliki ollut kiinostusta täällä. toriin ajattelin myyntiin laittaa kun ehtii mutta latan postia kun ehdin. Teltta on uuttavastaava..eli sellaiset kuin ostettaessa.. Tosin tarkastan teltan kunnon ensin kun ollut jo parivuotta pussissa käyttämättä. Asiallisia tarjouksia kuunellaan.. en ole hintaa vielä ajatellut kun olen miettinyt olisiko sillä itelle käyttöä, mutta toisaalta voisi myydäkkin jos tarpeeksi hyvä tarjous tulisi. kouvolansuunnalla on teltta. hankala lähettää eli noutaa pitäisi.
Moikka, onko vielä myymättä, koko tosiaan pitäis olla 4 x 4 ja minkä värinen se on? Tarvittais se sinne Iitin Vuolenkoskelle. Niin ja tietty hinta ! tv.Maaret
0Äänestä
Tinaraappa
Multa löytyis tollanen ylimääränen 3 x 4,5 teltta punasena ilman painatuksia. Lähtis 300 eurolla!
Vastaukset 8
Vanhimmat
Tämä on varmaankin jo myyty .. ..
löytys samanlainen 4x4 ja parilla seinällä ikkunat..
Laita mulle viestiä.. saattaisin olla kiinnostunut teltasta [email protected]
Pistätkö postia [email protected]
-hinta
-sijainti
-onko putket suorat?
Onko mahdollisesti vielä myynnissä?
Moikka, onko vielä myymättä, koko tosiaan pitäis olla 4 x 4
ja minkä värinen se on?
Tarvittais se sinne Iitin Vuolenkoskelle.
Niin ja tietty hinta !
tv.Maaret
Multa löytyis tollanen ylimääränen 3 x 4,5 teltta punasena ilman painatuksia. Lähtis 300 eurolla!
Täältä ostettu: http://markkinointitarvike.fi/mainostelineet/52-pop-up-mainosteltta.html
Pari vuotta käytössä ja moitteettomassa kunnossa. Ostin 3 x 6 metrisen ja ei enää pienemmälle käyttöä.