Toriteltta 3m x 3m hyväkuntoinen, sis. runkoputket, sini-valkoraitaisen kattopressun ja
4kpl. seinäosia väriltään siniset.
Hinta: 380,00€
Yhteystiedot: 0400 238979
O: Toriteltta myytävänä!
8
750
Vastaukset
- artturi67
Tämä on varmaankin jo myyty .. ..
- pyörinyt nurkas
löytys samanlainen 4x4 ja parilla seinällä ikkunat..
- aila5
pyörinyt nurkas kirjoitti:
Laita mulle viestiä.. saattaisin olla kiinnostunut teltasta [email protected]
- artturi67
Pistätkö postia [email protected]
-hinta
-sijainti
-onko putket suorat? - joutilaana
artturi67 kirjoitti:
Pistätkö postia [email protected]
-hinta
-sijainti
-onko putket suorat?Oliki ollut kiinostusta täällä. toriin ajattelin myyntiin laittaa kun ehtii mutta latan postia kun ehdin. Teltta on uuttavastaava..eli sellaiset kuin ostettaessa.. Tosin tarkastan teltan kunnon ensin kun ollut jo parivuotta pussissa käyttämättä. Asiallisia tarjouksia kuunellaan.. en ole hintaa vielä ajatellut kun olen miettinyt olisiko sillä itelle käyttöä, mutta toisaalta voisi myydäkkin jos tarpeeksi hyvä tarjous tulisi. kouvolansuunnalla on teltta. hankala lähettää eli noutaa pitäisi.
- Onko ehjä
Onko mahdollisesti vielä myynnissä?
- Maaret
joutilaana kirjoitti:
Oliki ollut kiinostusta täällä. toriin ajattelin myyntiin laittaa kun ehtii mutta latan postia kun ehdin. Teltta on uuttavastaava..eli sellaiset kuin ostettaessa.. Tosin tarkastan teltan kunnon ensin kun ollut jo parivuotta pussissa käyttämättä. Asiallisia tarjouksia kuunellaan.. en ole hintaa vielä ajatellut kun olen miettinyt olisiko sillä itelle käyttöä, mutta toisaalta voisi myydäkkin jos tarpeeksi hyvä tarjous tulisi. kouvolansuunnalla on teltta. hankala lähettää eli noutaa pitäisi.
Moikka, onko vielä myymättä, koko tosiaan pitäis olla 4 x 4
ja minkä värinen se on?
Tarvittais se sinne Iitin Vuolenkoskelle.
Niin ja tietty hinta !
tv.Maaret
- Tinaraappa
Multa löytyis tollanen ylimääränen 3 x 4,5 teltta punasena ilman painatuksia. Lähtis 300 eurolla!
Täältä ostettu: http://markkinointitarvike.fi/mainostelineet/52-pop-up-mainosteltta.html
Pari vuotta käytössä ja moitteettomassa kunnossa. Ostin 3 x 6 metrisen ja ei enää pienemmälle käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt791975Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1181859Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943041546Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2531454Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881290Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451167- 2131099
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3021008- 91991
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm225978