Meillä lapset 12v ja 14v, nuorempi tyttö ja vanhempi poika. Poika juo joka aamu ja ilta noita energiajuomia, ja ei tiedä vaikka koulussakin litkisi. Repusta oon löytänyt ainakin viis tölkkiä, ja laatikossa niitä onkin jotain 50 paikkeille. Huono tapa on, enkä usko että osaan puhua pojalle järkeä. Viime yönkin oli pois ja tuli vasta neljältä, ja kun kysyin missä oli, niin sanoi että ulkona vaan. Tiedä sitä mitä on yön aikana tehny. Ja tuskinpa sitä mulle edes kertoisi. Meidän tyttö on muuten ihan kunnollinen, mutta sekin hilluu yöt päivät ulkona tai kavereilla/poikakavereilla. Läksytkin on jääny tässä tekemättä, molemmilta. Miten saisin lapset tulemaan ajoissa kotiin ja ennen kaikkea pojan lopettamaan energiajuomien kittaamisen?
Poika juo energiajuomia joka päivä..
neuvojatarvitaan
3
296
Vastaukset
- Olen sanaton
Kuria, j*malauta. Eikö nykyäidit osaa minkäänlaista kuria pitää, silitetään vaan päähän, mutta tiukkaa kuria ei osata laittaa ja sitten valitetaan täällä.
- homo6969
es päric
- fhjjklddrgghj
Mittaa syke lapsilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767