Meillä lapset 12v ja 14v, nuorempi tyttö ja vanhempi poika. Poika juo joka aamu ja ilta noita energiajuomia, ja ei tiedä vaikka koulussakin litkisi. Repusta oon löytänyt ainakin viis tölkkiä, ja laatikossa niitä onkin jotain 50 paikkeille. Huono tapa on, enkä usko että osaan puhua pojalle järkeä. Viime yönkin oli pois ja tuli vasta neljältä, ja kun kysyin missä oli, niin sanoi että ulkona vaan. Tiedä sitä mitä on yön aikana tehny. Ja tuskinpa sitä mulle edes kertoisi. Meidän tyttö on muuten ihan kunnollinen, mutta sekin hilluu yöt päivät ulkona tai kavereilla/poikakavereilla. Läksytkin on jääny tässä tekemättä, molemmilta. Miten saisin lapset tulemaan ajoissa kotiin ja ennen kaikkea pojan lopettamaan energiajuomien kittaamisen?
Poika juo energiajuomia joka päivä..
neuvojatarvitaan
3
317
Vastaukset
- Olen sanaton
Kuria, j*malauta. Eikö nykyäidit osaa minkäänlaista kuria pitää, silitetään vaan päähän, mutta tiukkaa kuria ei osata laittaa ja sitten valitetaan täällä.
- homo6969
es päric
- fhjjklddrgghj
Mittaa syke lapsilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613660Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492394Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔612054Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3991793- 811402
- 681376
- 721234
- 681100
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211054- 281035