Siitä neitsyyden menetyksestä...

infotyttö

Kun nuoret puhuvat täällä neitsyyksistä ja iästä jne. ja huomasin myös hiukan aiemmin tuon keskustelun jossa oli joku maininta onko ketään yli 16-vuotiasta täällä kuka ei olisi neitsyyttään menettänyt,mikä siis pisti vähän ihmettelemään.Luulevatko kaikki tosiaan että se neitsyys menetetään 14-16-vuotiaana aivan varmasti?..jossain oli tilastoa siitä kuinka korkeintaan 30% 15-vuotiaista tytöistä on sen menettänyt eikä se prosenttiluku siitä kasva niin että 18-vuotiaana se olisi jo 100%.
En pidä sitäkään edes kummana jos ei ole seurustellut vielä alle 16-vuotiaana.Itse lähentelin 16-vuotissyntymäpäiviä kun ensi kerran rupesin seurustelemaan ja neitsyys meni vuotta myöhemmin.Näyttää vain siltä,että nuoret pitävät itseään "epänormaalina" jos on 14-15 eikä ole vielä seurustellut,saati neitsyyttään menettänyt.Mitähän näiden nuorten päässä liikkuisi jos yhteiskunnassa ei olisi minkäänlaista tietoliikennettä.Radiot/tv:t/lehdet ja siis koko 4:s valtiomahti olisi täysin keksimättä?(ei siis mahdollista nyt käytännössä ja tuskin teoriassakaan) Veikkaisin vain,että tuo "30% neitsyytensä menettäjiä" sijoittuisi vuosilla myöhemmäksi...

9

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies69

Itse olin n. 20 kun neitsyys meni. Mielestäni siinä ei ollut yhtään mitään epänormaalia. kaikenlaisia paskanjauhajia oli tietenkin ympärillä: poikasia, jotka väittivät olevansa "tosi kokeneita", vaikka eivät todellisuudessa olleetkaan.

Ei se ikä tässä ole ratkaiseva tekijä. Valitettavan monet vain sähläävät kännissä jossain naurettavissa kotibileissä, eikä tuosta ensimmäisetä kerrasta jää juuri mitään jälkipolville kerrottavaa.

Mikä kiire neitsyydestä eroon on? Kyllä kaikkea ehtii kokea myöhemminkin.

• ziina

itse menettänyt neitsyyden 18-vuotiaana puolen vuoden seurustelun jälkeen..ja olen iloinen, että en ole kiiruhtanut. Aina sitää haaveili, mutta pojat oli lähinnä kavereita joihin olin ihastunut ja ne olivat ja menivät, silmäpeliä, hitaita tansseja ja ujoja pussauksia lukuun ottamatta en olisi voinut kuvitella meneväni pitemmälle. Eikä pojatkaan ikinä "siitä" maininneet =). Olen iloinen, että olen voinut elää ilman tämän hetkisen maailman paineita nuoruuteni..ehkä hieman ummikkona, mutta silti tyytyväisenä =)

• poikamies forever

on menettäneet neitsyytensä joskus 11 vuotiaana, eikä vapaita naisia ole 13 vuotiaasta ylöspäin lainkaan.

• oot =)

joo, jos kun 15vuotiailla tytöillä neitsyyden on menettänyt 30%, niin mä ainakin luulisin, että tuo luku on 19 vuotiailla noin 70%, eli nuo jotka eivät sitä menetä 15 vuotiaana tai nuorempana, niin he arvostavat sitä sen verran, että säilyttävät sen helposti vuosia tuosta, eli jos joku ei mun pointtia ymmärtänyt, niin luulen, että neitsyyden menettäjiä on prosentuaalisesti aika vähän siinä juuri ennen täysikäsyyttä, sillä heille neitsyyden menetys on tietynlainen kynnys, jota ei kovin helposti tehdä.. no toivottavasti mun jutun joku pystyy ymmärtään =)
      mut sisi neitsyyden menetys käyrä on kuin pyramidi, et joko nuorena (siinä 13-15weenä) se menetetään, tai sitten "VASTA" (joka ei ole edes myöhään!) vanhempana.. eli siinä täysikäsyyden jälkeen, ku tutustutaan lähemmin baarielämään.. ;D onkohan täs mitään perää..? kommentteja! :)

• :DD

mä olin itse 19 kun menetin neitsyyteni, ja jätkäni oli 20. useat kavereistani ovat vieläkin neitsyitä, jotkut taas ovat sen menettäneet 13-vuotiaina. olen tyytyväinen, että odotin niin kauan kuin odotin. enkä kokenut jääväni mistään paitsi, vaikka en seksiä harrastanutkaan yläasteella :)

• 17 ja neitsyt

Minä olen siis 17 vuotta täyttänyt ja neitsyt enkä näe mitään syytä kiirehtiä, vaikka välillä sitä tulee mietittyä, että onko minussa jotain vikaa kun en kenellekään kelpaa. Ja pidetäänkö sitä outona, jos vielä hurjat 20 vuotta täyttäneenä on neitsyt. :D

Mutten haluaisi koskaan hankkiutua siitä eroon, ellen olisi aivan täysin varma sekä omistani että kumppanini tunteista. Ja niinkuin sanottu, kyllähän sitä ehtii. ;)

• Ali

Lähes jokainen mies arvostaa neitsyyttä!
        Onhan se miehestä hienoa että juuri tuo nainen pitää häntä niin arvokkaana että
        menettää neitsyytensä hänelle.

• =))

Jokaisen oma asia. täytyy olla aika epävarma itsestään tai haluaa käännyttää muiden pään jos tulee tänne sanomaan että kannattaa odottaa jne. Vaikka itsekkin kyllä oon 100% sitä mieltä ettei neitsyyttä kannata menettää 13-vuotiaana peiton alla. Eikä ole mitään erikoista (ainakaan mun mielestä) jos 20-vuotias on neitsyt

• Anonyymi00009

En minä vielä tuon ikäisenä ajatellutkaan mitään panemista kun keskityin vain itseeni, perheeseeni ja muihin tärkeisiin asioihin. Ei ole elämän isoin juttu tulla seksuaalisesti kosketetuksi tai jtn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7216
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5358
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      149
      3298
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2631
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      41
      2324
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1248
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe