Samppa ilmoittaa että on liian monta kuvioyritystä. Avaa lukitus kirjautumalla Google-tilille. Ei hyväksy Gmailin salasana, varmaan puuttuu jokin yhdistävä tekiä. Saakon tämän jotenkin resetoitua muuten kuin vasaralla....
Xcover GT-S5690 ruutu lukossa.
40
7472
Vastaukset
- Galaxyt
Kiitos avusta!
- buuuuu
neuvokaa mua kädestäpitäen...en osaa!!!
- ktyktedy
Volume Up Home button Power button. Paina noita yhtäaikaa niin pääset valikkoon, jossa pystyy resetoimaan
- hooooooo
noin tein ja nyt siinä on joku robottisysteemi....mikä lagaa....
- xcover1
mullaki on xcover ja unohin salasanan ja tein sen et painaa niitä kolmee nappii (volume kotinäppäin käynnistys) pohjaa mut mitä siihe kohtaa pitää pistää ku tulee se confirm password ???
Siihen tulee joko 1234,12345,0000 salasana. Jos nämä eivät toimi niin se vaatii todennäköisesti saman salasanan kuin alunperin laitoit puhelimeen.
- xcover1
Okei! Kiitti tiedosta!
- xcover01
mul se ei toimi
- HKsininen2001
sit ku sun xcover on kiinni paina volume up home button power button sitte ku siihe tulee se samsungin logo paina vaa home button ja volume up sit siihe tulee se ihme anroid robotti ja siin lukee kaikkee mut en itse pääse siitä eteenpäin voisiko joku auttaa.kiitos jo etukäteen
HKsininen2001 kirjoitti:
sit ku sun xcover on kiinni paina volume up home button power button sitte ku siihe tulee se samsungin logo paina vaa home button ja volume up sit siihe tulee se ihme anroid robotti ja siin lukee kaikkee mut en itse pääse siitä eteenpäin voisiko joku auttaa.kiitos jo etukäteen
Mitä siinä tarkalleen lukee?
- x cover on perseest
mulla ei ees tuuu sitä reset valikkooo
- x cover on paska
mul tää ei toimi niinku mitenkää yritän noit reset nappuloit ja kaikkii yhdistelmii mut
tää vaa sammuu joka kerta eikä tapahdu mitäää...... Puhelin pitää olla siis sammuksissa kun painaa ktyktedy kirjoittajan mainitsemia painikkeita.
- xcover3
noku mulla tullee se resetointi valikko nii painan siitä factory reset ja sit yes -- delete all user data nii sit siinä tullee et confirm password!? et mistä ******* tiiän sen ***** koodin?!?!?!?!!?!?
Et mistään. Kokeile kuitenkin kirjoittaa siihen vaikkapa 1234.
- eiaukee
puhelimeni on samsung galaxy xcover mulla oli suojakoodi , jonka olen jo unohtanut jo kerran,mutta olen saanut sen auki tekemällä unohtuko salasanasi hässäkän . Nyt olen unohtan puhelimen suojakoodin enkä saa sitä auki.eikä siihen tule unohtuiko salasanasi linkkiä.kannataisiko puhelin resetoida tai jotain...
- xcoveer
voisko joku siis auttaa pääsemää siitä android kohasta läpi
Ai siis siitä missä on se vihreä Android hahmo? Kokeile painaa yhtäaikaa äänenvoimakkuus painikkeita sekä virtapainiketta.
http://www.youtube.com/watch?v=EONIwxyMczc
Niinkun noin.- cxover o paska
mul on sama ongelma ku tolla eiaukee nii voitteko neuvoo mitä pitää tehdä
Tuo video kertoo että miten hard reset tehdään.
- lulilii
Minulla on sama vika !
- m0i
miten en voi tehdä hard resetin en voi katsoa videota
Miksi et voi katsoa?
- m0i
koska mulla on sellanen puhelin etten voi
Eli kirjoitat nämä viestit sillä puhelimella?
Tuossa se painaa luultavasti äänenvoimakkuus alas virta menu näppäintä.- m0i
mutta se tilttaa siihen android hahmon kohdalle
- m0i
m0i kirjoitti:
mutta se tilttaa siihen android hahmon kohdalle
siinä kun resetoi
Kokeile painaa yhtäaikaa äänenvoimakkuus painikkeita ja tai jompaa kumpaa ja virtapainiketta kun olet siinä valikossa.
- m0i
onko se valikko semmonen että siinä voi painaa joko ylös tai alas äänenvoimakkuutta
Se resetointivalikko on sellainen.
Siellä lukee mm "Wipe data".- m0i
siis pitää painaa alas mikä se menu näppäin? Ja lukko näppäin
m0i kirjoitti:
siis pitää painaa alas mikä se menu näppäin? Ja lukko näppäin
Eli oletko siis siinä valikossa jossa on noita kohtia vai siinä Androidin hahmon tilassa?
- m0i
vapunen kirjoitti:
Eli oletko siis siinä valikossa jossa on noita kohtia vai siinä Androidin hahmon tilassa?
android hahmon
m0i kirjoitti:
android hahmon
Tuo video auttaisi siinä eli et siis pääse katsomaan sinä millään?
- m0i
vapunen kirjoitti:
Tuo video auttaisi siinä eli et siis pääse katsomaan sinä millään?
kiitti toimii
- Avuton233
Onko keinoa jos ei missään tapauksessa halua menettää sisällä olevia kuvia ja muita tiedostoja... niitä on nimittäin paljon!! ja nyt näin jälkeenpäin olisin muistanutkin sen kuviokoodin
Ei ole. Ne eivät ole tärkeitä jos niitä ei ole varmuuskopioitu tietokoneelle ja pidetty siellä ajantasalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822