Moikka! Harrastaako kukaan enää swappailua nykypäivänä? Siivotessani löysin pari kasaa vanhoja swappeja. Selailin ne läpi, ja sääli olisi heittää kauniita teoksia pois. Jos joku haluaisi jatkaa niitä, vosin lähettää niitä halukkaalle. Itselläni eiole enää aikaakyseiselle harrastukselle, mutta aikoinani nautin siitä kovasti, jonka vuoksi en haluaisi niitä heittää poikkeen...
Ilimotelkaa :)
Swappailu
Kride :)
3
375
Vastaukset
- villienkeli
Moi, Kride!
Kerropa vähän tarkemmin mitä ne Swapit nyt taas olivatkaan...? Eräänlaisia pieniä, käsinnäpräiltyjä kortteja...? - Kride :)
Moikka!
Ne on sellasia "kiertokirjeitä". Missä jokaiselle on omasivu, mitä koristella mieleisekseen, ja lähettää eteenpäin. Swappeja on hyvin paljon erilaisia ja laatuisia. Itseasiassa, swappailu on aika hankala selittää... vähänlaisesti googlestakaan enään tietoa löytyy... :( harmi, jos harrastus on jo kuollut, internetin ja facebookin myötä.. :/ Moi! Kyllä mä ainaskin harrastan...Swappailen kaikkea eli kaikki käy... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64697- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41534
- 41498
- 17480