"Surmailtana mies oli soittanut siskolleen ja sanonut, että aikoo mennä tapaamaan lapsiaan. Sisko oli epäillyt, että pariskunnalle voi tulla asiasta riitaa, sillä nainen oli mustasukkainen.
Naisen kertoman mukaan mies yritti ensin vessassa tappaa hänet antamalla sähköiskun hiuskihartimella. Tämän jälkeen mies oli keittiössä työntänyt hänet tiskiallasta vasten ja uhannut veitsellä. Nainen oli potkaissut miestä nivusiin, ottanut veitsen ja tönäissyt hänet pois, jolloin veitsi upposi miehen rintaan.
Hovioikeus katsoi käräjäoikeuden tavoin, ettei surmassa ollut kyse hätävarjelusta. Naisella oli omankin kertomansa mukaan mahdollisuus lähteä tilanteesta pois. Hänestä ei löydetty puolustautumisvammoja, jotka olisivat osoittaneet hänen olleen hengenvaarassa. Lisäksi osapuolet olivat suunnilleen samankokoisia.
Hovioikeus piti Candy Sofie Artesin yhdeksän vuoden tappotuomion voimassa. Siitä vähennetään naisen jo vankeudessa istuma vuosi ja kuukausi."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012092116104215_uu.shtml
Valehtelee tuokin nainen. Oli vaan niin mustasukkainen, ettei halunnen laskea miestä lastensa ja vaimon luokse.
Itse sanonut.
"Kun tiettyyn suhdepohjaan päästään, musta on hankala päästä eroon"
"En suutu kovinkaan helposti, mutta pinnan katketessa tajuaa, että olisi kai pitäny puhua aikasemmin ärsyttävistä asioista"
Tuolla kuva. Helppo uskoa tappajaksi.
http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5435
Sofie Artes, 22 tappoi 24 vuotiaan miehen
kuva linkissä
10
1927
Vastaukset
- jkjfkgjjkch
Jep..näitä mustasukkaisia ja raivotautisia äitipuolia näyttää riittävän.
- Anonyymi
Olen ylpeä että kerranki nainen voitti väkivallassa eikä nainen kuollu. Hyvä naiset, noin sitä pitää!
- Anonyymi
turpa vittu kii saatana
- Anonyymi
Ja oon jyri kuosmanen
- Anonyymi
Hullut femakot kovia murhailemaan miehiä ja lapsia, annulistit ihailee.
- Anonyymi
Missä tää oli
- Anonyymi
kuka oot??
- Anonyymi
Tuokin hullu varmaan jo vapaana ellei ole syyllistynyt uusiin rikoksiin.
- Anonyymi
On päässyt pois
- Anonyymi
"Candy Sofie", miksi näillä elämäm kolulaisilla on aina tällaiset nimet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922027Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671500YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 731140
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2341135Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.150998Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava240954Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891