Varokaa VitaFin-nimistä firmaa

Kati G

Jos sinuun tetaan yhteyttä Vitafin-nimisestä firmasta, pysy kaukana! Se on hyvin epäeettisesti toimiva firma. Vaatii hyvin tarkkaa kysyä tajuta, mitä on tilaamassa, että huomaa joutuvansa ottamaan vuoden sopimuksen kalliista vitamiineista. Tilanteessa, jossa muistisairas vanhus oli tehnyt sellaisen tilauksen, vaati paljon työtä saada sopimus purettua, lääkärintodistuksineen kaikkineen. Se kiinnitti erityisesti huomiota, kun samaan aikaan purettiin monia muita tilauksia ja kaikki muut yritykset hyväksyivät suoraan tilausten peruutukset.

41

10038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma moka

      Edellisten kanssa samaa mieltä:
      Älkään kukaan, missään tilanteessa vaan tehkö samaa virhettä, kuin minä tein ja tilatko tästä yrityksestä yhtään mitään.

      Tulin hetken mielijohteesta tilanneeksi tämän, ajatellen että voinhan sitten ensimmäisen tilauksen tultua palauttaa paketin toimittajalle. Pahaksi onneksi, unohdin koko homman ja olin reissussa ensimmäisen paketin tultua. En siis ehtinyt palauttaa/peruuttaa tilausta 14 vrk:n kuluessa.

      Tuotteet ovat hinta-laatu -suhteeltaan pöyristyttäviä, mutta yrityksen asenne asiakasta kohtaa on jotain vielä huomattavasti pöyristyttävämpää. Toisaalta, jos liikeidea on lähinnä saada ihmisiä "nalkkiin" tähän tilaukseen, ei voi muuta odottaakaan.

      Itse ajattelin kärsiä nahoissani tämän oman mokani laskut maksamalla. Huolimattomuudesta saa näköjään maksaa...

    • fsdfsdfsdfdfa

      Ylipäänsä puhelinmyyjiltä en osa enää mitään. Hesarin tilasin pari vuotta sitten, siitä lähtien ovat soitelleet :) Sori vaan puhelinmyyjät. Jos jotain haluan, niin en tilaa teiltä.

    • mahatoimii

      Parhaat maitohapot mitä koskaan saanu, jäi närästys ja mahaongelmat. Oisko kuulemisen ymmärtämisessä ongelmia jos ei kuule mitä on tilaamassa. Mulla vaan hyvät kokemukset. Laatua ja sentään Suomessa tehtyä

    • mahapelittää

      Samaa mieltä edellisen kanssa. Ostan aina suomalaista ja oma ongelma on se, että ei tiedä mitä tilaa. Tykkään siitä kun tulee aina suoraan kotiin. Ja maha ollut nyt 6kk ilman ongelmia niiden maitohappobakteeri pillereiden ansiosta. Oltiin lomalla 4 vko Meksikossa ja koko seurue sai mahataudin paitsi minä... Apteekin myymä kama on ihan bull shittiä tuohon niiden omaan verrattuna, ja onhan ne apteekitkin kauppamiehiä...ei se sitä takaa et saa laatua. Mulle suomalaisuus ja ilman lisä/säilöntä-aineita asia on tosi tärkeetä. Paskaa saa halvallakin

    • Finska

      Eikö se ole vittu oma häpeä jos ei tajua mitä tilaa,. ????Mä ainakin tykkään siitä, että suomalaisia fitskuja ja ei säilöntä/lisä-aineita. Apteekin juttuja moni pitää hyvinä, paskat..yrittäjiä nekin on. Mä arvostan sitä, että tuetaan suomalaista duunia ja osaamista

      • Anonyymi

        Muista muistisairaat. Muista empatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista muistisairaat. Muista empatia.

        Mistähän se soittaja tietää mikä sairaus kelläkin,,,,, Oma täti pihalla kun luiukko, mutta välillä skarppi kun mikä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän se soittaja tietää mikä sairaus kelläkin,,,,, Oma täti pihalla kun luiukko, mutta välillä skarppi kun mikä......

        Juuri siihen nuo pakkomyynnit perustuukin. Aina osuu kohdalle joku muistisairas vanhus ja myyjä saa provikat tililleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siihen nuo pakkomyynnit perustuukin. Aina osuu kohdalle joku muistisairas vanhus ja myyjä saa provikat tililleen.

        Sopivatko kaikki Vitafin-tuotteet myös keliaakikolle?


    • ILIKE1

      Parhaat fitskut mitä vetäny, talvella ja kesällä eri jutut. Maitohappobakteerit parempia kun mitkään apteekin rojut.

    • Vitskuja

      Juuri näin. Arvostan suomalaista. Vitaepro vai mikä se on, niin oikeesti puolet vähemmän mitä Vitafinin jutuis...ja kuka helvetti rahottaa tilaamaalla vitskuja norjasta, ennemmin suomesta ja parempi laatu ja eiköhän norjalaiset vois hankkia manyt jostain muualta lu kusettalla meitä. Vitafinille iso hattu

      • varokaa_puhelinmyyntiä

        Että ihan neljältä aamulla pulpahti tällainen asia mieleen... Kyllä ne norjalaiset kusettaa meidän "manyt"... :D


      • LippuKorkeelle

        Ihan sama koska. Pääasia, että SUOMALAISTA suositaan!!!! VitaePro...VTMP


      • Anonyymi
        varokaa_puhelinmyyntiä kirjoitti:

        Että ihan neljältä aamulla pulpahti tällainen asia mieleen... Kyllä ne norjalaiset kusettaa meidän "manyt"... :D

        Kaikki ei elä normi päivä rytmiä...ja jos et satu huomaan, niin päivitykset täällä ei ole aina 24h rytmissä. Kirjoita asiaa, älä tartu lillukanvarsiin.


    • NiceToKnowFact

      Ei oo paha suosia kotimaista laatua, Sitä saa mitä tilaa....Ite tykänny tosi paljon. Apteekitkin on voittoa tavoittelevia yrityksiä, että ostaa apteekista EI takaa laatua!!! Kun suositaan kotimaista, saadaan lisää töitä tähän maahan.

    • KuunteleMitäSanotaan

      Eikö se V*'ttu ole omaa viisautta/ tyhmyyttä tilata jotain luurimyyjiltä???? EI OO. Kuuntele, mitä sulle puhutaan. Vai onko kuulossa vikaa? Ihan samallalailla tilataan puh,liitymiä, lehtiä sekä sähkösopimuksia ym. Määräaikaisuus tarkoittaa tilausjakson pituutta. Ja jos tykkäät ehdotuksesta/tarjouksesta...niin tilaat. Vitt* EI kai sitä nyt ole niin vaikea tajuta????. Ja mikä siinä on ihmeellistä tilata kotiin esim lehtiä, vitamiineja ym. Ja enemmin tilaan kotimaista ja tuen suomalaista työtä. Puhelinmyynti on tätä päivää, helvettiäkö valitatte jos ette kuuntele mitä tilaatte. Ite ainakin tyytyväinen omaan vitafin tilaukseen. Sain mitä myytiin. Täällä ilmeisesti nurisee ne jolla kuullun ymmärryksessä vaikeutta, ne jotka valittaa väärän värisitä liikennevaloistakin.

      • kansalaisaloite

        Ei ole kivaa olla puhelinmyyjä?

        Nämä firmat huijaavat niin törkeästi avuttomia vanhuksia puhelimitse, että ne pitäisi kieltää laissa!!


      • Anonyymi

        Elämäntilanne voi muuttua. Muistisairas ei ole oikeustoimikelpoinen. Yritäppä ymmärtää juuri lukemasi. Vittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntilanne voi muuttua. Muistisairas ei ole oikeustoimikelpoinen. Yritäppä ymmärtää juuri lukemasi. Vittu.

        Mistä se yritys tietää, koska se muisti pettää jos tilaus menossa....Tyhmästä päästä kärsii siellä koko kroppa


    • OnneksiEnOleEdelläOleva

      Eikö "kansalaisaloite"sun mielestä vanhuksillekin kuulu laadukkaat Suomessa tehdyt vitamiinit. Vai oletko niitä katkeria perijiä, joita ottaa päähän se, että ne tilaa itselleen jotain hyvää SUN perintörahoilla??? Ymmärrän pointtisi, jos sun rahat valuu johonkin kiinalaiseen paskaan... Harva vanhus syö niin, että saa siitä kaiken tarvittavan. Itse ainakin toivon, että minun annetaan tilata laadukasta suomalaista vitamiinia....toki voithan sä nuukana hankkia sille mummollesi Lidlistä kiinalaista paskaa...Hyi Stna sua

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Eniten nurisee ne jotka eivät tajua tilausta. Mä ainakin haluan hyvää suomalaista laatua. Jotain varmaan ottaa päähän se, että se oma iäkäs äiti tilaa itselleen vitamiineja, heti pidetään huijauksena... vaikka ne iäkkäät just niitä vitskuja tarvii. Ikinä en kehtaisi omalta vanhemmalta tilausta perua. Nii no toki, perintörahat pienesi. Suomalainen tuote ja laatu, siitä vaan pitää vähän enempi maksaa...kun niistä apteekin lisäaine sonnista, joista rikastuu vaan ne apteekkarit ja koko siihen kuuluva varasto ja tukkuketju.

      • Anonyymi

        Niille iäkkäille kannattaisi ostaa jotain laadukkaita Solgarin tai Skipin vitamiineja, tuo mainitsemasi kotimaisuus ei vielä laatua takaa, varsinkaan kun täällä kotimaassa harvoin edes vitamiineja valmistetaan vaan ainoastaan pakataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niille iäkkäille kannattaisi ostaa jotain laadukkaita Solgarin tai Skipin vitamiineja, tuo mainitsemasi kotimaisuus ei vielä laatua takaa, varsinkaan kun täällä kotimaassa harvoin edes vitamiineja valmistetaan vaan ainoastaan pakataan.

        Entinen Pharmian lääketehdas Tuusulassa, on suuri suomalaisten vitamiinituotteiden valmistaja...Tutustu asiaan ja kirjoita vasta sitten...


    • Anonyymi

      Huijaa vanhuksia :) Eikö vanhukset saa syödä vitamiineja???? Osta suomalaista laatua, eläkä kyttää sitä perintöä

    • Anonyymi

      Ottaa päähän just tollaset moittijat täällä!!! Ostaa Lidlistä vitskuja ja luulee saavansa hyötyä. VTMP. Pelkkää sontaa. ...ja kun pitäs vähän maksaa laadusta, niin ollaan täällä ruikuttamassa. Onko siinä Avainlippu? Muuta en suostu edes käyttään. Eikös Suomalaista pitäs suosia, eikä mitään helvetin "vitaeproon" paskaa.

    • Anonyymi

      Olin hetken käyttämättä, ja sen huomasin..jaksaminen 0 ja kun tilasin taas, niin elämä kulkee. Ihana rusketus tulee siitä kesävitamiinista. Kaikki arvot kohdillaan meille, en koskaan enää sorru apteekin lisäaine-sontaan. apteekkissa kamat seisoo, tuolla sulle suoraan kotiin. Apteekkia monet pitää terveyden kehtona, paskanmarjat..voittoa tavoittelevat proviisorit pyörittää niitäkin, raha sielläkin puhuu.

    • Anonyymi

      olen ehdottomasti samaa mieltä

    • Anonyymi

      28.11.2020

      VAROKAA EDELLEEN.
      90-vuotiaalle myyty puhelimitse vitamiineja tämän firman kautta.

      Perintäkirjeet tulevat UUVA OYn kautta (laksun saaja) mutta kun tilille maksaa (KUN EI JAKSA RIIDELLÄ KUN MIKÄÄN EI MENE PERILLE) niin maksun saaja on KTC Finland Oy / Asiakasvarat. ON TODELLA OUTOA tämä kaikilla firmoilla kikkailu?
      Jos myyjä on Vitafin Oy , miksi laskuja maksetaan ihan toisen yrityksen tilille?

      Sen lisäksi tuotteet on järkyttävän ylihinnoiteltu.
      ja huomautuskirje 15e
      repikää siitä 1000e eläkkeestä...

      • Anonyymi

        Eikö Uuva ole laskuttaja/ hoitaa laskutusta useillekkin yrityksille........vai osaatko lukea.....??? Osta apteekista sitten, saat koko rahalla lisäaine paskaa.....


    • Anonyymi

      Puhelinmyynnistä tai verkostomarkkinoinnista ei kannata ostaa vitamiineja.

      • Anonyymi

        Osta apteekista, saa lisäaine paskaa ja maksat värjätystä venhäjauhosta...MultiTabs ;)


    • Anonyymi

      "Puhelinmyynnistä tai verkostomarkkinoinnista ei kannata ostaa vitamiineja." - samaa mieltä eikä ainakaan kannata tehdä Vitafin-tyylistä määräaikaista sopimusta missään nimessä kun eivät suostu laittamaan poikki millään. Uskomatonta touhua.

    • Anonyymi

      Vittu painusivat vittuu, koittavat kusetttaa mun äitiä. Saatana voisin vetää turpaan ja kovaa.

    • Anonyymi

      Minulla myös negatiivisia kokemuksia vitafinin toiminnasta. Jatkuvat hankaluudet laskuttamisesta, välillä olen maksanut liikaa ja toisessa kohtaa kuiten kin tulee perintälaskua. Tänään irtisanoin tilauksen sähköpostitse katotaan nyt meneekö läpi. Mutta älkää tilattu ko. yritykseltä mitään tuotteita, on mun ohjeeni.

    • Anonyymi

      Lisäksi kun soittavat, niin jyräävät yli, kun sanot että ei kiitos. Ainoa keino näköjään päästä eroon on lyödä luuri kiinni ja lisätä estolistalle. Jokainen tietenkin ostaa vitamiininsa ja maitohapponsa ym tarvitsemansa mistä ostaa ja se on mielestäni jokaisen oma asia. Henkilökohtaisesti en pidä puhelinmyyjistä, koska en pidä siitä että yritetään pakolla myydä, kun sanot ystävällisesti, että Ei kiitos en halua tuotettanne. Joillakin rahankerääjillä tuntuu olevan sama asenne... Taitaa olla puhelinmyyjien/kerääjien ammatti tauti :)

    • Anonyymi

      Juuri näin,3 kk on asiakaspalautuspaketti tehnyt matkaa eikä ole vieläkään muka perillä.Joku kai vetää tuotteet välistä omaan käyttöön ja asiakas joutuu ne maksamaan.Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus em.firmasta.Tuepa siinä sit hemmetti kotimaista ja paikallista yritystä ...na.

    • Anonyymi

      Selvitän parhaillaan muistisairaan äitini maitohappobakteeri`` tilausta``.
      Vitafin ei ole halukas toimittamaan todisteita tilauksesta. Miten voisikaan, sillä harva muistisairas onnistuu tekstiviesteissä saati puhelun ottamisessa.
      Hämmentävää miten helppoa on tehdä bisnestä ymmärtämättömillä vanhuksilla.
      Puhelin salaiseksi ja lakimies apuun,
      näiden kanssa selviää moraalittomien yritysten kanssa.

    • Anonyymi

      Olen aivan samaa mieltä...ei mitään tästä firmasta kannata tilata....

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että kyse on hyvin epäeettisesti toimivasta firmasta. Erityisesti käyvät muistisairaiden vanhusten kimppuun. Vanhalle muistisairaalle äidilleni olivat onnistuneet "myymään" vitamiineja puhelimessa (huolimatta suoramarkkinointikiellosta). En vaan tiedä miten asiansa olivat esittäneet, mutta ainakaan se ei ollut äidilleni perille mennyt, koska ei omasta mielestä ollut mitään vitamiineja tilannut. Näitä samanlaisia vitamiineja kauppaavia firmoja on enemmänkin. Olen äitini edunvalvojana ja asioiden hoitajana niin kyllästynyt näitä tilauksia peruuttelemaan ja selvittelemään. Eikö tällaista vanhuksiin kohdistuvaa epäeettistä puhelimessa tapahtuvaa myyntiä saada jo lain nojalla kiellettyä. Sitä odotellessa.....

    • Anonyymi

      VAROITUS KAIKILLE VITA FIN ASIAKKAILLE.
      Yritys yrittää pakolla myydä tuotteitaan määräaikaisina sopimuksin.
      VAROKAA TEKEMÄSTÄ MITÄÄN MÄÄRÄAIKAISIA SOPIMUKSIA.
      TERV.
      MIRJA KUUSINEN
      PETTYNYT TÄHÄN KAIKKEEN

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe