Windows on paras

usko siirtää vuoria

Olen montaa käyttistä kokeillut, aina on ollut paluu Windowsiin. Yksi tärkeä seikka on pelit, joita viellä näin aikuisemmallakin iällä haluan pelailla.

Veikkaan, että Jeesuskin olisi käyttänyt Windowsia, koska Jeesus sanoi, antakaa Keisarille se, mikä keisarille kuuluu ja näytti silloin muistaakseni lantin kuvaa.

33

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän Windowsissa ole juurikaan pelejä. Pasianssi, miinaharava ja pari muuta. Mikään peli Windowsissa ei tee sitä hyvää.

      • on se terävä,

        kerro m-kar mitä koulua kävit siellä kotkassa, olis kyllä mukava tietää mistä noita noin teräviä yksilöitä tänne maailmaan oikeen tulee ..


      • on se terävä, kirjoitti:

        kerro m-kar mitä koulua kävit siellä kotkassa, olis kyllä mukava tietää mistä noita noin teräviä yksilöitä tänne maailmaan oikeen tulee ..

        Tää vaan on taas sitä, että vähemmän terävät yksilöt erehtyvät sotkemaan toisten tuotteiden ominaisuuksia käyttöjärjestelmään. Ei se esim. ole millään tavalla Androidin ominaisuus jos tähän voi hankkia Angry Birdsin. Ja jos Angry Birds on hyvä peli niin Android ei sitä tee. Se on sen PELIN ominaisuus.


      • Turhuus Birds
        M-Kar kirjoitti:

        Tää vaan on taas sitä, että vähemmän terävät yksilöt erehtyvät sotkemaan toisten tuotteiden ominaisuuksia käyttöjärjestelmään. Ei se esim. ole millään tavalla Androidin ominaisuus jos tähän voi hankkia Angry Birdsin. Ja jos Angry Birds on hyvä peli niin Android ei sitä tee. Se on sen PELIN ominaisuus.

        Angry Birds nyt on paska peli jos siitä puhutaan, yliarvostettu lapsukaisten hölmö peli.


      • kuule urpo, aina
        M-Kar kirjoitti:

        Tää vaan on taas sitä, että vähemmän terävät yksilöt erehtyvät sotkemaan toisten tuotteiden ominaisuuksia käyttöjärjestelmään. Ei se esim. ole millään tavalla Androidin ominaisuus jos tähän voi hankkia Angry Birdsin. Ja jos Angry Birds on hyvä peli niin Android ei sitä tee. Se on sen PELIN ominaisuus.

        ne pelitkin tarvii toimiakseen jonkunlaisen alustan ja siinä vertailussa linkkura edustaa pohjasakkaa, ja kuka nyt alkaisi sille alustalle pelejä kehittämäänkään kun ei siinä rypistyksessä näytönohjaimet ja äänikortitkaan kunnolla toimi vaikka tekniikkaa olisi kyllä tarjolla, parhaiten toimivat ohjelmat siis tuotetaan edelleen koneille joissa on winkku käyttiksenä kun se osaa parhaiten olemassaolevaa tekniikkaa myös hyödyntää, linkku-urpot vaan ei suostu myöntämään ikäviä tosiasioita vaan yrittävät sinnikkäästi sitä avutonta linkkuraansa kehuskella vaika mitään perusteita kehuskeluun ei olisikaan !


      • kyllä se ainakin
        Turhuus Birds kirjoitti:

        Angry Birds nyt on paska peli jos siitä puhutaan, yliarvostettu lapsukaisten hölmö peli.

        sen potato-guy rypistyksen hakkaa mennen tullen, omalla tavallaan ihan hauska peli ..


      • kuule urpo, aina kirjoitti:

        ne pelitkin tarvii toimiakseen jonkunlaisen alustan ja siinä vertailussa linkkura edustaa pohjasakkaa, ja kuka nyt alkaisi sille alustalle pelejä kehittämäänkään kun ei siinä rypistyksessä näytönohjaimet ja äänikortitkaan kunnolla toimi vaikka tekniikkaa olisi kyllä tarjolla, parhaiten toimivat ohjelmat siis tuotetaan edelleen koneille joissa on winkku käyttiksenä kun se osaa parhaiten olemassaolevaa tekniikkaa myös hyödyntää, linkku-urpot vaan ei suostu myöntämään ikäviä tosiasioita vaan yrittävät sinnikkäästi sitä avutonta linkkuraansa kehuskella vaika mitään perusteita kehuskeluun ei olisikaan !

        Ei sellaista alustaa ole olemassa kuin linkkura. Paras alusta peleille on tietysti LSB. Se kun on ainoa standardoitu natiivikoodialusta. Mitkään äänikortit tai näytönohjaimet ei siihen liity mitenkään, ne kun ovat rautaa ja pelit tehdään ohjelmistorajapinnoille.

        Ongelmat äänikorttien ja näytönohjaimien kanssa ovat muutenkin jotain Windows juttuja.


      • Anonyymi
        kuule urpo, aina kirjoitti:

        ne pelitkin tarvii toimiakseen jonkunlaisen alustan ja siinä vertailussa linkkura edustaa pohjasakkaa, ja kuka nyt alkaisi sille alustalle pelejä kehittämäänkään kun ei siinä rypistyksessä näytönohjaimet ja äänikortitkaan kunnolla toimi vaikka tekniikkaa olisi kyllä tarjolla, parhaiten toimivat ohjelmat siis tuotetaan edelleen koneille joissa on winkku käyttiksenä kun se osaa parhaiten olemassaolevaa tekniikkaa myös hyödyntää, linkku-urpot vaan ei suostu myöntämään ikäviä tosiasioita vaan yrittävät sinnikkäästi sitä avutonta linkkuraansa kehuskella vaika mitään perusteita kehuskeluun ei olisikaan !

        Kerrankin asiaa ja oikealle henkilölle. Alusta - siis toimimaton linuks - jos sille ei yksinkertaisesti ole mitään järkeviä pelejä tai ihan mitään muuta tahansa, vaikka ohjelmia - on huono alusta. Tekivätpä ne pelit tai ohjelmat kuka tai mikä hyvänsä.

        Ja linuks on näissä asioissa kurja tekele.


    • väärässä olet

      Jeesus tarkoitti sitä, että opetuslasten on annettava Jumalalle se kunnioitus joka Jumalalle kuului ja tunnustamaan keisarivallan. Jeesus siis kielsi väittäneensä olevansa millään muotoa maallinen kuningas. Toisen kerran Jeesus toisti kantansa kuulusteluissa Pilatuksen edessä. Jeesus totesi valtansa olevan peräisin Jumalalta eikä maalliselta taholta ja muistutti Pilatusta siitä, että oli tämän edessä omasta tahdostaan Jumalan suunnitelman mukaisesti eikä siksi, että viranomainen on Jeesuksen kuulustetuun tuonut. Jeesus myös muistutti voivansa aina kutsua enkelien armeijan avukseen.

      Mutta Jeesus käyttäisi Linuxia jos eläisi tänään, koska Jeesuksen oma opetus on täysin Linux-idean mukaista. Mm. tapaus, jossa Jeesus jakoi kansalle leipää ja kalaa ilmaiseksi.

    • inhimillinen Jeesus

      Mutta nyt sitten on muistettava, että Jeesus ei ole Jumalan poika, vaan Jeesus on juutalaisille lähtetty profeetta ja rabbi. Jeesus tarjoitti Jumalan poika-termillä sitä, että hän elää synnitöntä elämää Jumalan tahdon mukaisesti. Muutoin Jeesus muistutti jatkuvasti olevansa ihmisen poika, eli peräisin Marian ja Josefin liitosta.

      Neljän Raamatun evankeliumin Jeesus on höpö höpöä. Todellisempi Jeesus löytyy Barnabaan evankeliumista: http://www.islamopas.com/bok/jeesus/luku3.htm

      "Jos hän tulee teidän tykönne, niin ottakaa hänet vastaan."

      (Paavalin kirje kolossalaisille 4:10)

      Barnabaan evankeliumin Jeesus on hyvin inhimillinen ihminen, joka elää ihmisten kanssa ja opettaa heiä ihmisenä ihmisten joukossa.

      Uusien löytöjen valossa näyttää myös siltä, että Jeesus oli ihmisten tavoin naimisissa ja nimenomaan Maria Magdalenan kanssa.

      • kaikki uskonnot

        vähän arveluttaa niinku toi linkkura-uskovaisuuskin toteaa eräs ateisti täällä eikä halua sekottaa uskontoja atk-tekniikkaan millään tavalla !


      • linuks sucks! †
        kaikki uskonnot kirjoitti:

        vähän arveluttaa niinku toi linkkura-uskovaisuuskin toteaa eräs ateisti täällä eikä halua sekottaa uskontoja atk-tekniikkaan millään tavalla !

        Linus torvelo on ateisti! (APU no:23/2012). Itse niin kertoo. Mutta kyllä se ateistikin uskoo Jumalaan, kun tuonelan liekit alkaa pikkuhiljaa polttamaan.....se on vaan sitten myöhäistä!


      • ei siis ole
        linuks sucks! † kirjoitti:

        Linus torvelo on ateisti! (APU no:23/2012). Itse niin kertoo. Mutta kyllä se ateistikin uskoo Jumalaan, kun tuonelan liekit alkaa pikkuhiljaa polttamaan.....se on vaan sitten myöhäistä!

        silloin aito ateisti vaan jotakin muuta ajattelua silloin edustaa ..


      • emme usko jumalaan
        linuks sucks! † kirjoitti:

        Linus torvelo on ateisti! (APU no:23/2012). Itse niin kertoo. Mutta kyllä se ateistikin uskoo Jumalaan, kun tuonelan liekit alkaa pikkuhiljaa polttamaan.....se on vaan sitten myöhäistä!

        Ei tietenkään usko ateisti mihinkään Jumalaan vaan meillä ateisteilla on täysin luonnonmukainen käsitys kuolemasta. Kuolema on biologisen elämän päätepiste ja sillä selvä.

        Ateistia et saa uskomaan olemattomaan sitten millään.


      • ateismista
        ei siis ole kirjoitti:

        silloin aito ateisti vaan jotakin muuta ajattelua silloin edustaa ..

        Sana ateisti tarkoittaa käännettynä "ilman Jumalaa". Se merkitsee automaattisesti sitä, että ateisti eri usko missään tapauksessa mihinkään persoonallisiin jumalolentoihin. Ateistin ajattelutapa on tieteellinen ja siten luonnonmukainen ja äärimmäisen realistinen, maailma on juuri se millaisena se tieteen valossa meille näyttäytyy.

        Ateismi on lihallinen, jossakn määrin hedonistinen maailmankatsomus, johon liittyy tarpeettoman leikkaaminen pois maailmankuvasta, eli olemattomat Jumalat leikataan pois ja järki voittaa.

        Ateistejakin on periaatteessa muutamaa koulukuntaa. Osa meistä kuten minä itse, olemme satanisteja täysin puhtaan ateistin sijasta. Satanisti kiistää yhteiskunnan kristillisen moraalin oikeutuksen ja toimii eläimellisen vaistonsa varassa sekä henkilökohtaisen järkeen perustuvan moraalin pohjalta. Kristinusko asetetaan satanismissa pilkan ja parodian kohteeksi. Itse olen LaVeylaista koulukuntaa edustava Satanisti ja olen ollut sitä hyvin pitkän aikaa.
        Satanismi itsessään on ateismia, myös LaVey oli puhtaasti ateisti, joka vihasi kirkkoa niin paljon, että teki siitä pilkan kohteen.


      • satanismista
        ateismista kirjoitti:

        Sana ateisti tarkoittaa käännettynä "ilman Jumalaa". Se merkitsee automaattisesti sitä, että ateisti eri usko missään tapauksessa mihinkään persoonallisiin jumalolentoihin. Ateistin ajattelutapa on tieteellinen ja siten luonnonmukainen ja äärimmäisen realistinen, maailma on juuri se millaisena se tieteen valossa meille näyttäytyy.

        Ateismi on lihallinen, jossakn määrin hedonistinen maailmankatsomus, johon liittyy tarpeettoman leikkaaminen pois maailmankuvasta, eli olemattomat Jumalat leikataan pois ja järki voittaa.

        Ateistejakin on periaatteessa muutamaa koulukuntaa. Osa meistä kuten minä itse, olemme satanisteja täysin puhtaan ateistin sijasta. Satanisti kiistää yhteiskunnan kristillisen moraalin oikeutuksen ja toimii eläimellisen vaistonsa varassa sekä henkilökohtaisen järkeen perustuvan moraalin pohjalta. Kristinusko asetetaan satanismissa pilkan ja parodian kohteeksi. Itse olen LaVeylaista koulukuntaa edustava Satanisti ja olen ollut sitä hyvin pitkän aikaa.
        Satanismi itsessään on ateismia, myös LaVey oli puhtaasti ateisti, joka vihasi kirkkoa niin paljon, että teki siitä pilkan kohteen.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi

        http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi

        Perinteisesti Pakanaverkko ry:ssä satanismistista puhuttaessa on tarkoitettu ”CoS/LaVey-suunnan satanismia”. Tiedotusvälineissä saatananpalvonta ja satanismi ovat usein sekoitettu keskenään, mutta todellisuudessa LaVey-suunnan satanismilla ei ole mitään tekemistä saatananpalvonnalla. Vaikka ns. ”teistinen satanismi” monien mielestä hämärtää rajoja satanismin ja saatananpalvonnan välillä, sanoutuu Pakanaverkko ry satanistien ohella irti saatananpalvonnasta, joka useimmiten on lähinnä käänteistä kristinuskoa.

        Satanistit eivät usko sen enempää kristinuskon (tai minkään muunkaan uskonnon) Jumalaan kuin Saatanaankaan – Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana symboloi satanistille synkkää, kehitysopillista entropian voimaa sekä ihmisen ylpeää ja lihallista luontoa. Saatana ei siis ole mikään tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa – pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto.


      • satanismi ei
        ateismista kirjoitti:

        Sana ateisti tarkoittaa käännettynä "ilman Jumalaa". Se merkitsee automaattisesti sitä, että ateisti eri usko missään tapauksessa mihinkään persoonallisiin jumalolentoihin. Ateistin ajattelutapa on tieteellinen ja siten luonnonmukainen ja äärimmäisen realistinen, maailma on juuri se millaisena se tieteen valossa meille näyttäytyy.

        Ateismi on lihallinen, jossakn määrin hedonistinen maailmankatsomus, johon liittyy tarpeettoman leikkaaminen pois maailmankuvasta, eli olemattomat Jumalat leikataan pois ja järki voittaa.

        Ateistejakin on periaatteessa muutamaa koulukuntaa. Osa meistä kuten minä itse, olemme satanisteja täysin puhtaan ateistin sijasta. Satanisti kiistää yhteiskunnan kristillisen moraalin oikeutuksen ja toimii eläimellisen vaistonsa varassa sekä henkilökohtaisen järkeen perustuvan moraalin pohjalta. Kristinusko asetetaan satanismissa pilkan ja parodian kohteeksi. Itse olen LaVeylaista koulukuntaa edustava Satanisti ja olen ollut sitä hyvin pitkän aikaa.
        Satanismi itsessään on ateismia, myös LaVey oli puhtaasti ateisti, joka vihasi kirkkoa niin paljon, että teki siitä pilkan kohteen.

        ole ateismia vaan uskonlahko muiden uskonlahkojen joukossa, ei siis mitään tekemistä aidon ateismin kanssa näillä ..


    • olen ateisti

      Mun näkemykseni Jeesuksesta ei olekaan mitenkään uskonnollinen, vaan tarkastelen Jeesusta täysin ateistisesti maallisessa valossa. Nyt täytyy erottaa toisistaan neljän evankeliumin kiiltokuvamainen Jeesus ja sitten se historiallinen Jeesus, joka oli naimisissa ja eli maallista elämää opettaen juutalaisille uutta tulkintaa Raamatusta.
      Itse olen tutkinut Jeesuksen elämää ja vaikutusta sekä täysin maallisen tieteen tekemisen suhteen että islamilaisesta näkökulmasta (islamilaiset kirjoitukset ja Koraani), jossa Jeesus esitetään hyvin paljon tavallisena ihmisenä kuten hän olikin. Koraanin Jeesus on paljon lähempänä matti meikeläistä kuin evankeliumien terämies-tyyppinen satuhahmo.

      Linux ei ole uskonto, vaan mitä suurimmassa määrin ateistien piiri. Linux-käyttäät ovat älykkäitä, ateistisia oman tiensä kulkijoita, joita ei voi höynäyttää mukaan Microsoft-uskonnon tai Apple-uskonnon kaltaisiin ilmiöihin.

      • sanalla sanoen

        linkkura-uskovainen on sokea uskossaan, sitä uskoa ei tosiasiat todellakaan mitenkään horjuta vaan sokeasti uskoo urpo linkkuransa erinomaisuuteen joka tilanteessa hieman ärsyttävistä tosiasioista rippumatta hih hih !


      • M$-supervirusvuori
        sanalla sanoen kirjoitti:

        linkkura-uskovainen on sokea uskossaan, sitä uskoa ei tosiasiat todellakaan mitenkään horjuta vaan sokeasti uskoo urpo linkkuransa erinomaisuuteen joka tilanteessa hieman ärsyttävistä tosiasioista rippumatta hih hih !

        Kuuluuko Windows-uskontoon mielisairaus?

        Tämän 64-bittisen äänikortin juttujen perusteella kuuluu nimittäin, joten.........................?


      • mikkis=uskonto
        sanalla sanoen kirjoitti:

        linkkura-uskovainen on sokea uskossaan, sitä uskoa ei tosiasiat todellakaan mitenkään horjuta vaan sokeasti uskoo urpo linkkuransa erinomaisuuteen joka tilanteessa hieman ärsyttävistä tosiasioista rippumatta hih hih !

        Linux ei ole mikään uskonto. Apple ja Microsoft ovat molemmat haitallisia uskontoja ja nykyisin jopa uskonnon tieteellisen tutkinnan kohteinakin juuri uskontoina.


      • Anonyymi
        mikkis=uskonto kirjoitti:

        Linux ei ole mikään uskonto. Apple ja Microsoft ovat molemmat haitallisia uskontoja ja nykyisin jopa uskonnon tieteellisen tutkinnan kohteinakin juuri uskontoina.

        Kyllä linuks on uskonto. Uskontohan tarkoittaa sitä, että uskotaan johonkin yliluonnolliseen, olipahan se siten paholainen tai vaikka jotakin itse keksittyä, kuten kivipatsas budha. tms.

        Linukshihhuleille linuks on se uskonto, jonka puolesta he kiivailevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä linuks on uskonto. Uskontohan tarkoittaa sitä, että uskotaan johonkin yliluonnolliseen, olipahan se siten paholainen tai vaikka jotakin itse keksittyä, kuten kivipatsas budha. tms.

        Linukshihhuleille linuks on se uskonto, jonka puolesta he kiivailevat.

        Hyvin kirjoitettu. Linuks on uskonto ja vieläpä kaamea sellainen.


    • mä oon

      tuntenut vain yhden Uskon ja sekin oli täys juoppo. Ei se edes siirtänyt omaa ahteriaankaan.

    • Täällä on osoite:
    • vuoren siirtäjät ry

      "" usko siirtää vuoria "" ............

      Niin siirtää villekin ja taavetti ja matti kotkasta jne.........

    • 0987789

      "Veikkaan, että Jeesuskin olisi käyttänyt Windowsia, koska Jeesus sanoi, antakaa Keisarille se, mikä keisarille kuuluu ja näytti silloin muistaakseni lantin kuvaa."

      sitten iskee se pankkitroijalainen ja vie rahat, sitten asennetaan Ubuntu ja ei tuhlailla rahaa.

    • Satunnainen vieras

      Uskoa Windowsin käyttö vaatiikin.

      Win7 tai 8 ei tunnista 5-näppäimistä hiirtä. Eikä piirtotablettia. Eikä langatonta. Aina saa olla rukoilemassa että ajurit löytyy...

      Mikkis on ihan siinä missä muutkin uskonlahkot saanut kannattajansa uskomaan että näin asioiden pitääkin olla. Mikä tahansa moderni linukka koneeseen eikä ensimmäistäkään ajuria ole vielä tarvinnut lähteä etsimään.

      Kuten lapamato sanoi, Uskossa on hyvä elää ja Toivossa kuolla.

    • heikoin lenkki

      Winkuran paremmuus on nimenomaan uskon asia. Sitten jos asioita aletaan oikeasti pohtia ja tutkia havaitaan että winkura on aina ja kaikessa se heikoin lenkki.

      • harhaoppisen

        linkkura-uskovaisen linkku-urpon sorpertelua asiasta josta ei avuton kuitenkaan mitään ymmärrä, winkkussa toimii kaikki tarpeelliset laitteet ja ohjelmat joten sitä avutonta linkkura-rypistystä emme mihinkään tarvitse, urpoille se linkkura on se ainoa oljenkorsi että edes jonkinlaisen winkun korvikkeen voisi köyhä linkku-urpokin saada käyttöönsä että edes auki saa sen urpolle hankalan pdf-tiedoston ja nettiin pääsee avuton ihan anonyyminä sillä pre-paid mokkulallaan ..


    • Anonyymi

      Minulle syy käyttää Windowsia on sen toimivuus ja oikeat ohjelmat.

      Windows ei ole mikään lelu kuten linuks.

      • Anonyymi

        Oikeasti linuksia ei käytetä tällä hetkellä kuin vain noin 0,01% ja sekin on hieman yläkanttiin arvioitu!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe