Eija Kantolan esitys oli selkeesti paras eilisistä iskelmä-findanlandia esityksistä. Oli tosi tunteella mukana...kuka tietää kappaleesta enemmän, oli hyvän kuuloinen. Mikähän sen nimi oli, kun meni niin nopeasti ohi?
Eija Kantola
7
620
Vastaukset
- Tietoa
Kuvittelen Yön.
- Oona
Kuvittelen yön...ihan kun Kuutamolla -leffasta!
Eilen eivät valinneet voittajaa siitä kellä oli parhain laulu, vaan kuka ansaitsee elämäntyöpalkinnon. Eija Kantola oli ihan väärässä porukassa. Eipä ollut yllätys ettei voittanut!- rami
Eija Kantola on tehnyt upean uran, mutta ei niin pitkää kuin Matti ja Teppo!
mielestäni Eijakin olisi ansainnut palkinnon siinä kuin muutkin, koska hän on tehnyt hyvää ja varmaa uraa!!!!!
Eijalle suon pitkää uraa... ja kappale oli muuten hyvä (Siis Kuvittelen yön) ! - Tietoa
rami kirjoitti:
Eija Kantola on tehnyt upean uran, mutta ei niin pitkää kuin Matti ja Teppo!
mielestäni Eijakin olisi ansainnut palkinnon siinä kuin muutkin, koska hän on tehnyt hyvää ja varmaa uraa!!!!!
Eijalle suon pitkää uraa... ja kappale oli muuten hyvä (Siis Kuvittelen yön) !esitys ei suinkaan ollut, Siis kuvittelen yön.Vaan kuten olen maininnut se on Kuvittelen yön.
- Hanna
Olen samaa mieltä, kuin edelliset, että Kantolan ura on vielä lyhyt.
Mutta silti myös hänelle olisin suonut tuon palkinnon! Koska hän on todellakin tehnyt hienoa uraa ja ollut pidetty kansan sydämissä!
Hän ehtii vielä saavuttaa monia etappeja... - Jesse
Eija Kantola on yksi parhaista Suomessa!
Hyviä biisejä omaava taiteilija ja kaiken lisäksi hyvännäköinen... HYVÄ EIJA! - Anonyymi
Eija pilannut keikkasetissään wanhat hyvät biisinsä "Tanssi poika tanssi" ja "Yössä sielujen" sitämäälä niistä väkisin väännettyjä uussovituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876