Moi! Tietääkö kukaan, miten Kari ja Kikka päätyivät tekemään tämän dueton 90-luvulla? Kikka ja Kari Tapio! Kaksi aikas erilaista artistia :)
Kenen idea duetto oli?
Kari ja Kikka "Häipyy etäisyys"
5
1869
Vastaukset
- oi kesäyö
Eikö kukaan tiedä tästä?
- tsekkaapa
Vastaus löytyy Kari Tapion Sinivalkoinen ääni laatikkoboksista jossa on laulujen taustatarinat. Muistan lukeneeni siitä tämän dueton kuten monen muunkin KT:n laulun synnystä mutta en nyt ulkoa sitä muista...
- Anonyymi
Did you know that Finnish country singer Kari Tapio used to be fucking great (one of the best in Finland) in de_Train 1.6 era. He even wrote a song about his domination in Train and that song is called Juna Kulkee (Train goes on). Rest in peace Kari Finnish CS in de_train has never been the same after you passed away.
- Anonyymi
Molemmat varmaan kännissä ja kummatkin senjälkeen kuolleet. Eivät toipuneet tästä koskaan. Ei Curry-Tapsukka eikä Kiima-Kikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086