Hei?
Näkikä kukaan männäviikolla olisko ollut tiista ja kello noin 13 ohjelman Turkmenistanista. Siellä elää viiden miljoonan kansa tieukan media ja tietosensuurin vallassa. Toisinajattellijat ovat joko vankilassa tai kuolleita. En ollut kuullutkaan Turkmenistanista, siellä on sama meininki kuin pojois-Koreassa, kansaa pidetään kurjuudessa ja ihmisiä häviää joka päivä. En ole nähnyt tästä kommentteja missään.Joku rohkea toimittaja olisko ollut Keith Frazier teki ohjelman. Tiesittekö että näin on asiat?
Missä on Turkmenistan?
helenashemu
3
161
Vastaukset
- markku-irmeli
OLETTEKO KUULLEET UGANDAN HOMOVASTAISUUDESTA?
- J.Kony
homot vittuun
- turkmenistan.....
Turkmenistan sijaitsee Aasiassa Iranin ja Afganistanin vieressä.
Suurin osa Turkmenistanista on mustan hiekan, dinosaurusten luiden
ja palavien kaasukraatterien peittämää Karakumin aavikkoa...
En itekään ollut ikinä ees kuullu maasta kunnes luin siitä yhestä kirjasta.
Mainitsemaasi ohjelmaa en oo nähny joten en tiiä tämän enempää........
Tosin koko paikka kuulostaa vähän takapajuiselta............. ^ - ^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564191
- 342409
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282238Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048