Kesämökki ja ulkomaanmatkat

Miten on

Jos on mökki niin eikö sitä pidä käyttää eli silloin jää ulkomaanmatkat tekemättä? Eihän siinä olisi mitään järkeä että ulkomailla lomat olisi ja mökillä käytäisiin vain viikonloppuisin.

22

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukin tavallaan

      Miten niin ei ole järkeä, hyvinhän noin voi tehdä.

      • Näin on

        Eihän siinä ole mitään järkeä että ostaa kalliin mökin mutta ei sitä käytä kuin viikonloppuisin!


    • onpahan niin

      Hyvä provo aloittajalta taas, kuvastaa hyvin ettei mökkiä ole käytössä tai lämpimikseen aloittelee jonniin joutavia aiheita kun elämässä ei muuta sisältöä ole

      • Höperö mökillä

        Eihän tuo nyt ainaknaan pahalta provolta vaikuttanut pikemminkin ihan aiheellinen kysymyksenasettelu.

        Itsellä on ollut mökki jo vuosikymmeniä ja kyllä nuo ulkomaanmatkat, ainakin kesäaikaan, ovat jääneet kovin vähiin. Eihän sitä tosiaan voi mökiltä poissa olla kesällä.


    • naurattaa

      mitä ihmeen tekemistä on että jos omistaa kesämökin niin ei voi tehdä ulkomaan matkoja...joka talvi ollaan 4 kk Thaimaaassa ja mökillä kesät...naurettavaa ja kateeliisten juttuja moiset.....

      • Näin on

        Eläkeläisten on helppo matkustella mutta jos kesällä on viisi viikkoa ja talvella viikko lomaa niin valintoja on tehtävä.


    • Direktiivi?

      Jos sulla on mökki tai vaikka useampikin, niin niitä ei PIDÄ käyttää vaikka ollenkaan jos ei halua. Omista päättää miten ja milloin HALUAA mökkiänsä käyttää.

    • Rypäleet Kypsyy

      Mutta kun ostin mökin ulkomailta. Sellanen 8 hehtaarin viinitila Provancesta. Enkö minä nyt saa käydä siellä?

      • äippämaikka

        Kysy pikkusiskolta, miten tuon Ranskassa sijaitsevan maakunnan nimi kirjoitetaan, palataan sitten asiaan....


    • ihmisten ilmoille

      Kuka hullu edes viitsii rohjottaa mökillä koko kesän, saatikka keväästä syksyyn. Tai ainakin täytyy olla vähän yksinkertainen siinä tapauksessa.
      Matkailu avartaa ja antaa elämyksiä. Viikko, pari mökillä silloin tällöin riittää, muuten alkaa (mökki)höperyys vaivata, se on nähty meidän ja myös muissa eläkeläis-vanhemmissa.

    • Kilmniuytvj

      Kesät mökillä, kun Suomen luonto on ihanimmillaan. Talvella sitten ulkomaanmatkoja aurinkoon tai suurkaupunkeihin.

    • Minä olen mökeillä kesät ja ulkomaanmatkoilla talvet.

      Suomen kesä on sen verran hieno, ettei silloin viitsi ulkomaille matkustaakaan. Syksy ja talvi taas ovat niin perheestä täällä, että kohta alkaa taas menojalka vipattamaan...

      • Rat season

        Netissä sinä olet kesät ja talvet


      • Rat season kirjoitti:

        Netissä sinä olet kesät ja talvet

        Se on kyllä totta. Netti toimii niin kotona, töissä, mökillä kuin reissuillakin.


      • the truth and nothin
        The_Rat kirjoitti:

        Se on kyllä totta. Netti toimii niin kotona, töissä, mökillä kuin reissuillakin.

        Eikö kotona, töissä, mökillä kuin reissuillakin ole muuta tekemistä kuin netin keskustelupalsta?


    • Miten kesämökki rajaoittaa ulkomaanmatkoja?
      Mikäs sosialistien sääntö estää mökin omistavia matkustamasta ihan niin paljon kuin haluavat?
      Mistä tuommoinen ajattelu kumpuaa ? Kesämökki odottelee asukkaitaan siinä kuin vakioasuntokin lomamatkojen ajan.
      Ei sitten pienitäkään estettä matkustaa ulkomaille silloin kuin mieli tekee tai olla mökillä juuri haluamanaan aikana.
      Eläkää ja antakaa muidenkin elää!!

      • dont feed the troll

        Mikä se saa kerta toisensa jälkeen vastaamaan samoihin provoihin.....?


    • kynsikäs

      Ihanaa kun voi mennä mökille silloin kun huvittaa, käydä silloin tällöin etelässäkin ja ehditään tietysti purjehtimaankin aina silloin tällöin. Mukavaa kun on vaihtoehtoja joista valita.

    • Jerry Gottage

      En käy viikonloppuisin ulkomailla, viikonloppuisin voi siis olla mökillä.
      Ulkomailla käyn pari kertaa vuodessa, niin varmaan kävisin, on mökkiä tai ei. Eli viikon tai parin reissuja tehdään.
      Loma-asunnolla Saariselällä tulee käytyä pari kertaa vuodessa, kun asuntoa ei käytetä, sitä vuokrataan.
      Ei kai loppujen lopuksi missään mitään järkeä ole, mutta so what?

    • 9+1

      Tottakai sitä nyt ihminen saa tehdä omaisuudellaan mitä haluaa.

    • Kummallistaihmetellä

      Mitä siinä muka on ihmeellistä? On ihmisiä joilla on auto mutta kävelevät kuitenkin mielummin.

      • Tarkkasilmä

        Niin. Kävelevät ainakin sateella ettei auto vaan kuraannu !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe