Olympus SP-720 UZ

ldks

oon miettiny, jos tuollaisen kameran ostais, kun löyty halvalla. että onko kellään ollu tuollaista ja onko minkälaista kokemusta ?, ja onko olympus minkälainen merkki muutenkin ?. en kameroista nyt niin paljoa itse tiedä.

13

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olympus on

yksinkertaisesti huono. Älä osta.

• Sulovileeni

Jos saat halvalla niin osta ihmeessä. Ei se sen huonompi ole kuin muutkaan samanhintaiset kamerat. Hyviä taas ei saa halvalla, Olympuksiakaan.

• ldks

No alle 200€ sais uuden niin kannattaako se ostaa ?

• anhe3

meillä ollu tuo joku vuoden ajan nyt. kuvan laatu ei todellakaan parhain vaikka mitä asetuksia yrittää laittaa. ulkona kuvat onnistuu hyvin ja zoomaa todellakin kauas. eläinpuistossa varmaan sinne sadan metrin päähän onnistu zoomaus hyvin. sisäkuvat ei oo mikään onnistunut hyvin. jotenki ihme väriseks ja sumeaksi tekee kuvat.. en ostais enää tätä kameraa, kovin kehutaan mainoksissa mutta todellisuus on sitte eri. ostaisin kunnon järkkärin nyt vaikka maksaakin paljon enemmän, mutta kuvatkin sitte toista luokkaa.

• 720 too

" sisäkuvat ei oo mikään onnistunut hyvin. jotenki ihme väriseks ja sumeaksi tekee kuvat.. "

Onkohan sulla kaikki kohdallaan siinä kamerassa ?

• anhe3

Mitkä kaikki? asetukset? ehkä en osaa laittaa oikeita asetuksia tähän, kuvaan sitten automaatilla tai millä vain, ja laitan minkälaiset asetukset tahansa,niin aina on sisäkuvat huonoja. jotenki se muuttaa väriä vähän ja kaikki on vähän epäterävää. ja ilman salamaa ja salaman kans ihan sama homma.
      saa antaa neuvoja miten tähän saa hyvät asetukset esim. jos kuvaa ihmisiä sisätiloissa. onhan tässä ne automaatti asetukset just jos kuvaa ihmisiä sisätiloissa, mutta ei poikkea kuvanlaatu yhtään, kuin jos itse laittaisi muuta asetusta.
      juuri yritin kuvata kukkia läheltä ja kauempaa, niin ihan epäteräviä ja esim, kukkien terälehdet menee epäteräväksi, kuin yhtä mössöä olisi (makro päällä myös!)..
      joko kamerassa on joku vika tai sitte ottajassa..

-anhe3

• Ihan normi

Olympus "laatua".

• Valitettavan totta

Olympus ei ole lujimpien merkkien maineessa, ihan omasta syystään. Sellaisella kameralla ei paljon ole tekoa joka on suurimman osan ajastaan huollossa.

• pokkariksi hyvä

Mulla ei kyllä sisällä mee värit mitenkää erikoiseks :D Mut tietysti sisällä ilman salamaa digipokkareilla saa heikompaa jälkeä ku ulkona valosassa. Ja macro kuvauksella kans saanu sisälläkin ihan ok kuvia eikä mitään mössöä.

• harrastelija1

Minulla on ollut tämä kamera vuoden, ja olen ollut tyytyväinen. Makrokuvaus on huippuluokkaa. Sisäkuvien kanssa tosiaan sai tehdä hommia ennenkuin löytyi sopivat asetukset, kokeilemalla ja ottamalla kymmeniä testikuvia peräkkäin eri asetuksilla löytää haluamansa kyllä!

• Minna8minna

Mulla on se kamera ja tosi tarkka ja hyvä kuva mun mielestä ainakin mutta mulla on se ongelma että kun kuvaa videota nii aikaaa on vaan 43 sekuntia ja sit se lopettaa automaattisesti en tieedä mikä vika siinä nyt sitten on että saako asetuksista sen korjattua vai mitä mutta sanokaa jos tiiätte et mitä pitäis tehä ja se aina vöhenee se aika mitä enemmän niitä kuvia siinä kamerassa on mut tällä hetkellä mul ei oo yhtäkään kuvaa mut silti on vaa 43 sekkaa kuvaus aikaa :(

• NoMuttaKun

Sehän on Olympus. Ne ei vain toimi...

• erttwerttvwrvv

""""sisäkuvat ei oo mikään onnistunut hyvin. jotenki ihme väriseks ja sumeaksi tekee kuvat.."""

Heh,joo, siinä pitää se salama nostaa ylös, muuten ei ole sisällä tarpeeksi valoa.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      423
      3631
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1368
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1246
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      960
    Aihe