Eli 01 Mondeo ja sellanen ärsyttävä vika et liikkeelle lähtiessä sammuu todella herkästi, pitää antaa reippaasti kaasua eh lähtee liikkeelle sammumatta. Vika ollu viis vuotta mut auto vaimon käytössä joten ei oo ollu mulle häiriöks :) Olen ajanut muillakin Mondeoilla eli kyseessä ei ole ominaisuus. Muuten toimii ihan ok, eli menee sit ihan hyvin kun liikkeelle on päässy. Olisko kellään tietoa missä mahtaa olla vika?
Sammuilee
Mondeoonparas
4
192
Vastaukset
- asdssdfd
Puhalla vittuun!
- köf
Vika on siinä, et autosi on FOOOOOOOORDI
hihihhiiiiiiiiiii - köf
Taas unohdin ottaa lääkkeet.
- köf
Mun mondeo on pelannu ainakin loistavasti!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741