Eli 01 Mondeo ja sellanen ärsyttävä vika et liikkeelle lähtiessä sammuu todella herkästi, pitää antaa reippaasti kaasua eh lähtee liikkeelle sammumatta. Vika ollu viis vuotta mut auto vaimon käytössä joten ei oo ollu mulle häiriöks :) Olen ajanut muillakin Mondeoilla eli kyseessä ei ole ominaisuus. Muuten toimii ihan ok, eli menee sit ihan hyvin kun liikkeelle on päässy. Olisko kellään tietoa missä mahtaa olla vika?
Sammuilee
Mondeoonparas
4
171
Vastaukset
- asdssdfd
Puhalla vittuun!
- köf
Vika on siinä, et autosi on FOOOOOOOORDI
hihihhiiiiiiiiiii - köf
Taas unohdin ottaa lääkkeet.
- köf
Mun mondeo on pelannu ainakin loistavasti!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893