Terve!
Kirjoitin tämän jo kerran mutta sitten juuri kun olin lopettamaisillani, tietokoneeni jostain syystä sammui itsestään ryhtyessään päivittämään varoittamatta jotain mitä se ei yleensä tee.... No, ihan sama!
6kk sitten tapahtui seuraavaa: tunsin (hyvän) energian lähestyvän pääkoppaani korkealta, menevän pääni sisään ja muokkaavan aivojani! Ei tuntunut mukavimmalta mutta luotin siihen, olihan se tulkintani mukaan jotain hyvää. Moni ihminen tulkitsi tapahtuneen siksi että seitsemäs chakrani avautui. Tiedä häntä. Ja mikä muutos ajattelussa minulla oli sen jälkeen! Ei juurikaan enää pelkoa, paljon enemmän itsevarmuutta. Toisaalta en enää kyennyt uskomaan Jumalaan puhtaasti Kristinuskon kannalta. Se portti jotenkin aivoistani sulkeutui. Korvasinkin Jumalan Valolla, Rakkaudella, sielulla, Hyvyydellä, jne. Jotenkin "buddhalaisuudella" vaikka en Jumalan olemassaoloa nyt kieltämäänkään lähtenyt.
No, eilen samanlaista tapahtui toisen kerran. Tällä kertaa en tulkinnut "olentoa" kyllä Valosta lähteväksi enää.
Totta kai se oli juuri se yö kun huonekämppikseni oli muualla kun tietokoneet käynnistelivät itsestään ja muuta häijyä tapahtuu huoneessa. Olin että just joo, joku kummitus se täällä, yritänpä olla noteeraamatta. Sitten tuntin jonkin tulevan päälaelleni ja tekevän juttuja, muokkaavan asioita. Imevän asioita päästäni. Tai jotain. Yritin hiukan rimpuilla vastaan mutta huomasin että en kyennyt oikein vaikuttamaan toimenpiteeseen. Enkä nyt pelännyt. Ajattelin että jos tämä nyt on tapahtua niin ehkä sen pitää tapahtua (miksi muuten jokin olento tai mikä lie tuli JUURI tänä yönä kun olin yksin). Enkä koennut sen olevan mitään erityisesti "pahaakaan". En vain koennut sen tulevan Valosta ja siksi en luottanut siihen. Ja se on syy miksi nyt olen hiukan "huolissani". Että mitä vittua niiku tapahtu.
Olen aina ajatellut että kaiken maailman henkiolennot ovat negatiivista energiaa jos he vaikuttavat noihin sähköasioihin esim. tietokoneen käynnistymiseen. Onko teidän mielestä näin? Ja sillon niistä kannattais pysyä erossa. Sillon mitkään päänmuokkaamiset ei ole hyvä ajatus.
Tunnen ajattelussani taas eron. Tällä kertaa sitä on hankalampi kuvailla. Taas pientä painetta, paljon vähemmän kuitenkin kuin viimeksi. Pelkään ehkä vähemmän, ja olen ehkä yhä itsevarmempi. Ehkä suurin ero kuitenkin tulee Uskossani -en jotenkin kykene enää uskomaan Valoonkaan. Vaikka siitä uskosta en todellakaan halua luopua. Mutta jotenkin portti on sulkeutunut päässäni siihen suuntaan. Ja tästä olen huolissani. Voin uskoa Valoon vain järjellisesti mutta en tuntea enää uskoani -siis oikeasti enää uskoa.
Miksi näin tapahtuu? Mielestäni olen ihan hyvä ihminen, en kiusaa ja yritän loytää rakkautta ja rauhaa ja kaikkea, ja toiveenani on auttaa joku päivä (kunhan tästä kasvan) myös muita ihmisiä. :D En ole siis mikään spiritismiä harrastava pelokas tyttö. Pois se minusta! En halua ottaa mitään kontaktia kummituksiin tai henkiolentoihin koska en halua sekaantua niihin..... Koska en tiedä kenen kanssa olen leikkimässä.... Ja koska tulkitsen niiden olevan jtn negatiivista, "kuolleita ihmisiä" (muusta en tiedä), niin ei minulla ole mitään syytä suunnata ajatuksiani semmoisiin ilmiöihin. Rakkaus on paljon paljon palkitsevampaa.
Niin rakkaudesta, en enää kykene ajattelemaan sitä niikuin jonain "uskonnollisena" asiana. Vaan jotenkin.... löydän sen vain tästä hetkestä. Hmm.
Mikä on teidän tulkintanne tapahtuneesta?
Mitä minulla tapahtuu?
3
147
Vastaukset
- sinihassu
Lisäys: yleensä nukun hyvin mutta tänä yönä olin jostain syystä todella levoton enkä kyennyt nukahtamaan... Olin vielä hereilla kun tasan kello 03.00 ensimmäinen tietokone käynnistyi...
- kokija
WIN7 -tietsikat käynnistyvät ja päivittävät itseään Microsoftin toimesta juuri noihin aikoihin. Noin klo 3 yöllä. Täällä päin todettu että näin joinakin öinä, jos tietokone valmiustilassa. Sen vuoksi sammutan tietsikan yöksi kokonaan.
Tarkkailija kyllä voi nähdä olemuksessaan olevat energiat samalla lailla vieraana kuin muutkin ihmiset. Se on suhteellisen tasa-arvoinen. Ego on epätasa-arvoinen, sillä se suosii itseään muiden kustannuksella.
Se, ettei voi uskoa on normaalia ns. tarkkailijaksi tulemista. Tarkkailija ei etene uskon avulla, vaan elää uskomatonta elämää läsnäolossa pohjimmiltaan. Tämä läsnäolo on ns. sielu. Sitä tarkkailija ei tietenkään näe, koska on itse se materiattomana. Se ei ole materiaalinen objekti, vaan tietoisuus. Tarkkailija kokee ennenpitkää uppoavansa yhä enemmän läsnäoloon ja irrottautuvansa takertuvasta uskosta. Se toimii siis aivan eri tyyliin kuin ego, joka tarvitsee takertuvaa uskoa elääkseen.
Ego tarvitsee ulkopuolista Jumalaa, sillä se ei voi olla Jumalassa. Se tarvitsee mielikuvan. Egolle Jumala voi olla vain erillinen luuloteltu mielikuva.
Tilanteet vaihtelevat. Alussa voi olla surun ja ilon vaihteluja. Voi olla tarkkailijaa ja egoa vuoron perään, jolloin huomaa niiden eron. Lopulta on vain uskomaton elämä, joka on rauha. Kun alkaa tulla tarkkailijasta tietoiseksi, niin voi olla aluksi suuriakin tunteen vaihteluja, välillä seestymisiä. Normaalia ja kuuluu tähän prosessiin. - kokija
Tervehdys taasen, laitanpa tähän vähän lisää.
" Sitten tuntin jonkin tulevan päälaelleni ja tekevän juttuja, muokkaavan asioita. Imevän asioita päästäni. Tai jotain. Yritin hiukan rimpuilla vastaan mutta huomasin että en kyennyt oikein vaikuttamaan toimenpiteeseen. Enkä nyt pelännyt. "
Tuo viittaa siihen, että tarkkailit päälakeasi, jolloin tietoisuutesi sai päätä vähän puhdistumaan. Pään tarkkailu saa ainakin täällä päässä energioita nousemaan välittömästi ylös, eli se ihmisen keho jota tietoisuus käyttää alkaa muuntumaan / puhdistumaan välittömästi tarkkailussa.
Alussa tuota tarkkailijaa saatetaan luulla jopa ulkopuoliseksi ja arvottaa hyväksi tai pahaksi. Kun se on puhjennut täyteen kukkaan, sanotaan että ilmennetään suojelusenkeliä tai ollaan suojelusenkelimme (kristillinen käsite). Suojelusenkeli vähän romanttinen käsite, tarkoittaa ihan meitä itseämme taustalla olevana tietoisuutena. Tietoisuutemme on kyllä ihan pelkkä tietoisuus ilman hyvää tai pahaa, pelkkä tietoisuus. Voimme kyllä suuntautua rakentavaan, koska se on hyödyllistä kokemuksen mukaan. Ja suuntaudummekin, koska tajuamme, että näin on jees.
Tässä olen riisunut mystisimmät käsitteet pois, koska kyseessä ei ole mikään yliluonnollinen vaan ihan psykologinen prosessi. Yliluonnollinen tarkoittaa jotain legendaa, maailmassa tapahtuu kaikki ihan luonnonlakien mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778