Kun hakee tarhapaikkaa onko helpompi saada se lapselle kolmeksi päiväksi viikossa vai viideksi päivässä viikossa? Käytänössä siis, hankaloitanko meidän sopivan paikan löytämistä jos haen kolmelle päivälle viikossa, jolloin heidän täytyy löytää joku lapsi myös niille kahdelle päivälle viikossa, jolloin emme ole siellä?
Osaatteko sanoa?
Ei tiedä
2
167
Vastaukset
- ...
Jos päiväkoti tarjoaa virikepaikkoja, niin niille on usein nimetty tietyt päivät. Ainakin meidän päiväkodissa (siis jossa alpsenmme käy) on kaksi päivää jolloin käy virikelapsia. Luulisi, jos pystyt järjestämään omat työsi niin, että lapsi tarvitsee hoitoa juuri muina päivinä kuin noina virikepäivinä, ottavan mielellään juuri sellaisia lapsia kolmeksi päiväksi. Muuten varmasti ottavat mielumin viideksi päiväksi.
- Haet mitä tarviit
Hei älä sitä mieti. Sinä haet hoitopaikkaa teidän tarpeeseen, eikä nuo mene aina yksyhteen niiden sopimuslasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161