Olen yksinäinen ja surullinen

:´(

Aikuistuneet lapset on. Omaisuuttakin on, Käyttörahaa on. Terveyttä on. Läheistä rakasta ihmistä ei löydy.

116

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäinen varmaankin voit olla mut surulliseks sun ei kannata heittäytyä noilla eväillä.
      Jos oot terve niin sul on mahikset mennä hakemaan keveria vierelles.
      Mäkin tunnen itteni surulliseks ja pikkasen yksinäiseksikin mut mä en saa takasin sitä ihmistä joka sen surun on tuonut elämään.

• Pirre*

Olen mieki, yksinäinen ja surullinenkin, mutten maha tilanteelleni mitään, mutta Sinulle k/k haleja täältä.

• Pirre* kirjoitti:

Olen mieki, yksinäinen ja surullinenkin, mutten maha tilanteelleni mitään, mutta Sinulle k/k haleja täältä.

Eiks ookkin pirre kummallista kun nää illat saa mielikuvituksen liikkeelle,noi varjot jotka hiipii pirttiin tuo omituisia ajatuksia tullessaan.
        Päivällä aurinkonvalossa asiat on kuosissa mut näin hiljasuures ja pimees toi mopo meinaa karata.
        onneks meil on olemassa pihvalot

• Pirre*
        koti-kiusattu kirjoitti:

Eiks ookkin pirre kummallista kun nää illat saa mielikuvituksen liikkeelle,noi varjot jotka hiipii pirttiin tuo omituisia ajatuksia tullessaan.
        Päivällä aurinkonvalossa asiat on kuosissa mut näin hiljasuures ja pimees toi mopo meinaa karata.

"Pihvalot" - ilmaus pitäisi "patentoida", niin hyvä se on :))

Eihän miun pitäisi olla tyytymätön, mie luppaan "tappautua tunnolleni", siun surun ymmärtää..

• demeter
        koti-kiusattu kirjoitti:

Noin se taitaa olla k/k. "on yöllä kamalakin kamalampi, päivällä toisin päin"
        totesi pikku Nyyti.
        Aloittajalle: hyviä lohduttajia on täällä, kuten näet. Menetyksiä on koettu ja niistä on selvitty, kuka mitenkin. Sopisikohan se onnesta sanottu tähänkin: "onni ei tule etsien, vaan eläen" ?

• ykinäinensaarnipuu

No jopassss!!!!!!!!!!
        Kalskahti lause....jos oot terve!!!.
        Voi itkut oppia ja ikä kaikki, ikävä oppia kaikki

• ykinäinensaarnipuu kirjoitti:

No jopassss!!!!!!!!!!
        Kalskahti lause....jos oot terve!!!.
        Voi itkut oppia ja ikä kaikki, ikävä oppia kaikki

Lukasin uurelleen oman vastaukseni kun se tuntui järkyttäneen yksinäistsaarnipuuta.
        Olen erelleen sitä mielt et on huima ero onko terve vai sairas yksinäinen.
        Toi terveyren tila kun ei tullut esiin alotukses.

• Pirre*

Kyllä se löytyy, mutta pitää olla hereillä :)

• <3

Sinulla on yksi maailman suurimpia aarteita, terveys.

Ei pahalla, mutta jospa sen sisäistäen huomaisit, kuinka paljon hyvääkin on osanasi.
      Huomen on uusi päivä, ja josko siellä ystäväkin odottaa?

Ei onni jakele aina kultakimpaleita, hippusistakin voi koostua paljon.

• Rimmir tänään

No niin on samoin kuin sinullakin ja vieläpä mieluinen työpaikkakin, vaan edes kunnon ystävää ei ole löytynyt. Kohtalo kuitenkin koko ajan antaa vinkkejään. Juuri löysin lehtisen ja mitäs kummaa juuri tälle illalle tuossa lähistöllä löytyy suomalaisten illanvietot. Eihän tässä auta muuta kuin hypätä suihkuun ja lähtä käymään.
      Ei kait kukaan voi vastustaa autoilevaa raitista tuppisuuta:)
      Ja toinen juttu minkä kohtalo on hommaamassa. Tuli nyt kutsu sinne 55 sinkkujen ruoanlaittokursseille. Edellinen meni mönkään kun ei ollut tarpeeksi osallistujia mutta nyt syyshämärille uskallamme me hiirulaiset pimeässa vilahtaa keittiöhommiin :)

• Pirre*

Onnea matkaan! :)

• 1943

Kaikki nuo asiat pätevät minunkin kohdallani. Otsikko ei. Olen surrut suruni, kaipaus on jäljellä. Elämä on opettanut, että yksinkin voi elää. Tämä toteamus ei sinua varmaan paljon lohduta. Mutta todella läheisen ihmisen löytyminen on hyvin harvinaista, mutta voi löytyä ykskaks. Yksi tuttuni on kokenut paljon surua ja löysi hiljattain uuden ystävän. Ehkä sinäkin......

• Tyhjästä on paha ny

Niin minäkin, mutta ollaan yksin silloin kun ei muualla tarvita, yksin voi elää, ainoa jota vieläkin kaipaan on reilu vuosi sitten elämänsä päätökseen joutunut kissa, jota en edes alunperin halunnut mutta 16 vuotta elettiin yhdessä. Kaikki muu on jo mennyttä mutta onhan lapsi ja lapsenlapset silloin kun tarvitsevat meikäläistä.
        Ei tämä silti tunnu elämältä vaan joltain kuudenkympin ja kuoleman väliseltä ajalta.

• 1943
        Tyhjästä on paha ny kirjoitti:

Niin minäkin, mutta ollaan yksin silloin kun ei muualla tarvita, yksin voi elää, ainoa jota vieläkin kaipaan on reilu vuosi sitten elämänsä päätökseen joutunut kissa, jota en edes alunperin halunnut mutta 16 vuotta elettiin yhdessä. Kaikki muu on jo mennyttä mutta onhan lapsi ja lapsenlapset silloin kun tarvitsevat meikäläistä.
        Ei tämä silti tunnu elämältä vaan joltain kuudenkympin ja kuoleman väliseltä ajalta.

Mulla ei kyllä tunnu nykyhetken ja kuoleman väliseltä ajalta. Kyllä tämä elämää on ja sitä voidaan vielä antaa kolmisenkymmentä vuotta, ken tietää. Mulla on paljon henkilöitä, jotka ovat iloisia siitä, että minäkin olen olemassa.Ja olen nähnyt, miten erilaisen elämän sai kehitysvammainen sisareni, isäni, joka eli 38 vuotta muista riippuvaisena, äitini, joka sairasteli paljon. Eihän näitä kokemuksia voi muille jakaa, eivätkä ne aloittajaa lohduta. Minut ne ovat saaneet näkemään hyviä puolia asioissa.

• Pirre*

On varmasti sanottu ennenkin, ja sata kertaa, ettei ketään kai tiedetä hakea kotoa..., immeisten ilimoille sieltä on tultava/mentävä..tapahtumiin, harrastuksiin...tai muuten vain vilkuilla ympärilleen sillä silmällä :)

• sitroen.

Teoriassa kyllä, mutta käytännössä ei niin helposti. Ei ole kaikkialla tapahtumia eikä harrastuksia, missä muita edes näkisi. Vilkuile siinä sitten sillä silmällä...

• Pirre*
        sitroen. kirjoitti:

Teoriassa kyllä, mutta käytännössä ei niin helposti. Ei ole kaikkialla tapahtumia eikä harrastuksia, missä muita edes näkisi. Vilkuile siinä sitten sillä silmällä...

Ai..missäs semmoinen paikka ettei muita ihmisiäkään..., nyt en kyllä oikein usko? :)

p.s. tuo loppulauseesi jo nauratti :)

• Sammaa kaihua sitä tääläki poretaan, en tunne ihtiäni surulliseksi, enkä liioon yksinääseksikkään, mutta tännäänki ois ollu mukava ko saunas ois ollu selän pesijä ja terassilla vilivoottelukaveri.
      Arkipäivisin on työtä ja tohinaa niin palijo ettei kerkijä kunnolla aattelemaan, toki pyhisinki yritän järijestää jottain ohojelmaa, mutta nyt oon koko pyhänajan kotona.

• Pirre*

Joko Sie käävit siellä maalimalla, - kerroit matkasta tässä joku aika sitten...?

p.s. vaihdoin profiilini juupaksesta pirmiinakasi,

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

Joko Sie käävit siellä maalimalla, - kerroit matkasta tässä joku aika sitten...?

Ei onnistu ei...oikeinkirjoitus, "käävintää ja kasia"..mutta olkoon..

• t.l.

Heipä hei, nyt on minullakin piiitkästä aikaa oma viikonloppu eikä pikkujalkoja ympärillä. Mulla ei ole ollut kaihoa vielä, saattaa tuos iltojen pimetessä sekin tulla. Toki tullut mieleen, että pitäisi mennä johonkin missä on muitakin oman ikäisiä ihmisiä. No eipä sitä kukaan estä paitti itte minä.

• Pirre* kirjoitti:

En mää mihinkään maailimalle oo ollu menossa, senku kotimaan matkailua vaan, olin viikon Hämeen härkätiellä.
        Ei Pirre mun kintut kestä vielä kävelyä ulukomailla.
        Vielä tullee sekin aika, treenaan ensiksi kunnolla, josko ens vuonna lähtis, mua kiehtoo etelä-Ranska.
        Käyn vähän täällä ja oon ihimetelly kun et oo ennää mun kaveri, luulin että oon jotenki loukannu sua.
        Oon vielä töissä kiinni, niin sekin rajoittaa, kun en kesällä raski Suomesta lähtiä ja talvilomapaikka on varattu loppuelämäksi.

• Rohkeutta!!!!!!!!!

Näin meille käy joskus!Älä menetä otetta elämään kun meitäkin tarvitaan ja et tiedä mitä sinun elämänkulkuun on kirjoitettu!

• Naapurin emäntä oli veteraani kuntoutuksessa.
      Kertoi siellä syttyneestä romanssista.
      Mies oli lähes sata vuotias, suoraselkäinen herrasmies, ja lemmittynsä yli 80 vuotias rouva.
      Siellä olivat tavanneet ja käsi kädessä kulkivat, onnellisina.
      Niin että kun se oikea sattuu kohdalleen niin se voi tapahtua milloin vain ja missä vaan :)

• Sitähän aina ihmettelee, miten ihmisillä ovat asiat vaikka kuinka hyvin ja jostakin kuitenkin kaivetaan joku pikku juttu joka ei ole kunnossa ja kasvatetaan se elämää suuremmaksi...

Ole onnellinen, hymyile ja nauti siitä mitä siulla on, löytyy siinä sivussa se kaverikin...

• 1943

Niin ja aika monet ajattelevat esim. että jos olisi oma lapsi, niin elämä olisi mallillaan. Tai jos olisi puoliso, niin se ratkaisisi elämän kaikki pulmat. Tunnen tällaisia henkilöitä, jos, jos, jos.................

• 1943 kirjoitti:

Niin ja aika monet ajattelevat esim. että jos olisi oma lapsi, niin elämä olisi mallillaan. Tai jos olisi puoliso, niin se ratkaisisi elämän kaikki pulmat. Tunnen tällaisia henkilöitä, jos, jos, jos.................

Juu, ja kun nämä kaikki muut asiat ovat hyvin, tuo seuralaisen puute johtuu usein vain siitä että vaatimukset nousevat kovin korkeiksi. Sitä tapaa vain "mukavia ihmisiä" mutta odottaa sitä sadan prosentin tapausta, unohtaen ettei itsekään ole sellainen sille toiselle.

Jos ihminen on joustava ja avoin omillekin puutteilleen, seuraa kyllä löytyy sitä etsivälle.

• :´(
        yohuuhkaja kirjoitti:

Juu, ja kun nämä kaikki muut asiat ovat hyvin, tuo seuralaisen puute johtuu usein vain siitä että vaatimukset nousevat kovin korkeiksi. Sitä tapaa vain "mukavia ihmisiä" mutta odottaa sitä sadan prosentin tapausta, unohtaen ettei itsekään ole sellainen sille toiselle.

Jos ihminen on joustava ja avoin omillekin puutteilleen, seuraa kyllä löytyy sitä etsivälle.

"yohuuhkaja"
        "seuralaisen puute johtuu usein vain siitä"

Onnittelen sanavalintasi johdosta!
        Että kirjoitit "usein"etkä aina!

Seuraa toki löytyy.

Rakkaus on sitten eri juttu.

Rakkautta minä etsin.
        Onko väärin kaivata ja etsiä rakkautta oikeaa?

• :´( kirjoitti:

"yohuuhkaja"
        "seuralaisen puute johtuu usein vain siitä"

Onnittelen sanavalintasi johdosta!
        Että kirjoitit "usein"etkä aina!

Seuraa toki löytyy.

Rakkaus on sitten eri juttu.

Rakkautta minä etsin.
        Onko väärin kaivata ja etsiä rakkautta oikeaa?

Eipä kai.

Itse olin viimeksi rakastunut 16-vuotiaana. Sitä kesti runsaan puoli vuotta, vajaan vuoden.

Sen jälkeen kasvoi järkeä päähän. Se vaikuttaa siten että olen ollut lojaali niille jotka vakuuttavat minua rakastavansa, vaikka he eivät suinkaan ole sitä miulle olleet. Ei se ole estänyt silti heitä väittämästä että rakastavat minua vieläkin... katson että valehtelevat...

• yks ylimääräinen...

Hassua mutta aloitus olisi voinut olla ihan minunkin.Juuri ajattelin samaa,tv:n suljettuani.
      Surullinen en vain ole,olen jotensakkin loukkaantunut elämälle yleensä,että tässäkö tämä nyt on,loppuelämä.
      Ei kenellekkään tarpeellinen,kukaan ei kaipaa. Olen kuin näkymätön tyhjiöpakkaus.
      Tässä iässä muuttuu olemattomaksi,kukaan ei näe eikä huomaa.

Ajattelin myös menoja,mennä jonnekkin.Mutta kun ei saa otetta siihenkään,ei kiinnosta ja jaksa lähteä tyrkylle.Kun tietää jo,mitä siellä on.

Mitään ei puutu,mut jotain kuitenkin.

• vanhuus on kurjaa

kun vuosia on yksinään ja ikävissään, eikä surun ja ikävän keskellä ole osannu ettiä ketään uutta lähelleen, lopulta muuttuukin erakoksi, ei enään haluakkaan ketään lahelleen, tai ainaki alkaa niin kuvittelemaan, koska kokee toivottomaksi löytää enään ketään,
      nuorena oli eri asia, oli tsekki aktiivinen, miehet näytti niiiiiiiiiin hurmaavilta, niitä pyöriki jokapuolella ympärillä, sai kohteliaisuuksia sun muita tarjouksia,
      mutta tämä vanhuus on karkottanu kaikki ympäriltä, lapset ja lastenlapsetki kaukana, ja puoliso poistunu elämästä sairauden vuoksi,
      nyt vaan odottaa että kuolema tulis ja korjais pois omansa.

• 1943

Ehkä onkin parempi, ettei niitä miehiä nuorenakaan pyörinyt sankoin joukoin ympärillä. On jo silloin tottunut yksinelon kausiin. Musta olisi tosi kiusallista, jos ympärillä pyörisi henkilöitä, joista ei olisi tipan tippaa kiinnostunut. Melkein parempi on, ettei kukaan siinä pörrää.

• Melkein muumio

Niin se vaan on, että mitä vähemmän on tekemisissä toisten ihmisten kanssa, sitä vähemmän riitaa tulee. Aivan oikein, minussahan se vika on. Tiedän, siksi en hakeudukaan toisten seuraan, vaikka ei sitä kyllä missään olekaan.

Kiitos!
      Tuntui helpottavalta, etten ole yksin näissä lauantai-illan tunnelmissa, mutta myös kipeältä, että moni muukin samanlaista tuskaa kokee nyt.
      Kuten demeter osuvasta lainasi pikku Nyytiä "on yöllä kamalakin kamalampi, päivällä toisin päin".
      ja koti-kiusattu saman omin sanoin "kummallista kun nää illat saa mielikuvituksen liikkeelle,noi varjot jotka hiipii pirttiin tuo omituisia ajatuksia tullessaan.
      Päivällä aurinkonvalossa asiat on kuosissa mut näin hiljasuures ja pimees toi mopo meinaa karata"

Olen mennyt, touhunnut ja iloisena jutellut. Olen ollut seurallinen. Olen löytänyt ihmisiä, joista olen pitänyt paljon, ihastunut. Sitten, kun se aluillaan oleva rakkaussuhde loppuu, tuntuu, että viedään pois osa tulevaisuutta, jota olen suunnitellut. Yksinäisyys tekee kipeämpää kuin koko ajan yksin ollessa. Nyt oli sellainen hetki.

Vaan äsken soitti toinen yksinäinen. Tapaamme ensi kerran huomenna. Olemme netistä juttelututtuja ja asumme lähekkäin.
      Sydämeni on yhä minut yksin viikonlopuksi taas jättäneen ja kavereittensa kanssa viihtyvän oma, joka ehkä joskus taas raaskii minuutin ajastaan minulle antaa.

• on se vaikeeta

tämä vanhuus,,

älä ny hupsuja puhu,
      vaikka vanhoja ollaan niin sopivan näkönen, kokonen, ikänen, jos alkaa pyöriä ympärillä kyllä se vaan alkaa kummasti vanhaaki kiinostaan,
      ainaki mua
      vaikka erakko oonki jo,
      ku niin kauan olen ollu yksin,

• Lukiessani vuodatustasi ihmettelen niitä arvosteluja, joita joskus saan kun kerron lapsitani. Esim. kuopuksesta, joka asuu samalla paikkakunnalla ja vierailee hyvin usein luonani ja auttelee minua ja minä autan häntä aina kun pystyn.

Olen saanut kehoituksia leikata napanuora ja antaa lapseni mennä elämään omaa elämää. On sanottu, että roikun lapsissani.

Niin me kaikki elämme omaa elämää, joku yksin joku kaksin ja joku kolmin.
      Kirjoitinkin aikaisemmin kuinka rikasta elämä on kun lapset ovat vielä läsnä. Petzellä asuu molemmat nuorimmat lapset isänsä kanssa se jo mikä pitää ihmisen pirteänä. Petze sai kuopuksensa lähes kuuskymppisenä ja minä kuopuksen 42-vuotiaana.

• Pirre*

Anteeksi mutta, tuossa iässä lapsen teko on, miten sen sanoisin kauniisti, sulaa ajattelemattomuutta, tarkoitan Petzeäsi.

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

Anteeksi mutta, tuossa iässä lapsen teko on, miten sen sanoisin kauniisti, sulaa ajattelemattomuutta, tarkoitan Petzeäsi.

p.s. mutta toivotaan terveyttä ja pitkää ikää Petzellesi, niin että nuorinkin saa pitää isän vielä aikuiseksi asti; isäni oli vanhan miehen lapsi, ja jäi täys orvoksi jo lapsena, - siksi siis.

• 1943

Minäkin sain lapseni melko varttuneena ja he elävät omaa elämäänsä, mutta pidämme yhteyttä. Ensi viikonloppuna lähdemme yhdessä matkalle. Silloin tällöin tuovat kavereitaan luokseni. Näissä asioissa suotakoon meille yksilölliset ratkaisut.Pääasia, että huolehtii lapsensa elämän alkuun ja sitä ei biologinen ikä ratkaise.

• synnyin kuitenkin
        Pirre* kirjoitti:

p.s. mutta toivotaan terveyttä ja pitkää ikää Petzellesi, niin että nuorinkin saa pitää isän vielä aikuiseksi asti; isäni oli vanhan miehen lapsi, ja jäi täys orvoksi jo lapsena, - siksi siis.

aivan uskomatonta ikärasismia!

todennäköisempää on että iäkkäämpi mies huolehtii jälkikasvustaan keskivertoa paremmin
        oma isäni oli 58v syntyessäni ja olin jo melkein kolmikymppinen kun jouduin hänet hyvästelemään
        ystäväni menetti teini-iässä neljäkymppisen isänsä tämän saadessa sydänkohtauksen

eikö lapsia saisi tehdä he jotka ehkä kuolevat onnettomuudessa, heikon sydämen tai jonkun perinnöllisen sairauden omaavat?

usein iäkkäämmän isän kuollessa ei perhe ja lapset jää taloudellisiin vaikeuksiin niin kuin käy nuoremman velallisen isän poismenon seurauksena

ajatusmaailmasi mukaan en olisi saanut syntyä lainkaan :(

• Pirre*
        synnyin kuitenkin kirjoitti:

aivan uskomatonta ikärasismia!

todennäköisempää on että iäkkäämpi mies huolehtii jälkikasvustaan keskivertoa paremmin
        oma isäni oli 58v syntyessäni ja olin jo melkein kolmikymppinen kun jouduin hänet hyvästelemään
        ystäväni menetti teini-iässä neljäkymppisen isänsä tämän saadessa sydänkohtauksen

eikö lapsia saisi tehdä he jotka ehkä kuolevat onnettomuudessa, heikon sydämen tai jonkun perinnöllisen sairauden omaavat?

usein iäkkäämmän isän kuollessa ei perhe ja lapset jää taloudellisiin vaikeuksiin niin kuin käy nuoremman velallisen isän poismenon seurauksena

ajatusmaailmasi mukaan en olisi saanut syntyä lainkaan :(

Joo...sitähän mie tarkoitin, miten oivalsitkin...he...:/

• Pirre*
        1943 kirjoitti:

Minäkin sain lapseni melko varttuneena ja he elävät omaa elämäänsä, mutta pidämme yhteyttä. Ensi viikonloppuna lähdemme yhdessä matkalle. Silloin tällöin tuovat kavereitaan luokseni. Näissä asioissa suotakoon meille yksilölliset ratkaisut.Pääasia, että huolehtii lapsensa elämän alkuun ja sitä ei biologinen ikä ratkaise.

Totta ihmeessä, suodaan, ilmaisin vain mieleni piteen vanhasta miehestä isänä, sillä vanhahan 58 vuotias on pienen lapsen isäksi, ja entä murrosiät sun muut...tietysti äiti on paljon nuorempi, ja ehkä on vielä ajantasainen ja voimissaan painimaan pikkulaten kanssa, se on sit kovaa työtä...tässä iässä.

• Pirre* kirjoitti:

Totta ihmeessä, suodaan, ilmaisin vain mieleni piteen vanhasta miehestä isänä, sillä vanhahan 58 vuotias on pienen lapsen isäksi, ja entä murrosiät sun muut...tietysti äiti on paljon nuorempi, ja ehkä on vielä ajantasainen ja voimissaan painimaan pikkulaten kanssa, se on sit kovaa työtä...tässä iässä.

Käy lukemassa vastineeni rivaatista viestiosiostasi.

• Seinästä repästy

Olen miespuolinen ja yksinäinen.
      Taloudellisesti tulen hyvin toimeen.
      Tervekin olen, mutta yksinäisyytee-
      ni on hyvin harvoin tunnustettu syy.
      Olen kasvoiltani ruma. Jo nuorena
      olin ruma, ja vanhana se on vaan
      lisääntynyt. Olen yrittänyt muuttaa
      rumuuttani persoonallisuudeksi, sii-
      nä onnistumatta.Vaatteitakin on jo-
      ka lähtöön, mutta ne eivät kasvoja-
      ni peitä. En etsi mitään neuvoja,
      mutta tuon vain esille tällaisen asian.

• Seinästä repästy

Joku ystävistäni on sanonut, että onhan
      niitä vähemmän kauniita naisiakin, mut-
      ta en ikimaailmassa voisi olla yhtä ruman
      naisen kanssa kuin itse olen.

Sinäpä sen sanoit :) Yhtä ruma ja yhtä vanhakaan ei kelpaisi miehelle,
        Katselin eilen muutaman 64-65-vuotiaan nettitreffiprofiilista, millaista naista he hakevat.
        YLLÄTYS, YLLÄTYS!
        Etsivät 50-60-vuotiasta naista :D
        Samanikäinen nainen ei kelpaa, entiset luokkatoverinaiset esim. ovat auttamattomasti liian vanhoja herralle :D
        Miehille tuollainen ikärasismi sallitaan helpommin kuin naisille. Jos nainen noin ilmoittelee, niin johan alkaa PUUMA; PUUMA ilkunta kaikua.

• Kasva ihminen, kasva

Kun jokainen etsii itseään kauniimpaa ja parempaa, yhtälö ei toimi. Onko ulkonäkö tärkein valintakriteeri?
        Tekisi mieli sanoa, että rumuuden lisäksi taidat olla myös tyhmä. Kasva ihmiseksi!

Pirre* ja moni muu

Yritätte piristää, rohkaista ja auttaa huomaamaan se hyväkin, mitä on..
      Kiitos siitä!

Entäs epäonnistuminen. Jos menee kiville ja kipiästi?
      Montako särkymiskertaa sydän kestää?
      Uutta matoa koukkuun vaan. Niinkö?

Olem ollut iloinen ja muita autellut ja piristänyt, flirttaillut ja vilkuillut ja ollut vilkuiltavana.
      Sitten kohtaa hänet, jonka kanssa on kivaa, jonka ajatteleminen saa hymyilemään yksin ollessakin, joka saa silmät loistamaan.
      Se lämmittää, mutta samoin kuin pöksyyn pissiminen pakkasessa. Nyt on entistäkin kylmempää.
      "Niin kuin sinä luulit löytäneesi ystävän,
      ihmisen joka sinua kuuntelee,
      ihmisen joka sinua kuuntelee."
      "Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä"
      (Taikapeili)

• 1943

Itse otan jokaisen kohtaamisen ilon aiheena sen paremmin ajattelematta yhteistä tulevaisuutta. Yksi motoistani on "Elämä koostuu hetkistä". Jos ei enää kohdata, se oli siinä sitten. Olen iloinen siitä, mitä on ollut, en sure sitä, mitä ei tullut.

• Tiedän kuka olet

Koita skarpata "pystyt parempaan" @Mies@

@Mies@.

Tiedän minä itsekin, kuka olen.
        Mutta sinä Pupujussi Puskasta et oikeasti tiedä.
        Kiusaat vaan minua.
        Minä tiedän senkin, ettet sinä Pupujussi Puskasta ole mikään mies, et isolla kirjaimella etkä edes pienellä. Mies ei piilottele pylly pystyssä pää pensaassa!

• Nainen 67
        :´( kirjoitti:

@Mies@.

Tiedän minä itsekin, kuka olen.
        Mutta sinä Pupujussi Puskasta et oikeasti tiedä.
        Kiusaat vaan minua.
        Minä tiedän senkin, ettet sinä Pupujussi Puskasta ole mikään mies, et isolla kirjaimella etkä edes pienellä. Mies ei piilottele pylly pystyssä pää pensaassa!

Anteeksi !

• ohi on yksinäiset pä

Sitä vain on opittava elämään yksin kun kerran sellainen tilanne on kohdalle tullut. Paikkakuntien lehdissä on vapaaehtois ryhmistä ja matkoista ilmoituksia seuratoimintapalsta pullollaan. Sinne vain mukaan ja jo löytyy hengenheimolaisia, mutta pidä silmäsi auki.Levitä vähän siipiäsi lentämään uusiin haasteisiin.

• Yksin oot sinä ihmin

Mihin tässä lentelemään, kun saa pakollisia päällekaatuviakaan asioita hoidettua.
        Tiedän, vika on minussa. Olen itsekin sen huomannut.

• 1943

Minulla on yksi opiskelutoveri, olla ei ole omaa perhettä. Hänellä on kauan ollut kummilapsi Afrikasta. Tämä opiskeli Suomessa ja elää perheineen täällä. Itse olen paikallisessa eläkeläisyhdistyksessä ja yritän vetää ihmisiä mukaan. On hyvä relata ja katsella maailmaa muutenkin kuin parisuhdenäkökulmasta.

• "yksin oot sinä ---

ihminen, yksin keskellä kaiken "

suomalaisen on vaikea tutustua uusiin ihmisiin oikeasti, pinnalisia tuttavuuksia voi solmia, mutta läheisempää ihmis-suhdetta harvemmin enään muodostuu,
      helppo sanoa , " mene uusiin harrastuksiin " toteuttaminen onkin vaikeampaa y k s i n , kun on tottunu esm. elämään kymmeniä vuosia oman puolison rinnalla.
      m u t t a yksinäisyyteen oppii, se vie myös vuosia aikaa että oppii olemaan kokoajan kaipaamatta toisia ihmisiä ,
      lopulta yksin jäänyt ihminen on oppinut yksi elämiseen, hän ei enään haluakkaan lähelleen ketään sotkemaan omia totuttuja yksinäisen ihmisen kuvioita,
      näin se vaan menee,
      omakohtaisesti jonkin verran vielä " siedän " ja nautin toisten ihmisten seurasta, mutta pääsääntöisesti kaipaan jo aivan omaa yksinäistä elämään,
      saa tehdä mitä lystää, kukaan sei sano " pane radio kiinni, " tai jotain vastaavaa määräystä anna mihinkään muuhunkaan toimintaan, saa levätä tai touhuta kenenkään sitä määräämättä mitä tehdä.
      siis ihminen muuttuu aika itsekkääksi lopulta yksinäisyydessään.
      puolison menetys on pahinta ihmisen elämässä, mutta se on väistämätöntä, harvemmin puolisot kuolee yhtäaikaa, joten yksinäisyyteen on vain opittava,
      olen siihen oppinu mutta meni vuosia, nyt olen tyytyväinen yksin elämiseen,
      tietenkin tiedän että jos ihme tapahtuu, ja törmään vielä uuteen ihmiseen, opin vanhasta muistista kaksinelämiseen,
      mutta näillänäkymin en edes etsi mitään.

• Yksineläjät (vanhat

) ovat melkein kaikki naisia, ja jos sadan joukossa on yksi mies, niin aivan kummallista on, että hän on useimmiten luonteeltaan jotenkin omituisen vastenmielinen, voisi melkein käyttää jotain pahempaa sanaa, vaan en nyt käytä.

Kyllä tuli eilenkin mieleeni eräässä vaåaaehtoisporukassa sen ainoan miehen puheenvuoro, että onpa loukkaava ja ilkeä.
        Että Luojan kiitos ei tarvi olla tekemisissä.

• vapaaehtoisporukassa
        Yksineläjät (vanhat kirjoitti:

) ovat melkein kaikki naisia, ja jos sadan joukossa on yksi mies, niin aivan kummallista on, että hän on useimmiten luonteeltaan jotenkin omituisen vastenmielinen, voisi melkein käyttää jotain pahempaa sanaa, vaan en nyt käytä.

Kyllä tuli eilenkin mieleeni eräässä vaåaaehtoisporukassa sen ainoan miehen puheenvuoro, että onpa loukkaava ja ilkeä.

(näppisvirheen korjaus)

• 1943

Aika aikaa kutakin. Miesystäväni oli leski kuten minäkin. Kummallakin oli onnellinen avioliitto takanaan. Kun tapasimme, hän oli ollut leski 5, minä 4 vuotta. Totesimme, että leskeys antaa myös mahdollisuuden tutustua uuteen ihmiseen. Saimme yhteiset 4 vuotta, oli hienoa aikaa. Mutta kummallakin oli omaa elämää, emme asuneet yhdessä. Varmaan tuntuu toivottomalta, jos nuorena on tavannut tulevan puolisonsa jä tämä nukkuu pois. Minun elämänkaareni on ollut erilainen.

• Yksinäinen muumio
        Yksineläjät (vanhat kirjoitti:

Siksipä pysynkin näistä porukoista poissa, kun vastaanotto on tuollainen. Sitä saa, mitä tilaa.

"Yksinolo on hedelmällistä, kun sen tietää olevan rajallista."

Toiset oppivat helpommin ja kestävät paremmin yksinoloa, arvelisin.
      Minä kaipaan ihmisiä ja uusiin ihmisiin tutustumista muutoinkin kuin parisuhdemielessä.
      Sitten kuitenkin tarvitsen omia yksinäisiä hetkiä, jolloin voi ajatella kokemaansa ja ladata akkujaan vain luonnon äänet ymmäräväisenä taustana. Näitä kaipasin siinä elämäni vaiheessa, kun oli yötä päivää ympärillä hyörinää.
      Minulla on harrastuksia ja kavereita siellä mutteivat he parisuhdetta kykene korvaamaan.

Sen olen nyt vanhoilla päivilläni uusiin ihmisiin parisuhdemielessä tutustuessani huomannut, että toiseen kunnolla tutustuminen vie puoli vuotta aikaa, vaikka olisi päivittäin tekemisissä ainakin puhelimitse tai vrtuaalisesti. Varmaankin useat piirteet havaitsee jo aika varhain. Niiden tajuaminen tietoisesti ja uskominen todeksi eikä luulotteluksi vie aikaa.

• surkeena baariin

Käyppäs kuuntelemassa maarina1;den musiikkiketjusta minun synttäri laulu. Luulisi ainakin hieman mielen piristyvän, vaikka ei sieltä seuraa löydykkään.

Minun alakulo ainakin helpotti, vaikka en baariin menekkään.

60-vuotis päivänikin olin yksin, mutta sain jo silloin kuolleelta veljeltäni kotikyläni viirin lahjaksi. Hän oli ostanut sen hyvissäajoin, mutta ehti kuolla ennen synttäreitäni autokolarissa.

Itse en hae mitään lyhyt-/ pidempiaikaista ystävyyttä kehenkään, vaikka puheliaana juttelenkin ja minulle tullaan juttelemaan kadulla ja kaupoissa.

Lapsenlapsiakin käyn katsomassa vain pyydettäessä ja nykyisin pyynnötkin harvenee, kun akuutin hoidontarve on vähäistä.

"Patalaiska" minusta on tullut, koska siirtelen jopa siivousta ja kaupassa käyntiä viimetippaan. Olen kyllä ounastellut, että tämä (erakoituminen) ei ole ihan hyväksi, mutta itsemurhaa en ole kyllä harkinnut, sillä monta kirjaa on lukematta, ristikoita/sudokuja täyttämättä ja kuka pelaisi Spider pasianssia?? Siihen olen jäänyt koukkuun, mutta onneksi en ole "yksikätisten" rosvojen uhri, siis RAY ei nettoa minulta.

"Huomenna mennään surkeena baariin, koko päiväksi".......

• Ylivoimaisesti...

suurin syy itsemurhiin on y k s i n ä i s y y s, sanoi eilinen luennon pitäjä. Oikein tutkitusti nyt, siitä on uusi tutkimus.

Jos olet omaishoitaja, niin ota lomapäiviä, jolloin voit mennä vaikka kylpylään, ajatukset vaihtuvat uudenlaisiksi, voit saada itsellesikin edes muutaman hoitopäivän. Olet sen ansainnut.

Meille muillehan seuraa löytyy joka päiväksi, liian kanssa.

• Asun yksin, mutta en koe olevani yksinäinen.
      Joskus tuntuu, että nautin yksinäisyydestä.
      Toisinaan kyllä seuraakin kaipaa,
      rehellistä, raitista...on vaikea löytää.

• Elämä voi vielä yllättää, kaikki on mahdollista, älä luovuta..
      Äitini tapasi leskeksi jäätyään entisen kotikylänsä "pojan", aivan yllättäen kylpylässä, nyt ovat pitäneet yhtä jo 16 vuotta.

Rohkeasti lähdet liikkeelle, eläkeläisryhmät reissaavat paljon, käyvät omissa tapaamisissaan, tansseissa ym. Sinne vaan menet mukaan ja saatat kohdata ties kuinka mukavan ihmisen.
      Onnea matkaan!

• ystäviä löytyy

Erilaisista harrastuspiireistä voi löytyä se "läheinen" ystävä. Ei kukaan arvaa tulla koputtamaan ovelle jos ei itse lähde liikkeelle muiden pariin.

Suomi on täynnä ( liikaakin joiden mielestä) kaikenlaista järjestöä, yhdistystä ja harrastuspaikkaa. Rohkeasti johonkin mukaan yhteen tai kahteenkin yhdistykseen, niin saa uutta potkua elämään:)

• ei tule, ovi kiini

Oli minullakin joku "mielen häirö", kun hakeuduin tämän Claudian vastaanotolle, siis tämä ennustaja, joka nyt tulee telkkariinkin.

Ja mitä hän ennusti? "Tulen muuttamaan johonkin, jossa on järvi lähellä"? Oletin kotitilaani, "mutta se järvi ei näy minun asuntooni", joten siis mihin?

Jätetään muut höpinät, mutta kun hän sanoi, että löydän uuden ystävän, niin lapsenikin nauroivat, että mistä???? Sinähän löhöät vain kotisohvalla, joten kuka sinut tulee täältä kaappaamaan? Etenkin, kun iskä on niin mustasukkainen?

Mutta muutto on tapahtunut (jota silloin en olisi uskonut suurin surminkaan) ja järvi näkyy, kun vain viitsii kämpästä ulos lähteä, mutta sen "prinssin" löytyminen ilmeisesti edellyttää muutakin, kuin paikallista kauppaa ja sielläkin harvoin.

Minulla on huonoja kokemuksia näistä ns. "harrastuspiireistä", jos sinne uusi tulee. Hyvin otetaan vastaan, mutta sitten osoittautuukin tämä "hyväveli" systeemi ja pian huomaat olevasi "se uusi".??

Siis, mistä "prinssi" hakemaan minut, jonka ennustaja lupasi ja viellä rikkaan? No en minäkään köyhätyttö ole, joten en ole alentunut edes baareihin hakemaan seuraa ja maksattamaan laskuani.

Ootellaan, ootellaan ja kuis se menikään, että kun sen piippa tuon männynlatvan tavoittaa, niin silloin laukaistaan.

• ei tule, ovi kiini kirjoitti:

Oli minullakin joku "mielen häirö", kun hakeuduin tämän Claudian vastaanotolle, siis tämä ennustaja, joka nyt tulee telkkariinkin.

Ja mitä hän ennusti? "Tulen muuttamaan johonkin, jossa on järvi lähellä"? Oletin kotitilaani, "mutta se järvi ei näy minun asuntooni", joten siis mihin?

Jätetään muut höpinät, mutta kun hän sanoi, että löydän uuden ystävän, niin lapsenikin nauroivat, että mistä???? Sinähän löhöät vain kotisohvalla, joten kuka sinut tulee täältä kaappaamaan? Etenkin, kun iskä on niin mustasukkainen?

Mutta muutto on tapahtunut (jota silloin en olisi uskonut suurin surminkaan) ja järvi näkyy, kun vain viitsii kämpästä ulos lähteä, mutta sen "prinssin" löytyminen ilmeisesti edellyttää muutakin, kuin paikallista kauppaa ja sielläkin harvoin.

Minulla on huonoja kokemuksia näistä ns. "harrastuspiireistä", jos sinne uusi tulee. Hyvin otetaan vastaan, mutta sitten osoittautuukin tämä "hyväveli" systeemi ja pian huomaat olevasi "se uusi".??

Siis, mistä "prinssi" hakemaan minut, jonka ennustaja lupasi ja viellä rikkaan? No en minäkään köyhätyttö ole, joten en ole alentunut edes baareihin hakemaan seuraa ja maksattamaan laskuani.

Ootellaan, ootellaan ja kuis se menikään, että kun sen piippa tuon männynlatvan tavoittaa, niin silloin laukaistaan.

"ei tule, ovi kiini"

Kohtuu hyvä kooste.
        Hyvä muistini sai minut muistelemaan palstaa konaisuutena, ja monine kirjoituksineen.
        Näinhän se on täällä mennyt.
        H.

• taas tätä
        hunksz kirjoitti:

"ei tule, ovi kiini"

Kohtuu hyvä kooste.
        Hyvä muistini sai minut muistelemaan palstaa konaisuutena, ja monine kirjoituksineen.
        H.

minäminäminäminäminäminäminäminä
        minäminäminäminäminäminäminäminäminä
        minäminäminäminäminäminäminäminäminäminä
        olen yksinäinen ja surullinen
        tämä ainoa mitä elämästäni jäljellä
        pitää yllä muiden vihaa ja inhoa
        minäminäminäminä

• taas tätä kirjoitti:

olen yksinäinen ja surullinen
        tämä ainoa mitä elämästäni jäljellä
        pitää yllä muiden vihaa ja inhoa
        minäminäminäminä

Voisitko olla terrorisoimatta, vaikka et pidäkään jonkun kirjoittajan kirjoittelusta.
        Tuo on todella lapsellista ja osoittaa vain että et pysty sulattamaan erillaista kirjoittajaa.

• taas tätä
        babegoya kirjoitti:

Voisitko olla terrorisoimatta, vaikka et pidäkään jonkun kirjoittajan kirjoittelusta.
        Tuo on todella lapsellista ja osoittaa vain että et pysty sulattamaan erillaista kirjoittajaa.

Sanoin mikä tuota kirjoittajaa vaivaa. Se sopii erittäin hyvin tämän ketjun aiheeseen. Hän on perinteinen koulukiusaaja, tottunut hakemaan huomionsa samalla tavalla pikkupojasta asti ja aina tyhmimmät häntä yllyttävät.

• taas tätä kirjoitti:

Sanoin mikä tuota kirjoittajaa vaivaa. Se sopii erittäin hyvin tämän ketjun aiheeseen. Hän on perinteinen koulukiusaaja, tottunut hakemaan huomionsa samalla tavalla pikkupojasta asti ja aina tyhmimmät häntä yllyttävät.

"taas tätä"'

Tulikohan kirjoitusvirhe?

Unohtuiko "minunmielestäni" ? :)

H.

• taas tätä kirjoitti:

Sinäkö oikeasti tiedät mikä on jonkun kirjoittajan elämäntilanne, vai oletatko vain?
        Enhän minä mistään mitään tiedä, ehkä tunnet hänet paremminkin.

Oma ajatukseni on että on aika tylsää jos joku koittaa torpata toisen ihmisen kirjoittelun.
        Mietin mielessäni mikä oikeuttaa olemaan poliisina palstalla ?
        Estämään toista kirjoittajaa ?

• ovi kiini
        hunksz kirjoitti:

"ei tule, ovi kiini"

Kohtuu hyvä kooste.
        H.

Kiitos muistisi, joka ylittää jopa Korpin. Molemmat yritätte jotain hakusia "puskien" kanssa.

Toinen teistä todistaa, että tästä on jo kirjoitettu ja toinen arkistoi kaikki "kirjailijan taidoillaan" uutta kirjaansa varten.

Toivotavasti kirja ei ole kopio "Enkeli Elisasta", joka olisi ehkä nimellä "Musta surma, Suomi24.fi" palstoilta????

Ei minua haittaa, että tunistaisit minut, mutta usein on mielipiteemme erilaiset, joten konfikleita tapahtuu. Yritetään ystävyydellä ja myös perusteluilla selvitellä, "mikä mättää".

Onko se Sinun ansiosi, että tänne on alettu kaivaa joitain "aatamin aikuisia" juttuja??? Sittempähän et voi toistaa;"tästä on jo juteltu"???

Kuka hiivatti muistaa, jos olet jo joskus 50-v palstalla keskustellutkin ja ota huomioon, että meitä 60 tulee uusina palstalle.

Minusta on ainakin aivan surkeaa Sinun kommenttisi, kun itse yritän saada meidän vanhuksia tänne nettimaailmaan ja tänne palstalle.

• ovi kiini kirjoitti:

Kiitos muistisi, joka ylittää jopa Korpin. Molemmat yritätte jotain hakusia "puskien" kanssa.

Toinen teistä todistaa, että tästä on jo kirjoitettu ja toinen arkistoi kaikki "kirjailijan taidoillaan" uutta kirjaansa varten.

Toivotavasti kirja ei ole kopio "Enkeli Elisasta", joka olisi ehkä nimellä "Musta surma, Suomi24.fi" palstoilta????

Ei minua haittaa, että tunistaisit minut, mutta usein on mielipiteemme erilaiset, joten konfikleita tapahtuu. Yritetään ystävyydellä ja myös perusteluilla selvitellä, "mikä mättää".

Onko se Sinun ansiosi, että tänne on alettu kaivaa joitain "aatamin aikuisia" juttuja??? Sittempähän et voi toistaa;"tästä on jo juteltu"???

Kuka hiivatti muistaa, jos olet jo joskus 50-v palstalla keskustellutkin ja ota huomioon, että meitä 60 tulee uusina palstalle.

Minusta on ainakin aivan surkeaa Sinun kommenttisi, kun itse yritän saada meidän vanhuksia tänne nettimaailmaan ja tänne palstalle.

"ovi kiini"

Oikeastansa se ei ole Kiniini, eikä kiini, vaan kiinni.
        Mutta mitäpä tuosta.
        Ilman osoitetta tuntuu kommentti kohdistuvan aloittajaan, vaikka se tuntuukin minusta kotoiselta.

Kuten varmaan olet huomannutkin, korppis kertoi olevansa täällä siksi, että oppisi kirjoittamaan.
        Tuen mielelläni hänen pyrkimystään.
        Vaan on hän tarttunut jo toiseen käteen, joten turha on häitämme odotella.
        Ja turhaa on minua käyttää keppihevosena, tai aasinsiltana hänen mollaamiseensa.

Totta on, että minä olen masentanut montakin kirjoituksillani, ja niin ovat olleet he pakotetut, kykenemättämyydessään, kaivelemaan vanhoja kupeita.

Kaltaisemme vanhukset ovat aina tervetulleita seuraani.

"kunhan elo ei anna vielä huolta,
        ei aihetta alkaa kuolta"

H.

• ovi kiini, kiinni
        hunksz kirjoitti:

"ovi kiini"

Oikeastansa se ei ole Kiniini, eikä kiini, vaan kiinni.
        Mutta mitäpä tuosta.
        Ilman osoitetta tuntuu kommentti kohdistuvan aloittajaan, vaikka se tuntuukin minusta kotoiselta.

Kuten varmaan olet huomannutkin, korppis kertoi olevansa täällä siksi, että oppisi kirjoittamaan.
        Tuen mielelläni hänen pyrkimystään.
        Vaan on hän tarttunut jo toiseen käteen, joten turha on häitämme odotella.
        Ja turhaa on minua käyttää keppihevosena, tai aasinsiltana hänen mollaamiseensa.

Totta on, että minä olen masentanut montakin kirjoituksillani, ja niin ovat olleet he pakotetut, kykenemättämyydessään, kaivelemaan vanhoja kupeita.

Kaltaisemme vanhukset ovat aina tervetulleita seuraani.

"kunhan elo ei anna vielä huolta,
        ei aihetta alkaa kuolta"

H.

hunksz
        Saaperin saivartelija. Anna minun kirjoitta kiini, sydämmen ja manssikka, koska ymmärrät hyvin kirjoitukseni kuitenkin.

Minustakin olisi voinut tulla "kirjailija" ja sen vain muistan tuosta oikeinkirjoituksesta, että tekijä on j:llä, eikä sialla!!

Eihän siihen sydämeen mukamas mahdu kahta ämmää, mutta kun käytännössä niitä tuntuu mahtuvan viellä enemmän, mitä näihin keskusteluihin on luottamista.

Aina olen ollut huono suomen kieliopissa ja käsialanikin oli vitosen luokkaa. Kirjoittamaankin olen ollut saamaton, sillä edelleen on tallessa äidille lähettämä , siskoni kirjoittama kirje, jossa minun lisäys oli vain. "lukekaa se edellinen kirje"?? Edellisessäkään ei ollut yhtään minun kuulumisia, ...paitsi siskoni kirjoittamia....vääristeltyjä!!!

Nyt olisi aikaa kirjoitella, mutta kun sinä tyrmäät kaikki. Miksi? No harvemmin minun, koska en paljon kirjoittele, mutta sitäkin enemmän lueskelen. Aamuhan on aivan pilalla, jos ei löydy jotain yöllisiä uteluita, kuinkas teillä siellä sängyssä jyllää? Lauantai olikin niin surkuhupaisa kysymyksineen ja oletin, että sama henkilö oli tehtaillut ne.

Olihan siellä sitten näitä vanhoja aloituksia ala´"kuinka tyrehdytän verenvuodon", tai "onko tämä myrkyllinen sieni"vuodelta 2002??? Kysyjä on kyllä kuollut, jos ei itse ole keksinyt ratkaisua.

• Minä teen nyt poikkeuksen, laitan musiikkia aloitukseen johon se ei kuulu.
      Olkoon tämä vastaus kaikille kaipaaville, mä olin tollanen nuori:

http://www.youtube.com/watch?v=X6Bdi_rTSig

Vanhusta on turha kaivata, rehellisyyttä kylläkin, silloin ei sydänveri vuoda hukkaan.
      Jokainenhan teistä haluaa olla A.Samulin tai Mehu-Janne.

H.

• taas tätä

kai koko päivän ja elämän

• taas tätä kirjoitti:

kai koko päivän ja elämän

"taas tätä"

Oikeastaan rakkausrunot kuuluvat ihan toisille palstoille, mutta olkoon, kun se koskee minua.
        Minä suloinen ressukka kun en raaski poistaa mitään, en raasujakaan.

Anna nyt kuitenkin arvoa heille, jotka sinuakin paljon kiinnostavat, jookos?

H.

• taas tätä
        hunksz kirjoitti:

"taas tätä"

Oikeastaan rakkausrunot kuuluvat ihan toisille palstoille, mutta olkoon, kun se koskee minua.

H.

koska jos en koko ajan toistelisi sitä olisin kai jo kuollut
        kuten kaikki muut jo väittävät

• onnittele edes
        hunksz kirjoitti:

"taas tätä"

H.

hunkzs

Haluaisin mielipiteesi tuosta toivomastani kappaleesta maarinan (1) musiikki ketjuun.

Samalla voit tietenkin onnitella, koska pian siirryn seuraavalle palstalle, mikä ei todellakaan ole ihanuus!

Olen käynyt jo kurkkailemassa siellä, niin riidat ovat vähäiset täällä, mitä on seuraavalla.

TIMO SOINI on heidän "jumala", joka pelastaa. Hallelujaa, sanoi mustalainen.

• onnittele edes kirjoitti:

hunkzs

Haluaisin mielipiteesi tuosta toivomastani kappaleesta maarinan (1) musiikki ketjuun.

Samalla voit tietenkin onnitella, koska pian siirryn seuraavalle palstalle, mikä ei todellakaan ole ihanuus!

Olen käynyt jo kurkkailemassa siellä, niin riidat ovat vähäiset täällä, mitä on seuraavalla.

TIMO SOINI on heidän "jumala", joka pelastaa. Hallelujaa, sanoi mustalainen.

"onnittele edes"

Noh, onneksi olkoon, alat päästä pois tästä murheenlaaksosta.
        Palstallakin pääset vaihtamaan kanavaa.

Harju ja Pöntinen, ovat minulle tuntemattomia suuruuksia, Ruonansuun suuruden olen huomannut.
        Monta klassikkoa on hän sanoittanut uudelleen, vaan ei ole yhtään luonut.
        N.12V. sitten, baarikärpäseni lakkasi lentämästä.
        Siihen asti se oli aina yhtä Poutapilvissä lentämistä, muutenhan en olisi mennyt.
        "ystävä"- lauma ihaili ja taputti Karaoke-esityksilleni.
        Pari kuuluisuuttakin hurrasi, neljästä on enää yksi elossa.
        Joo, muutto Stadin periferiaan ei enää kauheasti innosta Baari matkailuun, Hagiksessa oli heti inessä kun astui ulko-ovesta ulos, joskus jopa Koti-ovestaan astuessä, usein joku juoppo örisi porras-tasanteella.
        Ja minä olen sata-varma, että ikä-ryhmäni on suurimmaksi osaksi jo lentänyt taivaan tuuliin, tai sairaalan lakanoihin Hagiksesta.
        Ja olisi tuskallista mennä hieltä haisevaan duunari-Metroon hakattavaksi.
        Täältä Itä-Suomesta sinne ajelevat niin monet Khat-hakkaajatkin.
        Eläköön Soini!
        Mutta vain, jos viisaat radikaalit haluavat.

H.

• Mikä sinua sitten vaivaa ?

Jos ihminen on terve, on hänellä kaikki mahdollisuudet lähteä etsimään sitä mahdollista elämänkumppania.

Ei sinun tarvitse kuin astua kodistasi ulos ja näet ihmisiä jotka katsovat sinua kaihoten, miehiä ja naisia.

Niitä tapaa kaupoissa, kaupungeissa, monissa muissakin miljööissä.Matkoilla.

Maailma on täynnä yksinäisiä ihmisiä.Kaikki mitä tarvitset, on rohkeus mennä rupattelemaan yksinäisen ihmisen kanssa.

Heippa, "babegoya"!

ja kiitos kommnetista!

Ehdin ennenkuin lähden tapaamaan kahvilaan yhtä yksinäistä vastata Sinulle.

Asia ei tietenkään minulle kuulu, ja kun et sitä itse tuonut esiin.
        Mutta kuitenkin kysyn, kun kiinnostaa, että mikä on oma tilanteesi? Oletko hyvässä vakiparisuhteessa? Vai etkö muuten vaan etsi omaa kultaa?

Nimittäin neuvosi kuulostavat - anteeksi vaan - sellaisen kirjoittamilta, joka ei ole etsinyt tässä iässä ainakaan läheistä rakasta ihmistä.
        Noin helppoahan se teoriassa on ja noin helppoahan sen voisi kuvitella laivalla myrskyssä seilaamisenkin maalta katsoen olevan. Kyllä sitä maalla ollaan viisaita, kun merellä vahinko sattuu, sanottiin ainaskin ennen vanhaan.

Vaan ei se ole helppoa.

• :´( kirjoitti:

Heippa, "babegoya"!

ja kiitos kommnetista!

Mutta kuitenkin kysyn, kun kiinnostaa, että mikä on oma tilanteesi? Oletko hyvässä vakiparisuhteessa? Vai etkö muuten vaan etsi omaa kultaa?

Nimittäin neuvosi kuulostavat - anteeksi vaan - sellaisen kirjoittamilta, joka ei ole etsinyt tässä iässä ainakaan läheistä rakasta ihmistä.
        Noin helppoahan se teoriassa on ja noin helppoahan sen voisi kuvitella laivalla myrskyssä seilaamisenkin maalta katsoen olevan. Kyllä sitä maalla ollaan viisaita, kun merellä vahinko sattuu, sanottiin ainaskin ennen vanhaan.

Vaan ei se ole helppoa.

Hei vaan :(
        Oma elämäntilanteeni ei kuulu palstalle, ettet te sillä tiedolla mitään tee.
        Miten voit ajatella että puhuisin teoriassa ? Kuka elää elämää teoriassa ;)

Oma ajatukseni on, että ei sitä parisuhdetta löydä kotona makaamalla ja netissä valittamalla, vaan pitää lähteä sinne missä ihmiset elävät elämää.

Oma kokemukseni oli eilisestä, että jopa kaupan parkkipaikalla sain kiinnostuneita silmäyksiä, pukatessani ostoskärryjä autoani kohti.
        Niistä olisi voinut jotain poikia jos niin olisin halunnut.

Elämä on ja se kiehuuu ympärillä jos lähtee sinne missä ihmisiä yleensä tapaa. On oma valinta mitä haluaa ?

• bessie*

Heippa, "babegoya"!

ja kiitos kommnetista!

Vaan ei se ole helppoa.

Tietenkään se ei ole helppoa, etenkään meidän ikäisillemme.

Sitä mieltä olen, että tuttavia on helppo löytää noista paljon ehdotelluista harrastuksista ja järjestöistä yms.. Kauppareissuilla vähän epätodennäköisempää, mutta miksei sieltäkin.

Parisuhde kun on haaveissa, niin kannattaa varmaan liikkua myös sellaisessa ympäristössä, jossa todennäköisimmin kohtaa kumppania etsiviä, edellä mainittujen paikkojen lisäksi. (En kyllä itse edes aloittaisi mitään harrastus- tai järjestötouhua miehen löytääkseni.)

Tässä iässä helposti tuntuu, että nyt on kiire. Parempi on kuitenkin odottaa niin kauan, että mahdolliset "surutyöt" on tehty ja kuva entisestä rakastetusta haalistunut.
        Kun vielä on tunteita entistä kohtaan, niin ei pysty mitenkään syttymään uudesta ja tulee ehkä sivuuttaneeksi ja torjuneeksi sellaisen ihmisen, johon "normaalissa" mielentilassa olisi voinut rakastua.

• tunnista minut?
        bessie* kirjoitti:

Tietenkään se ei ole helppoa, etenkään meidän ikäisillemme.

Sitä mieltä olen, että tuttavia on helppo löytää noista paljon ehdotelluista harrastuksista ja järjestöistä yms.. Kauppareissuilla vähän epätodennäköisempää, mutta miksei sieltäkin.

Parisuhde kun on haaveissa, niin kannattaa varmaan liikkua myös sellaisessa ympäristössä, jossa todennäköisimmin kohtaa kumppania etsiviä, edellä mainittujen paikkojen lisäksi. (En kyllä itse edes aloittaisi mitään harrastus- tai järjestötouhua miehen löytääkseni.)

Tässä iässä helposti tuntuu, että nyt on kiire. Parempi on kuitenkin odottaa niin kauan, että mahdolliset "surutyöt" on tehty ja kuva entisestä rakastetusta haalistunut.
        Kun vielä on tunteita entistä kohtaan, niin ei pysty mitenkään syttymään uudesta ja tulee ehkä sivuuttaneeksi ja torjuneeksi sellaisen ihmisen, johon "normaalissa" mielentilassa olisi voinut rakastua.

bessie*
        Hyvin huomioit tuon tunteen entistä kohtaan. Ainakin minulla on edes pienimmänkin ystävyyden suhteen tuo vertaus siihen entiseen, jonkinlainen este, sillä en voi hyväksyä lihavaa ja liian puheliasta miestä.

Joskus työpaikalla oli joku testi; "ketä ottaisit autiolle saarelle mukaasi työkavereista"??? Meillä oli vain yksi mies, saamattoman hiljainen, mutta suulaat naiset jätin pois, jonka perustelin sillä, että minä en saa suunvuoroa heiltä ja apua heistä ei ole mihinkään, koska mielestäni he olivat juuri sellaisia uusavuttomia, jotka olisivat valittaneet WC-paperin puutteesta autiolla saarella??

Aloittajalle voisinkin heittää "pallon" siitä, että voisi meitä valistaa, oliko yhtään apua yksinäisyyteen? Tuliko mieleen nyt itselle, kuinka voisi päästä pois yksinäisyydestä ja antaa vinkkejä, mikä mahdollisesti auttoi sinua? Meitähän tuntuu täällä olevan "laidasta laitaan", kuten myös ylimielisiä kirjoittajia, jotka ei tunne yksinäisyyttä, koska heidän ystävyys?? (kyseenalainen) on roikkua täällä ympäri vuorokauden.

Onhan sekin hupi, kun yrittää arvailla näitä ns. puskia, kuka on kukin, joka mahdollisesti kirjoittaakin mukamas rekatun nimpparin sijasta "puskasta"??

Mutta mitä se hyövää moittia siitä, jos kirjoittajalla onkin asiaa, siis mielipide aloitukseen?

Koska itsen en ole rekattu, niin olen kyllä omaksunut matkia joidenkin erikoisia sanontoja, jotka pian "tunnistetaan"..tiedetään, tiedetään...!!!! ja asia unohtuu, mistä oli puhe aloituksessa.???

tunnista minut? kirjoitti:

bessie*
        Hyvin huomioit tuon tunteen entistä kohtaan. Ainakin minulla on edes pienimmänkin ystävyyden suhteen tuo vertaus siihen entiseen, jonkinlainen este, sillä en voi hyväksyä lihavaa ja liian puheliasta miestä.

Joskus työpaikalla oli joku testi; "ketä ottaisit autiolle saarelle mukaasi työkavereista"??? Meillä oli vain yksi mies, saamattoman hiljainen, mutta suulaat naiset jätin pois, jonka perustelin sillä, että minä en saa suunvuoroa heiltä ja apua heistä ei ole mihinkään, koska mielestäni he olivat juuri sellaisia uusavuttomia, jotka olisivat valittaneet WC-paperin puutteesta autiolla saarella??

Aloittajalle voisinkin heittää "pallon" siitä, että voisi meitä valistaa, oliko yhtään apua yksinäisyyteen? Tuliko mieleen nyt itselle, kuinka voisi päästä pois yksinäisyydestä ja antaa vinkkejä, mikä mahdollisesti auttoi sinua? Meitähän tuntuu täällä olevan "laidasta laitaan", kuten myös ylimielisiä kirjoittajia, jotka ei tunne yksinäisyyttä, koska heidän ystävyys?? (kyseenalainen) on roikkua täällä ympäri vuorokauden.

Onhan sekin hupi, kun yrittää arvailla näitä ns. puskia, kuka on kukin, joka mahdollisesti kirjoittaakin mukamas rekatun nimpparin sijasta "puskasta"??

Mutta mitä se hyövää moittia siitä, jos kirjoittajalla onkin asiaa, siis mielipide aloitukseen?

Koska itsen en ole rekattu, niin olen kyllä omaksunut matkia joidenkin erikoisia sanontoja, jotka pian "tunnistetaan"..tiedetään, tiedetään...!!!! ja asia unohtuu, mistä oli puhe aloituksessa.???

"tunnista minut?"

Sinua en kykene tunnistamaan, kun en ole siihen palstakyttäyslajiin perehtynyt.

Kopin otan heittämästäsi pallosta.

Kyllä auttoi. Jo hämmästys kommenttien määrästä ja muiden samoista kokemuksista antoi tunteen, etten ole yksin. Ahdistuneena ja itku silmässä kirjoitin aloituksen. Se oli aito, alaston tuskanhuuto. Jo yksinäisyytensä ja surullisuutensa tunnustaminen auttoi.

Edellä kirjoitit "Ainakin minulla on edes pienimmänkin ystävyyden suhteen tuo vertaus siihen entiseen, jonkinlainen este"
        Minulla on tuota samaa taipumusta mutten ole aiemmin sitä tullut ajatelleeksi.

• surkeena baariin?..

"tunnista minut?"

Sinua en kykene tunnistamaan, kun en ole siihen palstakyttäyslajiin perehtynyt.

Kopin otan heittämästäsi pallosta.

Kyllä auttoi. Jo hämmästys kommenttien määrästä ja muiden samoista kokemuksista antoi tunteen, etten ole yksin. Ahdistuneena ja itku silmässä kirjoitin aloituksen. Se oli aito, alaston tuskanhuuto. Jo yksinäisyytensä ja surullisuutensa tunnustaminen auttoi.

Edellä kirjoitit "Ainakin minulla on edes pienimmänkin ystävyyden suhteen tuo vertaus siihen entiseen, jonkinlainen este"
        Minulla on tuota samaa taipumusta mutten ole aiemmin sitä tullut ajatelleeksi.

:`(, jonka ei tarvitse minua edes tunnistaa, niin tänään vasta avasin taas koneeni ja eikös`vain, siellähän "killuu" joku välilehti ja se Ruonansuun laulu, josta en nyt taida päästä eroon millään ja nyt ei todellakaan naurata tai laulata.

Ei pitäisi meikämummon mennä klikkailemaan toimintoja, joita ei ymmärrä. Yritin siis laittaa sitä soimaan jatkuvasti, kuten oli minun vanhalla koneella, jossa sain laitettua ns. soittolistan!!:::!?! taisikin olla CD-levy, joka sen salli!!? Mutta tässä ei toimi CD- toiminto, tai vaatisi ilmeisesti jonkun "asennuksen"???!

Mutta tällaisessa se aika kuluu. Ei ehdi hakemaan sitä "sydänystävää", sillä minun kaverit taitavat olla siellä tietsikka- ja autokorjaamolla.

Kyllä "entinen" on mielessä, sillä auton hän osaisi korjata, mutta tietsikasta hän oli kovin mustasukkainen; "siellä vain nu..itaan" tyyliin. Hieman mieli muuttui, kun näytin kuvia hänen edesmenneestä isästään.

Mutta olipa tästäkin kirjoituksesta hyötyä, sillä aloin etsimään CD-levyjäni ja löysinkin "rikki menneen" koneeni Elisan Laajaksita "Käyttö ja asennusohjeet, joita olisi tarvittu jo....herraties milloin. Aina olen maksanut kuitenkin laskuni "korjauksista" ja kallein olikin Elisan mokkulaan liittyminen..vai mikä se oli...lasku oli kuitenkin noin 200,€ ja soitetut puhelut saman verran.

Mutta mikäs meillä eläkeläisillä on hätä, kun rahat riittää, ainakin toistaiseksi. Kirjoittele minulle lisää, ilman tuon H-hunkzin kommentteja noteeramatta.

surkeena baariin?.. kirjoitti:

:`(, jonka ei tarvitse minua edes tunnistaa, niin tänään vasta avasin taas koneeni ja eikös`vain, siellähän "killuu" joku välilehti ja se Ruonansuun laulu, josta en nyt taida päästä eroon millään ja nyt ei todellakaan naurata tai laulata.

Ei pitäisi meikämummon mennä klikkailemaan toimintoja, joita ei ymmärrä. Yritin siis laittaa sitä soimaan jatkuvasti, kuten oli minun vanhalla koneella, jossa sain laitettua ns. soittolistan!!:::!?! taisikin olla CD-levy, joka sen salli!!? Mutta tässä ei toimi CD- toiminto, tai vaatisi ilmeisesti jonkun "asennuksen"???!

Mutta tällaisessa se aika kuluu. Ei ehdi hakemaan sitä "sydänystävää", sillä minun kaverit taitavat olla siellä tietsikka- ja autokorjaamolla.

Kyllä "entinen" on mielessä, sillä auton hän osaisi korjata, mutta tietsikasta hän oli kovin mustasukkainen; "siellä vain nu..itaan" tyyliin. Hieman mieli muuttui, kun näytin kuvia hänen edesmenneestä isästään.

Mutta olipa tästäkin kirjoituksesta hyötyä, sillä aloin etsimään CD-levyjäni ja löysinkin "rikki menneen" koneeni Elisan Laajaksita "Käyttö ja asennusohjeet, joita olisi tarvittu jo....herraties milloin. Aina olen maksanut kuitenkin laskuni "korjauksista" ja kallein olikin Elisan mokkulaan liittyminen..vai mikä se oli...lasku oli kuitenkin noin 200,€ ja soitetut puhelut saman verran.

Mutta mikäs meillä eläkeläisillä on hätä, kun rahat riittää, ainakin toistaiseksi. Kirjoittele minulle lisää, ilman tuon H-hunkzin kommentteja noteeramatta.

"surkeena baariin?."
        "Mutta olipa tästäkin kirjoituksesta hyötyä, sillä aloin etsimään CD-levyjäni ja löysinkin "rikki menneen" koneeni Elisan Laajaksita "Käyttö ja asennusohjeet, joita olisi tarvittu jo....herraties milloin."

On palstan lukemisesta hyötyä. Saa virikkeitä ja tietoakin. Minulle oli hyötyä ketjusta "Tiedätkö sanoa lonkalta mikä on nettiliittymäsi nopeus?"
        Olen tehnyt sopimuksen muutama kuukausi sitten operaattorin kanssa, että nostavat nettiliittymäni nopeuden 1 megasta kymmeneen. Tekstari tuli silloin, että nostettu on. Yksi laskukin korotetusta ehti jo tulla ja maksettu on. Olen ihmetellyt, kun yhtä hidas tuntuu edelleen olevan. Testasin aiemminkin ja vain 1 Mt näytti vaan en silloin saanut aikaiseksi yhteydenottoa operaattoriin. Nyt testasin em. ketjussa olleen linkin testillä. Ja soitin operaattorille. Vikaa oli. Korjasivat samana päivänä. Nyt on nopeeta entiseen verrattuna. Ja mikä parasta maksamani turha lasku hyvitetään seuraavassa.
        On tämä 60 hyödyllinen palsta!

Tapasin livenä just äsken yhden miehen, johon olen tutustunut netissä keskustellen.
      Piristi mieltä kyllä. Sekä uuden, rauhallisen ja jopa minusta kiinnostuneen ihmisen kohtaaminen että kahvi ja varsinkin sateen raikastamassa tuulisessa syysilmassa kävely.
      Hänestä ei tule minulle Hän, mutta mukava tuttavuus muutoin on.
      Toivottavasti hän ei odota liikaa minusta ja sitten joudu pettymään.
      Näin se usein menee: toinen olisi kiinnostunut mutta toinen ei. Milloin mä silloin ei hän tai sitten toisinpäin.

• Pirre*

Siis, turhaa valitustako vain, ystävän puute ja yksinäisyys...

Pirre* kirjoitti:

Siis, turhaa valitustako vain, ystävän puute ja yksinäisyys...

"Pirre*"

"Läheistä rakasta ihmistä ei löydy." kirjoitin aloituksessa.

Tarkoittaako rakas läheinen ihminen on samaa kuin ystävä?
        Kyllä kai joskus. Muttei aina. Minä nyt tarkoitan kuitenkin parisuhdetta.

Turhaa valitus toki aina on.
        Mites se menikään Kaarlo Kramsun runo:
        "Niin kauan huolta nähdä saa
        kuin tahtoo sitä kantaa.
        Ken vaivojansa vaikertaa
        on vaivojensa vanki,
        ei oikeutta maassa saa,
        ken itse sit’ ei hanki."

• nämä tunetaan, heh

älä valehtele, kukaan ei usko sun juttujasi, sun on vaikea tunnustaa että olet tullu vanhaksi ja rupshtanu vähemmän kauniisti,
      mielikuvitus tekee tepposia, heh,

• .-

Hyvä ihminen näkee nahkaa syvemmälle.
        Vanhaksi tulee vain elämän lahjan saaneena.

"nämä tunetaan, heh"

Heh, heh vaan sullekin - "tunetaan" :)

Kirjoittamani ovat tosia. Mutta miehetkin vanhenevat. Ja jotkut miehistäkin - ihme kyllä - jopa ymmärtävät sen. Heille kelpaa samanikäinen ja ikäisensä näköinen nainen.

Tuo on kyllä taivahan tosi, että olen tullut vanhaksi = oman ikäisekseni.
        Ihmettelin vasta otetuissa valokuvissa itseäni. Miten läski olen ja vanhan näköinen. Olin nuorempien seurassa niissä.
        Aamupesulla kylppärin peilistä on minua katsonut ystävällisesti hymyilevä ja ihan mukiinmenevän näköinen naisimmeinen. Eikä lihavakaan.
        Niinpä otin peilin kautta kuvia itsestäni, jotta saan oikein ajan kanssa tarkastella. Ja tosi on. Vanhan ja läskin näköinen olen, vaikka olen normaalipainoinen. Mitenkähän laiha sitä pitäisi olla, jotta näyttäisi hoikalta. Lihaksiakaan ei näy. vaikka jumppaan ja lenkkeilen. Jos palleaa ei pinnistä henkeään pidätellen, niin makkara siinä pullistelee.

• .......hiii

jooo, ja tissit roikkuu polvissa, on nähty,,,

".......hiii"

Äitisikö näit?

• bessie*

".......hiii"

Äitisikö näit?

Ihmetyttää, että joku viitsii 60 - 70 ikäisille tarkoitetulla palstalla tyyliin .......hiii
        kirjoitella roikkuvista tisseistä?
        Tissejä on monenlaisia, myös nuoremmilla. Vanhemmiten tietenkin myös rinnat veltostuvat, sehän on aivan luonnollista.

"jooo, ja tissit roikkuu polvissa, on nähty,,,"
        Kovin yksinkertaiselta, etten sanoisi heikkolahjaisen ja ihmisiä ja elämää näkemättömän tekstiltä tuollainen minun mielestäni vaikuttaa, provonakin.

Polviin asti roikkuvista en ole varma, mutta jos nyt jonkun rintoihin yleensä huomiota kiinnitän, niin ei se aivan varmasti ole vanhemman naisen riippuvat rinnat, se nyt kuitenkin on niin luonnollinen ta tavallinen näky.

.

• voe voe ;(
        bessie* kirjoitti:

Ihmetyttää, että joku viitsii 60 - 70 ikäisille tarkoitetulla palstalla tyyliin .......hiii
        Tissejä on monenlaisia, myös nuoremmilla. Vanhemmiten tietenkin myös rinnat veltostuvat, sehän on aivan luonnollista.

Kovin yksinkertaiselta, etten sanoisi heikkolahjaisen ja ihmisiä ja elämää näkemättömän tekstiltä tuollainen minun mielestäni vaikuttaa, provonakin.

Polviin asti roikkuvista en ole varma, mutta jos nyt jonkun rintoihin yleensä huomiota kiinnitän, niin ei se aivan varmasti ole vanhemman naisen riippuvat rinnat, se nyt kuitenkin on niin luonnollinen ta tavallinen näky.

.

säälittää sun yksioikoisuutesi ja tosikkomaisuutesi.

• ?
        voe voe ;( kirjoitti:

Onko sinun satumaailmassasi realismi tuntematon?

• voe voe ;(
        ? kirjoitti:

Onko sinun satumaailmassasi realismi tuntematon?

Realistillakin voi olla huumorintajua, pässiellä ei ole.

• bessie* kirjoitti:

.

"bessie*"

Usein, aamuisin tulee vilkaistua palstaa jossa on paljon rintoja, ihan sillee.
        Se auttaa laskemaan tahattoman stondiksen.
        Siellä on niitä säkillisiä, ja useimmat säkkejä.
        En minä vanhuksia halua moittia, mutta säälin nuoriakin, monet heistä haluavat muuttua.
        Mutta tässä iässä toivoisi useasti, että äidinmaitovastike olisi keksitty aikaisemmin.
        Paljon aikaisemmin.
        Minä olen suht' koht' pienikourainen eikä minulla ole Marja-haraakaan.
        Miksiköhän Thaimaalais-neitosilla on?

H.

• ?
        voe voe ;( kirjoitti:

Realistillakin voi olla huumorintajua, pässiellä ei ole.

Jokaisella on huumoria, toisilla vain erilaista. Joku nauraa Jim Carreylle, moni ei.

• bessie*
        voe voe ;( kirjoitti:

Älä sinä minua sääli, "voe voe"

Älä ainakaan minulle itse kuvittelemiesi ominaisuuksien perusteella...

On huumoria, joka sopii parhaiten muualle kuin ikärajattuun, kirjoitettuun ympäristöön.

Vitsikkäät, mukavitsikkäät tai inhorealistiset kirjoittelut vanhenevista tai vanhoista ihmisistä eivät yleensä minua miellytä. Ja huom!, minua henkilökohtaisesti ne eivät loukkaa, olen täysin sovussa vanhenevan kehoni kanssa.
        Täsmälleen oikeaan tilanteeseen kytkeytyen ja hyvin esitettynä saatan tämän tapaisillekin "vitseille" nauraa, elleivät nyt tuhat kertaa kuultuja kuluneita ole.

bessie* kirjoitti:

Älä sinä minua sääli, "voe voe"

Älä ainakaan minulle itse kuvittelemiesi ominaisuuksien perusteella...

On huumoria, joka sopii parhaiten muualle kuin ikärajattuun, kirjoitettuun ympäristöön.

Vitsikkäät, mukavitsikkäät tai inhorealistiset kirjoittelut vanhenevista tai vanhoista ihmisistä eivät yleensä minua miellytä. Ja huom!, minua henkilökohtaisesti ne eivät loukkaa, olen täysin sovussa vanhenevan kehoni kanssa.
        Täsmälleen oikeaan tilanteeseen kytkeytyen ja hyvin esitettynä saatan tämän tapaisillekin "vitseille" nauraa, elleivät nyt tuhat kertaa kuultuja kuluneita ole.

Niinpä!

"voe, voe" ei ymmärrä, että kirjoittamaani itseironiseen kommenttiin läskeistäni ja vanhuudestani olisi tullut vastata itseironialla. Ei minun ja muiden vanhojen naisten pilkkaamisella.

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

Usein, aamuisin tulee vilkaistua palstaa jossa on paljon rintoja, ihan sillee.
        Se auttaa laskemaan tahattoman stondiksen.
        Siellä on niitä säkillisiä, ja useimmat säkkejä.
        En minä vanhuksia halua moittia, mutta säälin nuoriakin, monet heistä haluavat muuttua.
        Mutta tässä iässä toivoisi useasti, että äidinmaitovastike olisi keksitty aikaisemmin.
        Paljon aikaisemmin.
        Minä olen suht' koht' pienikourainen eikä minulla ole Marja-haraakaan.
        Miksiköhän Thaimaalais-neitosilla on?

H.

Ainoa, minkä uskon sinulla tahattomasti stondaavan on järki.

On siinä mulla kanssasisar, voi hyvänen aika!

• pyrstöpystyssä

Ruikuttajat ottavat aina oman paikkansa. Kuulut heihin. Eipä näytä olevan mitään ongelmia, kunhan ruikuttelet sillä välin, kun miehiä tapailet.

"pyrstöpystyssä"

On tämä vaikeaa!

Toiset sanovat, ettei kukaan kotoa tule noutamaan mua. Että lähde ulos tapaamaan ihmisiä.

Sitten, kun menen, niin taas menee väärin.

Ole tässä sitten teille mieliksi :)

"pyrstöpystyssä"

Jos Sinua yhtään lohduttaa, niin voin kertoa, ettei tämänkään miehen tapaaminen yhtä juhlaa ole. Sen verran nörtti olen, että olen saanut selville hänen poistaneen edellisen nikkinsä ja nyt juuri tällä hetkellä touhuaa onlinessa treffipalstalla kuten on tehnyt koko viikonlopun - tämän aamupäivänkin ennen tapaamistamme. Sanoi minulle, ettei siellä aikaansa kuluta.
        Minä en häntä treffipalstalla kohdannut, koska en sellaisessa touhussa ole mukana. (Nyt varmaan joku sanoo, että sinnekin minun pitää mennä. Ja sitten toinen, ettei saa mennä.)

"pyrstöpystyssä"

Jos Sinua yhtään lohduttaa, niin voin kertoa, ettei tämänkään miehen tapaaminen yhtä juhlaa ole. Sen verran nörtti olen, että olen saanut selville hänen poistaneen edellisen nikkinsä ja nyt juuri tällä hetkellä touhuaa onlinessa treffipalstalla kuten on tehnyt koko viikonlopun - tämän aamupäivänkin ennen tapaamistamme. Sanoi minulle, ettei siellä aikaansa kuluta.
        Minä en häntä treffipalstalla kohdannut, koska en sellaisessa touhussa ole mukana. (Nyt varmaan joku sanoo, että sinnekin minun pitää mennä. Ja sitten toinen, ettei saa mennä.)

Lisään vielä, että sen miehen profillissa on valehtelu se asia, jota hän inhoaa.

• Lorena*

Vähän niinkuin lohdukkeeksi voi kuunnella laulua, Yksinäinen ei unta saa.
      Joskus uneen pääsy on tipotiessään mutta aina on uusi päivä perempana koittanut tarjonnut uusia seikkailuja..

http://www.youtube.com/watch?v=5v4Aj795C5c

• köyhä mut ei kipee

Aikuistunut lapsi on omillaan, omaisuutta ei ole ja käyttörahaakin niukast kun ei tuo työmarkkinatuki runsas ole, terveyttä kyllä piisaa, eikä niitä läheisiäkään juuri ole, sydänystävästä puhumattakaan. Rupsahtanutkin jo vähän olen ja kun nuo kaikki niputetaan, niin en enää kuvittelekaan rakasta löytäväni, se on jo tullut ilmi hyvinkin tämän 20 vuoden yksinolon aikana. Seksiseuraa viihteellä ollessa kyllä löytyisi, jopa minua yli puolet nuoremmat juipit vonkaamassa, mutta kun en huoli.
      Olen jo niin tottunut tähän olotilaan, että en osaa liikoja surra, elämä vie niin kuin on osalleni tarkoitettu.

• onnellinen yksin

Yksinään saakin unen paremmin jos elänyt huonossa parisuhteessa ja viimeinkin on eronnut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      36
      12231
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      89
      4128
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      108
      3921
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3618
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3288
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      106
      3211
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      34
      2109
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2082
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1915
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1603
    Aihe