vaikka tommonen jutubissa oleva:
http://www.youtube.com/watch?v=rGBGN6_Uns8&feature=related
jos ne saa kokeilunhaluja tommosesta ja joutuvat vaikeuksiin?
Saako lapset katsoa pehmeää seksiä?
4
529
Vastaukset
- seksiii
Saa
- Olen realisti
Kannattaisko selittää että niin ei kannata tehdä?
Mutta kyllähän katsoa saa :) - vaneri
siis seksiinhän törmää kaikkialla. Poikäystävän 6 vuotias pikkusisko oli kyläilemässä ja halusi katsoa leffaa joka oki SALLITTU kaikenikäisille. No sanottiin että okei, ja syvennyin omiin hommiin, sitten myöhemmin ku kävelin olkkarin ohi, niin joku ihmeen huarablondi huusi että ''EI ME SEKSTAILTU, MÄ VAAN KOSKETTELIN SITÄ''. Menin heti hakemaan tytön ja leikittiin loppupäivän monopolia. siis ihan järkyttävää, sallittu kaikenikäisille my ass!
- MNOM
Olen 16. En voi käsittää, että jotkut vanhemmat eivät osaa tehdä tällaisia päätöksiä itse vaan tulevat kyselemään johonkin Suomikaksneloseen. Miettikää nyt oikeasti omilla aivoilla ja tehkää päätökset itsenäisesti. Teidän omista lapsista puhutaan. Kyllä pitäisi tietää mikä on niille parasta.
Tämä nyt siis ihan yleisesti, ei vain tähän kirjoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008