Elikkäs tänää huomasin et ku kirjotin vaan mun tunnuksen ja salasanan siihe ja painoin kirjaudu. Sit se lataa sitä noin kierroksen "pyörimällä" you know what I mean :D mutta kun se on pyöriny sen kierroksen nii sit se jäätyy, enkä voi tehdä mitään, ei hiiri liiku minnekään eikä mitkään näppäinkomennotkaan näytä toimivan. Aiemmin kyllä on toiminu moitteettomasti enkä oo tänää ladannu mitään koneelle... ja yritin jo ladata skypen uudellee mut ei vaa auttanu. Help?
Skype + koneen jäätyminen
3
179
Vastaukset
- hgfhfghfdfgfgf
ehkä olisi helpompaa autella kun kertoisit edes vähän tietokoneestasi ja windowsisi version...
- Ossi
Malli: Asus EeePC 1215B
Suoritin: AMD E-450 APU with Radeon(tm) HD Graphics 1.65 GHz
Käyttöjärjestelmä Windows 7
Vieläkö muu tieto koneesta on tarpeellista? - Samantapaista
Minä kyllä saan skypen auki normaalisti ja kirjoittelu toisen kanssa sujuu hyvin mutta sitten kun yrittää soittaa niin alkaa ongelmat..Se vain hälyttää ja hälyttää ja koko kone halvaantuu,mitään ei voi tehdä muutakuin odottaa,jossain vaiheessa alkaa kuulua vastapuolen huhuilu että kuuluuko mutta edelleen hälytysääni kuuluu siinä samalla,minun ääni tai kuva ei välity.
Jossain vaiheessa onnistuu lopettaa puhelu mutta kaikki tapahtuu pitkällä viiveellä.
Huhtikuussa/12 toimi vielä mutta sen jälkeen on tapahtunut jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2659985K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1925694Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1675274PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754901Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot73183Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe02550- 2122479
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122289Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3552049- 221828