Englantiin , usaan tai irlantiin lukioon opiskelemaan ?

:))

Olen 17 vuotias tyttö ja haluan mennä englantiin , usaan tai irlantiin lukioon tai ammattikouluun(ei vaihto-oppilaaks).Mutta kuinka ne koulumaksut paljonko ne maksaa yleensä . olen yrittänyt katsoa netistä mut en löydä mitään. Minulla ei siis ole kovin hyvät numerot yläasteen päätötodistuksen keski arvo oli 7,2.Eli osaisk joku auttaa mua miten pääsisin opiskelemaan englantiin ,usaan tai irlantiin ?

6

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnn

No kai se jotenkin on mahdollista

• 11

USAn voit unohtaa heti alkuun ellei koko perheesi muuta maahan.

• 8+8

Kunnalisiin kouluihin sinua tuskin otetaan, varsinkin jos vanhempasi eivät muuta kanssasi. Yksityiskouluihin (sisäoppilaitoksiin) voit ehhkä päästä, mutta ne ovat koulukohtaisia ja kalliita. Ikäsi alkaa kuinkin olla ongelma.
      Laitapa googleen boarding school, niin saat valtavan määrän erilaisia sivuja, joilta asiaa voit lähteä selvittämään.

• 10+7

USA:ssa sisäoppilaitoksissa on jopa 21 vuotiaita urheilijoita jotka käyttävät jokaisen high-school vuoden ollakseen mahdollisimman valmiita yliopisto urheiluun. Tiedän tämän olevan tilanne ainakin jääkiekossa, futiksessa, koripallossa, baseballissa sekä muistaakseni myös ainakin jenkkifutiksessa.
      Ikäsi puolesta ei tule ongelmaa jos sinua ei haittaa käydä koulua jossa iso osa on pari vuotta nuorempia.
      Jos haluat tälläiseen kouluun, etkä ole mljonääri niin suosittelen stipendien hakemista. Mene yksitellen koulujen sivuille ja ala lähettelemään hakemuksia. En kuitenkaan uskalla luvata kovin suurta onnistumisprosenttia jos et satu esim olemaan hyvä urheilija.

• 5

USAssa ainakin 17v. on lukionsa kaynyt ja tahtaa yliopistoon.

• :))

kiitoos vastauksista .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe