Shakki on rasistinen peli!

Tämä on totuus

Siinä valkoiset saa aina aloittaa! Peli on kiellettävä tai välillä mustienkin on saatava aloittaa! Miksi kukaan ei ole puuttunut tähän räikeään epäkohtaan?!

43

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluatko haastaa minut peliin voin pelata mustilla tai valkoisilla.
      Takaan että häviät.

      • Posse Comitatus

      • Posse Comitatus kirjoitti:

        Kyllä valkoisille pitää jäädä tämä myönnytys että valkoinen aloittaa
        shakkipelin. Nythän on niin ainakin pääkaupunkiseudulla, että musta raiskaava loinen vie aina merenrantahuoneiston valkoisen työntekijän nokan edestä. Positiivista syrjintää nääs.

        http://fellowshipofminds.wordpress.com/2011/07/26/muslims-perpetrated-all-rapes-in-norway-2010/

        Valkoiset aloittaa mutta pelaaja voi olla myös black if you know what i mean.
        Älkää nyt perkele sanoko että joku eu-direktiivi on puuttunut tuhonkin asiaan :D


      • Aloita toki Mustilla

        Jep maailman helpoin shakkipel muunnos on, että aloittaakin mustilla ja vastaa valkoisilla.
        Ja se ons ilti ihan sama peli senkin jälkeen, mutta Harmageddon säännöt, on vielä shakissa keillettyjä....
        http://personal.inet.fi/koulu/karppi/Shakki20.doc


      • hallava_hevonen

        Ja tulette huomaamaan että "hallava_hevonen" hyökkää kolme ruutua eteenpäin, ja yllättävästi nappaa sivusta jonkun vallanpitäjän tai poliisin kokonaan poies kentältä.

        Ja kun tutkitte shakkipeluissä hevoselle sallitua liikkumista kentällä, niin se muodostaa ikäänkuin L kirjaimen, eli "Leader" jolla leikkaa, ja tekee laillisesti yllättävää keikkaa yhteiskunnassamme.


    • Huom!

      Ei sovi unohtaa että shakkipelissä on myös musta kuningas!
      (seuraavassa kuvassa kaadettuna:) http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/14143/normal_2010_11_14_9999_12_HDR.jpg)
      Tällöin Suoli24 ylläpito poistanee siihen viittaavat ja vastaavansisältöiset viestit rasistisena, aivan kuten teki viimevuoden joulukuussa minun lainatessani tiernapoikien laulunsanoja!

      -Hoo, miksi sinä olet noin musta?

      -Hoo, jos minä olen musta,
      olen minä kaikilta tunnettu.
      Hoo, jos minä olen musta,

      Tämä ei todellakaan ole vitsiksi tarkoitettu viesti, vaan tosiasiaa!

      • Jussuf (se sama)

        Tiernapojat (maajussit) ovat nazzeja ja juopporasisteja, niinkuin suomalaiset yleensäkin...
        Minulla on ameriikkalainen vaimo (my hand) ja olen kuullut kaksoispassista.


      • Just just.
        Jussuf (se sama) kirjoitti:

        Tiernapojat (maajussit) ovat nazzeja ja juopporasisteja, niinkuin suomalaiset yleensäkin...
        Minulla on ameriikkalainen vaimo (my hand) ja olen kuullut kaksoispassista.

        Epäilen vahvasti sinun olevan piraatti-Jussuf, mutta koska kirjoitit täsmälleen samoja asioita kuin original Kussuf, niin menköön nyt tälläisenään..
        Tässä kuva amerikkalaisesta vaimostasi: http://www.tms-footballshop-finland.fi/Amerikkalainen-Jalkapallo/Hanskat
        Ilmeisesti noita saisi varustettuna nimellä, joten niihin voisi painaa vaimojen nimet, kuten esimerkiksi oikean puolimmaisen "Kyllikki" ja vasempaan "Liisa".


      • Pimeä pelaaja.

        -Hoo, miksi sinä olet noin musta?

        -Hoo, jos minä olen musta,
        olen minä kaikilta tunnettu.
        Hoo, jos minä olen musta,

        Hoo, jos minä olen musta, niin minä usklallaan murhata silmälläni....
        Hoo, jos minä olen musta, pienet tappavat vain eläimensä.


      • jakinboas11

        Se on vain musta Mannerheim.


    • Näin on

      Vähemmistövaltuutettu ottaa asiaan kantaa ja tuomitsee pelin. Sääntöjä on muutettava siten että arpa ratkaisee aloittaako mustat vai valkoiset. Tämä on ainoa oikea ratkaisu.

      • sfgsdafadfadfad

        tasa-arvon vuoksi kummassakin joukkueessa olisi oltava vähintään 30% erivärisiä nappuloita. toisihan se peliin lisää jännitystäkin. ja monikulttuurista värinää, toki.


      • Jussuf (se sama)

        Höpsis, arpa on rasistinen.
        HÄN aloittaa kun HÄNELLE sopii.


      • Femakkomamuttaja
        sfgsdafadfadfad kirjoitti:

        tasa-arvon vuoksi kummassakin joukkueessa olisi oltava vähintään 30% erivärisiä nappuloita. toisihan se peliin lisää jännitystäkin. ja monikulttuurista värinää, toki.

        Ei kyllä sen on pakko riittää että ainakin toisen pelaajan perheessä on ruskeita lapsia, silloin ei ole väliä onko musta isä vaiko valkoinen äiti pelaamassa?

        http://globalvoicesonline.org/2010/08/04/pakistan-gang-rape-of-nurse-causes-outrage/


      • Jussuf (se sama)
        sfgsdafadfadfad kirjoitti:

        tasa-arvon vuoksi kummassakin joukkueessa olisi oltava vähintään 30% erivärisiä nappuloita. toisihan se peliin lisää jännitystäkin. ja monikulttuurista värinää, toki.

        Shakki on paska peli, eihän siinä edes hakata tai joukkoraiskata ketään.
        Tylsäääääääää...


      • kannipaali
        Jussuf (se sama) kirjoitti:

        Shakki on paska peli, eihän siinä edes hakata tai joukkoraiskata ketään.
        Tylsäääääääää...

        No kyllähän siinä uhkaillaan ja lyödään tai peräti syödään.


    • muitakin ongelmia

      Shakissa on muitakin ongelmia kuin tämä rotuerottelu ja valkoisten suosiminen.

      Perinteisessä shakissa ei ole lainkaan kiintiöhomoja eikä lebukkapareja.

      Olen kuullut, että asiaa pohtimaan on jo asetettu työryhmä jonka alustavssa esityksessä asioihin puututaan. Kaikista nappuloista tehdään samanvärisiä, tornit merkitään homoiksi, lähetit lesboiksi ja ratsut monikullttuurin airueiksi. Sotilaat ovat kaikki työssäkäyviä heteromiehiä koska sellaiset on totuttu uhraamaan kaiken muun hyväksi. Pelin aloittaja arvotaan eikä peliä saa kukaan voittaa kahdesti peräkkäin.

      • Homppi vaan

        Minä olen kuningatar.


      • hyvä meininki...
        Homppi vaan kirjoitti:

        Minä olen kuningatar.

        Kuningatteret ovat transuja ja kuninkaat lampaisiin mieltyneitä feministejä.


      • Homppi vaan
        hyvä meininki... kirjoitti:

        Kuningatteret ovat transuja ja kuninkaat lampaisiin mieltyneitä feministejä.

        Isäsi ei ollut lampaisiin mieltynyt, vaan halusi "palan" monarkiaa...


      • hyvä meininki.....
        Homppi vaan kirjoitti:

        Isäsi ei ollut lampaisiin mieltynyt, vaan halusi "palan" monarkiaa...

        Totta muuten mutta isällä oli sekä monark merkkinen polkupyörä että mopedi, molemmat kokonaisia, ei palasia.


      • Homppi Vaan
        hyvä meininki..... kirjoitti:

        Totta muuten mutta isällä oli sekä monark merkkinen polkupyörä että mopedi, molemmat kokonaisia, ei palasia.

        Aivan, lisäksi isälläsi on salaisuus...


      • hyvä meininki....
        Homppi Vaan kirjoitti:

        Aivan, lisäksi isälläsi on salaisuus...

        Salaisuutensa oli hänen mukanaan kaapissa josta ei koskaan tullut ulos kuten en minäkään... vielä.


      • Tasa-arvoa!

        Kuningasta syrjitään, se on tärkein nappula mutta liikkuu vain yhden askeleen kerrallaan, miksi kuningatar voi liikkua niin paljon kuin vain pystyy?!


      • Rahan Kuningatar?
        Tasa-arvoa! kirjoitti:

        Kuningasta syrjitään, se on tärkein nappula mutta liikkuu vain yhden askeleen kerrallaan, miksi kuningatar voi liikkua niin paljon kuin vain pystyy?!

        Se ero symboloi eroa 1% ja 99% välillä. Kuningatar edustaa finanssimaailmaa, ja siihen kytkeytynyttä nukkehallitusta, joka tekee mitä huvittaa niin kauan kuin se valmistaa valtiota ryöstön kohteeksi globalistisille konnille..

        Eli näyttää keskaria olemassaoleville laeille, ja keksii uusia lakeja joissa ei tavan tallaajan mielestä ole mitään järkeä.

        99% kuvastaa kaikkia muita, jotka joutuvat sietämään tuon 1% tekemiset ja päätökset elämässään.

        Tuossa esimerkki EU-poliisista, joka ihan oikeasti on pystyttämässä ajatuspoliisin toimintaan:

        http://yle.fi/uutiset/virasto_ohjailee_saksalaisten_ajatuksia_-_harhautuneet_voivat_saada_potkut/6302667

        Suomessakin toimii rikollisia, jotka kaivavat maata moraalin ja oikeudenmukaisuuden alta Leninin otteita käyttäen...

        http://mokumaku.puheenvuoro.uusisuomi.fi/14582-vihervasemmiston-ajatuspoliisi


      • onko D.Vader homo?
        hyvä meininki... kirjoitti:

        Kuningatteret ovat transuja ja kuninkaat lampaisiin mieltyneitä feministejä.

        Darth Vader on musta kuningatar tässä mm. R-kioskeissa myytävänä olevassa uudessa StarWars-teemaisessa shakkinappuloiden keräilysarjassa.


    • Rinnan kanssanne

      Ei kaikissa peleissä valkoiset aloita, pelää välillä Goota.
      Siinä musta aloittaa, ja saa yleensä tasoitustakin.
      Goota pelataan lukumäärärllisesti vieläkin enemmän kuin shakkia, mutta etupäässä Kiinassa ja Japanissa.... Isoveli tuli Suomen Mestaruus hoppeelle siinä pelissä ja itsekin muutaman voitin, SM-karsinnoissa aikoinaan
      Googlaa WING ja IGS niin pääset kohta jo pelaamaava vaikka varmasti häviät eka matsin. Ei hyviä peli opettajia vielä ole jotka häviäisivät tahatlleen vastustajalleen, opettamistarkoituksessa...
      Jos molemmat siirtäisivät yhtä aikaa, niin se se vasta tappelu olisi!
      Vaikka Einstein ei hyväksynyt sitä, että mitään pohjimmiltaan maailmassa tapahtuisi yhtä aikaa....
      Sarja-ajat on oikein ja rinnakkaisuus on rikollista....
      Mutta rikoksellakin on maailmamme luotu, aivan varmasti....

      • Käenpoikaispeli?

      • Kovat Pelissä?
        Käenpoikaispeli? kirjoitti:

        Go sopii muslimien mentaliteettiin, lukitse pelaaja sharialla, ja ota heidän alueet ja omaisuus:

        http://www.youtube.com/watch?v=k6fFqhod8L0&feature=relmfu

        GO! Englannin Muslimit vaativat Kuningatarta Pois Englannista! Lue itse:

        "Go away from Britain, We will make Buckingham Palace into Mosque!"

        http://sweetness-light.com/archive/uk-muslim-tells-queen-to-convert-to-islam#.UF_6BK6fuNA

        Voi olla että nämä muslimit mokasivat, enlannin kuningattaren suututtaminen voi olla ...?


    • chessnomaster

      Itse pelaan shakkia vain lasillisilla nappuloilla = läpinäkyvät = neutraalit. Pelissä ei ole vastustajaa, vaan toisella puolen kaverilla samanlaiset nappulat, jonka kanssa teemmekin yhteistyötä kilpailemisen sijaan. Kaveri siirtää minun nappuloitani, ja minä hänen, kunnes emme tiedä kummat olivat omiamme, ja alamme siirtelemään nappuloita sekaisin. Pelissä ei ole mitään tavoitetta, kunhan pidämme hauskaa ja siirtelemme päämäärättömästi nappuloita ympäri lautaa. Nauramme jokaisen siirron jälkeen.

      • Troijan Hevoset?

        Eikös tuo kuvasta hyyssäritanttojen toimintaa, minkään tekemisen seurauksia ei noteerata, vaan jatketaan rotujen sekoittamista ja vannoutuneita maailmanvalloittajia tänne, ja maksamme vielä itse koko tuhomme.

        Vaikka kuinka monta mamujengiä tulee tai oikeammin syntyy, ja joukkoraiskailee, sekä riehuu niin kaduilla että kantaväestö ei enää tunne oloaan turvalliseksi edes päiväsaikaan kadulla liikkuessaan?

        http://rahmispossu.net/2012/09/20/kirves/

        http://rahmispossu.net/2012/05/10/naisia-kivitettiin-ja-heiteltiin-pulloilla-malmossa/

        http://rahmispossu.net/2012/09/21/jihad-turismi-huolestuttaa-norjan-turvallisuuspalvelua/


      • Kuulostaa hienolta

        Erityisesti jos 16 lasia on täytetty vodkalla, ja toiset 16 lasia salmarilla tai jeggulla...

        Eipä siinä siis enää väliä kuka kenenkin nappuloita siirtelee, kunhan yhteistyö vain sujuu ja nauru raikaa - loppua kohden erityisesti...

        Missäs muuten pelaatte? Alkoi kiinnostamaan...


      • moukka...

        Onko ne tosiaan kaikin puolin neutraalit, siis ei mitään sukupuoli- tai luokkajakoja?


    • näin se menee

      Shakki kuvaa hienosti oikean elämän realiteetteja.

      • Huom!

        Epäilen väitettäsi, sillä voiko kukaanedes ajatella mustien toimivan niin alhaisessa ja halveksuttavassa toimessa kuin lähetti!!!!!!
        Tämä koskee siis tässä maassa olevia mustia!


      • ongelmia riittää
        Huom! kirjoitti:

        Epäilen väitettäsi, sillä voiko kukaanedes ajatella mustien toimivan niin alhaisessa ja halveksuttavassa toimessa kuin lähetti!!!!!!
        Tämä koskee siis tässä maassa olevia mustia!

        Pelin englanninkielisessä versiossa se on bishop, vaikeaa on varmaan mustan
        muslimin toimiminen piispana.


    • Kaikki on rasismia

      Othello, backammon, musta-pekka, jne....


      Aina joko musta ja valkoinen tappelevat keskenään, tai musta on muuten vaan paha....

      Puhumattakaan tiernapojista...

      voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi

    • tasa-arvo toteutuu

      Valkoinen aloittaa, se on shakissa sääntö. Kukaan ei kuitenkaan pelaa valkoisilla jatkuvasti, vaan puolia vaihdetaan. Näin ollen jokainen pelaa valkoisilla ja mustilla yhtä paljon,

      • Tämä on totuus

        Sillä ei ole väliä ettei kukaan joudu koko ajan pelaamaan mustilla vaan pelin asenne, valkoiset ensin, sitten vasta mustat. Tämä tekee pelistä rasistisen, kyllä sen huomaa sokea reetakin!


    • ääliöiden paratiisi

      Lakritsikin on vielä mustaa. Milloin muiutos?

    • Miksei yöllä valoa?

      Vuorokausi on rasistinen koska yöllä on mustaa ja päivällä valkoista.

    • Hei,

      Tämä ketju on siirretty Lautapelit-palstalle Maailman menoa -palstalta.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    • Anonyymi

      Ei shakki ole rasistinen peli...se kuvaa tilannetta jossa murjaanien kuningas ei kumartanutkaan herodekselle...siksi valkea alkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2068
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      151
      1588
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe