Lähdin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi tosiaan sen takia kun sain päivähoidossa adressin käteen, missä kerrottiin tulevista säästösuunnitelmista koskien lapsia.Jos säästöt toteutuvat niin ryhmäkoot kasvavat ja pahimmissa skenaarioissa, mitä olen hoitajilta kuullut niin voi hyvin toteutua sellainen ryhmäkoko , kun 15 lasta ja yksi hoitaja. Jep, jep!!
Minun piti löytää ratkaisu asiaan että päivähoidosta ei tarvitse säästää ja tässä se on.
http://www.leikkainen.com/blogi.html
Vantaan päivähoidon säästösuunnitelmat!
2
183
Vastaukset
- 7=1
hyvin hän se voi toteutua :)..ryhmässä 15 lasta joissa osa osapäiväisiä ja osalla vapaa päiviä.näin saadaan siis minimoitua henkilöstön määrä.EI SIIS MITÄÄN UUTTA AURINGON ALLA ;)
Säästöjen toivossahan ne noita tekee. Laskua maksetaan sitten tulevaisuudessa. Syrjäytyneisyyden, masennuksen takia. Lapsi tarvitsee huomiota ja yks hoitaja/sijainen ei pysty kaikille sitä antamaan.
Pihalla ollessa karkailut lisääntyy ja siinä sitten etsitään 3-vuotiasta kissojen ja koirien kanssa. Ketäs tästä koko episodista sitten syytetään? No päiväkotia tietenkin. Vaikka syy on tämän hetkisessä kaupunginvaltuustossa jossa valtaa pitää SDP ja kokoomus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3662665Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944352568- 1201474
- 431196
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo801002Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26861- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39825Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121802En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30759