Lähdin kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi tosiaan sen takia kun sain päivähoidossa adressin käteen, missä kerrottiin tulevista säästösuunnitelmista koskien lapsia.Jos säästöt toteutuvat niin ryhmäkoot kasvavat ja pahimmissa skenaarioissa, mitä olen hoitajilta kuullut niin voi hyvin toteutua sellainen ryhmäkoko , kun 15 lasta ja yksi hoitaja. Jep, jep!!
Minun piti löytää ratkaisu asiaan että päivähoidosta ei tarvitse säästää ja tässä se on.
http://www.leikkainen.com/blogi.html
Vantaan päivähoidon säästösuunnitelmat!
2
238
Vastaukset
- 7=1
hyvin hän se voi toteutua :)..ryhmässä 15 lasta joissa osa osapäiväisiä ja osalla vapaa päiviä.näin saadaan siis minimoitua henkilöstön määrä.EI SIIS MITÄÄN UUTTA AURINGON ALLA ;)
Säästöjen toivossahan ne noita tekee. Laskua maksetaan sitten tulevaisuudessa. Syrjäytyneisyyden, masennuksen takia. Lapsi tarvitsee huomiota ja yks hoitaja/sijainen ei pysty kaikille sitä antamaan.
Pihalla ollessa karkailut lisääntyy ja siinä sitten etsitään 3-vuotiasta kissojen ja koirien kanssa. Ketäs tästä koko episodista sitten syytetään? No päiväkotia tietenkin. Vaikka syy on tämän hetkisessä kaupunginvaltuustossa jossa valtaa pitää SDP ja kokoomus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997