Hei,
olemme lähdössä viikon päästä Tukholmaa tarkoituksenamme yöpyä Ladugårdsgärdetin kaupunginosassa Östermalmin lähistöllä. Kysymys kuuluukin löytyykö Östermalmista ostosmahdollisuuksia kohtuuhintaan (esim H&M yms edullisemmat ketjut), vai onko koko kaupunginosa täynnä pieniä muotiputikkeja, joissa hinnatkin sen mukaiset? Olen yrittänyt netistä asiaa tutkia, mutta olen löytänyt vain vinkkejä desing ostoksiin.. Aikaa ei ole paljoa käytettävissä, joten emme keskustaan asti ajatelleet lähteä. Östermalm kävelyetäisyydellä.
Östermalm - muutakin kuin kallista desingnia?
matkallelähdössä
2
187
Vastaukset
- 9+19
Katso Fältöverstenin ostoskeskuksen sivut, eli faltoverstencentrum.se. Tuo on ihan Gärdetin kupeessa.
Myös Sturegallerianista löytyy kaikki mahdolliset liikkeet. Ja itse asiassa Ladugårdgärdetiltä ei kävele cityyn kuin parikymmentä minuuttia. - alkup.
Kiitos tiedosta, käynkin heti katsomassa nuo sivut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838