Merkkivaatteet?

tokmannilainen

Miksi kaikki ostaa noita merkkivaatteita ja -asusteita?

Mietin vaan, että mitä järkeä on ostaa kaikki vaatteet jostain merkkikaupasta, esim jack & jones uskomattomilla hinnoilla.
Mitä helvetin järkeä ostaa jotkut Lacosten "vapaa-ajan kengät" sadalla eurolla, jos hyvät lenkkarit saa jo viidelläkympillä. Niillä sentään voi juosta kunnolla?
Mitä helvetin järkeä ostaa alushousut/boxerit 25 eurolla? Jos samanlaiset paitsi ilman merkkinimeä saa vitosella?

Mikä niissä merkkivaatteissa on niin "coolia" nykyään?
Eikö se ole ihan sama minkä merkkinen vaate on jos se näyttää hyvältä?

68

9043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkevääkö? not

      Samaa mieltä. Itse ostan vaatteita, jotka ovat kohtuu-hintaisia ja näyttää hyvältä.

    • hedelmäpoika

      iha homoja ne fruittarit

    • f¨cvfklsdfrutuoörwe

      Mäkään en tajuu tota .Ittelleni kelpaa ihan Tarjoustalon , Citymarketin ,Prismanja kirpputorien vaatteet .

    • takemedown

      Seuraava kaava vois selventää:

      Merkkivaatteet = Rahamies = Naisia

      Itse käytän mitä huvittaa, osa on merkkiä, osa ei.

      • Tässä olet kyllä mennyt pieleen :'D Enemminkin: Merkkivaatteet = rahamies(tai vanhemmat) = ylimielinen kusipää = ei naisia
        Normaalit vaatteet = normaali mies = normaalisti naisia
        Ja juu yleistystä kaikki taas jälleen kerran


    • Fruide92

      Te tyypit ette pane. Ikinä.

      • Susu_Pala

        itse käytän merkkeinä Burberryä ja quessia. Ihan vaan siksi, että ei näytä miltää sittari rääsyläiseltä ja toinen et ne näyttää hyviltä ja laatu on kans olennaine!

        Me perustetaan susupala kaupunki, siellä kaikki ois JB fanei tietenki ja fruittareit ois sielä muutenki ja kaikki ois hyvin silleenki...
        (Varmaan tiedätte ainaki hesalaiset mistä toi oli väännetty..)


      • me perustetaa hamppu
        Susu_Pala kirjoitti:

        itse käytän merkkeinä Burberryä ja quessia. Ihan vaan siksi, että ei näytä miltää sittari rääsyläiseltä ja toinen et ne näyttää hyviltä ja laatu on kans olennaine!

        Me perustetaan susupala kaupunki, siellä kaikki ois JB fanei tietenki ja fruittareit ois sielä muutenki ja kaikki ois hyvin silleenki...
        (Varmaan tiedätte ainaki hesalaiset mistä toi oli väännetty..)

        me perustetaan hamppu kaupunki, siel kaikki ois hullui muutenki...


      • saat olla ylpee.
        Susu_Pala kirjoitti:

        itse käytän merkkeinä Burberryä ja quessia. Ihan vaan siksi, että ei näytä miltää sittari rääsyläiseltä ja toinen et ne näyttää hyviltä ja laatu on kans olennaine!

        Me perustetaan susupala kaupunki, siellä kaikki ois JB fanei tietenki ja fruittareit ois sielä muutenki ja kaikki ois hyvin silleenki...
        (Varmaan tiedätte ainaki hesalaiset mistä toi oli väännetty..)

        Sie oot pilannu susupalan maineen.


    • LOOOOOOOOOOOOOL

      hesalaiset? :D

    • vinopiste

      Mun mielest merkkivaatteis ei oo mitää hienoo.
      Mä ostan hyvännäkösii ja kohtuu hintasii vaatteita sieltä mistä niitä saa
      (Hesalaiset on syvältä)
      Piste

      • saat olla ylpee.

        Mie en kuule voi mitään sille, että oon stadissa syntyny, juuret kaukana idässä ja lännessä. Kirppari parempi.


    • Hyi teitä

      Koska sittarin vaatteet on paskaa! Miksi jaksan edes kommata tänne?? En itse näyttäytyisi koskaan missään prisman tuulitakeissa ei en!

      • Hoppikunniaan

        Öh..................................... Ostan vaatteeni ihan tavallisista vaatekaupoista(h&m, Seppälä, Lindex, kappahl jne) En käytä mitään merkkivaatteita, ellei Puma, Adidas jne housuja ja urheilupaitoja lasketa XD Tosiaan, jos näet vaikkapa prismassa (Joo en kyl osta sieltä kauheemmin muuta kun takit ja hanskat) ihan hyvän hupparin lempivärissäsi, ja jossa on nätit koristelut. Paineletko sittenkin ostamaan toiseen kauppaan vitun ruman wescin hupparin vitun rumalla TEKSTILLÄ ja vielä vitun ruman värisenä, KOSKA SE ON HIENOA JA MUOTIA JA KAIKILLA MUILLAKIN IHQPISSISKAMUILLASI ON!


      • Hyi teitä
        Hoppikunniaan kirjoitti:

        Öh..................................... Ostan vaatteeni ihan tavallisista vaatekaupoista(h&m, Seppälä, Lindex, kappahl jne) En käytä mitään merkkivaatteita, ellei Puma, Adidas jne housuja ja urheilupaitoja lasketa XD Tosiaan, jos näet vaikkapa prismassa (Joo en kyl osta sieltä kauheemmin muuta kun takit ja hanskat) ihan hyvän hupparin lempivärissäsi, ja jossa on nätit koristelut. Paineletko sittenkin ostamaan toiseen kauppaan vitun ruman wescin hupparin vitun rumalla TEKSTILLÄ ja vielä vitun ruman värisenä, KOSKA SE ON HIENOA JA MUOTIA JA KAIKILLA MUILLAKIN IHQPISSISKAMUILLASI ON!

        Hah en käytä huppareita! Ja kyllä kun on oma tyyli niin saa kavereita jos ei ihan sitä mitä muut käyttää niin sulle kyllä tullaan puhuu! Jollakin keittää pikkasen yli! Älä vittu ota tätä niin tosissas!


    • juttu vittu

      Niin, ja ostat sen wescin hupparin, vaikka se olis kuinka ruma, mut joku on vaan päättänyt, että kallis=merkki=hieno, eli otat sen koska sitten muut tietää et sul on rahaa.

    • ?..

      Koska merkkivaateet on hienoja?

      • Susu_Pala

        hahhaa! Joku laitto et hesalaiset o iha syvält! Kai teitä vituttaa ku ootte jostai peräkylästä?!!


    • Stadilainenjee

      Nyt perkele älkää yleistäkö stadilaisii! Ite stadista ja kirpparit on mun rakkaus enkä näytä nuhjaseltakaan... Se vaatii tyylitajua että osaa niitä kirppisvaatteita käyttää niin en ihmettele miks oot tääl iha kileis susupala ;)

    • Fixumies56

      No kylmätotuus on se, että ainoat hienot vaatteet valmistaa melkein keskivertoo kalliimmat brändit. Mulla ei oo mitään suosikki brändii vaan ostan yleensä niit vaatteita jotka on must hienompii ja silti kohtuu hintasii. Esim takin max. hinta on mulla kyl joku 100e, hupparin 55e, farkkujen 60e jne... En maksais mistään brändistä tuhottomasti enempää, koska tohon hinta haarukkaan saa jo paljon tyylikkäitä vaatteita urheilukaupoista ja jack&jones ym. :P

    • mimmi_

      Mulla on kaikki vaan merkkivaatteita koska ne on paremman näkösiä ja kestää hyvin toisin kun joku 20 € maksava vaate :D ite en vois koskaan ostaa mitään halpaa, sen pitää maksaa vähintään 60-120 €. En ikinä menis ostamaan mistään kirpparilta tai vaikka prsimasta :D pitää näyttää tyylikkäältä ja merkkivaatteet on just sitä.

      • Lollaliina

        Ei, ei ja vielä kerran ei.


    • kukaanEi TajuuMuaXD

      Mä tykkään vaateist jotka näyttää muuten hyvältä ja sit aina kun on mahollista nii KISSin fani paitoi yms. XD mut kyl mulle kelpaa kaikki normihintaset vaatteet eli ne koht halvat. Mut ei ees mun tyylisii löydy mistään muualta ku ehkä alelaarista tai sillei XD

    • sekalaista1

      Mä käytän sekä merkki- et normi kaupoista ostettuja vaatteita. Mun hupparit on yleensä merkki tuotteita koska ne kestää mun vaatteiden kulutusta paremmin eikä ne mee pilalle pesussa tai muutenkaan.

    • kompe_94

      Itse ennen en arvostanut merkki vaatteita mutta nyt kun itsellä työ ja rahaa säännöllisesti ja maailma avautuu, niin huomaa että vastakkainen sukupuoli ja itse arvostaa sitä että panostaa. Se on merkki siitä, että viittii ajatella miltä näyttää ja minkä kuvan halaut itsestäsi välittää.. Itse esim ennen vielä lukion alussakin persu hupparit ja farkut, nämä vaihtuneet nyt laadukkaisiin kauluspaitoihin, kangastakkiin, yms yms... Kuten sanottu sitä arvostaa itse ja muut myös ja kuten itsellä ennen itsetunto oli matala niin tälläiset pienet asiat vaikuttavat siihen positiivisesti...

    • Itse en mistään tavarataloista vaatteitani osta mutta perus vaatekaupat esim. only & h&m on jees. Kirppareiltakin aina tarttuu jotain mukavaa mukaan. Mulle henk.koht. on tärkeää että tyyli on asiallinen ja siisti, mutta en siltikään ole nähnyt tarpeeseen mennä ostamaan mitään sadan euron paitoja. Haluan että niitä samoja vaatteita voi käyttää ihan arkikäytössäkin eikä tarvitse tehdä niille mitään erikoisia pesuohjelmia ja ei tarvitse pelätä kuollakseen niiden likaantumista.

      • Miässs

        Miksi pitäisi pelätä että merkkivaate likaantuu yhtään enenmpää kuin ne halpispaidat


    • Pate541

      Jack & Jones merkkivaate? Ei todellakaan.

      Mutta asiaan, kyllä laatuvaate on aina laatuvaate, vaikka hieman kalliimpi olisikin. Esimerkiksi Matiniquen, Daniel Hechterin tai Marc O'Polon kauluspaidat ovat ennen kaikkea laadukkaampaa kangasta (mukavampi päällä) sekä paremman näköisiä kuin halpamerkkien säälittävät kyhäykset, esimerkkinä H&M miesten kauluspaidat). Ja 60-80€ ei nyt todellakaan ole paha hinta hyvästä paidasta, kuten ei 150€ hyvistä farkuistakaan.

      • Huumeet.huumaavat.maito

        Haha vitun homo luulee et Marc o Polo on hyvä merkki :DDDDDDDDD mee takas eskariin vitun homo luuseri


    • Merkkivaate

      Merkkivaate on merkkivaate ja sanon lyhyesti jos haluat näyttää hyvältä ja kestävän vaatteen maksa enemmän

    • Makkarakakkara

      Halpahallihuorat taas vaudissa, ei kinee jos mun talvitakki maksaa 400 e tai jos sun talvitakki maksaa 20 e

    • SoiniSonni

      Tykkään kuunnella köyhien ulinaa t.jokainen poliitikko suomessa

    • Miljonääri69

      Ite ostan merkkivaatteita koska mulla on liikaa rahaa :)

    • BOSSisveriguud

      Niin ostin 300 euron talvitakin Stadiumilta ja hain sitte Joutsenen takin jollai tonilla et on vähä eroa ku ilman untuvatakkia jäätyy...mikä oikeus teillä on ulista jos joku esim. minä käyttää rahaa vaatteisiin...ja muuten hyvät kengät,housut ja puvut maksaa kanssa aika paljo

      • Huumeet.huumaavat.maito

        Toivottavasti nimimerkkis ei viittaa boss-vaatemerk Sit oot ihan kujalla:D Ja joku vitun Joutsenen takki tonnilla:D olisit saanu vaikka mitä parempaa sillä. Ja kuka vittu ostaa stadiumista mitään?:Ddddddddd


    • Porvari

      Mitä vittua miksi en saisi pukeutua kuten haluan käytän merkkejä koska ne näyttävät paremmilta ja tuntuvat

    • Totajooo

      Koska merkkivaatteet on nii vitun paljo hienompii ja sua arvostetaa enemmä merkkivaatteide kans

    • Saaamiiis

      Merkkivaatteitakin saa tarjouksests kuten j&j 49e huppari tarjouksessa 10e

    • Mitäjörkeä

      Mitä järkeä on ylipäänsä ostaa mitään?

    • Rahamiess

      Merkkivaatteet vitusti siistempiä ku jotkut kirppus tai halppis vaatteet, ja kaikki ensisilmäyksellä näkee et oot köyhä jos pidät päälläs jotain paskaa.

    • teolettejuntteja

      Vittu että te ihmiset olette tyhmiä ja köyhiä juntti-paskoja.

    • Nykynuoret

      Nykyyän kaikki nuoret luulevat olevansa tyylikkäitä kun pitävät Gantin hupparia joka päivä. Ei se Gant kuulkas ole niin kallis vaate kuin luulette. Ja nykyyänhän on se Supreme sekin on perseestä. Supremellä ei ole mitään arvoa merkkinä ja vaatteet ovat erittäinen ylihintaisia. Onneksi jotkut ovat tajunneet hilfigerin mutta älkää ostako minkään vaatrmerkin kelloa. Ne ovat noloja esim. Hilfigerin 40e kellot. Gucci on ehkä tämän hetken muodin ykkönen vuonna 2018.

      • Kiiskinen22

        Hilfiger, Gant ja Polo Ralph Lauren ovat kaikki köyhien lasten säälittäviä larppausmerkkejä, Supremesta nyt puhumattakaan. Laatu on paskaa ja vaatteet rumia sekä huonosti istuvia. Guccinkin lapset ovat pilanneet. Stone Island/Comme des Garcons/Acne tms. ovat oikeasti hienoja ja hintaansa nähden hyvälaatuisia vaatteita valmistavia firmoja; high fashion kuten Gucci nyt on ihan asia erikseen. Kaiken maailman supremeille lentää lähinnä hallitsemattomat huutonaurut.


      • Anonyymi

        Minulla on hilfiger kello eikä se ole mikään 40€ maksava köyhät juntit vain ulisevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hilfiger kello eikä se ole mikään 40€ maksava köyhät juntit vain ulisevat

        Tälla kommentilla todistit olevasi täysi retardi. Itellä on kellona Polar M430, ja on se paljon muutakin kuin pelkkä kello.


    • Niin Torissa naiset myy, käytettyjä merkkivaatteita kuten Pola, Gerry Weber, Marc Aurel........
      Jos on tarvetta!

    • 39477
      • Ei ole kovinkaan suosittu kanava, paitsi 10-12v alaikäisten rahapelaajien keskuudessa.
        Öhö-öhö, tuu pelaa mun kaa PikaPokeria niin otetaan 50€ ulos ....


    • PoorButFabulous

      Kai se on pitkälti imagokysymys. Jos käytät merkkivaatteita, annat tietyn kuvan muille kanssakulkijoille. Onneksi nykyään on paljon trendikkäitä ja kiinnostavia, "pinnalla" olevia brändejä, kuten vaikkapa http://www.asos.com/ tai https://classywomencollection.com/, joilta saa hyvää laatua edullisesti. Opiskelijabudjetti kiittää.

    • MirandaUusi

      13 teinityttö. Tokmannista, h ja m, lindex.

    • gghbhj

      vaatetus on statussymboli. sen takia en käytä mitään alle 200e maksavia junttivaatteita

    • Jooooooooog

      Merkkivaatteet on turhanpäivästä homostelua
      Ne on vaa vaatteet

    • Elämämsankari69

      Itse tykkään olla ilma vaatteita, kosak se on halvinta. Tämä säästää rahaa ja aikaa. Poliisit ei kyllä oikein tykää. Hihhulihei!

    • häntuleepian

      herätkää äidit ja isät .
      suurinjoukoin vaeletaan kumartamaan epäjumalaa tätä maalistamammomaan .
      TE kuljette tietä joka vie kadotukseen saatana levittää teille punastamatoa pimeyteen.
      KÄÄNTYKÄÄ SANKOINJOUKOIN POIS RIENTÄKÄÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN RISTINLUO.
      yksin Herramme antaa meille voimaa jokapäivälle aina avun.
      ei olla täällä ikuisesti käymässä vain iäisyy kestää ikuisuuden misssäviettää .
      TEHKÄÄ PARANNUS
      JUMALANVALTAKUNTA ON JO LÄHELLÄ
      tämä on viimmeinensukupolvi tutkikaa raamattua kuunelkaa

      nämä merkkivaatteet ei tuo mitään hyvää pitåå riittää tavalliset vaatteet

      mitä kiihkeästihalajat se tuo pettymyksen ja taas uuttahakemaan.

      JEESUS KRISTUS TULEE PIAN

      • crazy-mad-insane

        Et se ois niinku psykoosit tulille. Suosittelen hakemaan apua.


    • versacefan

      hei! hiukan myöhässa oon mutta kuitenki xd täällä puhuu 12 tyttö joka omistaa & käyttää merkivaatteita päivittäin. en tarkoita merkkivaatteilla tommy hilfigeriä, calvin kleiniä yms vaan louis vuittonia, versacea ja hermestä.

      itse ostan (tai noh vanhemmat) merkkivaatteita siksi, koska ne ovat laadukkaita, kestavät kauan & ne näyttävät hyviltä ja itsellä nostavat itseluottamusta.

      itse omistan suurimmaksi osaksi versacea & louis vuittonia. versacelta ihan perus vaatteita hintaluokka 200-500 sekä kenkiä & louis vuittonilta laukkuja hintaluokka 500-5000

      saan merkkivaatteita siksi, koska teen työtä niiden eteen. koulusa pyrin olemaan 10 oppilas ja sivistämään itseäni parhammalla mahdollisella tavalla.

      kiitos, ja toivon että ymmärrätte viestini.

      • crazy-mad-insane

        Vittu, mikä leijuja. Vaikka ite käyn töissä, ja viimeisin palkka mikä tipahti tilille oli 2900€, niin en maksaisi vaatteista tuollaisia hintoja. Itse kuljen töissä reisitaskuhousuissa/farkuissa ja hupparissa/puserossa. Itselle on rahalle muitakin käyttökohteita, kuin vaatteet, mitkä ovat kulutustavaraa ja jossain vaiheessa niitä ei enää tule pidettyä.


      • Lslldkff

        Et ihan hirveästi ole tainnut itseäsi sivistää siellä koulussa kirjoituksestasi päätellen.


      • crazy-mad-insane

        On tainnut koulunkäynti kulkea takaperin, kun alkeellisimmatkin oikeinkirjoitussäännöt on hakusessa? Lause aloitetaan isolla kirjaimella, ja samoni erityisnimet, näitä ovat mm. tuotemerkit. Järkevään lauseeseen kuuluvat myös pilkut ja pisteet. Eli suosittelen, että jatkat sitä koulun käyntiä sen verran, että pääset sille tasolle, että tuo oikeinkirjoitus onnistuu.


      • Dlllpksa

        minä ainakin sain selvään.,.,.,.,..,. Ei tarvitse muita homouksia


    • versacefan

      oivoi anteeksi vain, kirjotin ton nopeest kiireellä, joten varmaa ymmärsitte xd

    • versacefan

      aih tykkään tääl näist kateellisist osaan kyllä kirjoittaa, älkää huoliko xd

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi pitää ostaa merkkivaatteita jotka maksaa jotai 100-500e .
      Sillä merkillä ei ole mitään väliä. Itselle tärkeitä kriteerejä vaatteissa on että ne on mukavat päällä, talvivaatteet on lämpimät ja kesävaatteiden kanssa ei tule hiki.
      lisäksi vaatteiden tulee olla käytännölliset. Tälläisiä vaatteita löytyy halvalla joka kaupasta. Omasta mielestäni ei ole väliä mista vaatteet on ostettu.

      • Anonyymi

        Nykyteinit on niin vitun tyhmiä, etteivät uskalla yhtään poiketa massasta.


    • Anonyymi

      Mä oon aloittaja sun kanssa samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Oon sun kanssa aloittaja sama mieltä!

    • Anonyymi

      Ostan järkevän näköstä vaatetta H&M ja Intersportista järkevällä hinnalla. Kengät kuintekin ostin 150€ ja kellon 400€, koska pidin niiden erilaisuudesta. Niillähän voi silloin tällöin leveillä. Mutta jakelen lehtiä ja sain rippilahjarahaa, joten minulla on varaa ostaakin. Mutta nyt olen varannut ison määrän rahaa osakkeiden ostamista varten, koska haluan hauskemman loppuelämän.

      Ikä 15v

    • Anonyymi

      Hyvät vaatteista keskustelijat käykää vastaamassa kyselyyn jossa kartoitetaan uniikkien käsityönä valmistettujen lasten ja aikuisten vaatteiden ostaja kuntaa, aloittelevan käsityönä valmistavan vaatteiden ompelimo. Vastauksiin menee aikaa noin 2-10 minuuttia.
      https://link.webropolsurveys.com/S/44D3D9E090B06645

      VASTAA
      LAINAA

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe