Raikulilla löpö aina loppu koko ajan

Ihan täyttä paskaa

1210 tapahtumaa Espanjassa Raikulla.

Onko niin perseaukifirma ettei ole rahaa tankata konetta täyteen? Voi poloisia mikä paskafirma.

10

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finski huijaa

      Osta sinäkin vaan rauhassa kotimaisen lentoyhtiön lippu ja lennät silti Smartlynx:n lennolla Espanjaan. Finnairin kun on ulkoistanut halpalentoyhtiöille tietyt reittinsä, Smartlynx on verrattavissa Afrikkalaisiin lentoyhtiöihin. Näin se vaan menee, ostat kalliilla ja lennät paskalla

      • Linkit faktoihin

        Mikä on ulkoistetun lennon hinta? Onko sinulla joku esimerkkireitti ja -aikataulu? Kokeilin Finnairin sivuilta, ei löytynyt Smartlynxia, Iberiaa kylläkin.

        Näytä ensin se huijaus. Voisit saada monta kaveria. Nyt olet väin hölöttäjä.


      • lukutadoiton

        Ja tämä on Ryanair-palsta.


      • Tulipa koettua
        Linkit faktoihin kirjoitti:

        Mikä on ulkoistetun lennon hinta? Onko sinulla joku esimerkkireitti ja -aikataulu? Kokeilin Finnairin sivuilta, ei löytynyt Smartlynxia, Iberiaa kylläkin.

        Näytä ensin se huijaus. Voisit saada monta kaveria. Nyt olet väin hölöttäjä.

        Voi hyvänen aika, ethän sinä sitä mistään Finnairin sivulta löydä. Tottakai siellä lukee Iberia, koskaIberia operoi nuo lennot. Nämä lennot Smartlynxin lennot operoi Finnair, mutta ovat ostaneet palvelun Smartlynxilötä. Ostin kalliilla, lensin kelvottomalla


    • Heino

      Pitiskö raikulin piloteille hommaa kunnon luottorajalla olevat Visat että sais tarpeeksi bensaa ostettua.

      Ikävää varmasti perseaukisena kitkutella.

      • Kerro nyt

        Sanopa nyt Heino, miltä lennolta se polttoaine on oikeasti loppunut????? Etkö sinä tankkaa autoasi koskaan niin, että merkkivalo jo palaa???? Silti pääset sillä ainakin vielä puoli tuntia ajamaan.


    • miksi raikku?

      niin miksi se löpö loppuu raikun koneista usein? kai joku syy on.

      • efgsgsdgsdgag

        Ei se vielä ole loppunut, mutta sen verran vähissä, että pitää hätälaskutumisluvan kanssa keulia muista ohi laskuun. Tämä on käyty läpi jo useampaan kertaan ja syyksi on yksi asiasta hyvin perillä ollut tapaus useasti maininnut Ryanairin korkean turvallisuuskulttuurin. Eli siis korkea turvallisuuskulttuuri aikaansaa tuon vähäisen polttoainemäärän vähänkin yllättävässä tilanteessa ja hätälaskeutumistarpeen muiden ohi odotuskuviossa.

        Tämän kait on hänelle kertonut hänen hyvä ystävänsä, joka lentää Ryanairilla perämiehenä Ruotsista käsin... Ja olikohan sama tapaus, kun on itse töissä ties missä firmassa Charleroissa ja Stanstedissa ja asuu Tamereella...

        Nyt ei tarvitse enää kesellä tyhmiä, kun on saanut tällaisen asiantuntijalausunnon Ryanairfanin suusta.


      • kiitos
        efgsgsdgsdgag kirjoitti:

        Ei se vielä ole loppunut, mutta sen verran vähissä, että pitää hätälaskutumisluvan kanssa keulia muista ohi laskuun. Tämä on käyty läpi jo useampaan kertaan ja syyksi on yksi asiasta hyvin perillä ollut tapaus useasti maininnut Ryanairin korkean turvallisuuskulttuurin. Eli siis korkea turvallisuuskulttuuri aikaansaa tuon vähäisen polttoainemäärän vähänkin yllättävässä tilanteessa ja hätälaskeutumistarpeen muiden ohi odotuskuviossa.

        Tämän kait on hänelle kertonut hänen hyvä ystävänsä, joka lentää Ryanairilla perämiehenä Ruotsista käsin... Ja olikohan sama tapaus, kun on itse töissä ties missä firmassa Charleroissa ja Stanstedissa ja asuu Tamereella...

        Nyt ei tarvitse enää kesellä tyhmiä, kun on saanut tällaisen asiantuntijalausunnon Ryanairfanin suusta.

        Hyvin tiivistetty!


    • a___p

      tämä on puitu useampaankin kertaan, muistutetaan parista jutusta:

      aviation heraldin mukaan nuo maydayt ovat yleisiä myrskyissä tapahtuvissa lentokenttävaihdoissa (linkki löytyy aiemmasta keskustelusta), ei mitenkään ryanair-spesifi käytäntö.

      valenciassa ryanair 'keuli' kolmanneksi jonoon. ensimmäisenä jonossa oli lanin kone jonka yksi moottori oli sammunut vähäisen polttoainevirtauksen takia (kone laskeutui alle turvarajojen). tähänkin viittaus löytyy aiemmasta postauksestani.

      ilmeisesti kuitenkin viittasit jonkun muun postauksiin, itse olen postannut vain -a ja tällä rekisteröidyllä nimimerkillä, rekistetröin tämän kun joku muukin alkoi käyttää tuota -a:ta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe